Tämä postaus meni Matkahuollolle reklamaationa:
Vastasin Matkahuollolta saamaani tekstiviestiin koskien lähetyksen toimitusajankohtaa. Ajankohdaksi valikoitui ti 10.12.2019 klo 9-12. Lähetystä ei toimitettu ko. ajankohtana.
Olin puhelimitse yhteydessä ylihinnoiteltuun puhelinpalveluun keskiviikkona 11.12.2019 selvittääkseni, missä lähetys on. Asiakaspalvelusta ei kuitenkaan ollut saatavilla mitään, mitä lähetysseurannasta en olisi jo saanut selville. Puhelimessa ollut asiakaspalvelija kuitenkin lupasi selvittää asiaa ja olla yhteydessä. Yhteydenottoa ei koskaan tullut.
Asiaa ilmeisesti alettiin selvittää vasta myyjänkin otettua yhteyttä jo toistamiseen Matkahuoltoon. Myyjäyritys oli antanut paketin toimitettavaksi 3.12. Myyjään olimme yhteydessä alkuviikosta 51, jonka jälkeen kului vielä yli kaksi viikkoa (pe 3.1.2020) ennen kuin Matkahuollosta oltiin yhteydessä minuun.
7.1. saamamme tiedon mukaan lähetyksemme kolmesta kollista yksi oli luovutettu väärälle asiakkaalle.
8.1.2020 saapui kolmesta kollista kaksi. Neljä tuotetta puuttuu edelleen eli tämä jo kaikille kiusalliseksi käynyt saaga jatkuu.
Lähetys on toimitettu perille (ei kokonaan, mutta ei takerruta pikkuasioihin

)
Kiitos, että valitsit Matkahuollon! (No oli pakko koska olen aktiivisesti vältellyt Matkahuoltoa, lähinnä lähipiirin kokemuksiin perustuen, mutta nyt ei ollut muita kuljetusvaihtoehtoja

)