Tilasin Saksan Amazonista Philips Hue aloituspaketin 16.11 ja paketti lähti samana päivänä vielä liikkeelle.
Postista tuli viesti 19.11 että teille on saapumassa paketti seuraavien päivien aikana. Vastasin viestiin vaihtoehdon A jolla kuski voi jättää paketin oven taakse mikäli ketään ei ole kotona.
Torstaina 22.11 tuli viesti, että paketti toimitetaan 23.11 aikana ja mulle lähetetään erillinen saapumisilmoitus kun pakettia ollaan tuomassa.
No, 23 päivä soi ovikello yhdeksän aikaan ja postikuski oli paketin kanssa oven takana. No ei oo vieläkään ilmotusta tullut, että pakettia ollaan tuomassa, vaikka oli oikeen isoilla kirjaimilla postin viestissä.

Avasin oven intoa täynnä, että pääsee asentelee uusia lamppuja, mutta kuski sanoi jo ennen kuin olin paketista kiinni saanu, että ei tää taida olla sun paketti....
Kyselen, että mikäs siinä ja olin kyllä tilannut Amazonista tavaraa...
Laatikossa oli kiinni Amazonin pakettikortti jossa oli n. 350km päässä olevan henkilön nimi ja osoite ja mun paketti kortti siinä vähän päällä vinottain.
Kuski sanoi, että todennäköisesti lajittelukeskuksen (tms.) kone on lätänny mun etiketin väärään pakettiin, kun ne Suomessa liimaa koneellisesti kaikki nuo. No käski avata paketin nyt varmistaakseen ja siinä otettiin kuvia puolin ja toisin paketista.
No kahdet naisten kengät tuli ja niillä valaista kyllä edes vaatekaappia...
Ajelin postiin, siellä ei osattu sanoa mitään, vaan annettiin numero johon soitetaan.
Numeroon kun soitin niin siellä sanottiin että pitää viedä postiin.

Luurin päässä vähän ihmeteltiin kun sanoin, että sieltäpä juuri ajelin kotiin kun sanottiin, että soita tähän numeroon...
No, postin nainen sanoi, että hän soittaa sinne postiin ja vie paketti sinne vaan, he rupeaa selvittämään mihin se on kadonnut.
Jo oltiinkin postissa sitten taas paketti kainalossa palauttamassa sitä ja nyt kyllä tiesi asiakaspalvelija heti mitä tehdä ja kuulemma näitä tulee jonkin verran...
Jäin vaan pohtimaan, että miksei sitä sitten tiedetty heti kun siellä kävin, vaan vasta sen jälkeen kun sinne postiin oli soitettu....

No, valoja odotellaan ja tänään aattelin soittaa josko jotain tietoa olisi postilla antaa onko paketti löytynyt....