Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minua kiinnostaisi ihan sama asia. Jos en tilausvaiheessa pysty vaikuttamaan millaisena pakettina eli millaisella palvelulla joku lähetys tulee ja se päättää tulla pikkupakettina niin kuka vastaa jos se pöllitään rappukäytävästä? Ja voiko tuota jotenkin estää/kieltää jotenkin, että aina toimitettaisiin pakettiautomaattiin jos kukaan ei avaa ovea? Jollekin halvalle tavaralle ei ole niin väliä mutta joku satasen tuotekin alkaa jo vituttamaan jos joku random teini, nisti tai muu vastaava käy sen nappaamassa oven takaa.Postin "Pikkupaketti", jaetaan suoraan postiluukkuun tai jätetään oven taakse mikäli ei mahdu. Tilasin saksan amazonista paketin, jonka tiedän olevan sen verran iso ettei postiluukusta mahdu, aiemmin aina tullut pakettiautomaattiin noudettavaksi, nyt tuli ilmoitus postilta et tulossa "pikkupakettina" ja jos ei mahdu postiluukusta jättävät oven taakse, kysymys kuuluu, kenen vastuulla on jos paketti varastetaan työpäivän aikana? Minä en ole pystynyt vaikuttamaan paketin toimitustapaan lainkaan. naapurissa säätiön asunto jossa yleensä laitapuolen kulkijoita asukkeina joten veikkaanpa ettei pakettia ole ovella odottamassa töistä tullessa.... argh...
Joo, tuo oli kyllä kans vähän yllätys, kun OmaPostissa on laitettuna default pakettiautomaatti ja silti tuli väkisin suoraan kotiin ilman mitään mahdollisuutta säätää missään. Seuraava Amazonin paketti sitten taas kyseli mihin viedään/tuodaan, mutta oli kai sen verran isompi, että ei mennyt tuohon speksiin.Postin "Pikkupaketti", jaetaan suoraan postiluukkuun tai jätetään oven taakse mikäli ei mahdu. Tilasin saksan amazonista paketin, jonka tiedän olevan sen verran iso ettei postiluukusta mahdu, aiemmin aina tullut pakettiautomaattiin noudettavaksi, nyt tuli ilmoitus postilta et tulossa "pikkupakettina" ja jos ei mahdu postiluukusta jättävät oven taakse, kysymys kuuluu, kenen vastuulla on jos paketti varastetaan työpäivän aikana? Minä en ole pystynyt vaikuttamaan paketin toimitustapaan lainkaan. naapurissa säätiön asunto jossa yleensä laitapuolen kulkijoita asukkeina joten veikkaanpa ettei pakettia ole ovella odottamassa töistä tullessa.... argh...
Sen OmaPostin "Oma noutopiste" asetuksen pitäisi kuvauksen perusteella hoitaa tuollaiset ts. sinne pitäisi mennä kaikki katuosoitteella tulevat jos puhelinnumero on tiedossa, mutta eipä näyttänyt toimivan.Minua kiinnostaisi ihan sama asia. Jos en tilausvaiheessa pysty vaikuttamaan millaisena pakettina eli millaisella palvelulla joku lähetys tulee ja se päättää tulla pikkupakettina niin kuka vastaa jos se pöllitään rappukäytävästä? Ja voiko tuota jotenkin estää/kieltää jotenkin, että aina toimitettaisiin pakettiautomaattiin jos kukaan ei avaa ovea? Jollekin halvalle tavaralle ei ole niin väliä mutta joku satasen tuotekin alkaa jo vituttamaan jos joku random teini, nisti tai muu vastaava käy sen nappaamassa oven takaa.
Yhtäkkiä en ainakaan itse löytänyt tuosta oikein mitään tietoa, Postin sivuillakin oli lähinnä lähettämisestä tietoa ja ohjeita mutta en löytänyt mitään infoa tuollaisten pakettien vastaanottamisesta.
Postin "Pikkupaketti", jaetaan suoraan postiluukkuun tai jätetään oven taakse mikäli ei mahdu ... ...kysymys kuuluu, kenen vastuulla on jos paketti varastetaan työpäivän aikana?