Postin kulkemisen vaikeus

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 058
Matkahuollon vastaava riittää. Osoite ja nimitiedot ovat sitä varten, jos koodi ei jostain syystä ole enää luettavissa kun ollaan tulostamassa osoite korttia, tai osoitekortti ja koodi myöhemmässä vaiheessa irtoavat yms.

Se tuo siis turvaa sille että paketti löytää perille ja ne kannattaa aina kirjoittaa kun mahdollista, mutta eivät ole välttämättömiä.
Koodilla tulostetaan se osoitekortti.

Oletan että postin toimii samalla tavalla, mutta en ole ihan varma.
Postilla toimii samalla tavalla, periaatteessa siis pelkkä helposti-koodi riittää mutta itse olen kyllä varmuuden vuoksi laittanut oleellisimmat lähettäjän ja vastaanottajan tiedot erikseenkin pakettiin.
 
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
1 543
Myin vanhan iPhoneni Swappielle. Tilasin laatikon niiden sivuilta, pakkasin ja lätkäisin mukana tulleen tarran paketin päälle ja palautuksena postiin. Tässä odotellut rahoja tilille, mutta sitten huomasin että ollut jo pari päivää Helsingissä jumissa. Omaposti näyttää että "Lähetys on rekisteröity", Helsingissä siis. Alkumatka meni hyvin, mutta nyt tuolla jumissa.

Ei tässä muuten, mutta ota nyt sitten selvää kuka vastaa jos tuo ei löydä perille. Peseekö Swappie kätensä kun postin moka ja menetän 500e vai maksavatko tuon kuitenkin ja tappelevat postin kanssa. Vai joudonko itse olemaan yhteydessä postiin... Huoh.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
1 464
Se toimituksen perille menemisestä kiisteleminen on toimituksen kustantajan ja Postin välinen asia. Eli kun Swappie on maksanut postituksen niin Swappie myös vääntää Postin kanssa paketista, jos se ei tule perille.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
253 180
Viestejä
4 407 912
Jäsenet
73 103
Uusin jäsen
silusilu

Hinta.fi

Ylös Bottom