Postin kulkemisen vaikeus

Jaahas. Paketti noudettavissa k-market Lopista. Harmi vaan että Lahteen tuo oli tarkoitus tulla.
 
Minulle tulee muualla ilmestyvä sanomalehti joten arkipäivisin täytyisi tulla ainakin edellispäivän lehti. Tämän viikon saldo:
- maanantai: ei postia
- tiistai: perjantain lehti + yleensä maanantaisin tulevat Postinen-mainokset
- keskiviikko: ei postia
- torstai: la-ke lehdet
 
Minulle tulee muualla ilmestyvä sanomalehti joten arkipäivisin täytyisi tulla ainakin edellispäivän lehti. Tämän viikon saldo:
- maanantai: ei postia
- tiistai: perjantain lehti + yleensä maanantaisin tulevat Postinen-mainokset
- keskiviikko: ei postia
- torstai: la-ke lehdet

Tuo on ihan tavallista. Täällä kerran viikossa tuleva lehti on usein useamman viikon myöhässä, sitten tulee parin tai kolmen viikon lehdet kerralla, tai vain yksinkertaisesti katoaa. Tämän vuoksi olen vaihtanut kaikki lehteni digitilauksiksi.
 
Tuli keskiviikkoaamuna tullauspyyntö paketista niin ajattelin jo onnessani että saan sen viikonlopuksi... Mutta, eipä se ole tullipostista liikahtanut mihinkään vaikka tullauksen tein välittömästi. On se kumma että posti saa aina näihin parin kilometrin matkoihin menemään enemmän aikaa kuin kanadan postilta saada paketti suomeen.
 
Tuli keskiviikkoaamuna tullauspyyntö paketista niin ajattelin jo onnessani että saan sen viikonlopuksi... Mutta, eipä se ole tullipostista liikahtanut mihinkään vaikka tullauksen tein välittömästi. On se kumma että posti saa aina näihin parin kilometrin matkoihin menemään enemmän aikaa kuin kanadan postilta saada paketti suomeen.
Se sun tullaushan pitää vielä tullin käsitellä. Eihän posti voi sitä heti pois kantaa kun asiakas täyttää lomakkeen.
 
On muuten hieno tuo postin chatti. Avaat sen niin tulee botti, joka ei yllättäen osaa auttaa. Jos sille sanoo asiakaspalveilja, niin tulee vain ilmoitus "Asiakasneuvojia ei ole vapaana tällä hetkellä" ilman mitään jonotus tai odotteluvaihtoehtoa.
 
Itse olen päässyt aina kertaheitolla asiakasneuvojan juttusille botista (viimeksi tänään), kun olen kirjoittanut viestikenttään "haluan keskustella asiakasneuvojan kanssa".
 
Anna seutantakoodi sinne bottiin ja paina että asia ei selvinnyt niin menee aspaan. Mulla esim kiinapaketti tuli seurantakoodilla tulliin ja jäi sinne seurannan mukaan niin kysäsin chatista niin sanoivat että tällä seurannalla ei sitten toimi suomessa seuranta tms vaikka postin sivuilla tulliin asti meni. Tuli sit sellanen perus suurikokonen kirjelähetys lappu tms kotiin
 
Anna seutantakoodi sinne bottiin ja paina että asia ei selvinnyt niin menee aspaan. Mulla esim kiinapaketti tuli seurantakoodilla tulliin ja jäi sinne seurannan mukaan niin kysäsin chatista niin sanoivat että tällä seurannalla ei sitten toimi suomessa seuranta tms vaikka postin sivuilla tulliin asti meni. Tuli sit sellanen perus suurikokonen kirjelähetys lappu tms kotiin

Joo, tällä pääsin vihdoin ihmiselle chattimaan.
 
Lähetys on viivästynyt, se toimitetaan 1-2 työpäivän kuluessa.

Kyllä alkaa vituttamaan kun noin joka kolmas paketti antaa saman viestin. Hyvin lähellä jo että joka toinen...
 
Tilasin maanantai aamuna tavaraa, maksoin euron enemmän että saan samalle päivälle smartpostiin ja maanantaina klo 18 sen sai hakea. :tup:

Kerrankin...
 
Postilla tulossa Amazonin paketti. Tuli tekstari että toimitusikkuna tietty päivä kello 8-16, ja jos en ole kotona niin voin siirtää tuon lähimpään noutopisteeseen vastaamalla A. Muuten ihan tosi jees, mutta tämän viestin kohdalla lukee myös että "Sender does not support replies." Mitähän nyt taas? :confused:

Sama homma monissa muissakin markkinointi- ja infoviesteissä, minkä oletan olevan ihan tarkoituksellakin sellaisia ettei niihin voi vastata.
 
Postilla tulossa Amazonin paketti. Tuli tekstari että toimitusikkuna tietty päivä kello 8-16, ja jos en ole kotona niin voin siirtää tuon lähimpään noutopisteeseen vastaamalla A. Muuten ihan tosi jees, mutta tämän viestin kohdalla lukee myös että "Sender does not support replies." Mitähän nyt taas? :confused:

Sama homma monissa muissakin markkinointi- ja infoviesteissä, minkä oletan olevan ihan tarkoituksellakin sellaisia ettei niihin voi vastata.
Toi vaikuttais siltä että ongelma on sun puhelimessa.
 
Toi vaikuttais siltä että ongelma on sun puhelimessa.

No ei sekään toki ole poissuljettua, mutta aiemmat Postin viestit ovat ainakin tulleet siten että numero näkyy ja niihin on ollut mahdollista vastata. Sama kaikilla muilla toimijoilla jotka vastauksia tällätavoin pyytävät. Etsin vielä yhden aiemman Postin viestin ja siihen vastaaminen kyllä onnistuisi edelleenkin.

Kiinnostaisi kovasti tietää että mistä tässä nyt on kyse, tekstarit toimii muutoin täysin normaalisti.
 
Mistähän vois johtua selllanen kun olen täs pari pakettia tilannut toinen jimms ja toinen proshopista molemmista normaali postiin toimitus mutta oman lähipostin sijaan paketit meni kilometrin kaemmaksi pakettiautomaattiin. Molemmissa tapauksissa tuli postilta teksiviesti että lähetys on ohjattu lähimpään vapaana olevaan noutopisteeseen. Mutta kun toi lähiposti johon noiden olisi pitänyt tulla on r-kioski ja se on ihan normaalisti auki. Vaikee kuvitella että ärrän takahuone olisi niin täynnä ettei paketit enää mahdu sinne.
 
Mistähän vois johtua selllanen kun olen täs pari pakettia tilannut toinen jimms ja toinen proshopista molemmista normaali postiin toimitus mutta oman lähipostin sijaan paketit meni kilometrin kaemmaksi pakettiautomaattiin. Molemmissa tapauksissa tuli postilta teksiviesti että lähetys on ohjattu lähimpään vapaana olevaan noutopisteeseen. Mutta kun toi lähiposti johon noiden olisi pitänyt tulla on r-kioski ja se on ihan normaalisti auki. Vaikee kuvitella että ärrän takahuone olisi niin täynnä ettei paketit enää mahdu sinne.
Todennäköisesti se on niin täynnä, että ei yksinkertaisesti enää mahdu. Ei ne pakettivarastot yleensä hirveän isoja ole noilla pienemmillä kioskeilla.
 
Mä en tajuu et miks ne ei postilla voi tiedustella esim tekstarilla, et viivästytetäänkö toimitusta lähimpään mestaan x määrä päiviä vai toimitetaanko korvaavaan mestaan Y. Luulis että niillä ois aika reaaliaikainen tieto kuitenkin pakettiautomaateista jne että onko täyttä.
 
Jos funtsaat vähän pidempään tuota ideaasi viivytellä lähetyksiä Postin volyymeillä, huomaat sen lähinnä naurettavaksi ja aika paljon työvoimaa + varastotiloja vaativaksi.
 
Vein eilen aamupäivällä postiin asiakaspalautuksen Jimmssille. Tänään tuli puolen päivän aikaan viestiä, että palautus vastaanotettu. Näin tämän pitäisi toimia aina :)
 
Posti on laiska. Tuli paketti Arozzilta Norjan postin kautta, ja lähetystiedoissa luki että kotiinkuljetus. Nyt se paketti tököttää lähimmässä postissa 10 kilometrin päässä. Jätän vaan noutamatta, menköön takaisin kun ei mitään maksanut, ja en sitä enää tarvitse.
 
Tiedäppä laiskasta, porukkaa on tietty vähän mutta enemmän nuo tekevät töitä kuin peruspulliaiset.
 
Voi muuten olla niinkin, että myyjä on luvannut kotiinkuljetuksen, mutta siitä ei ole postille maksettu.
 
Nykyään posti ei kulje enää perille ja kirjeet hukkuvat toimimattoman logistiikan rattaisiin. Olen pyrkinyt siirtämään kaikki laskut sähköisiksi.

Valitettavasti on edelleen tiettyjä tahoja, joiden kohdalla paperiposti on ainoa vaihtoehto mm. viranomaiset ja suuret yritykset. Viimeksi Suomen postilaitos onnistui hukkaamaan taloyhtiön sopimuspaperit ja kokouskutsut, jotka lähtivät isännöitsijältä.
 
Taas takana ennätyspäivä postin kesähessujen kanssa.

  1. Takuupalautus Jimms'lle ->
  2. Sopimustunnus ei kelpaa K-marketin postissa.
  3. Tilauksen seurantatunnuksella Postin palvelulla luotu koodi ei kelpaa automaatilla, vaikka päivittyy ko. lähetyksen seurantaan.
  4. Postin aspaan yhteyttä, koodi OK, "olet varmasti typonnut sen automaattiin".
  5. Tämän jälkeen aspasta yrittävät etäohjata automaattia hyväksymään palautuskoodin, tuloksetta.
  6. Yrittävät vielä 10 kertaa, "virheellinen koodi".
  7. Tämän jälkeen alkaa syyttely, että mitähän olen taas ymmärtänyt väärin.
  8. Alkavat siteeraamaan jotain täysin irrelevantteja Jimms'n palautusehtoja syyksi toimimattomalle smartpostille :confused: :D
  9. Lopulta n. kahden tunnin selvityksen jälkeen myöntävät, etteivät ymmärrä tilannetta ja lupaavat olla myöhemmin yhteydessä.
upload_2019-10-31_11-45-46.png
 
Paketti tulossa Amazonilta, Posti hoitaa kotiinkuljetuksen.
Postilta tulee 29.10 tekstiviesti että toimitus tapahtuu 31.10 klo 8-16
Seurannasta käy ilmi että on "yritetty toimittaa" 30.10 aamulla mutta epäonnistunut "esteen" vuoksi (hassu juttu kun muu posti kyllä tuli luukusta sisään, mutta tuosta ei edes lappua saati että olisi rimputtanut kelloa)
31.10 aamulla postin ninja käy laittamassa lapun postiluukkuun siten, että se tulee läpi vain puoliksi ettei vahingossakaan pidä ääntä.
VMP.
Nyt jonotusta puhelimessa koska ilmeisesti yksityisasiakkaille ei ole enää chat-palveluakaan.

edit: on chat näemmä edelleen, se vaan ilmestyy viiveellä
edit2: ja kun chat vihdoin toimii, botti vain sanoo ettei ole asiakaspalvelijoita, paska nakki
 
Viimeksi muokattu:
Nyt jonotusta puhelimessa koska ilmeisesti yksityisasiakkaille ei ole enää chat-palveluakaan.

edit: on chat näemmä edelleen, se vaan ilmestyy viiveellä

Siellä chatissa on jotain TET-harjoittelijoita (kieliasusta ja ymmärryksestä päätellen), eikä heillä ole mitään valtuuksia hoitaa asioita konkreettisesti eteenpäin, kuten näillä varsinaisilla asiakaspalvelijoilla puhelimella.
 
Ärsyttää, kun täytyy Postin törttöilyjen takia tehdä Aliexpressiin Dispute, vaikka myyjällä ei ole osaa eikä arpaa tässä Postin sekoilussa. Syyttömän myyjän niskaan kaatuu tämä P****.

edittejä: Olikin 2 vk sitten, kun chattasin postin kanssa. Lisäksi tuoreimman tiedon mukaan tuulettimeni ovat lähteneet Kaliforniaan.

Lisäksi se soittolinja maksaa 1.84€, joka on kohtuuton hinta kympin lähetyksen ongelmien selvittelemisistä. En tuohon hintaan soita ja tein selvityspyynnön netissä.

Lähetyksen tapahtumat
  • Lähetys on saapunut kohdemaahan.
    14.10.2019 klo 19:54
    HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI
2019.10.17 07:55 (GMT-7): Arrived at destination country
2019.10.14 19:54 (GMT-7): Accepted by Last Mile Carrier
2019.10.14 16:54 (GMT-7): Started customs clearance process
2019.10.11 00:10 (GMT-7): Departed country of origin
2019.10.05 06:01 (GMT-7): Departed country of origin
2019.09.28 12:52 (GMT-7): Shipment accepted by airline
2019.09.28 12:51 (GMT-7): Shipment left country of origin warehouse
2019.09.28 12:51 (GMT-7): Shipment at country of origin warehouse
2019.09.28 12:50 (GMT-7): Shipment at country of origin distribution center

TRACK17 sanoo, että pakettini on mennyt San Diegoon. Voi kiitos.
Alkuperä - Seurannan kulutus: 87 ms
2019-10-17 07:55

San Diego, saavutti saapumis paikan

2019-10-14 19:54
Helsinki, saavutti saapumis paikan

2019-10-11 00:10
Peking, lento yhtiöt

2019-10-05 06:01
Peking, toimitetaan lento liikenteelle

2019-10-05 06:01
Peking, toimitetaan lento liikenteelle

2019-10-04 23:26
Peking, toimitetaan lento liikenteelle

2019-10-04 20:06
Peking, lähtevät Pekingin vaihto asemalta, seuraava pysäkki, Pekingin vaihto asema (kautta Transfer)

2019-10-04 09:23
Peking, Peking post International on viety suoraan sinetöity
 
Viimeksi muokattu:
Koko alkuviikon postit tuli hieman myöhemmin ja olin aina paikalla. Tänään kun olisi pitänyt toimittaa Amazonin paketti klo. 20.00 mennessä, oli siitä tullut lappu jo alkupäivästä, että paketin voi noutaa huomenna klo. 17.00 jälkeen postin toimipisteestä. :mad:
 
Olen seurannut nyt jonkun aikaa tuota 'Arrived at Destination country', noin puolet ei vielä ole ollut esim. Track17:n mukaan Suomessa, joten mihin seurantaan voi uskoa? Olen taipuvainen siihen, että lähetykselle tulee tuo destination saapumisluenta jossain muualla kuin ulkomailla monesti, ehkä jo ensimmäisessä Euroopan tai sitä lähellä olevien hubien luennoista joita järjestelmä väärin tulkitsee. Aiemmin yksi lähetys ilmoitti olevansa Suomessa Postin järjestelmän ja Alin trackingin mukaan, mutta olikohan taas tuo Track17 joka ilmoitti, että viimeisin luenta on tehty Puolassa ja päivämäärät ja kellonajat mätsäsivät Postin seurannan kanssa 1:1 lähinnä aikaero huomioiden tai olivat täysin samat. Vittumaistahan tuo on, nyt osa kiinapaskoista ajetaan Vantaan logistiikkakeskuksen läpi eikä kaikkia aina käsitellä Helsingin postikeskuksessa joten niidenkin perusteella, joko välillä tuo lentokentän ja tuotantolaitoksen väli kestää 2vkoa tai sitten se kama oikeasti tosiaan maleksii vasta sitä viimeistä hyppyä kohti Suomea.
 
Siellä chatissa on jotain TET-harjoittelijoita (kieliasusta ja ymmärryksestä päätellen), eikä heillä ole mitään valtuuksia hoitaa asioita konkreettisesti eteenpäin, kuten näillä varsinaisilla asiakaspalvelijoilla puhelimella.
Jonotusta kesti tunnin jolloin totesin että se aspahan on mennyt jo kiinnikin, silti jatkuu maksullinen jonotus (mpm)
No, ei muuta kuin vaatimaan palvelua lähimmästä postin omasta liikkeestä, lupasivat yrittää saada iltatoimitukseen vaikka iltatoimituksen paketit tulee Liedon keskuksesta eikä postin palvelupisteistä.
Nyt pitäisi vielä korvausvaatimusta pistää sisään menetetystä ajasta ja turhasta puhelimessa jonotuksesta ihan vain periaatteen vuoksi.
PS. Se paketin nouto sittarista olisi ollut nopeampaa ja lyhyemmän matkan päässä, mutta joskus on pidettävä kiinni periaatteista
 
Viimeksi muokattu:
Ärsyttää, kun täytyy Postin törttöilyjen takia tehdä Aliexpressiin Dispute, vaikka myyjällä ei ole osaa eikä arpaa tässä Postin sekoilussa. Syyttömän myyjän niskaan kaatuu tämä P****.

edittejä: Olikin 2 vk sitten, kun chattasin postin kanssa. Lisäksi tuoreimman tiedon mukaan tuulettimeni ovat lähteneet Kaliforniaan.

Lisäksi se soittolinja maksaa 1.84€, joka on kohtuuton hinta kympin lähetyksen ongelmien selvittelemisistä. En tuohon hintaan soita ja tein selvityspyynnön netissä.

Lähetyksen tapahtumat
  • Lähetys on saapunut kohdemaahan.
    HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI
    14.10.2019 klo 19:54
2019.10.17 07:55 (GMT-7): Arrived at destination country
2019.10.14 19:54 (GMT-7): Accepted by Last Mile Carrier
2019.10.14 16:54 (GMT-7): Started customs clearance process
2019.10.11 00:10 (GMT-7): Departed country of origin
2019.10.05 06:01 (GMT-7): Departed country of origin
2019.09.28 12:52 (GMT-7): Shipment accepted by airline
2019.09.28 12:51 (GMT-7): Shipment left country of origin warehouse
2019.09.28 12:51 (GMT-7): Shipment at country of origin warehouse
2019.09.28 12:50 (GMT-7): Shipment at country of origin distribution center

TRACK17 sanoo, että pakettini on mennyt San Diegoon. Voi kiitos.
Alkuperä - Seurannan kulutus: 87 ms
2019-10-17 07:55

San Diego, saavutti saapumis paikan

2019-10-14 19:54
Helsinki, saavutti saapumis paikan

2019-10-11 00:10
Peking, lento yhtiöt

2019-10-05 06:01
Peking, toimitetaan lento liikenteelle

2019-10-05 06:01
Peking, toimitetaan lento liikenteelle

2019-10-04 23:26
Peking, toimitetaan lento liikenteelle

2019-10-04 20:06
Peking, lähtevät Pekingin vaihto asemalta, seuraava pysäkki, Pekingin vaihto asema (kautta Transfer)

2019-10-04 09:23
Peking, Peking post International on viety suoraan sinetöity


Voi olla että kyseessä oli huijaus, eli osoitteesi ja nimesi oli merkitty kuoreen väärin ja palautusosoite jos vastaanottajaa ei tavoiteta San Diego.
Tällä voidaan välttää tullien maksu kun tuote tulee usahan palautuksena.

Eli kutakuinki.

upload_2019-10-31_18-12-22.png
 
Viimeksi muokattu:
Jonotusta kesti tunnin jolloin totesin että se aspahan on mennyt jo kiinnikin, silti jatkuu maksullinen jonotus (mpm)
No, ei muuta kuin vaatimaan palvelua lähimmästä postin omasta liikkeestä, lupasivat yrittää saada iltatoimitukseen vaikka iltatoimituksen paketit tulee Liedon keskuksesta eikä postin palvelupisteistä.
Nyt pitäisi vielä korvausvaatimusta pistää sisään menetetystä ajasta ja turhasta puhelimessa jonotuksesta ihan vain periaatteen vuoksi.
PS. Se paketin nouto sittarista olisi ollut nopeampaa ja lyhyemmän matkan päässä, mutta joskus on pidettävä kiinni periaatteista

Ethän ole edes asiakas, outoa jos jotain maksavat. :D
 
Varokaa, posti osaa jo sotkea puhelimenki :)


upload_2019-10-31_20-8-15.png



Miten nuo tullihommat menee kun tilaa jotain Yhdysvalloista? Tilausvaiheessa hintaan lisätään ainakin tässä verkkokaupassa suoraan tuo VAT eli paketin pitäisi tulla kaiken järjen mukaan sieltä suoraan kotiin ilman tullauksia? Tilaus maksaa yhteensä 118.99e.

Täältä siis olen tekemässä tilausta InvizBox | Online Security Simplified | Privacy Made Easy.
Tullaus on aina tehtävä vaikka maksua ei tulisi, kiinan paketit on eri asia.
Käytännössä saat sähköpostia tai oikeaa postia tullita ja täytät tullin tullaus sivun ja jos haluavat kuitin lähetät sen sähköpostilla tullille.
Jos VAT on USAn VAT, maksat erotuksen tullille.

Posti tullauksenhan hoitaa suomen posti, vaikka meneekin "tulliin".
 
Viimeksi muokattu:
Eipä näytä järkevältä postin asiakaspalvelun postit, menny roskapostiin ja google peloittelee henkihieveriin.
upload_2019-10-31_22-3-37.png
 
Joo-o, oma posti voi olla vaan kierrossa San Diegon kautta hakemassa vähän aurinkoa Kaliforniasta..

upload_2019-11-1_15-36-25.png
 
Tässä yksi erikoinen kiinapaskan kulku, olisi muka lajiteltu Vantaalla ennen kuin on tullut edes Suomeen? Ymmärrän halun sijoittaa Vantaa Suomen ulkopuolelle, mutta missäköhän nuo leimaukset on oikeasti tehty? :confused::hungry:

5C8B942D-85BA-4806-BFBE-F99D1237FA5F.jpeg
 
Kiinapaska RP alulla ja CN-lopulla. Onko yleensä päivittynyt Postin seurannassa vai liikkuuko suomessa ilman seurantaa?
 
Kiinapaska RP alulla ja CN-lopulla. Onko yleensä päivittynyt Postin seurannassa vai liikkuuko suomessa ilman seurantaa?
Aiemmin on päivittynyt ja jaettu laatikkoon, jonka jälkeen seurannassa merkitty toimitetuksi. Mutta nyt viimeksi oli vain ulkomaanterminaali ja sen jälkeen ei mitään, kunnes ilmestyi laatikkoon.
 
Mulle taas tää oli syy lopettaa OmaPostin käyttö. Aikaisemmin se oli mulla lähetysten seurantaa varten. Jossain välissä sinne alkoi tupsahtelemaan kirjeitä/laskuja pyytämättä ja yllättäen, ja vielä joku helvetin sähköpostimuistutus saapuneesta kirjeestä. Eikä niitä voinut kaikkia edes estää. Postin sivuillakin sanottiin, että vaikka asetuksista valitsee ettei mikään lähettäjä lähetä kirjeitä OmaPostiin, voi sinne silti lähettää kirjeitä jos lähettäjä niin haluaa eikä sitä voi mitenkään estää. Plus, en luota postin tietoturvaan pätkääkään, kun eivät osaa edes sitä perushommaansa luotettavasti.
Tästä syystä lähti itseltänikin. Siis sen turhan tauhkan takia.
 
Meikäläisen taloyhtiössä on postin pakettiautomaatti ja omapostissa konffattu viralliseksi noutopisteeksi. Nyt tuli taas viestiä että "Amazon-pakettisi JJFI..... saapuu!" ja jos en ole 8-16 himassa niin ohjaa pakettisi lähimpään Postin automaattiin tai noutopisteeseen. Vastausvaihtoehdoissa ei TIETENKÄÄN ole sitä taloyhtiön automaattia vaan pari muuta automaattia ja postin toimipiste. Taloyhtiön automaatti löytyy hyvin harvan verkkokaupan luettelosta eikä paketit ohjaudu puhelinnumeron perusteella kuten kuuluisi. Ja on tämä tässä kuukausitolkulla ollut, käyttöönotosta tuli oikein mainoslaput ja whatnot.

Jollain kokemusta vastaavasta?
 
Meikäläisen taloyhtiössä on postin pakettiautomaatti ja omapostissa konffattu viralliseksi noutopisteeksi. Nyt tuli taas viestiä että "Amazon-pakettisi JJFI..... saapuu!" ja jos en ole 8-16 himassa niin ohjaa pakettisi lähimpään Postin automaattiin tai noutopisteeseen. Vastausvaihtoehdoissa ei TIETENKÄÄN ole sitä taloyhtiön automaattia vaan pari muuta automaattia ja postin toimipiste. Taloyhtiön automaatti löytyy hyvin harvan verkkokaupan luettelosta eikä paketit ohjaudu puhelinnumeron perusteella kuten kuuluisi. Ja on tämä tässä kuukausitolkulla ollut, käyttöönotosta tuli oikein mainoslaput ja whatnot.

Jollain kokemusta vastaavasta?

Veikkaan että noissa Amazon-viesteissä näkyy vain julkiset pakettiautomaatit.
Suosittelen laittamaan palautetta Postille.

Ja Express-paketteihin (joita nuo Amazon-JJFI-paketit yleensä ovat) ei tuo Oma noutopiste -asetus taida vaikuttaa mitenkään omien kokemuksieni perusteella. Eli vaikuttaa vain tavallisiin suoraan noudettavaksi meneviin Postipaketteihin.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
264 524
Viestejä
4 579 028
Jäsenet
75 463
Uusin jäsen
Jimip

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom