Postin kulkemisen vaikeus

Tänään tuli paketti, yllättäen taas 4 km päässä olevaan "postiin" vaikka vajaan kilsan päästä löytyy oikea posti ja ympäriltä pakettiautomaatteja vaikka joka sormelle ja varpaalle. no kaipa se nyt siellä pysyy vaikken kerkeäisi sitä 2 viikkoon hakemaan, koska lakko.

Ymmärrän kyllä lakon syitä mutten sitä miksi se s..tanan paketti on taas jossain herttoniemessä :darra:

ps. Lakko ei auta, lopettakaa ennemmin posti/itella/pomot :tup:
 
^ Soittele ’firman piikkiin’ -Turkalle, eikös sieltä 8,90e/h hommia olisi tarjolla jatkossakin jos heidän TES-muutos menee läpi?

Ihan hirveä hinku tuskin on, Monsterissa ollut vielä tähän päivään asti jouluapulaisrekryjä kirje- ja pakettipuolelle, ei taida ovipumppu kauheasti laulaa sisäänpäin kun kaikilla kilpailijoilla AKT:n TES ja aloituspalkat siellä +14e/h? :hungry:
 
Eilen jäi taas mainokset tulematta. Ja ne on ne postin jakamien postisen välissä olevat.
 
Mitenköhän tuon xxs paketin oikein pitäisi toimia?, jaetaan kotiin mutta ei posti osannutkaan jakaa kotiin asti vaan putkahti este ja noudettavaksi postista:lol:
Ihan jees kun tähänkin saatu jo 5 arkipäivää matkaan eikä vielä edes ole noudettavissa.
 
Mitenköhän tuon xxs paketin oikein pitäisi toimia?, jaetaan kotiin mutta ei posti osannutkaan jakaa kotiin asti vaan putkahti este ja noudettavaksi postista:lol:
Ihan jees kun tähänkin saatu jo 5 arkipäivää matkaan eikä vielä edes ole noudettavissa.

Jos se on XXS -tuotteesta huolimatta liian paksu postiluukusta jaettavaksi?
 
Jos se on XXS -tuotteesta huolimatta liian paksu postiluukusta jaettavaksi?

Ei pitäisi olla kun tuote itsessään on alle sentin paksuinen.

Nyt kun tuota tuli mietittyä niin olisikohan näin että nuo eivät kuljekkaan päiväpostin mukana vaan erillinen jakelu ja kuskilla tullut päivä täyteen niin dumpannut loput kamat vaan postiin...
 
Voihan siinä olla vaikka minkälainen kuori/laatikko ympärillä, XXS:n maksimikorkeus on 3cm. Jos se siis ylittää tuon 3cm, niin Posti mahdollisesti vie sen siitä huolimatta perille, mutta joutuu noutamaan jostain lähimmästä asiamiespostista. Vaihtoehtona olisi palauttaa se lähettäjälle ja pyytää tältä lisää fyrkkaa ja sitten mahdollisesti toimittaa se. Noin halpojen lähetysten kohdalla, en usko, että tuota kannattaa tehdä ainakaan taloudellisin perustein.

Voi tietty olla tuokin, että ei kannettaisi päiväpostin mukana, hyvin harvoin on tullut vastaanotettuja näitä tällä tuotteella varustettuja.
 
Viime työnseisauksen aikaan meille jaettiin postia myös tiistaisin, oletan että tällä kertaa starttaa jo viikonloppujakelukin :D

Onneksi kirjepostina tulee enää vain yksi ainoa lasku paikalliselta jätekuljetusfirmalta. Täytyy varmaan laittaa niille viestiä, että voivat lähettää vaikka sähköpostiin laskun jos haluavat rahaa ajallaan.
 
Voihan siinä olla vaikka minkälainen kuori/laatikko ympärillä, XXS:n maksimikorkeus on 3cm. Jos se siis ylittää tuon 3cm, niin Posti mahdollisesti vie sen siitä huolimatta perille, mutta joutuu noutamaan jostain lähimmästä asiamiespostista. Vaihtoehtona olisi palauttaa se lähettäjälle ja pyytää tältä lisää fyrkkaa ja sitten mahdollisesti toimittaa se. Noin halpojen lähetysten kohdalla, en usko, että tuota kannattaa tehdä ainakaan taloudellisin perustein.

Voi tietty olla tuokin, että ei kannettaisi päiväpostin mukana, hyvin harvoin on tullut vastaanotettuja näitä tällä tuotteella varustettuja.
Eikös se oo vastaanottaja joka joutuu maksumieheksi, jos on liian pienellä maksulla lähetetty?!
 
Onko postilla muuten mitään vastuuta, jos lakon vuoksi lähetys jää liian pitkäksi aikaan olosuhteisiin, jossa se menee mitä luultavammin pilalle. Mietin vaan, kun pitäs tulla pari volgansieneä ja on vielä yksi päivä jäljellä...
 
Onko postilla muuten mitään vastuuta, jos lakon vuoksi lähetys jää liian pitkäksi aikaan olosuhteisiin, jossa se menee mitä luultavammin pilalle. Mietin vaan, kun pitäs tulla pari volgansieneä ja on vielä yksi päivä jäljellä...
Voisin olettaa että postin jossain palveluehdoissa on joku porsaanreikä tai sitten vaan todetaan että force majeure ja mitään ei korvata.
 
Ei, eihän vastaanottaja ole vastuussa lähetyksestä ja sen kustannuksista, eikä ole edes asiakas, vaan lähettäjä on.
Joo, mutta esim. tämä juttu sanoo muuta!
– Posti ei kuljeta merkitöntä korttia tai kirjettä ihan kotiin asti, vaan vastaanottajan pitää hakea se postista. Hänen pitää myös maksaa puuttuva postimerkki sekä kahden euron lunastusmaksu.
 
Postin seurannassa tuli seuraava ilmoitus "Manuocr koodaus Pasila" mitä tämä käytännössä tarkoittaa?
 
Manuaalisesti lajiteltu, ei ole jostain syystä onnistunut lajittelukoneen tekstintunnistus.
 
Ilmeisesti paketit kulkevat normaalisti niin pitäisi oma lähetys ehtiä perille ensi viikolla :tup:

Mistä moinen olettamus? Suurin osa 700 paskatessiin siirretystä lajittelijasta tuskin on menossa töihin. Vuokra-apinoilla voidaan vähän paikata, mutta silläkin on rajansa.

Postin väitteistä huolimatta, edellistä kahden päivän lakkoa korjailtiin parin viikon verran, kahden viikon lakko ei välttämättä korjaannu kuukaudessakaan.
 
Mistä moinen olettamus? Suurin osa 700 paskatessiin siirretystä lajittelijasta tuskin on menossa töihin. Vuokra-apinoilla voidaan vähän paikata, mutta silläkin on rajansa.

Postin väitteistä huolimatta, edellistä kahden päivän lakkoa korjailtiin parin viikon verran, kahden viikon lakko ei välttämättä korjaannu kuukaudessakaan.

Näin ainakin hesarin sivulla lukee:
"Paketit sen sijaan kulkevat myös lakon aikana, mutta toimituksissa voi olla muutamien päivien viiveitä.
Paketit kulkevat nopeammin, koska niiden käsittely on suurelta osalta koneistettu. Lisäksi paketit jaetaan yleensä pakettiautomaatteihin ja myymälöihin”, Ainasoja sanoo"
 
Näin ainakin hesarin sivulla lukee:
"Paketit sen sijaan kulkevat myös lakon aikana, mutta toimituksissa voi olla muutamien päivien viiveitä.
Paketit kulkevat nopeammin, koska niiden käsittely on suurelta osalta koneistettu. Lisäksi paketit jaetaan yleensä pakettiautomaatteihin ja myymälöihin”, Ainasoja sanoo"

Eikä ole edes 1.4. :D

Jos se noin helppoa on, niin miksi siellä ne 700 on normaalisti hommissa? :vihellys:

Ei kyllä kannata uskoa mitään mitä Posti kertoo, Aina Ojassa kertoi viimeksi kahden päivän lakonkin osalta, että ei ollut vaikutuksia.

Nyt mukaan tulee aika herkästi ilmailuala, meripuoli, rautatiet ja AKT kruunaa kyllä homman lopulta. Näistä kaikki ovat jo luvanneet apua tes-halpuutukseen ja vuokrien käyttöön lakonmurrossa. Osa jo ilmoitti toimenpiteistä. Viimeinen ratkaisu jää AKT:n harteille, halutessaan se saa niin paljon painetta päälle, että homma katkeaa työnantajan osalta siihen.
 
Hyvä vaan että lakkoilee. Kusipäistä touhua tuo TES-shoppailu.

Ei ole tulossa mitään kriittistä, ja Postia vältän muutenkin aina kun vaan pystyy, joten mun puolesta voi olla vaikka kuukauden tai parikin lakossa. :tup:
 
Tämähän saattaa vaikuttaa postin kannalta suotuisasti postin määrää kun ne viimeiset vähäisetkin asiakkaat jotka kirjeitä lähettää, tai haluavat väen vängällä paperilla laskunsa, alkavat varmasti rivakammin etsiä vaihtoehtoja. Eiköhän tuo perinteinen kirjeposti ole aika riippakivi postille.
 
Näin ainakin hesarin sivulla lukee:
"Paketit sen sijaan kulkevat myös lakon aikana, mutta toimituksissa voi olla muutamien päivien viiveitä.
Paketit kulkevat nopeammin, koska niiden käsittely on suurelta osalta koneistettu. Lisäksi paketit jaetaan yleensä pakettiautomaatteihin ja myymälöihin”, Ainasoja sanoo"
Tottakai Posti yrittää jatkuvasti damage controlia lehtien palstoilla - vähän surkeaahan se olisi jatkuvasti kertoa että tilanne on katastrofaalinen ja joulukamat ovat perillä ensi vuonna (joka tulee olemaan kivikova totuus).
 
Näin ainakin hesarin sivulla lukee:
"Paketit sen sijaan kulkevat myös lakon aikana, mutta toimituksissa voi olla muutamien päivien viiveitä.
Paketit kulkevat nopeammin, koska niiden käsittely on suurelta osalta koneistettu. Lisäksi paketit jaetaan yleensä pakettiautomaatteihin ja myymälöihin”, Ainasoja sanoo"

Heh! :rofl:

Kyllähän tuo on puhdasta hevonpaskaa. :lol:

Siellä iteljoonipomo satuilee lehdessä mitä sattuu jotta postin tuottoisa pakettipisnes ei siirtyisi heti kilpailjoiden haltuun. Voisi kuvitella että postipakettien lähetystiskillä olisi todella hiljaista kun sanoisivat suoraan että nyt lähetettävä postipaketti ehtii hyvällä tuurilla perille joskus loppiaisen aikoihin ja huonolla tuurilla Naku-Petteri saa sen postipaketissa nyt lähetettävän joululahjan ensi vuonna pääsiäisen tienoilla.

:lol:
 
Jep, ei postilla ole mitään mahdollisuutta saada kaikkia paketteja jouluksi toimitettua jos lakko kestää tuon 2 viikkoa. Tulossa jo monilla noita ulkomaan (kiina) paketteja pukinkonttiin, kaikki mustat perjantait, cybermondayt jne kolkuttelee oven takana jotka jo viime vuonnakin sai postia myöhästymään.

Tuossa tulee saamaan suomalaisetkin verkkokaupat turhaan paskaa niskaan kun pilvi-tainat lähettelevät kiukkuisia viestejä rievuistaan.
 
Eikä ole edes 1.4. :D

Jos se noin helppoa on, niin miksi siellä ne 700 on normaalisti hommissa? :vihellys:

Ei kyllä kannata uskoa mitään mitä Posti kertoo, Aina Ojassa kertoi viimeksi kahden päivän lakonkin osalta, että ei ollut vaikutuksia.

Nyt mukaan tulee aika herkästi ilmailuala, meripuoli, rautatiet ja AKT kruunaa kyllä homman lopulta. Näistä kaikki ovat jo luvanneet apua tes-halpuutukseen ja vuokrien käyttöön lakonmurrossa. Osa jo ilmoitti toimenpiteistä. Viimeinen ratkaisu jää AKT:n harteille, halutessaan se saa niin paljon painetta päälle, että homma katkeaa työnantajan osalta siihen.
Voihan ottaa ottaa lisää vuokratyöntekijöitä :)
Tosi asiassa postin jakeluvelvoite pakottaa osan työntekoon, kuten sairaalatkin.
Työntekijä määrää ei varmaan kerrota julkisuuteen. Pitäisi kaivaa ajantasaiset lakipykälät jostain. Varmaan tuostakin keritään kinastella, että mitä jaetaan.
Paketit ei välttämättä kuulu, mutta maahan tuleva tavara satamissa voi kuulua...

"Lakon piiriin eivät kuulu kansalaisten terveyteen ja turvallisuuteen liittyvät työtehtävät", jos niitä on prosentin osakin täytyy olla työntekijä töissä.
Lopunajan varmaan tekee normihommia.

3 vuotta sitten:
"...Nieminen koki vastenmielisenä kiistojen siirtymisen työpaikoille. Posti Oy marssitti lakon aikana työpaikoille vuokratyövoimaa, ja korkein johto pisti esimiehet poistamaan rikkurityövoiman perehdyttämisestä kieltäytyneet työntekijät työpaikoilta. Tästä jäi arpia."

Vuokratyöntekijät ei ole rikkureita koska eivät kuulu lakon piiriin, siihen kuuluu vain PAUn jäsenet.
Tämän takia vuokratyöntekijä määrää nostetaan, jos alkaa 50% olla vuokrattuja ei lakkoilu enää tehoa.
Onneksi ei tarvitse olla mukana tuossa piirileikissä.

Näin ainakin hesarin sivulla lukee:
"Paketit sen sijaan kulkevat myös lakon aikana, mutta toimituksissa voi olla muutamien päivien viiveitä.
Paketit kulkevat nopeammin, koska niiden käsittely on suurelta osalta koneistettu. Lisäksi paketit jaetaan yleensä pakettiautomaatteihin ja myymälöihin”, Ainasoja sanoo"

Tuo tarkoittaa että vuokra heppukin osaa laittaa tuotteet linjalle, toki hitaammin muttta ennen pitkää.
 
Viimeksi muokattu:
^ miten ihmeessä vuokrat eivät kuuluisi lakkoon? Osa heistä on varmasti myös PAUn jäseniä ja osa taistelee myös omista oikeuksistaan, eli jos nyt poljetaan työntekijöiden oikeuksia, poljetaanhan ne myös vuokrille samassa työkohteessa.

Jakeluvelvoitteen omaavia lähetyksiä on joitakin prosentteja, olikos se noin 4% kaikesta? Ei jaksa kaivaa netistä.
 
Voihan ottaa ottaa lisää vuokratyöntekijöitä :)
Tosi asiassa postin jakeluvelvoite pakottaa osan työntekoon, kuten sairaalatkin.
Työntekijä määrää ei varmaan kerrota julkisuuteen. Pitäisi kaivaa ajantasaiset lakipykälät jostain. Varmaan tuostakin keritään kinastella, että mitä jaetaan.
Paketit ei välttämättä kuulu, mutta maahan tuleva tavara satamissa voi kuulua...

Voihan sitä palkata vaikka 10 tuhatta lakkorikkuria. Homma kuitekin kusee siihen kun kuljetusalan liitot ja joku muu liitto pistää tukilakon pystyyn postiliiton tueksi ja kieltäytyy esimerkiksi kuljettamasta niitä postin kirjeitä ja paketteja rekalla ja junalla postilakon aikana.

Kahdella viikolla lakkoa voisi siirtää ministeriön päätöksellä:

https://www.ts.fi/uutiset/paikallis...fessori+Lakon+siirtaminen+nykyaan+harvinaista

Tosin kusisivat varmaan omiin muroihin kun silloin lakko haittaisi vielä enemmän joulupostin ja joulupakettien jakelua.
 
Nuo lainmukaiset vietävät, eli vanhusten ruoat, veripalvelun veret, sairaalakirjeet yms ovat niin pieni osuus kokonaisuudesta, että ne hoituu vaikka ihan esimiestoimin ja onhan siellä aina niitä jotka kusee omiin muroihin olemalla duunissa samaan aikaan kun työnantaja kairaa perseeseen kuivalla ja hymy huulilla pyydetään vain lisää. :hungry:

Aivan helposti tuota ministeriön päätöstä lakonsiirtämisestä tuskin tulee, ei kait joidenkin single's day ja bf -pakettien katsotan olevan niin tärkeitä muualla kuin iotechissä? :kahvi: Ja tosiaan, siellähän on vain suurempi myllerrys sitten joulupakujen suhteen. Kaveri heitti ihan pääkallopaikalta heille annetun ennusteen, että yhden vuoron lajittelumäärä on arvioitu olevan jouluna 120-150t lähetystä pelkästään tuolla Vantaalla. Voin vain kuvitella virkaa tekevän toimarin ilmeen kun on laskenut bonuksensa ensivuodelle jouluennusteiden perusteella ja sitten hänestä itsestään lähtöisen tes-perseilyn takia kuseekin koko homma. :psmoke:
 
Lakon takia tuli sähkölaskukin näköjään tulevaisuudesta. Päivätty 11.11. ja tuli tänään... :smoke:
 
Iteljooni herätti eilen klo 5 aamulla pamauttamalla postiluukkuja niin lujaa, että koko talo heräsi.

Saisi koko paskafirma mennä konkkaan pikkuhiljaa, paperiposti pakolla vaan täysin sähköiseksi ja muut firmat hoitamaan paketit.
 
Miten ne muut firmat vain ’hoitavat ne paketit’?

Kyllähän nuo paketit liikkuu järjestään helvetin hyvin, tämän vuoden noin 90 talouteen tulleesta lähetyksestä (+samanlainen määrä kiinapaskoja), en nyt muista, että Postin lähetyksistä olisi yksikään ollut myöhässä, vaan tuotu seuraavana päivänä siitä kun se Postille on saatu pakettilajitteluun lähettäjän toimesta.

Kiinapaskoissa kestää kyllä välillä, mutta kuten aiemmin todettu, vähän lähetyksestä riippuen, se seurannan ilmoitus että olisi saapunut Suomeen, ei pidä aina paikkaansa, itselläkin ollut lähetys vasta Turkissa, Puolassa jne kun on käyttänyt toista seurantaa.

Toisaalta, kiinapaskat tulevat ilmaisilla/euron parin postikuluilla Kiinasta Suomeen ja kannetaan himaan -> oletuksena en odota mitään ihmeitä, tulee sitten kun tulee.
 
Miten ne sinne tilalle tulevat kun eivät nytkään halua? Ihan vapaastihan sitä voisivat tälläkin hetkellä viedä pakettejaan pitkin koko Suomea. Tässä keskustelussa nyt auttaisi kauheasti jos omaisi vähän loogista ajattelua ja tajuaisi realiteetteja.
 
Eivät halua? Mitä kosmista v..?

Posti nauttii lähes monopoliasemaa (kirjepostin osalta nauttiikin) valtion tukemana, pakettien hinnat ovat sen vuoksi kohtalaisen siedettävät verrattuna muihin kuriirifirmoihin, totta helvetissä kilpailijoille kelpaisi lisätienesti joihin eivät valitettavasti kykene tai pääse käsiksi.

Pakettien hinnat nousisivat, mutta jos laatu kohenisi ja paketit tulisivat oikeasti kotiovelle, niin sen kestäisi. Varsinkin kun nyt sataa lappuja "ette olleet paikalla kun yritimme toimittaa blabla" vaikka joku on ollut kotona koko päivän.

Nytkin aina jos mahdollista niin kamat tulevat kotiin matkahuollon kautta, jos ulkomailta niin DHL. Fedexin kolmansien osapuolien kanssa on ollut täällä kauempana PK seudusta huonoja kokemuksia.
 
Niin, edelleen, pieni looginen ajattelu ja realismien ymmärtäminen auttaisi sinua ja keskustelua faktojen ohella.

Valtio ei tue Postia, päinvastoin, valtio vastaanottaa osinkoja Postilta joka vuosi ja asettaa tälle tuotto-odotuksia. Sillä ei ole monopoliasemaa millään osa-alueella, postinkäsittely- ja jakolupia on myönnetty pilvin pimein niin kirjeistä sanomalehtiin ja pakettilähetyksiin.

Kerrotko miten muut firmat nyt eivät pääse käsiksi lisätienesteihin? Hehän ovat vapaita hoitamaan lähetykset koko maan alueella ihan vapaasti. Siitä huolimatta suurin osa UPS:n, DHL:n ja Bringin lähetyksistä kulkee Postin kautta.

Miksikö ihmeessä + kosminen vittu kysyy epätietoinen?

Ovat tajunneet niitä realiteetteja ja logiikkaa sen verran, että Suomen maantieteelliset etäisyydet eivät tule yllätyksenä eikä myöskään mitä meillä kuljetukset ja työvoima maksaa. Toimiva syöttöliikenne logistiikkakeskuksiin ja runkokuljetukset taas kaikkiin maakuntiin on se mikä maksaa.

Lisäksi kun volyymeja lisätään, hommahan tulee vaikeammaksi kaikinpuolin. Joku Matkahuolto pärjää hyvin niiden lähetysmääriensä kanssa, mutta ei sillä ole mitään realistista mahdollisuutta esim. tuhatkertaistaa kapasiteettiaan Postin tasolle pakettien osalta. Tämä on myös se miksi maasta riippumatta kuriiripalveluita kehutaan ja paikallista postilaitosta haukutaan, volyymit on se taikasana. Siinä on eroa viekö joitakin satoja lähetyksiä kaupunkialueella vaiko satoja tuhansia koko maan alueelle.

Postilla on kyrpäjohto ja paska henkilöstöpolitiikka, mutta tästä huolimatta viime vuosina jossain suunnittelussa ja pakettikäsittelyssä on onnistuttu ainakin Liedon ja Vantaan logistiikkakeskusten osalta, lähetykset liikkuvat aika mallikkaasti tänne pk-seudulle.

Selkeästi Posti on myös panostanut pk-seutuun ja kaupunkialueisiin koska niissä sillä on potentiaalista kilpailua, muun Suomen se todennäköisesti hoitaa laiskemmin koska ei yhtäkään toimijaa Suomessa kiinnosta meneekö joku paketti nopeasti vastaanottajalle esim. Kainuussa vaiko ei.
 
Niin, edelleen, pieni looginen ajattelu ja realismien ymmärtäminen auttaisi sinua ja keskustelua faktojen ohella.
Oletan, että olet jossain osin Postilla töissä puolustuskannastasi.

Valtio ei tue Postia, päinvastoin, valtio vastaanottaa osinkoja Postilta joka vuosi ja asettaa tälle tuotto-odotuksia. Sillä ei ole monopoliasemaa millään osa-alueella, postinkäsittely- ja jakolupia on myönnetty pilvin pimein niin kirjeistä sanomalehtiin ja pakettilähetyksiin.
Paskapuhetta. Kaikki valtion tukipaperit kulkevat Postin kautta, meillä on sovittu maksupaketti Postillle lähtökohtaisesti. T: Sossussa töissä.

Kerrotko miten muut firmat nyt eivät pääse käsiksi lisätienesteihin? Hehän ovat vapaita hoitamaan lähetykset koko maan alueella ihan vapaasti. Siitä huolimatta suurin osa UPS:n, DHL:n ja Bringin lähetyksistä kulkee Postin kautta.
Eivät pysty vastaamaan postin hintatasoihin paskan johdon ja duunareiden sortamisen takia.

Miksikö ihmeessä + kosminen vittu kysyy epätietoinen?
Lähinnä kysyisin miten joku voi puolustaa tuota paskakonsernia noinkin hartaasti tänä päivänä.

Ovat tajunneet niitä realiteetteja ja logiikkaa sen verran, että Suomen maantieteelliset etäisyydet eivät tule yllätyksenä eikä myöskään mitä meillä kuljetukset ja työvoima maksaa. Toimiva syöttöliikenne logistiikkakeskuksiin ja runkokuljetukset taas kaikkiin maakuntiin on se mikä maksaa.

Lisäksi kun volyymeja lisätään, hommahan tulee vaikeammaksi kaikinpuolin. Joku Matkahuolto pärjää hyvin niiden lähetysmääriensä kanssa, mutta ei sillä ole mitään realistista mahdollisuutta esim. tuhatkertaistaa kapasiteettiaan Postin tasolle pakettien osalta. Tämä on myös se miksi maasta riippumatta kuriiripalveluita kehutaan ja paikallista postilaitosta haukutaan, volyymit on se taikasana. Siinä on eroa viekö joitakin satoja lähetyksiä kaupunkialueella vaiko satoja tuhansia koko maan alueelle.
Kaikki osakeyhtiöt haluavat ja pitävät kasvaa. Se on niiden tarkoitus. Osakkeiden omistajat eivät hyvää hyvyyttään ole olemassa.
Jos postin toiminta vapautuisi ja nykyinen hintapolitiikka romahtaisi, niin silloin vapautuisi runsaasti duunia muillekin firmoille.

Postilla on kyrpäjohto ja paska henkilöstöpolitiikka, mutta tästä huolimatta viime vuosina jossain suunnittelussa ja pakettikäsittelyssä on onnistuttu ainakin Liedon ja Vantaan logistiikkakeskusten osalta, lähetykset liikkuvat aika mallikkaasti tänne pk-seudulle.
Tästä olemme 100% samaa mieltä. PK seudun postitoiminnnasta ei kokemuksia.

Selkeästi Posti on myös panostanut pk-seutuun ja kaupunkialueisiin koska niissä sillä on potentiaalista kilpailua, muun Suomen se todennäköisesti hoitaa laiskemmin koska ei yhtäkään toimijaa Suomessa kiinnosta meneekö joku paketti nopeasti vastaanottajalle esim. Kainuussa vaiko ei.
Kiva jos toimii, paha homma vain, kun laki edellyttää moitteetonta toimintaa tänne kehä 3 susirajan ulkopuolellekin.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
264 468
Viestejä
4 577 655
Jäsenet
75 456
Uusin jäsen
Taitz

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom