Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meikän ei ole koskaa tarttenu tehä ruokaa itelle niin aatelin tänään että kokeilis jotaki simppeliä niin yritin tehdä munakasta.
Niin että lämmitit sitten einaria?Aidot Findus kullanrapeat kalafileet 4 kpl / 360 g + 600g maalaislankkuperunoita. Päälle kermakastike ja väliin ketsuppia. Mausteeksi mm. paprikajauhetta, suolaa, valko- ja mustapippuria, cayennepippuria, curryä, sitruunapippuria sekä 1 lihaliemikuutio.
Sori. Mun moka.No ei. Einarin lämmittäminen on sitä, että ostetaan esim. Saarioisten roiskeläppä ja laitetaan se mikroon ja sitten vaan omnom.
Kuvassani on otettu ensin Findusin aidot kullanrapeat kalafileet ja paistettu ne pannulla. Sitten on laitettu lankkuperunat uuniin. Kermakastike on vispattu kermasta ja smetanasta ja maustettu mainitsemillani mausteilla. Kastike on lisätty pannulle sen jälkeen kun kalafileet ovat ruskistuneet. Sitten koko komeus on laitettu päällekkäin ja ahmittu hyvällä ruokahalulla naamariin.
Eli ei lasketa einarin lämmittämiseksi vaan on ihan oikeaa kokkailua, joten turha tulla ulisemaan.
Aidot Findus kullanrapeat kalafileet 4 kpl / 360 g + 600g maalaislankkuperunoita. Päälle kermakastike ja väliin ketsuppia. Mausteeksi mm. paprikajauhetta, suolaa, valko- ja mustapippuria, cayennepippuria, curryä, sitruunapippuria sekä 1 lihaliemikuutio.
Näyttääpä herkulliselta. Miten sait leikattua kananmunat noin sievästi? Minulla se keltuainen muussaantuu, hajoilee ja irtoaa jos yritän leikata noin ohuita siivuja. Ehkä veitseni on vain paska.
munaleikkurilla juuMunaleikkuri ?
Hyvälle kyllä näyttää
Mulla ainakin 10 minuutin munat siivuttuvat siististi. Kaipa leikkureissakin voi olla eroja.Keität varmaan munia liian pitkään, jolloin keltuaisesta tulee kovaa ja kuivaa sekä murenevaa höttöä?
Tässäkin ratkaisee varmaan se, että laitetaanko munat kylmään vai kiehuvaan veteen ennen ajanottoaMulla ainakin 10 minuutin munat siivuttuvat siististi. Kaipa leikkureissakin voi olla eroja.
Nappasin itsekin tämän ohjeen talteen jostain plussa/s-ketjun lehdestä. Oliko hyvä sellaisenaan vai teitkö muutoksia ohjeeseen?
lohipiirakka ruisperunapohjalla, täytteenä ohrasta tehty "puuro", elikkäs erränlainen karjalanpiirakka kylmäsavulohella ja kananmunalla joka laitettu uuniin
Koitin googlettaa oliko plussa vai s-lehti, en löytänyt. En muista mikä pohja alkuperäisessä oli, mutta tuossa siis ruisperuna josta tykkään kovasti. Puolikkaalla ohjeella, vähän vähemmän ohraa (kuin puolikas) ja pesto jäi pois, lohta taisi olla suhteessa enempi.Nappasin itsekin tämän ohjeen talteen jostain plussa/s-ketjun lehdestä. Oliko hyvä sellaisenaan vai teitkö muutoksia ohjeeseen?
^ Mikä tuo Pacman on?
Ite arvaan, että Oltermannin jämä kiekko?Just se
Pitää paikkansaIte arvaan, että Oltermannin jämä kiekko?
Ei pärjää. Korkeintaan aamupalaks.Monivilja-tsämpylä,reiluilla täytteillä.Kyllä tuolla päivän pärjää.
Hyvinkin.Mun aamupala oli ennen 2 mukia kaffia ja pari tupakkaa, nykyisin 2 mukia kahvia ja kourallinen pillereitä...Ei pärjää. Korkeintaan aamupalaks.
Mitäs tää on? Näyttää hyvälle!Kohta valmiita. Nautitaan sellaisenaan ilman lisäkkeitä. 1 per henkilö.
Kokonaisia broiskuja. Varsin herkullisia kun itse tekee. Omena ja mesquite savua nauttineet runsaatiMitäs tää on? Näyttää hyvälle!
Minun makuun raaka, karsinogeenejä pitää olla reilusti.Pizzaa
En tiedä tuleeko parempi, mutta erilaista. Ruusikaalit uunivuokaan ja pohjalle pieni kerros kermaa, sen verran, että vesi ehtii haihtua ja kerma saa vähän ruskeaa väriä. Kerman sekaan perus maustesetti mistä tykkää, mm. tuo valkosipuli, suola ja pippuri on hyvä. Ruusukaaleja voi pyöritellä puolessa välissä ja ripotella myös juustoa päälle. Optiona balsamicoetikkaa, hunajaa tai dijon-sinappia.Miten tekisin paremmaksi?