Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voin olla yksin ajatusteni kanssa mutta eikö noi kastikeet sun muut muuta ranskalaiset löysiks lötköiks kuin olis mikrossa lämmitetty? Omasta mielestä ranskalaiset on parhaimpia kuumina ja rapeina ja niitä sitten dippaa juustoon tai sooseihin..
Piti ihan googlata mitä tuollainen Falukorv on, kun ei ole tuttu tuote. Hesarin Ilkka Malmberg ei oikein tykännyt.
Olis hauska testata mitä oma suu tykkää. Ei oo vielä kyllä jäänyt mikään makkara syömättä. Edes se mustamakkara, josta en kyllä oikein pidä.
Näyttää oikein maukkaalle. Italiaiset tosin polttaisi roviolla tuollaisesta kerettiläisyydestä. Kanan laittaminen pastaan on kuulemma vähintään yhtä oksettavaa kuin anananaksen laittaminen pizzaan.Kanapastaa
Joo eihän tuo nyt ihan "perinteinen" pastaruoka ole. Itse tulee monesti tehtyä tuota oikeastaan kahdesta syystä. 1. Kana on hyvää ja 2. Ei sitä tomaattisosetta aina jaksa syödä tai jauheliha tomaattikastikettaNäyttää oikein maukkaalle. Italiaiset tosin polttaisi roviolla tuollaisesta kerettiläisyydestä. Kanan laittaminen pastaan on kuulemma vähintään yhtä oksettavaa kuin anananaksen laittaminen pizzaan.
Jenkeissähän kana Alfredo on hyvinkin suosittu ruoka. Ja on muuten hyvää, mutta rasvaista. Kannattaa testata. Italialaiset on vaan kummaa sakkia.Joo eihän tuo nyt ihan "perinteinen" pastaruoka ole. Itse tulee monesti tehtyä tuota oikeastaan kahdesta syystä. 1. Kana on hyvää ja 2. Ei sitä tomaattisosetta aina jaksa syödä tai jauheliha tomaattikastiketta
Näyttää ihan hyvältä. Pasta ruuista paras omaan makuun on palermon pasta. Sitä pitäisi joskus tehdä. koulu ajoilta asti muistuu kyllä maku vieläkin vaikka ei ole tullut syötyä kyseistä pastaa moneen vuoteen.Jenkeissähän kana Alfredo on hyvinkin suosittu ruoka. Ja on muuten hyvää, mutta rasvaista. Kannattaa testata. Italialaiset on vaan kummaa sakkia.
Ai, emmä oo tommosta kuullukkaan.Näyttää oikein maukkaalle. Italiaiset tosin polttaisi roviolla tuollaisesta kerettiläisyydestä. Kanan laittaminen pastaan on kuulemma vähintään yhtä oksettavaa kuin anananaksen laittaminen pizzaan.
Naudan eturintaa eli brisketiä. Paino kuvaushetkellä noin 5,2kg. Trimmasjn tuosta tuon kalvon pois ja vähän ohuempia reunoja.
Pakko oli illalla rubin hieromisen jälkeen vetää kahtia, että sai sen jääkaappiin mahtumaan. Pe-iltana tosiaan hierottu rub pintaan. 12tuntia jääkaapissa rub pinnassa ja aamuseiskalta ulos. Puolikympiltä grilliin.
Liha ostettu pakastettuna. Otettu sulamaan torstai-iltana sillä mielellä, että lauantaiaamusta alkaa grillaus.
Pakko kysyä, mistä ostit lihan? Voisi olla tarvetta ostella lihoja itsekin grillikaudelle ja tietämäni lihakaupat on vähissä.
Kannattaa myös tutustua alueen lihantuottajiin. Moni myy omasta tilapuodista omia tuotteitaan.Pakko kysyä, mistä ostit lihan? Voisi olla tarvetta ostella lihoja itsekin grillikaudelle ja tietämäni lihakaupat on vähissä.
Mä tökkään aina maustettuna koska se on osa helppoutta käyttää. Varsinkin jos tekee BBQ kastikkeen itse niin tekee kerralla ja survoo sen nyhdön joukkoon ennen pakastusta.Mulla 6 rasiallista pulled porkia tällä hetkellä pakkasessa. Kahden hengen annos jokaisessa. On todellakin hyvä ruoka-aine. Jos jättää maustamisen vielä vähälle ja maustaa vasta käytettäessa voi käyttää eri tyylisiin ruokiin. Eli burgerien lisäksi sopii hyvin esim. quesadilloihin ja enchiladoihin. Tai vaikka salaattiin.
Eikös sen kastikkeen voi pistää purkissa jääkaappiin? Itse käytän lähinnä noita poppamiehen kastikkeita, niin samalla kun pannulla lämmittää possun, sinne voi heittää soossinkin sekaan. Smoky Apple varsinkin on herkkua pulled pork hampparissa. Coleslaw vaan kaveriksi.Mä tökkään aina maustettuna koska se on osa helppoutta käyttää. Varsinkin jos tekee BBQ kastikkeen itse niin tekee kerralla ja survoo sen nyhdön joukkoon ennen pakastusta.
Pulled porkin suurin homma on nimenomaan saada siihen oikee maku ja mausteet niin mielummin teen kerralla.
Voi toki ja osittain niin teenkin. Mä vaan teen aina itte "perussoosin" mikä on osa tuota mun pp makumaailmaa joka laitetaan kun possu on valmis ennen pakastusta. Sitten sulatettuna siihen vielä erillinen bbq soosi päälle niinkuin kuvassa näkyy. On jotenkin paremman makuista kun se BBQ kastike laitetaan siihen possuun tuoreeltaan.Eikös sen kastikkeen voi pistää purkissa jääkaappiin? Itse käytän lähinnä noita poppamiehen kastikkeita, niin samalla kun pannulla lämmittää possun, sinne voi heittää soossinkin sekaan. Smoky Apple varsinkin on herkkua pulled pork hampparissa. Coleslaw vaan kaveriksi.
Aivan törkeän hyvännäköistä! Pekoni esipaistettu vai raakana?Vaihteeksi pizzaa.
Juurikin näin. Siksi teen itse myös vähintään 5 kg kerralla.Maanantai niin ei jaksanu kummempia joten puolivalmiita sämpylöitä airfryeriin ja pakkasesta foliovuoka pulled porkia. Ja ääntä kohden.
Pulled pork on kyllä mainio ruoka. Voi tehdä kerralla ison kasan ja pakastaa alumiinirasioissa "kerta-annoksia". Nopea käyttää ja on hyvää.
Esipaistoin pekonit airfryerissa 200 asteessa 7 minuuttia ennen pizzaan laittamista.Aivan törkeän hyvännäköistä! Pekoni esipaistettu vai raakana?
Vaimo yllätti näillä. En tiedä voiko vertailla suoraan normimunkkiin mutta aivan hewletin hyviä....meinas jäädä kuvat ottamatta....! Airfryer-munkkeja
Lienee tää.Olisiko reseptiä saatavilla?