Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Römertopf oli -70-luvulla erittäin suosittu ruoanlaittotapa, valitettavasti niin suosittu, että se menetti hohtonsa pitkäksi aikaa. Parhaat pataruoat mitä olen tehnyt, olen tehnyt juuri tällä savipotilla. Metsästän itse, ja teen lähes kaikki sisäelinruoat römertopfilla. Tosin maksat menee makkaraksiRöhmerthotp sapuskaa villasikaa
Jotenkin tykästynyt erääseen perus jauheliha kastike reseptiin. Tähän vaan sitten sekoittelen sen hetkellisen halujeni mukaan kaikkea muuta. Siitä saa "kiinteämpää" jos laittaa vähän vettä. Siitä saa vetisempää (keittoa?) jos laittaa lisää vettä. Jne. Sillä voi tehdä helposti mitä vaan!
Tässä jälleen yksi tapaus. Ihan helppo perusruoka, jonka varmaan teen toistekin.
Tällä kertaa tähän sekoittelin pilkottuja perunoita ja papuja. Tomaattisose mitä käytin oli jotain chili maustettua. Itse tykkään tulisista ruuista niin laitoin vielä lisää chili maustetta mukaan sekä pippuria päälle. (Sori, otin kuvan pysty suuntaan enkä sivuttain...)
Miksi et @Henkilö X laita/päivitä näitä tuonne avaamaasi ketjuun (https://bbs.io-tech.fi/threads/kokemattomalle-hyviae-ja-helppoja-ruokia.39392/)?
Varmasti moni sinua(kin) neuvonut voisi olla innoissaan edistyksestä ja jakaa vinkkejään
Jos myytiin sisäfileen hinnalla noi pihvit niin aika kovasti koijattiin artistia.Teki pihviä mieli:
Ei ollu stokkalla t-bonea niin otin marmoroitua sisäfilettä.
Kastikkeeksi suosikkini, bearnaise. Pannu samalla kuumenemaan
Voita, öljyä ja lihat paistumaan
Valkosipulikermaperunat ja ruusukaalia voissa.
Oisko kuvaa valmiista? Juustoa on kyllä aika rutkasti.Juhlistaakseni uutta tietämyskojettani, pitsoissanikin on tästä lähtien (vähintään) 16 ydintä.
Oisko kuvaa valmiista? Juustoa on kyllä aika rutkasti.
Juusto on väärällä puolellaJuhlistaakseni uutta tietämyskojettani, pitsoissanikin on tästä lähtien (vähintään) 16 ydintä.
Oisko kuvaa leikatuista paloista tai leikkauspinnasta. Kiinnostais.
100 tuntia kylmäsavussa, välillä tekeytymässä. Naudan paistista.
Kerro ny vähän, kuinka herkkua oli. Hyvältä näyttää.