Pörssisähköohjaus made easy

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tk-
  • Aloitettu Aloitettu
Jaahas.
Onkohan joku hässäkkä kun ohjaustiedot ei näy?
Lattialämmitys tuli lisättyä Shellyn ja pörssärin taakse kuluneella viikolla.
Tuli taas todettua Shellyn päivityksen tarpeellisuus ennenkuin lisää skriptejä:)
Oli varmaan joku ongelma tuon highchartsin serverin kanssa? Ohjaustiedot kyllä tietokannassa oli normaalisti. Ollaan tehty tuo niin, että hakee javascriptin sieltä highchartsista, mutta varmaan pitää jatkoa ajatellen kopioida se serverille jos tuollaista ongelmaa tekee toisinaan.

Itsellä on myös kompuran esto AUX1:ssä ja lämpimän veden esto AUX2:ssa.

Vastukset pitää muistaa ottaa tavalla tai toisella pois päältä, jos käyttää kompuran estoa. Muuten alkaa lämmittää vastuksilla, kun asteminuutit laskevat riittävän alas.
Tuossa edellä kaba hyvin avaa asiaa. Valmiiksi asennetuilla skripteillä Shellyjä saa esim Nurkan takaa -verkkokaupasta ja Shellykaupasta, molemmat luotettavia kotimaisia toimijoita, olen henkilökohtaisesti ollut yhteydessä molempiin kauppiaisiin. Toki skriptin laitto Shellyyn sinällään ei ole kovin kummoinen juttu tehdä itsekään. Tuolla ohjesivustolla on siihenkin kuvalliset ohjeet olemassa.

Oli varmaan joku ongelma tuon highchartsin serverin kanssa? Ohjaustiedot kyllä tietokannassa oli normaalisti. Ollaan tehty tuo niin, että hakee javascriptin sieltä highchartsista, mutta varmaan pitää jatkoa ajatellen kopioida se serverille jos tuollaista ongelmaa tekee toisinaan.
Joo, ei näy ohjaustiedot tälläkään hetkellä.
Ei siitä tosin haittaakaan ole sillä ohjaus toimii muuten normaalisti.

Joo, ei näy ohjaustiedot tälläkään hetkellä.
Ei siitä tosin haittaakaan ole sillä ohjaus toimii muuten normaalisti.
Testasin itse ongelmitta, ja samoin teki Attekin useammalla eri laitteella ja selaimella. En tiedä onko tuo nyt sitten vaatinut vielä selaimen välimuistin tyhjentämisen kertaalleen jos js on jäänyt joku kerta latautumatta, ja sitten sitä ei haetakaan uusiksi.

Mutta tosiaan sen olemassaolo on täysin informatiivisuutta varten, se hakee tietonsa siitä samasta ohjaustiedosta mikä on palvelimelle muodostettu ja mistä sitten laitteetkin sen kyselee. Toki käyttäjänä on mahdotonta tietää, että onko kyse ohjaustiedon puuttumisesta vai sivuston graafiongelmasta, eli hyvä kuitenkin kun nämä aina tuodaan esiin, niin tarkistetaan tilanne.

Onkohan ongelma vain minulla vai mistä syystä tuossa ei enää näy kellonajat?

Screenshot 2024-12-04 at 18.55.39.png

Onkohan ongelma vain minulla vai mistä syystä tuossa ei enää näy kellonajat?

Screenshot 2024-12-04 at 18.55.39.png
Graafin kanssa on ollut jotain hässäkkää viime päivinä, epäilyksenä oli ettei olisi saanut ladattua javascript-kirjastoa oikein tuolta highchartsin palvelimelta ja siksi se ei osalla näkynyt ollenkaan. Täytyy siis jatkossa siirtää kirjasto omalle serverille, useimmilla on graafiongelmiin auttanut selaimen välimuistin tyhjennyt. Ajat tuossa kuitenkin oikein on tulleet kun kerran palkitkin on oikein piirtyneet.

Graafin kanssa on ollut jotain hässäkkää viime päivinä, epäilyksenä oli ettei olisi saanut ladattua javascript-kirjastoa oikein tuolta highchartsin palvelimelta ja siksi se ei osalla näkynyt ollenkaan. Täytyy siis jatkossa siirtää kirjasto omalle serverille, useimmilla on graafiongelmiin auttanut selaimen välimuistin tyhjennyt. Ajat tuossa kuitenkin oikein on tulleet kun kerran palkitkin on oikein piirtyneet.
Itsellä myös tämä ongelma näkyvissä. Olin juuri tyhjentänyt välimuistin koska oli ongelmana, että koko graafi jäi näkymättä.
Lisäksi tuo kellonaikojen puuttuminen tulee toisellakin selaimella.

Jos Shellyn apista laittaa laitteen päälle, niin ajaako tuo pörssärin ohjauksen yli? Ja laitteen apista sammuttamisen jälkeen menee taas pörssärin ohjauksen mukaisesti.

Statistiikka

Viestiketjuista
261 651
Jäsenet
74 829
Uusin jäsen
Pcbuild

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom