Playstation 5

Liittynyt
27.04.2021
Viestejä
232
Meneekö offtopiciksi..

Onko Samsung odyssey G5 32” kohtuullinen Ps5 kaveriksi?
Tällä hetkellä käytössä Asuksen 5 vuotta vanha 24” muistaakseni 99€ arvoinen näyttö.
Ajanut asiansa mutta jos tuon ER hypetyksen mukana uusisi pelihuoneen näytön.
Olohuoneessa toinen PS5 on kyllä kiinni Samsung QLED töllössä mutta harvoin pääsen siihen kun tuo parempi puolisko pelailee sillä
 

vasu

Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
227
Ei ole lakkautettu. Tosiaan löytyy Playstation Plussan alta jos tilaus on voimassa. Store on sitten erikseen.
Puhelimella selailin vähän turhankin kauan ps appia enkä löytänyt, mutta pleikkarin valikoista sitten lopulta löytyi. Hyvä niin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 166
Puhelimella selailin vähän turhankin kauan ps appia enkä löytänyt, mutta pleikkarin valikoista sitten lopulta löytyi. Hyvä niin.
Varmaan tehty jotenkin hassusti että kun se on vain PS5 omistajille niin pitää PS5:lla mennä sinne kauppaan. Ei osaa kännykkäappi niitä varmaan näyttää. Eivät ole vaivautuneet Appissa ottaa tuota huomioon.
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 611
Täytyy myöntää, että itselle tuo koko share nappi on ollut aina turha. Joskus tallensin videopätkän jostain hauskasta bugista tai kun sain mass effectissä hemmetin kaukaa ammuttua vihollista päähän. Kerran nuo katsonut jälkeenpäin.
Kaikki jakaminen youtuben, facebookin ja muiden kanssa on omaan makuun turhaa, mutta varmasti hyvä striimajille, tubettajille yms. Voisipa tuon share napin bindata johonkin muuhun tarkoitukseen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 166
Täytyy myöntää, että itselle tuo koko share nappi on ollut aina turha. Joskus tallensin videopätkän jostain hauskasta bugista tai kun sain mass effectissä hemmetin kaukaa ammuttua vihollista päähän. Kerran nuo katsonut jälkeenpäin.
Kaikki jakaminen youtuben, facebookin ja muiden kanssa on omaan makuun turhaa, mutta varmasti hyvä striimajille, tubettajille yms. Voisipa tuon share napin bindata johonkin muuhun tarkoitukseen.
Täällä taas napsutellaan koko ajan screenshottia hienoista paikoista ja posetellaan photomodessa hassuja kuvia. Huikeeta niinku Teemu Selänne sanoisi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 601
Täytyy myöntää, että itselle tuo koko share nappi on ollut aina turha. Joskus tallensin videopätkän jostain hauskasta bugista tai kun sain mass effectissä hemmetin kaukaa ammuttua vihollista päähän. Kerran nuo katsonut jälkeenpäin.
Kaikki jakaminen youtuben, facebookin ja muiden kanssa on omaan makuun turhaa, mutta varmasti hyvä striimajille, tubettajille yms. Voisipa tuon share napin bindata johonkin muuhun tarkoitukseen.
Itse en ole tainnut kertaakaan painaa tuota Share-nappia. Täysin turha omassa käytössä. :D
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
143
Itse otan paljon kuvia myös, joten hyvä jos nuo saa jatkossa helpommin ulos. :thumbsup:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 166
itsellä ihan periaatteessakin syvä vastenmielisyys kaikkea pelisharea tai striimamista vasfaan niin haluaa pysyä täysin erossa niistä.
Miksi ihmeessä? Eikö teillä päin pienenä ollut mahtavaa näyttää kaverille pelaamista ja uusia paikkoja mihin on tällä kertaa päässyt? Kaverille soitettiin lankapuhelimella miten La aamuna olin päässyt ihan uuteen paikkaan pelissä ja kaveri polki pyörällä katsomaan. Nyt tuon saman voi tehdä nopeasti kännykällä pelinauhoituksesta jota kone kokoajan tekee taustalla. :giggle:
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 611
Miksi ihmeessä? Eikö teillä päin pienenä ollut mahtavaa näyttää kaverille pelaamista ja uusia paikkoja mihin on tällä kertaa päässyt? Kaverille soitettiin lankapuhelimella miten La aamuna olin päässyt ihan uuteen paikkaan pelissä ja kaveri polki pyörällä katsomaan. Nyt tuon saman voi tehdä nopeasti kännykällä pelinauhoituksesta jota kone kokoajan tekee taustalla. :giggle:
Tuo aika oli siistiä ja oltiin lapsia/nuoria. Nyt ei itseä kiinnosta jakaa ja jos frendi soittaisi et nyt päästiin luolaston loppuun niin "kivat sulle, anna mun nukkua la aamuna"
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 166
Tuo aika oli siistiä ja oltiin lapsia/nuoria. Nyt ei itseä kiinnosta jakaa ja jos frendi soittaisi et nyt päästiin luolaston loppuun niin "kivat sulle, anna mun nukkua la aamuna"
Niin... eikö tuo nyt ollut se pointti minunkin viestissä? Lasten ei tarvitse enää soitella peli paussilla että tule katsomaan kun saman voi lähettää snäppiin ja kaverit katsoo sieltä. Huolestuisin jos aikuinen mies soittelisi kellekkään La aamuisin että tuu katsomaan uutta luolaa ja toinen nelikymppinen vinttaisi polkypyörän romulla kylään jättäen lapsen huutamaan kotiin! :D
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 611
Niin... eikö tuo nyt ollut se pointti minunkin viestissä? Lasten ei tarvitse enää soitella peli paussilla että tule katsomaan kun saman voi lähettää snäppiin ja kaverit katsoo sieltä. Huolestuisin jos aikuinen mies soittelisi kellekkään La aamuisin että tuu katsomaan uutta luolaa ja toinen nelikymppinen vinttaisi polkypyörän romulla kylään jättäen lapsen huutamaan kotiin! :D
Uskon, että tuolle share napille on käyttäjänsä, kyllä Sony tietää mitä tekee. Itsellä ehkä tuo Raikun kaltainen jakamisviha
 
Liittynyt
04.05.2018
Viestejä
109
Kyllä täällä ainakin on kaverien kesken tullut lähetettyä hauskoista sattumuksista klippejä. Ps4 puolella ei taida ryhmiin lähetetyt videot näkyä lainkaan vaan ainoastaan puhelimessa PS App kautta. Jos sitäkään ei ole toisella asennettu, niin nyt sitten voi lähettää vaikka Whatsapp-ryhmään.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
143
Ei kai sitä kaikkea ole pakko jakaa? Ite otan lähinnä paljon kuvia, mutta todella harvoin jaan niitä eteenpäin. Muutaman kuvan/klipin muistan jakaneeni ps4:ltä, ja oli se kyllä kikkailun takana. Hyvä vaan, että tuo helpottuu. Jatkossa voi ladata suoraan puhelimeen, ja sen kautta vaikka discordiin.
 

finWeazel

Chief Karpfen
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
8 084
Kärvistely alkaa loppumaan. Sain walmartin tän päiväisestä drop:sta poistettua ps5:en 499$+verot hinnalla. Toimitus 2vk sisällä. Hyvin toimi walmartin sydeemi. Kun kello löi yhdeksän niin f5 sivulla ja pääsi jonoon. 7 minuuttia odottelua ja sai lisätä konsolin koriin ja checkout. Ei mitään sivujen kaatumisia tai f5-talkoita.
 
Liittynyt
02.09.2020
Viestejä
118
Viikko PS5 omistamista nyt takana, muutama ajatus.

Edellinen konsoli oli aikanaan PS3. PS4 tuli hypättyä kokonaan yli ja pelattua tietokoneella tuo aika. Nyt kuitenkin tietokoneesta alkaa puhti pikkuhiljaa loppua ja päivittäminen ei tässä markkinassa maistu hyvältä. Vähän alkuun mietitytti, että saanko PS5:lla tarpeeksi muutosta verrattuna nykyiseen tilanteeseen (980ti + 2K ruutu), mutta mutta. Tämä on tuntunut itselle samanlaiselta massiiviselta hypyltä kuin PS2 -> PS3 aikanaan. Laadukkaalta 4K ruudulta kun esim. Ratchet & Clank Rift Apartia katselee niin pakko olla tyytyväinen ostokseen, näyttää aivan helvetin hyvältä. Tuota kyseistä peliä nyt painanut Performance RT modessa eteenpäin, enkä ole kyllä sekuntiakaan kaivannut enempää silmänkarkkia varsinkaan 30fps pudotusta vastaan. Ja vaikka noita tiloja olenkin vaihdellut, niin ei tuo dynaaminen resoluutio ja visuaalit häviä minusta millään tavalla huomattavasti tuolle 30fps modelle. Ei tämän paremmalta minun puolesta tarvitse pelien näyttääkään ja jos tämä on taso nyt, niin tuskinpa tuo tulevaisuudessa huonompaan suuntaan menee.
Ohjain on mukava käteen verrattuna aiempiin ja nuo triggerit ovat mielestäni hypensä ansainneet. Kyllä se uuden ulottuvuuden pelaamiseen tuo ehdottomasti, enkä malta odottaa esimerkiksi GT7 tapaa hyödyntää nuita. Muutenkin tässä on aika mukavassa asemassa, kun ensin tulee koettua tuo Rift Apart, heti perään Elden Ring, jonka jälkeen GT7 ja sitten kesäksi on jäljellä vielä molemmat spidermanit. Nousee hymy huulille ihan jo pelkästään ajatuksesta. Overall pelaaminen on hauskempaa kyllä pitkästä aikaa taas näin verrattuna tietokoneeseen. Jonkinlainen lapsuudeninto tuosta tulee, vaikka olenkin yleensä melko huono lämpenemään peleille. En kadu sekuntiakaan vaikka konsoli + telkku comboon rahaa saikin uppoamaan mukavan summan, sillä tuo 4K 60fps pelaaminen ja sen hauskuus on minulle ehdottomasti joka pennin arvoinen upgrade.
 
Liittynyt
03.01.2019
Viestejä
737
Noista triggereistä niin itsekin olen kyllä hypessä mukana. Esim. Cyberpunkissa kun lipas on tyhjä niin sen tuntee saman tien triggerissä, on kyllä mainio oivallus.
 
Liittynyt
03.01.2019
Viestejä
737
Kysymys: Jos on peli (tässä tapauksessa Minecraft) asennettu (kirjaston) levyllä ja sitten ostaa storesta digitaalisena, niin pitääkö peli poistaa välissä? Nyt tulee vaan herjaa että levy pitää laittaa sisään.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 166
Kysymys: Jos on peli (tässä tapauksessa Minecraft) asennettu (kirjaston) levyllä ja sitten ostaa storesta digitaalisena, niin pitääkö peli poistaa välissä? Nyt tulee vaan herjaa että levy pitää laittaa sisään.
En ole koskaan tuommoiseen skenaarion törmännyt mutta voisin kuvitella että pitää poistaa se levyasennus koska siihen on lukittu se pelilevy nyt eikä se halua käynnistyä jos et tarjoa levyä asemaan.

Eli poista peli ja asenna uudestaan se sieltä digikaupasta.
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 870
PS5 myynnissä.jpg
3kk:tta vanha paketti kahdella ohjaimella, kolmella pelillä ja kuulokkeilla 400eur.
Taisi olla huijari kun käyttäjätili hävisi yhtäkkiä.
Tuohon hintaan olisi voinut ostaa UHD soittimeksi, vaan kerran kun on kusetettu niin en ala auliisti tarjoamaan narkeille rahaa.
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 870
Noh siellä oli toinen PS5:nen hintaan 550eur, avaamaton paketti vaihtoehtona nouto tai postitus.
1645985200606.png
Myyntikuvassa paketin päällä lappu jossa päivämäärä.

Kyselin siitä ja olin valmis noutoon, tyyppi pisti estoon!
Haiskahtaa siis vahvasti huijaukselta tämäkin tapaus!
Nettimarkkinat huijari 2.jpg
Olkoon varoituksena muille että en tältä jampalta ostaisi kyllä etukäteismaksulla.

edit:
Nopea ylläpito siellä kyllä on, poistivat hänenkin tilin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 601
Noh siellä oli toinen PS5:nen hintaan 550eur, avaamaton paketti vaihtoehtona nouto tai postitus.

Kyselin siitä ja olin valmis noutoon, tyyppi pisti estoon!
Haiskahtaa siis vahvasti huijaukselta tämäkin tapaus!

Olkoon varoituksena muille että en tältä jampalta ostaisi kyllä etukäteismaksulla.
Linkkaamasi tyypin nimi näköjään nyt "Toni Virta". Vtu kun joskus pääsisi juttusille tällaisen vempulan kanssa ihan kasvotusten.
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 870
Niinpä!
Minä kerran hyväuskoisena ostin Torista PSVR lasit jotka tosin oli hälyttävän halvat.
Oli poliisin mukaan joku narkki joka työkseen tehtailee huijauksia ja käräjälausunnossa jonka sitten lopulta sain, ni siellä oli parikymmentä muuta kohtalontoveria.
Onhan tuo helppo keino saada rahaa jos ja kun millään ei ole mitään väliä.
Ite en uskalla postitse tilata enää mitään, no ehkä Huuto.net:stä jos on paljon pelkkää positiivista palautetta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 777
Niinpä!
Minä kerran hyväuskoisena ostin Torista PSVR lasit jotka tosin oli hälyttävän halvat.
Oli poliisin mukaan joku narkki joka työkseen tehtailee huijauksia ja käräjälausunnossa jonka sitten lopulta sain, ni siellä oli parikymmentä muuta kohtalontoveria.
Onhan tuo helppo keino saada rahaa jos ja kun millään ei ole mitään väliä.
Ite en uskalla postitse tilata enää mitään, no ehkä Huuto.net:stä jos on paljon pelkkää positiivista palautetta.
Mitä pyysi laseista? Viime vuonna nettimarkkinassa joku myi psvr laseja + kahdet kapulat 160€, tarjosin läpällä 120€ + postit jos suostuu lähettämään lasit ensin mulle että pääsee testaamaan toimivuuden maksu vasta sen jälkeen ja sehän suostu. :D Poika oli laseja vailla ja halvalla kyl sai lasit + ohjaimet. :tup:
 
Liittynyt
16.01.2019
Viestejä
723
Tori-kaupoille on oma lanka mutta ilmeisesti on aina ihan paikallaan muistutella tori-kauppojen perussäännöistä.

1. Älkää ostako mitään mikä on liian halpaa ollakseen totta
2. Ja jos silti ostatte niin älkää herrajumala postitse vaan noudatte sen jotta näette tuotteen ennen rahanvaihtoa
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 520
Toki sitten paikan päällekin mennessä voi joutua asejoukon tms ryöstämäksi. Eli vähintään isommalla porukalla kannattaa mennä tuntemattomiin kohteisiin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 236
Toki sitten paikan päällekin mennessä voi joutua asejoukon tms ryöstämäksi. Eli vähintään isommalla porukalla kannattaa mennä tuntemattomiin kohteisiin.
Ja mieluiten yleisellä paikalla, luulisi että vähän madaltaa kynnystä ruveta riehumaan jos Prisman aulassa esim. hoitaa kaupat. Jos kauempaa lähtee hakemaan niin voi toki olla outoa sopia tälleen jonnekin yleiselle paikalla haku, mutta muistan lukeneeni että ainakin Yhdysvalloissa Craigslististä ostettaessa on jopa suositeltavaa että kaupat hoidetaan poliisilaitoksen lähettyvillä tai jotain vastaavaa.
 
Liittynyt
26.12.2020
Viestejä
484
Ja mieluiten yleisellä paikalla, luulisi että vähän madaltaa kynnystä ruveta riehumaan jos Prisman aulassa esim. hoitaa kaupat. Jos kauempaa lähtee hakemaan niin voi toki olla outoa sopia tälleen jonnekin yleiselle paikalla haku, mutta muistan lukeneeni että ainakin Yhdysvalloissa Craigslististä ostettaessa on jopa suositeltavaa että kaupat hoidetaan poliisilaitoksen lähettyvillä tai jotain vastaavaa.
Onneksi suomessa meno ja narkkien touhu ei ole vielä lähelläkään Amerikan tasoa, Ruotsistakin ollaan toistaiseksi kaukana jäljessä.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 255
Sony sai viimein joillekin televisioille VRR-tuen, joten jokohan ois aika avata tuki myös PS5:lle, onko ollut huhuja? Eiköhän syy tuohon VRR:n puutteeseen ollut pelkästään se ettei Sonyn omat TV:t sitä tukeneet.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 166
Sony sai viimein joillekin televisioille VRR-tuen, joten jokohan ois aika avata tuki myös PS5:lle, onko ollut huhuja? Eiköhän syy tuohon VRR:n puutteeseen ollut pelkästään se ettei Sonyn omat TV:t sitä tukeneet.
Suorastaan surkuhupaisaa tuo kun LG televisioissa jo neljättä generaatiota on VRR ja nyt Sony saa yhteen televisioon tuon.
 
Liittynyt
26.12.2020
Viestejä
484
Suorastaan surkuhupaisaa tuo kun LG televisioissa jo neljättä generaatiota on VRR ja nyt Sony saa yhteen televisioon tuon.
Puhumattakaan Sonyn edellisvuoden tv:stä jotka oli "ps5" ready, enkä tiedä onko niistä vieläkään korjattu tätä hdmi 2.1 ongelmaa

Omaa tv:tä päivittäessä meinasin paikallisen elektroniikkaliikkeen myyjän suosituksesta ostaa moisen, mutta onneksi selasin vaihtoehtoja ja päädyin lopulta LG cx. Myyjä tosiaan usemman kerran sitä ps5 ready tarraa hehkutti siinä mallikappaleessa ja vielä puoli vuotta myöhemmin kyseinen malli oli kaikkea muuta
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
29
Oma kokemus driftaavan ohjaimen takuukäsittelystä Gigantissa oli yllättävän hyvä. Selitin ongelman, myyjä näpytteli tiedot järjestelmään ja sain hakea hyllystä uuden ohjaimen. Pelotti jo etukäteen että joudun olemaan ohjaimetta viikkokausia, mutta pisteet kyllä Gigantille homman helppoudesta.
 
Liittynyt
23.06.2019
Viestejä
264
Alkaa menemään hermot Dualsensen surkeaan laatuun. 2 kertaa olen palauttanut verkkokauppaan ohjaimen driftaamisen takia, yhden kerran uusi ohjain ei toiminut paketista otettaessa pelissä ollenkaan. Joka kerta olen saanut uuden ohjaimen suoraan hyllystä vaihdossa, joten "korjaus" on ollut kyllä vaivatonta.

Pelaan pleikkarilla vähän, säännöllisesti vain NHL 22 -peliä. Muuten pelaaminen hoituu PC:llä. Pelaan ihan normaalisti enkä pudottele ohjainta. Mistä saisi sellaisen ohjaimen tähän rotiskoon, että tatit ei ala itsekseen sekoilemaan?

Oon pelannut PS1, PS2, PS3, Xbox 1, Xbox 360 ja Xbox One. Ikinä ei oo ollut ohjainten kanssa mitään ongelmia. Takuu alkaa ohjaimesta loppumaan pikkuhiljaa, täytynee miettiä että pitääkö laittaa koko romu myyntiin mieluummin kun ostaa uusia ohjaimia muutaman kuukauden välein..
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 768
Alkaa menemään hermot Dualsensen surkeaan laatuun. 2 kertaa olen palauttanut verkkokauppaan ohjaimen driftaamisen takia, yhden kerran uusi ohjain ei toiminut paketista otettaessa pelissä ollenkaan. Joka kerta olen saanut uuden ohjaimen suoraan hyllystä vaihdossa, joten "korjaus" on ollut kyllä vaivatonta.

Pelaan pleikkarilla vähän, säännöllisesti vain NHL 22 -peliä. Muuten pelaaminen hoituu PC:llä. Pelaan ihan normaalisti enkä pudottele ohjainta. Mistä saisi sellaisen ohjaimen tähän rotiskoon, että tatit ei ala itsekseen sekoilemaan?

Oon pelannut PS1, PS2, PS3, Xbox 1, Xbox 360 ja Xbox One. Ikinä ei oo ollut ohjainten kanssa mitään ongelmia. Takuu alkaa ohjaimesta loppumaan pikkuhiljaa, täytynee miettiä että pitääkö laittaa koko romu myyntiin mieluummin kun ostaa uusia ohjaimia muutaman kuukauden välein..
PS3:n ohjaimet on ollu viimeiset toimintavarmat laitteet tattien osalta, ne perustuivat erilaiseen toimintamekanismiin jossa ei ollut kuluvia osia asennontunnistuksessa. Nykyään kaikki isojen valmistajien ohjaimet käyttää ALPSin valmistamia vikaantumisherkkiä paskakasoja. Pienemmät valmistajat käyttävät myös kopioita, jotka voivat olla vielä huonompia.

Xbox onen ohjaimessa on ihan samat tatit kuin noissa DS ohjaimissa, se että ne on sulla kestäneet ja DS:n ei ole, on vain tuurikysymys.

Takuun loppumisesta ei kannata vielä huolestua, myyjän virhevastuu kattaa kahteen vuoteen asti laitteiden vikaantumiset.
 
Liittynyt
27.04.2021
Viestejä
232
Laadussa on kyllä eroa.
Sain PS5:sen julkaisusta. Yksi ohjain ei totellut O -näppäintä. Sony vaihtoi sen takuuseen viime kesänä.

Vaimolla oma PS5 julkaisusta, ei ongelmia.

Kumpikin meistä pelailee päivittäin 1-4 tuntia. Riippuen muusta elämän kuormasta. Pelit ollut tuuliin COD, Warzone, Dark Souls-sarja.
 
Liittynyt
31.07.2018
Viestejä
98
Ainakin minä tuon raportoin tämän ketjun johdosta ja on varmaan toki muitakin mukana. Sikäli hyödyllistä infoa, mutta voisi toki kuulua muualle.

Omasta mielestäni maalaisjärjenkin pitäisi se sanella että jos nykyisessä markkinatilanteessa joku myy avaamatonta laitetta alle kaupan hinnan, voisi sen reportata suorilta ja jättää linkkaamatta ettei tule liikaa näkyvyyttä ilmoitukselle. Makella kyllä varmaan oli sarkasmia mukana, mutta joku voi sen tulkita väärinkin.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 263
Kyllähän täällä on ihan oma ketjunsa noille huijari asioille, jos enempi pitää alkaa keskustelemaan, senkus painaa "Lainaus" namiskaa ja pistää tuonne jatkot...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
505
WD Black SN750 SE 1TB 94,99€ proshopissa.
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 870
Joo kyllä minä ihan aikeissa olin PS5:sta hommaamassa ja valitettavasti kaikki nuo kolme osoittautui huijareiksi ja varoituksen sanana muillekin, mutta jos siitä jonkun mielen pahoitti ja väärään ketjuun laitoin, niin anteeksi siitä :)
GT7 näytää sen verran kököltä että tulin toisiin ajatuksiin, jatkan PC:llä ajopelien parissa harrastuksen loppuun.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 166
Tietoa liittyen PS5 SSD suorituskykyyn peleissä. GT7 uusimmalla pätsillä taitaa olla parhaiten optimoitu peli PS5 SSD:lle ainakin DigitalFoundryn mukaan. Kuvassa Trial Mountain radan latausaikavertailu. Toki löytyy skenaarioita joissa myös PS5 lataa jopa kaksi sekuntia, mutta tuo että pääsääntöisesti pyöritään alle sekunnissa niin on juurikin sitä mitä minä tältä geniltä odotin. Konsolien pikselien kulmikkuus tai sen olemattomuus ei ole henkilökohtaisesti kiinnostanut enää vuosiin ja jotain tämmöistä pitää saada lisää.

Tietääkö PS6:lla aloittelevat pelaajat enää tulevaisuudessa mitä tarkoittaa "loading screen" kun vanhat parrat puhuvat niistä? :think:

Screenshot 2022-03-06 at 10.14.52.png
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 981
Tietoa liittyen PS5 SSD suorituskykyyn peleissä. GT7 uusimmalla pätsillä taitaa olla parhaiten optimoitu peli PS5 SSD:lle ainakin DigitalFoundryn mukaan. Kuvassa Trial Mountain radan latausaikavertailu. Toki löytyy skenaarioita joissa myös PS5 lataa jopa kaksi sekuntia, mutta tuo että pääsääntöisesti pyöritään alle sekunnissa niin on juurikin sitä mitä minä tältä geniltä odotin. Konsolien pikselien kulmikkuus tai sen olemattomuus ei ole henkilökohtaisesti kiinnostanut enää vuosiin ja jotain tämmöistä pitää saada lisää.

Tietääkö PS6:lla aloittelevat pelaajat enää tulevaisuudessa mitä tarkoittaa "loading screen" kun vanhat parrat puhuvat niistä? :think:

Nyt on kovaa kyytiä latausnopeudessa. Tällaisiahan meille luvattiinkin PS5 julkaisun alla ja hyvä kun lupaukset lunastetaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 166
Viestejä
4 227 252
Jäsenet
71 183
Uusin jäsen
k_ingman87

Hinta.fi

Ylös Bottom