Playstation 5

Myykää mulle PS5. Siis ajatuksen tasolla.
Löydän vain yhden syyn tällä hetkellä omistaa PS5:n: se on hiljaisempi kuin PS4 Pro( tosin omissa PS5:ssa tuuletin pitää todella kovaa ääntä mutta en ole jaksanut vielä uusia tuulettimia ostaa).

Olen useammalla omistamallani PS4-pelillä vertaillut PS4:n ja PS5:n latausaikoja ja mitään merkittävää eroa en näe( PS4 Pro:ssa on sisäinen SSD). PS5-peleillä tilanne on toinen mutta niitä on vasta muutama markkinoilla eikä konversiot hyödy vielä uudesta arkkitehtuurista. 4:n työpöytä kansioineen on huomattavasti parempi toteutus kuin viitosen ja viitosen idioottimainen Media-lehdykkä on aina tiellä ja häiritsemässä navigointia. Nämä tietenkin makuasioita ja muuttuvat matkan varrella mutta kun nyt on yli vuoden siitä kärsinyt, ei tilanne ole yhtään helpottanut.

Ja onhan se nyt mahtavaa pelata 120 Hz tai 4k -tilassa pelejä. Jotkut pelit jopa toimivat molemmilla.

Ostaisin PS5:n jos yksikin peli, jota haluaisin pelata on ekslusiivisesti vain viitosen puolella, tai jos pelaisin VR-pelejä sillä jostain syystä VR hyötyy flättipelejä enemmän lisätehosta, muuten odottaisin.
 
Löydän vain yhden syyn tällä hetkellä omistaa PS5:n: se on hiljaisempi kuin PS4 Pro( tosin omissa PS5:ssa tuuletin pitää todella kovaa ääntä mutta en ole jaksanut vielä uusia tuulettimia ostaa).
60fps päivitykset PS4 peleihin on ollut tähän asti paras ominaisuus. Hiljaisuuden lisäksi. Mutta oma PS4Pro oli kohtuuhiljainen yksilö. PS4Pro:sta sai vielä hyvin rahaa, joten vaihtohinta jäi varsin kohtuulliseksi. Ja konsolien hintahan ei juurikaan laske ajan myötä, päin vastoin nousupainetta on, että siinä mielessä oston lykkäämisellä ei juurikaan saavuta mitään. Jos siis joka tapauksessa sellaisen joskus on hankkimassa.
 
Joo ei 200€ väliraha liikkeeseen vaihdettaessa imuri ps4 pro - 5 paljoa haitannu. Horizon zeroa odotellaan kovasti. Toivotaan 60fps moodiksi että toimii hyvin.
 
60fps päivitykset PS4 peleihin on ollut tähän asti paras ominaisuus. Hiljaisuuden lisäksi. Mutta oma PS4Pro oli kohtuuhiljainen yksilö. PS4Pro:sta sai vielä hyvin rahaa, joten vaihtohinta jäi varsin kohtuulliseksi. Ja konsolien hintahan ei juurikaan laske ajan myötä, päin vastoin nousupainetta on, että siinä mielessä oston lykkäämisellä ei juurikaan saavuta mitään. Jos siis joka tapauksessa sellaisen joskus on hankkimassa.
Onhan toki ero välillä havaittavissa( ja rehellisesti sanottuna kun yli vuoden on näillä vitosilla jo pelejä hakannut niin enää muista minkälaista se kuva on PS4 PRo:n 60 fps:nä vaikka se vielä tuolla työhuoneessa käytössä onkin. Pitääkin kokeilla joitain päivitettyjä pelejä, jotta näkisi miltä se 60 fps näyttää nelosella) jos pelaa 120 fps -pelejä.


Väliraha ei tosiaan ole iso mutta UI on sen verran sysipaska 4:een verrattuna, että en Pro:ta tieten tahtoen vaihtaisi viitoseen, etenkin kun tosiaan Pro:n jälleenmyyntihinnat ovat olleet koholla, ja tulevat olemaan.
 
Omani vein Giganttiin 3.1, 5.1 tuli viesti että huolto rekisteröity ja nyt eletään 15. tammikuuta ja mitään ei ole vielä kuulunut.

Yli kuukausi siinä meni. Vaati viisi käyntiä Gigantissa. Ekan kerran jälkeen ohjaimelle ei oltu tehty mitään. Toisella ja kolmannella kerralla sanottiin että Sonylta ei ole tullut vastausta ja että otetaan yhteyttä maahantuojaan. Neljännellä kerralla sanottiin että Sonylta eikä maahantuojalta ole tullut vastausta. Viidennellä kerralla (tänään) annettiin uusi ohjain hyllystä.

Nyt alkaisi sama prosessi DNA kaupan kanssa. Onko kellään kokemuksia ohjaimen takuujutuista DNA:n kanssa? Onkohan lopputulos sama :lol:
 
Yli kuukausi siinä meni. Vaati viisi käyntiä Gigantissa. Ekan kerran jälkeen ohjaimelle ei oltu tehty mitään. Toisella ja kolmannella kerralla sanottiin että Sonylta ei ole tullut vastausta ja että otetaan yhteyttä maahantuojaan. Neljännellä kerralla sanottiin että Sonylta eikä maahantuojalta ole tullut vastausta. Viidennellä kerralla (tänään) annettiin uusi ohjain hyllystä.

Nyt alkaisi sama prosessi DNA kaupan kanssa. Onko kellään kokemuksia ohjaimen takuujutuista DNA:n kanssa? Onkohan lopputulos sama :lol:

Laitan tähän taas verrokkina Amazonin - viesti sinne että ohjain driftaa. Eka viesti et selvä homma, täältä tulee uus tilalle ja vanhaa ei tartte edes palauttaa. Vähän on eroa näihin kotimaisiin... :(
 
On kyllä täällä suomessa tuo ohjaimen takuuhuolto tehty niin vaikeaksi ja naurettavaksi kuin olla ja voi. Täysin käsittämätöntä puljausta ja asiakkaan kiusaamista.
 
Viikonloppuna vein Teliasta ostetun ohjaimen liikkeeseen ja sain hyllystä uuden tilalle. Ohjain oli myös ostettu yli vuosi sitten, niin ei senkään puolesta ollut mitään valittamista. Samaa driftaus-ongelmaa oli täälläkin.
 
On kyllä täällä suomessa tuo ohjaimen takuuhuolto tehty niin vaikeaksi ja naurettavaksi kuin olla ja voi. Täysin käsittämätöntä puljausta ja asiakkaan kiusaamista.

Oon vienyt kaksi, toisen verkkikseen ja toisen Poweriin, molemmissa listattu suoraan vaihdettavaksi ja haettu uusi hyllystä tilalle. Verkkiksessä sai itse valita värinkin kun valkoista ei ollut hyllyssä. En sanoisi vaikeaksi.
 
Itse tilasin Prisman verkkokaupasta konsolin. Ei voi viedä Prisman myymälään vaihdettavaksi ohjainta, koska ostettu verkosta vaan pitää soittaa suoraan Sonylle. Olen nyt soittanut sinne 3-4 kertaa ja aina on ollut odotusaika sen +20 minuuttia. Katsotaan jos pääsee joskus läpi, että saako ohjaimen huoltoon asti. Että näin. Ei kauheasti kyllä innosta tilaamaan Prismasta toistamiseen tuotetta.
 
Oon vienyt kaksi, toisen verkkikseen ja toisen Poweriin, molemmissa listattu suoraan vaihdettavaksi ja haettu uusi hyllystä tilalle. Verkkiksessä sai itse valita värinkin kun valkoista ei ollut hyllyssä. En sanoisi vaikeaksi.
Poikkeuksia toki on, mutta nämä muutamat isot toimijat (Gigantti, Prisma yms) ovat tältä osin todella hankalia.
 
Itse tilasin Prisman verkkokaupasta konsolin. Ei voi viedä Prisman myymälään vaihdettavaksi ohjainta, koska ostettu verkosta vaan pitää soittaa suoraan Sonylle. Olen nyt soittanut sinne 3-4 kertaa ja aina on ollut odotusaika sen +20 minuuttia. Katsotaan jos pääsee joskus läpi, että saako ohjaimen huoltoon asti. Että näin. Ei kauheasti kyllä innosta tilaamaan Prismasta toistamiseen tuotetta.
Ei tarvitse soittaa sonylle, prisma vaan koettaa väistää vastuutaan. Suomessa takuun voi aina hoitaa myyjän kanssa niin halutessaan. Jos myymälässä eivät halua ottaa vastaan, niin pyydät takuuhuoltoa/vaihtoa varten postitusohjeet prisman verkkokauppaan, josta tuotteen ostit.

Käsittämättömän paskaa palvelua prismalta.
 
Itsellä kaksi ohjainta vaihdettu takuuhuollon kautta. Toinen Powerin kautta ja toinen suoraan Playstation kautta. Ei mitään ongelmia prosessissa.
 
Itse tilasin Prisman verkkokaupasta konsolin. Ei voi viedä Prisman myymälään vaihdettavaksi ohjainta, koska ostettu verkosta vaan pitää soittaa suoraan Sonylle. Olen nyt soittanut sinne 3-4 kertaa ja aina on ollut odotusaika sen +20 minuuttia. Katsotaan jos pääsee joskus läpi, että saako ohjaimen huoltoon asti. Että näin. Ei kauheasti kyllä innosta tilaamaan Prismasta toistamiseen tuotetta.

Joo, Prisman verkkokauppa on perseestä. Otin ensimmäisen kerran yhteyttä 2.12 heihin kun konsolin mukana tullut ohjain oli alkanut driftaamaan. En ole vieläkään saanut uutta ohjainta, mutta sentään sain lähettää heille ohjaimen toista viikkoa sitten. Mitään tietoa ei kyllä ole ovatko vastaanottaneet sen tai milloin saan uuden ohjaimen (tai hinnanalennuksen?).
 
No nyt sain huollon Sonyn kautta, oikein hyvä palvelu puhelintuessa. Sonylle voisi antaa vinkin, että se sarjanumero voisi olla isompikin. Edes puhelin ei tahdo saada kuvaa siitä. Ja Prismalle moitteita.
 
Itse tilasin Prisman verkkokaupasta konsolin. Ei voi viedä Prisman myymälään vaihdettavaksi ohjainta, koska ostettu verkosta vaan pitää soittaa suoraan Sonylle. Olen nyt soittanut sinne 3-4 kertaa ja aina on ollut odotusaika sen +20 minuuttia. Katsotaan jos pääsee joskus läpi, että saako ohjaimen huoltoon asti. Että näin. Ei kauheasti kyllä innosta tilaamaan Prismasta toistamiseen tuotetta.
Kyllä varmasti voit viedä sinne myymälään, mistä olet sen "ostanut". Eli esimerkiksi oma tuli Prisma Kaaresta, onneksi se on tuossa kohtuullisen matkan päässä.

Kyllä se kuuluu Prisman vastuulle hoitaa takuuasiat.
 
Kysyin Prisman tuesta, ei käy. Näin asiakaspalvelija minulle vastasi. Kysyin siis, että voisiko vaihtaa sen myymälässä.

Suora lainaus mailista:
Prisma.fi -verkkokauppa on oma erillinen puolensa ketjussamme ja verkkokaupasta ostettujen tuotteiden reklamaatiot on suoritettava verkkokaupan kanssa.

Playstation ohjaimien kohdallahan tilanne on tosiaan se, että takuuasioissa ohjaimet huolletaan ja/tai vaihdetaan uusiin ainoastaan Sonyn ja heidän maahantuojansa toimesta.
 
Kysyin Prisman tuesta, ei käy. Näin asiakaspalvelija minulle vastasi. Kysyin siis, että voisiko vaihtaa sen myymälässä.

Suora lainaus mailista:
Prisma.fi -verkkokauppa on oma erillinen puolensa ketjussamme ja verkkokaupasta ostettujen tuotteiden reklamaatiot on suoritettava verkkokaupan kanssa.

Playstation ohjaimien kohdallahan tilanne on tosiaan se, että takuuasioissa ohjaimet huolletaan ja/tai vaihdetaan uusiin ainoastaan Sonyn ja heidän maahantuojansa toimesta.
Itsellä jäi aikoinaan bonukset keräämättä ja pyysin Prisman verkkokaupasta, että lisäävät bonukset tililleni jälkikäteen. Se ei kuulemma ollut mahdollista, vaan minun piti ottaa suoraan yhteyttä konsolin myyneeseen myymälään, eli tässä tapauksessa Prisma Kaareen. Eli käytännössä täysin päinvastainen ohjeistus kuin sinulla :hmm:

Joka tapauksessa, Prisman verkkokaupan on tämä takuutilanne hoidettava kanssasi, ilman että sinulle koituu siitä ylimääräisiä kustannuksia.
 
Juu, vähän on kyllä nyt ollut säätämistä Prisman suhteen. Mutta olkoot, ohjain lähtee huomenna huoltoon Sonyn kautta ja Ups kuulemma sitten palauttaa uuden takaisin.
 
Tänään testattiin DNA:n takuun toimivuutta. Ekana marssin DNA kauppaan kuten nettisivuilla ohjeistetaan. Sieltä sanotaan, että ei me tänne mitään nettikaupan kamoja oteta ja netissä on väärää tietoa. Että soitappa kuule aspaan. Aspan puhelu kesti 30min ja luurissa oli Timoa ja Villeä ja varmaan joku kolmaskin. Lopputulema oli, että voi viedä DNAn kivijalkaan.

Huomenna sitten uudestaan DNA kauppaan, katsotaan miten käy. Ei hirveän hyvää tai asiantuntevaa palvelua saanut mistään tähän mennessä.

EDIT: PäIvää myöhemmin ohjain vieti DNA Kauppaan jossa se otettiin vastaan saman myyjän toimesta. Nyt jäädään odottelemaan!
 
Viimeksi muokattu:
Tämä on Prismalta yksiselitteisesti paskapuhetta. Jälleenmyyjät on ohjeistettu vaihtamaan hajonneet ohjaimet uusiin ja vanhat menee SERiin.
Kaksi ohjainta vaihtaneena Gigantissa, ensimmäisellä kerralla lähettivät Sonylle viestiä ja toimivat sieltä saanu ohjeistuksen mukaan (vaihtoivat uuteen) homma kesti n viisi päivää. Toisella kerralla n 3kk välissä vaihtoivat suoraan uuteen ilman viestejä. Ehkä Prisma saa myös ohjeistuksensa mitä noille tehdään? Fiksuahan olisi tehdä noihin suora käytäntö. Aina se vaihdetaan uuteen, ei noita kannata lähetellä ympäriinsä "korjattavaksi". Asiakkaan näkökulmasta vaan otti ensimmäisellä kerralla päähän odottaa tuo 5 päivää vaikka tiesin saavani uuden..
 
Tukipa vihdoin tilattua 2tb nvme ps5:lle Kingston kc3000, vaikutti testeissä pärjänneen. Phisonin ohjaimilla varusteista uusista nvme asemista, vähiten kelloja säästelty micronin muisti paketeissa, jopa oli pienessä alennuksessa. Ja päälle elecgear PS5 nvme siili ja hiukan laadukkaampi (1mm) lämmönsiirtotyyny kuin mitä siilin mukana tuli (0,8mm 4mw). Siili ja lämmönjohtotyynyt tuli, nyt sit asemaa odotellaan.
 
Viimeksi muokattu:
Ohjaimista kun puhuttiin, niin Kaaren Prismasta sai suoraan hyllystä uuden driftaavan tilalle.
 
Ohjaimista kun puhuttiin, niin Kaaren Prismasta sai suoraan hyllystä uuden driftaavan tilalle.

Mulle lähettävät uuden ohjaimen ilman pakkausta kun sattui lojumaan heidän varastollaan.

Lainaus:
"Saimme tiedon reklamaatio-osastoltamme että ohjain on saapunut. Ikävä kyllä Sonyn kanta on selkeä ja he eivät jousta takuun suhteen.
Varastoltamme kuitenkin löytyisi yksi uusi ohjan jonka varastomme voisi sinulle poikkeuksellisesti lähettää.
Ohjain on uusi, mutta se lähetettäisiin ilman myyntipakkausta, koska kyseessä on tuotevaihtona aiemmin Sonylta saapunut ohjain."

Jännä kun en reklamaatiota tehdessäni vedonnut takuuseen joka oli loppunut pari viikkoa ennen driftauksen alkamista vaan myyjän virhevastuuseen. Nyt jäi vähän fiilis että vetosivat omaan hyväntahtoisuuteen. Noh, tärkein on että saan uuden tilalle, oli syy mikä tahansa.
 
takuuseen joka oli loppunut pari viikkoa ennen driftauksen alkamista vaan myyjän virhevastuuseen. Nyt jäi vähän fiilis että vetosivat omaan hyväntahtoisuuteen. Noh, tärkein on että saan uuden tilalle, oli syy mikä tahansa.

Muistakaa kaikki että virhevastuu on kaksi vuotta vaikka kuitissa lukisi vuoden takuu. Sony ei tosiaan ohjaimille anna kuin vuoden takuun mutta esimerkiksi verkkis pyyhkii sillä perseensä koska:

EU-lainsäädännön mukaan elinkeinonharjoittajan on annettava kuluttajalle vähintään 2 vuoden takuu (lakisääteinen takuu / virhevastuu) siltä varalta, että tuote on virheellinen tai se ei näytä samalta tai toimi siten kuin etukäteen on kerrottu.

Prismankaan on ihan turha vedota mihinkään hyväntahtoisuuteen.
 
Mulle lähettävät uuden ohjaimen ilman pakkausta kun sattui lojumaan heidän varastollaan.

Lainaus:
"Saimme tiedon reklamaatio-osastoltamme että ohjain on saapunut. Ikävä kyllä Sonyn kanta on selkeä ja he eivät jousta takuun suhteen.
Varastoltamme kuitenkin löytyisi yksi uusi ohjan jonka varastomme voisi sinulle poikkeuksellisesti lähettää.
Ohjain on uusi, mutta se lähetettäisiin ilman myyntipakkausta, koska kyseessä on tuotevaihtona aiemmin Sonylta saapunut ohjain."

Jännä kun en reklamaatiota tehdessäni vedonnut takuuseen joka oli loppunut pari viikkoa ennen driftauksen alkamista vaan myyjän virhevastuuseen. Nyt jäi vähän fiilis että vetosivat omaan hyväntahtoisuuteen. Noh, tärkein on että saan uuden tilalle, oli syy mikä tahansa.
prisma vaan yrittää tehdä jotain mielipiteenmuokkausta, jotta et valittaisi ensi kerralla samasta asiasta heille. Itse vaatisin uutta tuotetta alkuperäisessä pakkauksessa ihan periaatteen vuoksi.

Lisäksi jos tuo 'hyväntahtoisuudesta' annettu ohjain leviää ennätysajassa (= alle 2v alkuperäisen ohjaimen hankinnasta), niin tilanne on tarpeettoman monimutkainen vastuukysymysten suhteen.
 
Viimeksi muokattu:
Isosti off-topic mutta tää takuupelleily prismojen ja dna/telia/elisa puolelta on hyvä muistutus miksi ostan elektroniikkani elektroniikkakaupoista. Ruokakaupasta ruokaa ja operaattoreilta liittymät.
 
Isosti off-topic mutta tää takuupelleily prismojen ja dna/telia/elisa puolelta on hyvä muistutus miksi ostan elektroniikkani elektroniikkakaupoista. Ruokakaupasta ruokaa ja operaattoreilta liittymät.

Hyvä idea, mutta samaa perseilyä Gigantin kanssa myös. Ei tunnu olevan väliä ostatko elektroniikkaa operaattorilta vai elektroniikkakaupasta, enemmän vaikuttaa millä paikkakunnalla/missä liikkeessä käyt.
 
Oliko niin että Prisman verkkokaupan ohjainpalautus pitää tehdä Kannelmäen prismaan ? Ei käy muihin prismoihin ?
Eli marssii ohjain kourasssa Kennelmäen priman asiakaspisteeseen ...ja sieltä saa uudeen.
Alkoi ohjain vetämään vasemmalle, ihan kuim tatti olis jumissa vasemmalle.
 
Oliko niin että Prisman verkkokaupan ohjainpalautus pitää tehdä Kannelmäen prismaan ? Ei käy muihin prismoihin ?
Eli marssii ohjain kourasssa Kennelmäen priman asiakaspisteeseen ...ja sieltä saa uudeen.
Alkoi ohjain vetämään vasemmalle, ihan kuim tatti olis jumissa vasemmalle.
Luulis ettei oo väliä mihin prismaan vie kun samaa kauppaketjua on kumminkin. o_O
 
Mihin tahansa Prismaan voit viedä. Olisihan tuo täysin järjetöntä ja lainvastaista jos täytyisi siihen putiikkiin kärrätä mistä ostettukkin.
 
Mihin tahansa Prismaan voit viedä. Olisihan tuo täysin järjetöntä ja lainvastaista jos täytyisi siihen putiikkiin kärrätä mistä ostettukkin.
Olen siinä käsityksessä että mikään ei velvoita että verkkokaupasta ostetun tavaran takuun/palautuksen voisi hoitaa kivijalkamyymälässä. Lain kirjain käsitääkseni täyttyy jos se on postitse tilattu verkkokaupasta, niin sen voi postitse palauttaa verkkokauppaan ottamalla sinne ensin yhteyttä.
 
Tukipa vihdoin tilattua 2tb nvme ps5:lle Kingston kc3000, vaikutti testeissä pärjänneen. Phisonin ohjaimilla varusteista uusista nvme asemista, vähiten kelloja säästelty micronin muisti paketeissa, jopa oli pienessä alennuksessa. Ja päälle elecgear PS5 nvme siili ja hiukan laadukkaampi (1mm) lämmönsiirtotyyny kuin mitä siilin mukana tuli (0,8mm 4mw). Siili ja lämmönjohtotyynyt tuli, nyt sit asemaa odotellaan.

Jahas eipä tuo 2tb malli käykkään PS5 kanssa, puuttuu alapuolelta suurinosa kontakti pinnoista...
 
Jahas eipä tuo 2tb malli käykkään PS5 kanssa, puuttuu alapuolelta suurinosa kontakti pinnoista...

Avaisitko tätä enemmän? Kyllähän sen pitäisi toimia, kun se on ihan standardi pci gen4 nvme ssd. Mitkä kontaktipinnat sieltä puuttuu? Kuva vois olla kiva, kun se kertonee enemmän kuin tuhat sanaa.
 
Ei millään tunnistanut.... Ihan pienet nystyrät PS5 M.2 liittimessä yläpuolella painamassa alas, ei ainakaan toiminut tämän kc3000 2TB kanssa. PCllä toimii ihan normaalisti.

252A8C4B-FD06-4ADC-BF44-600AFEC12FA6.jpegC921E18A-9FBE-42D9-9062-41FB55114A99.jpeg
 
Viimeksi muokattu:
Ei millään tunnistanut.... Ihan pienet nystyrät PS5 M.2 liittimessä yläpoulella painamassa alas, ei ainakaan toiminut tämän kc3000 2TB kanssa. PCllä toimii ihan normaalisti.

252A8C4B-FD06-4ADC-BF44-600AFEC12FA6.jpegC921E18A-9FBE-42D9-9062-41FB55114A99.jpeg

Aika jännä, kun tuo sun kuvassa oleva kc3000 on aika erinäköinen kuin kuvat kingstonin omilla sivuilla,...Olisko speksit muuttunut matkanvarrella tai sitten jonkinsortin väärennös? Oliko jotenkin epätavallisen halpa tuo levy tai jostain ei niin luotettavasta kaupasta? Tunnistuuko tuo levy pc:lle pci gen4 nvme asemaksi eikä joksikin hitaammaksi levyksi? PC:llahan toki hitaampikin levy toimii, mutta ps5 vaatii sen pci gen4 nopeuden ja liittimen.

1644890387570.png
 
Aika jännä, kun tuo sun kuvassa oleva kc3000 on aika erinäköinen kuin kuvat kingstonin omilla sivuilla,...Olisko speksit muuttunut matkanvarrella tai sitten jonkinsortin väärennös? Oliko jotenkin epätavallisen halpa tuo levy tai jostain ei niin luotettavasta kaupasta? Tunnistuuko tuo levy pc:lle pci gen4 nvme asemaksi eikä joksikin hitaammaksi levyksi? PC:llahan toki hitaampikin levy toimii, mutta ps5 vaatii sen pci gen4 nopeuden ja liittimen.

1644890387570.png
OT:
Sama levy tuo on kuin kuvassa, eri puolelta otettu kuva :)
 
Jotenkin aavistelin, että tuo levyasematon versio kusee vielä ostajansa nilkoille. Uusista digipeleistä huudetaan jotain lähemmäs 80€ kun kieputtimelliselle voi syöttää alle viiden kympin ps4-levyn ja päivittää ilmaiseksi. Ei sinänsä harmita että laitteessa on yksi rako enemmän etupaneelissa...
 
Jotenkin aavistelin, että tuo levyasematon versio kusee vielä ostajansa nilkoille. Uusista digipeleistä huudetaan jotain lähemmäs 80€ kun kieputtimelliselle voi syöttää alle viiden kympin ps4-levyn ja päivittää ilmaiseksi. Ei sinänsä harmita että laitteessa on yksi rako enemmän etupaneelissa...

Tarviiko sitä levyä pitää jatkossa sitten sisällä?
 
Voisiko tämän levy Vs digi vänkäyksen vähitellen lopettaa, varmaan kohta 10 kerta samassa langassa?

Kyllä - digiversio halvempi mutta pelit kalliimpia muttei tarvi pitää levyä asemassa.

Kyllä - levyversio kalliimpi mutta pelit halvempia ja voi myydä/ostaa käytettyjä

Jeez. Jäitä hattuun? Kysyin ihan asiallisen kysymyksen ensimmäistä kertaa koko aiheesta. En ole vängännyt mitään.

Sen sijaan että rupeat vauhkoamaan voisitko ystävällisesti vastata kysymykseen tai olla hiljaa?

Digissä ei tarvii luonnollisesti pitää levyä sisässä kun ei siihen saa edes levyä sisään.

Mites tuossa levyversiossa?
 
Jahas eipä tuo 2tb malli käykkään PS5 kanssa, puuttuu alapuolelta suurinosa kontakti pinnoista...

Ainakin tässä testissä on juuri tuo KC3000 2tb malli ja hyvin toimii?
 
Jeez. Jäitä hattuun? Kysyin ihan asiallisen kysymyksen ensimmäistä kertaa koko aiheesta. En ole vängännyt mitään.

Sen sijaan että rupeat vauhkoamaan voisitko ystävällisesti vastata kysymykseen tai olla hiljaa?

Digissä ei tarvii luonnollisesti pitää levyä sisässä kun ei siihen saa edes levyä sisään.

Mites tuossa levyversiossa?

Sorry tuli vähän passiivis-agressiivisesti, kun melkein joka toisella sivulla lähdetään loputtomaan keskusteluun jossa molempien mielestä on tehty hyvä ratkaisu.
 
Tottakai pitää aina pitää levyä sisässä jos haluaa pelata. Muutenhan pelilevy liikkuisi läpi suomen ja yhdellä kappaleella kaikki suomen PS5 pelaajat pelaisivat peliä.

Ei pidä kaikkien pelien kohdalla paikkaansa.

Kun päivitin Doom eternalin ps4 --> ps5 versioksi, niin ei tarvinne pitää levyä enää asemassa.

Äkkisältään luulisi näitä olevan muitakin.
 
Ei pidä kaikkien pelien kohdalla paikkaansa.

Kun päivitin Doom eternalin ps4 --> ps5 versioksi, niin ei tarvinne pitää levyä enää asemassa.

Äkkisältään luulisi näitä olevan muitakin.
Omituista. Tuo vielä mainitaan ihan Doom Eternalin upgradea koskevassa infosivulla että levy nimenomaan pitää olla asemassa. Ettet olisi vahingossa ostanut kokonaan uutta digitaalista PS5 lisenssiä doom eternalista?

Will the upgrade apply to both physical and digital versions of the game?

Yes! Owners of physical versions or digital versions of DOOM Eternal will be able to upgrade. It’s important to note, though, that if you own a physical version of the game, you will need to use the disc to upgrade and to play on the PlayStation 5 or Xbox Series X. Physical versions will not be able to upgrade on the digital-only versions of the next generation console.

 

Statistiikka

Viestiketjuista
285 786
Viestejä
4 906 742
Jäsenet
79 060
Uusin jäsen
Snoopman1a

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom