Ei se auta olla siellä tuntia aiemmin, tietenkään. Melkein voisi sanoa, että tuntia _myöhemmin_ voi onnistaa paremmin. Sieltä ostoskoreista vapautuu niitä koneita hiljalleen, jonkun verran. Tuo Verkkokaupan ja myös Powerin systeemi - ja Elisan - ilmoittaa etukäteen noi myyntiajat on minusta ihan emämunaus. Verkkokauppa.comista sai muistaakseni viime keskiviikkona PS5 ilman ennakkovaroitusta myös ja silloin sai helpommin (?) ostettua. Sitten taas viime viikolla Prisma ja DNA kun myi niin sai ihan ilman mitään kiirettä ostoskoriin ja ostettua (en minä mutta työkaverini). Toivotaan, että tämä ennakkoilmoitushomma ei jää pysyväksi.
Tuo PS5suomessa on minun tekemäni juttu, joten palautteet tänne päin sitten, risut ja ruusut. Siinä oli itse asiassa Verkkokaupan osalta kiusallinen ongelma viime viikon puolivälistä lähtien, eikä myyntejä tunnistettu ollenkaan sieltä. Tuo on nyt korjattu, joten pitäisi tunnistaa ne myynnit ja mailitkin lähteä.
Mut lohdutukseksi vielä yhteenvetona, että kaikista vaikeinta ostaminen on Verkkokaupan ja Powerin ennakkoon ilmoitetuista myynneistä. Niin ja Elisan verkkokauppa oli niin surkea, että se ei toiminut kuin hyvällä tuurilla.