PlayStation 5 tilausseuranta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Ymmärtääkseni toimitukset menee aina näin, että tuote lähtee esim. Powerin varastolta (on todnäk kerätty) ja tilauksesta on tehty Postille lähetysilmoitus. Mutta koska paketti ei varsinaisesti ole vielä Postin hallussa, ei seurantaa pystytä järjestämään. Eli varmastikin on tulossa!

Sain itse tilattua omani Verkkikseltä kärsivällisen reilun 20min kestäneen F5-naputtelun seurauksena - katsotaan miten käy.

Nii joo

Miksi se ohjain tulee erikseen? Eikö se ole siellä ps5:sen kanssa samassa laatikossa.
Siihen tuskin kukaan muu osaa vastata kuin Power itse. Veikkauksia on että tulee eri varastolta esim. ohjain Suomen varastosta ja konsoli Ruotsin varastolta tms. Yleensä se ohjain tulee nopeasti, konsolissa saattaa kestää pari päivää pitempään.

Ihan samassa laatikossa se ohjain sieltä kyllä tulee, eikös tuo viimeisin powerin satsi ollut perus levyversio ilman pakotettua lisäohjainta?

Sen kummempaa ei Verkkiksen FAQ:ssa lue, kuin että "Tällä hetkellä levyasemallista konsolia myydään vuoden 2020 joulukuun loppupuolella tilauksensa tehneille". Voihan se olla, että vuodenvaihteessa laitettiin se ostonappi pois päältä, ja nyt se on ekan kerran päällä. Kun kerran toimituksenkin lupaavat ensi viikolle, niin oisko se ennakkotilausjono sitten purettu. Jonkinlainen juhlapäivä ehkä tämäkin.
Missä oli lupaus ensi viikon toimitukselle, kun en sattunut huomaamaan?

Ite aloin naputtelee joskus 14:35 aikoihin ostoskoriin, mutta herjasi että kaikki varattuina ostoskoreissa. Jatkoin kännykällä naputtelua ja 15:03 ostoskoriin. Kerkesin jo maksaa ja sit vasta katsoin tuon FAQ ja melkein jo alkoi harmittaa.

1633700063282.png

Ite aloin naputtelee joskus 14:35 aikoihin ostoskoriin, mutta herjasi että kaikki varattuina ostoskoreissa. Jatkoin kännykällä naputtelua ja 15:03 ostoskoriin. Kerkesin jo maksaa ja sit vasta katsoin tuon FAQ ja melkein jo alkoi harmittaa.
Kyllä mun tänään 14:59 tehty tilaus on jo nyt käsiteltävänä, joten olettaisin että pian lähtee postiin.

Vielä näyttää 0/1 tuotetta varattuna tilaukseen, mut näemmä juur tullut muutama myyntiin.

Juuri kun pääsin koneelle niin Verkkokaupan PS5 myyty. Viimeisin myyty PS5 klo. 16:39. Jospa sieltä vaikka vapautuisi hyvällä tuurilla jonkun ostoskorista

Oliko näitä vapaalla saldolla?

Miksi se ohjain tulee erikseen? Eikö se ole siellä ps5:sen kanssa samassa laatikossa.

Gigantilla ainakaan ei tule. Sehän siis vaatisi helvetisti isomman laatikon, johon tarvii enemmän pehmustetta sisälle, kun ne tulee myymäläpakkauksissa. Eri asia jos Sonyllä olisi erikseen sellainen setti jossa on se lisäohjain itse konsolin myymälälaatikon sisällä valmiina. Ei noi edes konsolit taida mahtua kaikkiin pakettiautomaatteihin, kuvittele sitten lisäksi että se laatikko olisi yhteen suuntaan joku 25 senttiä isompi.

Varmaan ihan tuon pakkauksen kannalta on helpompi ja käytännöllisempi lähettää ne erillisinä, ja toinen asia on että ne voi tulla eri reittiä niin liikkeen varastoon kuin asiakkaalle. Eihän isot lähettäjät maksa lähellekään samoja kuluja (lähetyksissä) kuin mitä kuluttaja-asiakkaat.

Juuri kun pääsin koneelle niin Verkkokaupan PS5 myyty. Viimeisin myyty PS5 klo. 16:39. Jospa sieltä vaikka vapautuisi hyvällä tuurilla jonkun ostoskorista

Joo siellä oli vapaana yksi kappale. Siitä lähti myös sähköposteja ihan perkeleen monelle ihmiselle :D Turhaa, mutta vaikeasti vältettävää (pitäisi tsekata saldo ja laittaa suhteessa sopivalle määrälle ihmisiä vaan maili).

Vielä näyttää 0/1 tuotetta varattuna tilaukseen, mut näemmä juur tullut muutama myyntiin.
Aah, okei. Mulla mielestäni koko ajan näytti "1/1 tuotetta varattu tilaukseesi". Onkohan myyneet sitä sitten yli saldon vai mieksei varaudu tilaukseen vaikka olet kuitenkin jo maksanut.

Verkkokaupasta sai levyasemallista Pleikkaa ostettua, joo, jos sitä tarkoitit.

Joo, sitten heillä on ihan asiallinen systeemi, että jos asiakas on saanut yhden konsolin, niin loput tilaukset on laitettu syrjään. Yhden olen tuolta saanut ja toinen tilaus on vielä voimassa teknisesti, mutta selvästi se on jossain passiivisena. Toi on joka marraskuun tilaus, olin tuota aikaisemminkin vähän arvellut koska mielestäni jossain näin puhetta jo joulukuusta.

Aah, okei. Mulla mielestäni koko ajan näytti "1/1 tuotetta varattu tilaukseesi". Onkohan myyneet sitä sitten yli saldon vai mieksei varaudu tilaukseen vaikka olet kuitenkin jo maksanut.
En tiedä, kun kuitenkin jäljestäpäin on tullut muutamia kappaleita myyntiin. Liekö keräily kesken. Näyttää vieläkin 0/1

Verkkokaupan chatistä sanoivat että tänään tuli iso satsi levyasemallista ps5:sta ja jonot purettu. Nyt siis rupeaa verkkiksestäkin saamaan kunhan lähetyksiä tippuu!

Kiitoksia tästä vahvistuksesta. Arvelinkin, että näin sen on pakko olla. Mahtavaa kuulla!

Milloinhan verkkikselle saapuu digital editionia? Jokohan kohta liki vuoden odotus olisi ohi.

En pidättäisi hengitystä sen kanssa. Muistelen jostain lukeneeni (täältä..?), että DNA on kysellyt heidän digijonossa olijoilta, että kiinnostaisiko vaihtaa levyasemalliseen, kun digimallia liikkuu niin vähän (ja asiakkaat on odottaneet just sen vuoden verran kohta).

Siellä Verkkiksen FAQ:ssa lukee, että "Digital Edition -konsolia toimitetaam marraskuun puolivälin jälkeen tehdyille tilauksille. ".

En pidättäisi hengitystä sen kanssa. Muistelen jostain lukeneeni (täältä..?), että DNA on kysellyt heidän digijonossa olijoilta, että kiinnostaisiko vaihtaa levyasemalliseen, kun digimallia liikkuu niin vähän (ja asiakkaat on odottaneet just sen vuoden verran kohta).

Siellä Verkkiksen FAQ:ssa lukee, että "Digital Edition -konsolia toimitetaam marraskuun puolivälin jälkeen tehdyille tilauksille. ".
Onkohan siis samaan rahaan tarjoneet vaihtoa levyasemalliseen malliin?

Tosiaan Verkkokauppa.com:sta sain itsekin eilen tilattua levyasemallisen version. Oli klo 23 1kpl saatavilla. Myyntihistoriaa kun katsoo niin tänäänkin myyty 1kpl. Eli sinne vaan seurailemaan josko sieltä vapautuisi konsolia sitä haluavalle.
Ps5Suomessa ei näistä ainakaan sähköpostia ole laittanut. Kerkeää ilmeisesti menemään ennenkuin Ps5Suomessa kerkeää päivittämään saatavuuksia.

Tosiaan Verkkokauppa.com:sta sain itsekin eilen tilattua levyasemallisen version. Oli klo 23 1kpl saatavilla. Myyntihistoriaa kun katsoo niin tänäänkin myyty 1kpl. Eli sinne vaan seurailemaan josko sieltä vapautuisi konsolia sitä haluavalle.
Ps5Suomessa ei näistä ainakaan sähköpostia ole laittanut. Kerkeää ilmeisesti menemään ennenkuin Ps5Suomessa kerkeää päivittämään saatavuuksia.

PS5suomessa.com tsekkaa sen webbisivun 5 minuutin välein. Sen pitäisi riittää. Jos siinä tarkistuksen välissä siellä on saatavilla yksi kappale, niin se on se ja sama. Sitä paitsi, jos siellä on vain se yksi kappale, niin on aivan täysin turhaa lähettää aiheesta 3000+ sähköpostia, eikö vain? Eilen illalla näin itse asiassa kävikin.

Olin eilen ekaa kertaa tuolla ps5suomessa laittamassa emailia listalle kun sattu muuttumaan se Verkkokauppa.comin pallura vihreeksi ja tänään hain sitten paikallisesta myymälästä tuon vehkeen. Mallikoodi näyttäisi olevan CFI-1016A eli onkos tässä se alkuperäinen jäähy?

Olin eilen ekaa kertaa tuolla ps5suomessa laittamassa emailia listalle kun sattu muuttumaan se Verkkokauppa.comin pallura vihreeksi ja tänään hain sitten paikallisesta myymälästä tuon vehkeen. Mallikoodi näyttäisi olevan CFI-1016A eli onkos tässä se alkuperäinen jäähy?
On. Mut sekin on ihan hyvä.

DNA:lla oli levyasemallista lisäohjaimella. Meni jo. Ystävällinen kävijä laittoi kommenttia PS5-suomessa.comin kautta, että mistä urlista löytyy. Oli näköjään ainakin Facebookissa tästä tieto jo tätä ennen.

Paitti että se näyttikin olevan vain nykyisille DNA:n asiakkaille. Hmm, no ehkä semmoisiakin löytyy, jotka Pleikan nyt sai.

Voi kun kaupat malttaisivat pitää urlin samana. Helpottaisi mun elämää.

Prismassa ei ole ollut Pleikkaa pitkiin aikoihin. Toivoisin kovasti sielläkin konetta pian näkeväni. On ollut melkein jokaisessa muussa kaupassa tässä parin viikon sisään.

Joo Verkkikseen tuli joku pieni erä.

Tässä saatavuudessa alkaa olla sellainen (positiivinen) ongelma, että mun pitää upgradettaa ps5suomen käyttämä sähköpostinlähetyspalvelu seuraavalle tasolle. Saan lähettää kuukaudessa 40 000 mailia ja siitä on jo 30 000 kulutettu.

Olen Verkkokaupassa painelemassa kerrankin ajoissa. Tippunut hetkessä +25kpl -->16kpl. Koriin lisäys ei enää onnistu, tuotteet varattu

Sain tilattua Dna:lta vaikken asiakas olekkaan. Huomasin ton ehdon vasta tilauksen jälkee ja tilaus meni läpi. Saa nähdä tuleeko sieltä mitään.

35 min. näpyttelyä puhelimella ja koneella ei tuottanut tulosta. Jospa illemmalla vapautuu muutama yksilö vapaaksi

Näyttää muuten verkkokauppa.comissa olevan Helsingissä heti hyllyssä 8 kpl. Luultavasti kainaloissa jonottamassa jo, mutta näin näyttää saldo.

Positiivista tässä on kuitenkin se, että trokareiden tilanne on hieman ahtaampi jos konsoleita rupee putoilee aina tasaiseen tahtiin tarjolle. Itse en maksaisi yhdestäkään konsolista käytettynä normaalihintaa enempää :)

Juu näinhän se on. Eipä tässä ole oikeestaan tarvinnut kevään jälkeen trokareille maksella. Mutta kaikilla ei riitä kärsivällisyyttä ja toisaalta raha polttelee taskussa.

Verkkokaupan Raision myymälässä 10kpl hyllyssä. Ei voi varata eli nopeet syö hitaat. :)
EDIT: Pirkkalassa 4kpl

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
284 225
Jäsenet
78 778
Uusin jäsen
juntune

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom