PlayStation 5 tilausseuranta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Kävin ohikulkumatkalla kyselemässä Sellon Teliasta uusia konsoleita ja 5G liittymän avaamalla sai PS5 osto-oikeuden, en tiedä että onko joku uusi kampanja vai mikä mutta itse sain tilattua :thumbsup:

30€ maksoi liittymä, jonka voi perua milloin huvittaa ja ilmeisesti lähiaikoina tulee 30€ lahjakortti K-kauppaan liittymän avaamisesta ;)

Tuleeko konsoli lähiaikoina sulle, vai pitääkö sun odottaa muutaman kuukauden?

Kävin ohikulkumatkalla kyselemässä Sellon Teliasta uusia konsoleita ja 5G liittymän avaamalla sai PS5 osto-oikeuden, en tiedä että onko joku uusi kampanja vai mikä mutta itse sain tilattua :thumbsup:

30€ maksoi liittymä, jonka voi perua milloin huvittaa ja ilmeisesti lähiaikoina tulee 30€ lahjakortti K-kauppaan liittymän avaamisesta ;)
Itsekin nappasin samasta kamppiksesta 2 viikkoa sitten ja peruin liittymän heti. Lahjakorttia ei saa vasta kun tosiaan liittymä ollut käytössä eli se periaatteessa maksaa liittymän kuukausimaksun verran.

Viimeksi muokattu:
Kyselin verkkokaupasta niin ei heillä kuulema mitään kampanjaa ole käynnissä, joten varmaan vaan paikanpäällä onnistuu :(

Itsekin nappasin samasta kamppiksesta 2 viikkoa sitten ja peruin liittymän heti. Lahjakorttia ei saa vasta kuin tosiaan liittymä ollut käytössä eli se periaatteessa maksaa liittymän kuukausimaksun verran.
Sama homma. Itse muistelisin siinä odotellessa lukevani että kamppis olisi voimassa 5.9.2021 asti tai ennen kun laitteet loppuvat. Kävin liikkeessä 4.9.

Varmaankin liittyy tosiaan tohon Sellon liikkeen avajaisiin, kannattaa käydä kyselemässä, jos liikkuu lähialueella :)
73ED0FDA-5F97-40F0-9C4D-EF4991414311.jpeg

Gigantin Disc-linkki ps5suomessa.com kautta ohjaa PS4 Slimin sivulle eikä PS5 levyversiota löydy Gigantin sivuilta. Viittaakohan mahdolliseen varaston täydennykseen tänään vai levyversion poistumiseen myynnistä toistaiseksi? :hmm:

Saitko ollenkaan kuittia sähköpostiisi? Itse sain vain tilausvahvistuksen kun valitsin myymälänoudon ja sieltä pyytämällä jonkun ihme paperin missä outo tuotekoodi eikä mainintaa tuotteesta ollenkaan. asiakaspalvelusta sai
Sähköpostiin paukkui kuitti, jossa tuotteena taisi olla jotain tyyliin "Ei palautettavissa erikseen" tuotteen nimenä. :D

Kävin eilen tekemässä tilauksen Sellon Telialla. Tänään tiedustelin toimitusaikaa asiakaspalvelusta:60AAACEF-EB0B-49E9-AEB6-DA80C60C498E.jpeg

Kävin eilen tekemässä tilauksen Sellon Telialla. Tänään tiedustelin toimitusaikaa asiakaspalvelusta:60AAACEF-EB0B-49E9-AEB6-DA80C60C498E.jpeg
Jep mulle meni maku koko teliaan, ottaavat tilauksia sisään vaikka ei ole mitään tietoa milloin saavat tuotetta pihalle. Luvatut toimitusajat ei pidä millää tapaa paikkaansa

Konsolifinin keskustelun puolella tuli Telialta vastaus:

"Meillä on Sellon Telia Kaupassa ollut kampanja meneillään, jossa 5G-liittymän yhteydessä on saanut osto-oikeuden PS5-konsoliin. Tähän on varattu konsoleita erikseen, joista pitäisi riittää halukkaille :)

// Joonas L. TeliaPartio"

Eli toivoa on!

Konsolifinin keskustelun puolella tuli Telialta vastaus:

"Meillä on Sellon Telia Kaupassa ollut kampanja meneillään, jossa 5G-liittymän yhteydessä on saanut osto-oikeuden PS5-konsoliin. Tähän on varattu konsoleita erikseen, joista pitäisi riittää halukkaille :)

// Joonas L. TeliaPartio"

Eli toivoa on!
Onko tilaus edennyt mihinkään suuntaan? Mietin itse, että kävisi tänään tsekkaamassa onko vielä jäljellä.

Onko tilaus edennyt mihinkään suuntaan? Mietin itse, että kävisi tänään tsekkaamassa onko vielä jäljellä.
Juuri äskön tuli päivitys seurantasivuun, muuttui tuotetta odottavasta kohtaan "Varastolla keruussa", eli vahvasti haisee siltä, että tulisi lähipäivinä. Itse ainakin uskaltaisin käydä kyselemässä, varsinkin, kun tuo Telian aspa tuli foorumeille asti vakuuttelemaan saatavuutta.

E: Nyt lähti matkaan ja tuli postin seurantakoodi :)

Viimeksi muokattu:
Täytynee itsekin huomenna pyörähtää Sellossa, kun menen käymään pk-seudulla. Sen verran kuivalta vaikuttaa saatavuus muuten.

Täytynee itsekin huomenna pyörähtää Sellossa, kun menen käymään pk-seudulla. Sen verran kuivalta vaikuttaa saatavuus muuten.
Suosittelen. Myyjä kertoi eilen, että kampanja kestää 26. päivään asti. Sanoi myös että voi olla etteivät ihan 1-2 päivän toimitusaikaan pysty, mutta tällä viikolla pitäisi tulla perille.

Kävin eilen klo 16 aikoihin tekemässä tilauksen ja äsken tuli toimitusvahvistus. Kannattaa käydä tekemässä tilaus niin pääsette viikonloppuna vielä peleille.

Kertokaas miten toi toimii? Oon ite toisella paikkakunnalla töissä niin aattelin nakittaa frendin hoitamaan ton niin pääsee fifaa pelaamaan next genillä.

T:PS5 jonossa 7.1.2021

Ja sieltä, gigantista tilattu ps5 saapui luvattuna päivänä.

Liitteet

• 9148427C-C6AF-478C-8691-7BED6F928539.jpeg
    9148427C-C6AF-478C-8691-7BED6F928539.jpeg
    898,4 KB · Luettu: 67
Alkaa olemaan vissiin ikää liikaa tai jotain, tänään tuli verkkiksestä joulukuussa tilattu levyasemallinen versio ja avasin ruskean pahvilaatikon vain nähdäkseni että minkälainen pizzalapio tuli samassa tilauksessa :). Siinä tuo PS5 edelleen lepää laatikossaan eikä mitään mielenkiintoa alkaa purkamaan sitä, viritellä johtoja ja käydä läpi nippua eri asetuksia. Farcry 6 taitaa tulla parin viikon päästä, jos sitten…

Pakko kirjoittaa tänne....
Sain toissapäivänä viimein viestin DNA että lähetys on postitettu. De versio ja tilannut 23.11.2020. Jippii! Tosin Heti ihmettelin kun ei ilmestynyt lähetys omapostiin. Noh eikun manuaalisesti katsomaan mikä tilanne. Lähetys rekisteröity voinin siis odottaa seuraavana päivänä.
Kun myöhemmin menin katsomaan tilaa niin sanoi että lajittelussa ollut virhe ja palautunut Vantaalle Menin ekana kysymään DNA asiakaspalvelusta että mikä homma. Paketti kuulemma minulle tosiaan tulossa ja kaikki tiedot siellä päässä oikein. Eikun postiin soittoa. Tuomio oli että paketti koodi mulle annettu väärä ja paketti kuuluu jollekulle muulle Helsingissä (Asun itse keskisuomessa). Tässä vaiheessa oli jo ilmestynyt että "vastaanottajan kanssa sovittu toimitusaika". Jaaha

No nyt tänään otin toisin kerran DNA yhteyttä ja jälleen kerran kaikki tiedot oikein ja paketti kuuluisi minulle. Lähettivät kiireellisen selvityksen jonnekin. Hammasta purren seuraan päivittyykö mitään Lähetys koodin seurantaan. Olihan "valevastaanottaja" jo asettanut toimitusajaksi 11-15. Selviäisikö asia ennenkuin väärä henkilö vie pakettini. Hetki sitten tuli viesti DNAlta että paketti ohjataan oikeaan osoitteeseen postin toimesta. Mitä tämä nyt sitten käytännössä tarkoittaa... Toivottavasti saan pakettini maanantaina Olisi ollut kiva pelailla viikonloppuna...

On levyasemallinen versio. Varmistin asian vielä tänään, kun kävin tekemässä kaupat Sellon Teliassa.

Sen verran päivitystä omaan Sellon Telian tilaukseen liittyen, jos joku vielä pohtii sieltä tilaamista, että paketti on selvinnyt jo kotipaikkakunnan Postin lajitteluun asti eli hyvällä tuurilla noudettavissa vielä tänään kaksi päivää tilauksesta. :thumbsup:

Kävin itsekkin tänään Sellossa tekemässä tilauksen. Millä modelilla olette saaneet konsolia?

Tänään 10.38 Telian myymälässä tehdylle tilaukselle näyttää tilaksi "Odottaa varaston täydennystä".

Saikohan joku tänä aamuna tilannut laitteen vielä heti toimitukseen?

Tänään 10.38 Telian myymälässä tehdylle tilaukselle näyttää tilaksi "Odottaa varaston täydennystä".

Saikohan joku tänä aamuna tilannut laitteen vielä heti toimitukseen?

Eilen tilattu Telialta konsoli (kiitos Asmolalle saatavuusketjussa). Tilaus tehty noin 11:45, tilausseurannasta ilmoitetaan että tilaus käsittelyssä. Ilmoittelen tänne, jos lähtee vielä tällä viikolla matkaan.

Eilen tilattu Telialta konsoli (kiitos Asmolalle saatavuusketjussa). Tilaus tehty noin 11:45, tilausseurannasta ilmoitetaan että tilaus käsittelyssä. Ilmoittelen tänne, jos lähtee vielä tällä viikolla matkaan.

Oliko sullakin kyseessä se 599e maksanut lisäohjaimellinen setti, mulle myyjä ehdotti ensin myös jotain 529e -versiota?

Edit.
Nyt vasta muistin, että mullakin näkyy emailiin tulleessa tilausseurantalinkissä sama "tilaus käsittelyssä", mutta tekstarina tulleessa eri järjestelmän linkissä tuo "Odottaa varaston täydennystä"

Edit2.
Asiakaspalvelu vahvisti epäilykseni,
kuulemma "pleikkarit on tilapäisesti päässeet loppumaan varastolta. Pyrimme lähettämään konsolin sinulle niin pian kuin mahdollista"

Edit3.
Asiakaspalvelu ei sitten tiennytkään mistä puhuu: nyt tuli tekstari, että 6,4-kiloinen paketti on lähdössä matkaan

Viimeksi muokattu:
Oliko sullakin kyseessä se 599e maksanut lisäohjaimellinen setti, mulle myyjä ehdotti ensin myös jotain 529e -versiota?

Juu sama 599 e setti kyseessä. Myyjän mukaan konsoli pitäisi olla postissa noudettavissa perjantaina, mutta tuskimpa tässä kannattaa hengitystään pidättää.

Juu sama 599 e setti kyseessä. Myyjän mukaan konsoli pitäisi olla postissa noudettavissa perjantaina, mutta tuskimpa tässä kannattaa hengitystään pidättää.
Tänne jumalan selän taaksekin tuli vuorokaudessa, joten hengitä rauhassa, eiköhän se tule.

Edit.
Nyt vasta muistin, että mullakin näkyy emailiin tulleessa tilausseurantalinkissä sama "tilaus käsittelyssä", mutta tekstarina tulleessa eri järjestelmän linkissä tuo "Odottaa varaston täydennystä"

Nyt tuli emailiin postin seurantakoodi ja telian sivuilla ilmoitetaan lähetetyksi. Pitäisi huomenna olla noudettavissa.

Oletteko miten saaneet noita digital-edition mallin konsoleita? Onko kukaan joulukuussa tilannut saanut vielä omaansa mistään kaupasta? Itse kohta vuoden odotellut verkkikseltä omaani :D

Oletteko miten saaneet noita digital-edition mallin konsoleita? Onko kukaan joulukuussa tilannut saanut vielä omaansa mistään kaupasta? Itse kohta vuoden odotellut verkkikseltä omaani :D

Itse sain julkaisuun Dna:lta, mutta heilläkään ei vielä joulukuussa tilatut digitaaliset ole toimituksessa. Taitaa olla marraskuun lopuilla menossa jono.

Kaverille oli Dna:lta soitettu, että haluaako digitaalisen sijaan levyasemallisen ensi viikolla, koska ilmeisesti digin toimitus on tuskaista kuin mikä.

Statistiikka

Viestiketjuista
284 219
Jäsenet
78 778
Uusin jäsen
juntune

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom