PlayStation 5 tilausseuranta

Liittynyt
07.12.2020
Viestejä
78
@maak0 Telian puhelinliittymäasiakas olen ja menin tarjoukseen sähköpostiin tulleen viestin kautta.
Ah, tosi outoa. Kyl se sitten pitäis ihan tosiaan olla sitova tilaus. Ei muutaku yhteyttä heille. Se on sitova se kauppa mun mielestä varsinkin jos raha/luottosopimus vaihtanut omistajaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 460
Telian systeemi ottaa tilauksia sisään enempi kuin on tavaraa. Saat seuraavasta erästä tai voit peruuttaa sen. Toki en tiedä miten mahtaa mennä kun tollanen tietyn pelin bundle. He eivät inffoa asiasta mitään.
 
Liittynyt
21.07.2020
Viestejä
23
Onko muilla lähtenyt tavara liikkumaan? Telian aspasta kyselin mikä tilanne niin kukaan ei tunnu tietävän mitään. Viikkoa 36 nyt eletään että enpä usko että tuolta mitään tulee.

”Valitettavasti tuotteiden toimitus on suuren kysynnän vuoksi viivästynyt ja tilauksesi saadaan toimitukseen arviolta viikolla 36. Pahoittelemme viivettä ja toivomme, että muutoksesta ei aiheudu sinulle haittaa. Saat ilmoituksen, kun tilauksesi on lähetetty. Asiakaspalvelumme auttaa sinua puhelimitse numerossa 020 690 400 (mpm/pvm) ma-pe 8-18 tai osoitteessa telia.fi/24 T. Telia”
 
Liittynyt
09.05.2021
Viestejä
3
Oma Gigantin PS5 tilaus lisäohjaimella lähti liikkeelle, "arvioitu toimituspäivä 10/9 perjantai". Toivotaan parasta, että ehtii ennen viikonloppua
 
Liittynyt
17.09.2019
Viestejä
51
Onko muilla lähtenyt tavara liikkumaan? Telian aspasta kyselin mikä tilanne niin kukaan ei tunnu tietävän mitään. Viikkoa 36 nyt eletään että enpä usko että tuolta mitään tulee.

”Valitettavasti tuotteiden toimitus on suuren kysynnän vuoksi viivästynyt ja tilauksesi saadaan toimitukseen arviolta viikolla 36. Pahoittelemme viivettä ja toivomme, että muutoksesta ei aiheudu sinulle haittaa. Saat ilmoituksen, kun tilauksesi on lähetetty. Asiakaspalvelumme auttaa sinua puhelimitse numerossa 020 690 400 (mpm/pvm) ma-pe 8-18 tai osoitteessa telia.fi/24 T. Telia”
Eipä oo näkyny juu. Ja en kyllä kanssa usko että vähään aikaan vielä tulee mitään. Mistä ne muutenkaan sais DE:tä oletettavasti satoja kappaleita jos niitä ei mihinkään muuallekaan oikeen tule.
 
Liittynyt
09.09.2021
Viestejä
1
Onnistuin tilaamaan tänään Powerilta digital editionin, ainakin kuitti ja tilausvahvistus tuli sähköpostiin :) saiko muut tilattua?
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
387
Onnistuin tilaamaan tänään Powerilta digital editionin, ainakin kuitti ja tilausvahvistus tuli sähköpostiin :) saiko muut tilattua?
Jotkut on kuulemma saaneet, joo. Ehdin jo aatella, että varmaan väärä hälytys ollut, kun ei kymmenen minuuttia sähköpostin ilmestymisen jälkeen ollut mitään tarjolla.
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
290
Just kans hain gigantista tilatun. Lisäohjainta ei jostain syystä ollut paketissa. Tuleekohan eri paketissa? Mitenkäs teillä muilla?

Versio on muuten CFI-1016A eli ilmeisesti "vanha" malli. Tiedä nyt sitten onko sillä mitään merkitystä.
 
Liittynyt
12.04.2021
Viestejä
217
Just kans hain gigantista tilatun. Lisäohjainta ei jostain syystä ollut paketissa. Tuleekohan eri paketissa? Mitenkäs teillä muilla?

Versio on muuten CFI-1016A eli ilmeisesti "vanha" malli. Tiedä nyt sitten onko sillä mitään merkitystä.
Lisäohjain tulee eri paketissa. Itsellä näyttää arviolta että vasta huomenna tulis, pleikkari tuli tänään jo.
 
Liittynyt
16.05.2018
Viestejä
5
Ihan muuten vain, mutta onnistuukohan tuon lisäohjaimen käydä vaihtamassa eri väriseen..
V
 
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
248
Gigantista sain 2.9, eipä kyllä ainakaan Tampereelle ole tänään tullut.. missä lie menee.
 
Liittynyt
09.05.2021
Viestejä
3
Gigantista sain 2.9, eipä kyllä ainakaan Tampereelle ole tänään tullut.. missä lie menee.
OmaPostista näkee missä paketit menee, vaikka seurantakoodia eivät erikseen lähettänetkään. Itellä näkyy olevan Lietossa ja huomenna pitäisi saapua perille
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
387
Gigantti meni muuttamaan sivua, jolta PS5 disc edition löytyy, joten PS5Suomessa.comi ei napannut siihen tänään kiinni. Kävin vaihtamassa URLin, kun täältä tuli viestiä, ja pian lähti tieto saatavuudesta maailmalle. Huomasin vaihtuneen URLin jo eilen ja olin laittamassa sitä paikalleen, mutta en painanut Save-nappulaa :D
 
Liittynyt
21.07.2020
Viestejä
23
Gigantista sain just tilattua ps5 + lisäohjain, heti tuli viesti perään että toimitus olisi 22.9. Niinköhän saa telian tilauksen perua, kun sieltä eivät saa mitään sanottua millon tulee.
 
Liittynyt
27.11.2018
Viestejä
19


Hardware busters international:n tekemä vertailu 1016A ja 1116A versioiden välillä. Uudessa on ainakin pelatessa Cpu lämmöt 11℃ alemmat. Täytyy se varmaan lunastaa cittarilta se osto-oikeus viikonlopuksi :hmm:
 

Ezq

Liittynyt
17.01.2021
Viestejä
7
Näyttää 100+ Gigantin varastossa, mutta eiköhän nää tästä katoa. 15.9 oli tilauksessa toimituspäivä.
 
Liittynyt
31.03.2021
Viestejä
1 560
Hyvin näyttää riittävän, taas yli 2h ollut jo saatavilla. On kyllä helpottunut melkoisesti pleikkarin saaminen nykyään, ei tarvitse edes maailman nopeimpia sormia eikä päivystää sähköpostia jatkuvasti jotta saa napattua.
 
  • Tykkää
Reactions: Ezq

ssg

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 891
Hyvin näyttää riittävän, taas yli 2h ollut jo saatavilla. On kyllä helpottunut melkoisesti pleikkarin saaminen nykyään, ei tarvitse edes maailman nopeimpia sormia eikä päivystää sähköpostia jatkuvasti jotta saa napattua.
Jees. Hyvä tietää. GT7:n julkaisupäivä on vuotanut niin pitää pikkuhiljaa alkaa miettimään milloin hommaa PS5. Maaliskuuhun on aikaa vielä ihan hyvin onneksi ja nyt saa jo näin helposti jos vain on valppaana niin eihän tässä ole mitään hätää.

Vielä kun näyttiksiäkin olisi mahdollista saada normaalina kuolevaisena..
 
Liittynyt
25.01.2017
Viestejä
68
Viime perjantaina Gigantista tilattu ps5 saapui eilen noudettavaksi myymälästä, eli suht nopea toimitus tällä kertaa.
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
357
Viime perjantaina Gigantista tilattu ps5 saapui eilen noudettavaksi myymälästä, eli suht nopea toimitus tällä kertaa.
Saitko ollenkaan kuittia sähköpostiisi? Itse sain vain tilausvahvistuksen kun valitsin myymälänoudon ja sieltä pyytämällä jonkun ihme paperin missä outo tuotekoodi eikä mainintaa tuotteesta ollenkaan. asiakaspalvelusta sai
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.05.2018
Viestejä
5
Hieman jälkijunassa, mutta onko noista telian tarjouksista tietoa.. vieläkö olisi jäljellä
 
Liittynyt
16.01.2021
Viestejä
62
Jos PS5:n saatavuus näyttäisi parantuneen, niin miten tilanne mahtaa olla jakaantunut digi- ja levyversioiden välillä?
 
Liittynyt
21.07.2020
Viestejä
23
Viime perjantaina Gigantista tilattu ps5 saapui eilen noudettavaksi myymälästä, eli suht nopea toimitus tällä kertaa.
Minä tilasin kans. Ohjain on noudettavissa huomenna ja itse konsoli pitäisi olla noudettavissa 22.9. Onko muillakin tullut ohjain eri aikaan konsolin kanssa?
 
Liittynyt
07.11.2017
Viestejä
43
Kävin ohikulkumatkalla kyselemässä Sellon Teliasta uusia konsoleita ja 5G liittymän avaamalla sai PS5 osto-oikeuden, en tiedä että onko joku uusi kampanja vai mikä mutta itse sain tilattua :thumbsup:

30€ maksoi liittymä, jonka voi perua milloin huvittaa ja ilmeisesti lähiaikoina tulee 30€ lahjakortti K-kauppaan liittymän avaamisesta ;)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.09.2021
Viestejä
2
Kävin ohikulkumatkalla kyselemässä Sellon Teliasta uusia konsoleita ja 5G liittymän avaamalla sai PS5 osto-oikeuden, en tiedä että onko joku uusi kampanja vai mikä mutta itse sain tilattua :thumbsup:

30€ maksoi liittymä, jonka voi perua milloin huvittaa ja ilmeisesti lähiaikoina tulee 30€ lahjakortti K-kauppaan liittymän avaamisesta ;)
Tuleeko konsoli lähiaikoina sulle, vai pitääkö sun odottaa muutaman kuukauden?
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 247
Kävin ohikulkumatkalla kyselemässä Sellon Teliasta uusia konsoleita ja 5G liittymän avaamalla sai PS5 osto-oikeuden, en tiedä että onko joku uusi kampanja vai mikä mutta itse sain tilattua :thumbsup:

30€ maksoi liittymä, jonka voi perua milloin huvittaa ja ilmeisesti lähiaikoina tulee 30€ lahjakortti K-kauppaan liittymän avaamisesta ;)
Itsekin nappasin samasta kamppiksesta 2 viikkoa sitten ja peruin liittymän heti. Lahjakorttia ei saa vasta kun tosiaan liittymä ollut käytössä eli se periaatteessa maksaa liittymän kuukausimaksun verran.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.09.2021
Viestejä
221
Kyselin verkkokaupasta niin ei heillä kuulema mitään kampanjaa ole käynnissä, joten varmaan vaan paikanpäällä onnistuu :(
 
Liittynyt
12.04.2021
Viestejä
217
Itsekin nappasin samasta kamppiksesta 2 viikkoa sitten ja peruin liittymän heti. Lahjakorttia ei saa vasta kuin tosiaan liittymä ollut käytössä eli se periaatteessa maksaa liittymän kuukausimaksun verran.
Sama homma. Itse muistelisin siinä odotellessa lukevani että kamppis olisi voimassa 5.9.2021 asti tai ennen kun laitteet loppuvat. Kävin liikkeessä 4.9.
 
Liittynyt
17.09.2021
Viestejä
4
Gigantin Disc-linkki ps5suomessa.com kautta ohjaa PS4 Slimin sivulle eikä PS5 levyversiota löydy Gigantin sivuilta. Viittaakohan mahdolliseen varaston täydennykseen tänään vai levyversion poistumiseen myynnistä toistaiseksi? :hmm:

 
Liittynyt
25.01.2017
Viestejä
68
Saitko ollenkaan kuittia sähköpostiisi? Itse sain vain tilausvahvistuksen kun valitsin myymälänoudon ja sieltä pyytämällä jonkun ihme paperin missä outo tuotekoodi eikä mainintaa tuotteesta ollenkaan. asiakaspalvelusta sai
Sähköpostiin paukkui kuitti, jossa tuotteena taisi olla jotain tyyliin "Ei palautettavissa erikseen" tuotteen nimenä. :D
 
Liittynyt
23.08.2020
Viestejä
24
Kävin eilen tekemässä tilauksen Sellon Telialla. Tänään tiedustelin toimitusaikaa asiakaspalvelusta:60AAACEF-EB0B-49E9-AEB6-DA80C60C498E.jpeg
 
Liittynyt
21.07.2020
Viestejä
23
Kävin eilen tekemässä tilauksen Sellon Telialla. Tänään tiedustelin toimitusaikaa asiakaspalvelusta:
Jep mulle meni maku koko teliaan, ottaavat tilauksia sisään vaikka ei ole mitään tietoa milloin saavat tuotetta pihalle. Luvatut toimitusajat ei pidä millää tapaa paikkaansa
 
Liittynyt
07.11.2017
Viestejä
43
Konsolifinin keskustelun puolella tuli Telialta vastaus:

"Meillä on Sellon Telia Kaupassa ollut kampanja meneillään, jossa 5G-liittymän yhteydessä on saanut osto-oikeuden PS5-konsoliin. Tähän on varattu konsoleita erikseen, joista pitäisi riittää halukkaille :)

// Joonas L. TeliaPartio"

Eli toivoa on!
 
Liittynyt
20.09.2021
Viestejä
7
Konsolifinin keskustelun puolella tuli Telialta vastaus:

"Meillä on Sellon Telia Kaupassa ollut kampanja meneillään, jossa 5G-liittymän yhteydessä on saanut osto-oikeuden PS5-konsoliin. Tähän on varattu konsoleita erikseen, joista pitäisi riittää halukkaille :)

// Joonas L. TeliaPartio"

Eli toivoa on!
Onko tilaus edennyt mihinkään suuntaan? Mietin itse, että kävisi tänään tsekkaamassa onko vielä jäljellä.
 
Liittynyt
07.11.2017
Viestejä
43
Onko tilaus edennyt mihinkään suuntaan? Mietin itse, että kävisi tänään tsekkaamassa onko vielä jäljellä.
Juuri äskön tuli päivitys seurantasivuun, muuttui tuotetta odottavasta kohtaan "Varastolla keruussa", eli vahvasti haisee siltä, että tulisi lähipäivinä. Itse ainakin uskaltaisin käydä kyselemässä, varsinkin, kun tuo Telian aspa tuli foorumeille asti vakuuttelemaan saatavuutta.

E: Nyt lähti matkaan ja tuli postin seurantakoodi :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.09.2021
Viestejä
4
Täytynee itsekin huomenna pyörähtää Sellossa, kun menen käymään pk-seudulla. Sen verran kuivalta vaikuttaa saatavuus muuten.
 
Liittynyt
20.09.2021
Viestejä
7
Täytynee itsekin huomenna pyörähtää Sellossa, kun menen käymään pk-seudulla. Sen verran kuivalta vaikuttaa saatavuus muuten.
Suosittelen. Myyjä kertoi eilen, että kampanja kestää 26. päivään asti. Sanoi myös että voi olla etteivät ihan 1-2 päivän toimitusaikaan pysty, mutta tällä viikolla pitäisi tulla perille.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 101
Viestejä
4 208 444
Jäsenet
71 019
Uusin jäsen
maraman

Hinta.fi

Ylös Bottom