Kiitos tuon s-postilistan niin gigantista tänään meni tilaus läpi ja toimitus päiväksi luvattiin 9.9 Kun kyseessä on kuitenkin Gigantti, poistan nimeni listalta vasta kun kone on toimitettu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Gigantin sivut saattaa käsittääkseni tehdä sitä, että jos tilauksia tulee nopeasti paljon, niin hetkeksi se laittaa saldon nollaan. Kannattaa silti seurata tilannetta.
Nyt niitä nimittäin taas saa, saldo 50+
Ei tainnut tälläkertaa olla satojen konsolien erää gigantissa kun hävis niin nopiaa.
Ei sitä konsolia tarvi ruveta palauttelemaan jahka liittymät pistää kiinni?Niinkuin alhaalla sanottiin, niin fyysisesti paikalle vaan ja myyjän kanssa puhumaan asiasta. Sanot että tahdot halvimman 5G liittymän (ellet tahdo päivittää jo olemassa olevaa Telian liittymää 5G TAI siirtää toiselta operaattorilta liittymääsi Telialle ja tehdä siitä 5G) ja tahdot irtisanoa sen ensimmäisen kuukauden jälkeen. Oli hyvin yksinkertainen ja nopea toimitus. Itse tosiaan tilasin tuon eilen ja äsken tuli viesti, että paketti on lähtenyt matkaan.
Eiköhän ne viikolla liikahda.Onko muilla tuo gigantin tilaus -> Toimituksen tila:Ei vielä toimitettu . Vai meniköhän tuo tilaus edes läpi
Oletko Telian asiakas? ja käytitkö sitä linkkiä siihen rachet ja clank ps5 bundleen ku oli täällä?Onko keneltäkään muulta Telia perunut 1.9. tehtyä PS5 tilausta? Tuli tilausvahvistus ja Telian seurantasivu näytti vielä tähän päivään saakka "Keruussa varastossa," nyt siellä oli vaihtunut peruttu tuon tekstin tilalle. Eikö tuon tilausvahvistuksen jälkeen kaupan pitäisi olla myös kauppiasta sitova?
Tilaus oli sisällä 16:04 Telian sähköpostin mukaan, onko kukaan tämän jälkeen tilannut saanut konsoliaan?
Ah, tosi outoa. Kyl se sitten pitäis ihan tosiaan olla sitova tilaus. Ei muutaku yhteyttä heille. Se on sitova se kauppa mun mielestä varsinkin jos raha/luottosopimus vaihtanut omistajaa.@maak0 Telian puhelinliittymäasiakas olen ja menin tarjoukseen sähköpostiin tulleen viestin kautta.
Eipä oo näkyny juu. Ja en kyllä kanssa usko että vähään aikaan vielä tulee mitään. Mistä ne muutenkaan sais DE:tä oletettavasti satoja kappaleita jos niitä ei mihinkään muuallekaan oikeen tule.Onko muilla lähtenyt tavara liikkumaan? Telian aspasta kyselin mikä tilanne niin kukaan ei tunnu tietävän mitään. Viikkoa 36 nyt eletään että enpä usko että tuolta mitään tulee.
”Valitettavasti tuotteiden toimitus on suuren kysynnän vuoksi viivästynyt ja tilauksesi saadaan toimitukseen arviolta viikolla 36. Pahoittelemme viivettä ja toivomme, että muutoksesta ei aiheudu sinulle haittaa. Saat ilmoituksen, kun tilauksesi on lähetetty. Asiakaspalvelumme auttaa sinua puhelimitse numerossa 020 690 400 (mpm/pvm) ma-pe 8-18 tai osoitteessa telia.fi/24 T. Telia”
SSamat, töiden jälkee noutamaan!Gigantista 2.9 tilattu PS5 lisäohjaimella tänään noudettavissa.
Onnistuin tilaamaan tänään Powerilta digital editionin, ainakin kuitti ja tilausvahvistus tuli sähköpostiinsaiko muut tilattua?
Lisäohjain tulee eri paketissa. Itsellä näyttää arviolta että vasta huomenna tulis, pleikkari tuli tänään jo.Just kans hain gigantista tilatun. Lisäohjainta ei jostain syystä ollut paketissa. Tuleekohan eri paketissa? Mitenkäs teillä muilla?
Versio on muuten CFI-1016A eli ilmeisesti "vanha" malli. Tiedä nyt sitten onko sillä mitään merkitystä.
OmaPostista näkee missä paketit menee, vaikka seurantakoodia eivät erikseen lähettänetkään. Itellä näkyy olevan Lietossa ja huomenna pitäisi saapua perilleGigantista sain 2.9, eipä kyllä ainakaan Tampereelle ole tänään tullut.. missä lie menee.

Hyvin näyttää riittävän, taas yli 2h ollut jo saatavilla. On kyllä helpottunut melkoisesti pleikkarin saaminen nykyään, ei tarvitse edes maailman nopeimpia sormia eikä päivystää sähköpostia jatkuvasti jotta saa napattua.
Saitko ollenkaan kuittia sähköpostiisi? Itse sain vain tilausvahvistuksen kun valitsin myymälänoudon ja sieltä pyytämällä jonkun ihme paperin missä outo tuotekoodi eikä mainintaa tuotteesta ollenkaan. asiakaspalvelusta saiViime perjantaina Gigantista tilattu ps5 saapui eilen noudettavaksi myymälästä, eli suht nopea toimitus tällä kertaa.
Suurin osa tuntuu olevan levyasemallista versiota.Jos PS5:n saatavuus näyttäisi parantuneen, niin miten tilanne mahtaa olla jakaantunut digi- ja levyversioiden välillä?
Minä tilasin kans. Ohjain on noudettavissa huomenna ja itse konsoli pitäisi olla noudettavissa 22.9. Onko muillakin tullut ohjain eri aikaan konsolin kanssa?Viime perjantaina Gigantista tilattu ps5 saapui eilen noudettavaksi myymälästä, eli suht nopea toimitus tällä kertaa.
Minä peruin oman tilauksen tänään kun eivät tunnu saavan sieltä mitään pihalle. Gigantilla näyttäsi homma pelittävän paremmin.Hieman jälkijunassa, mutta onko noista telian tarjouksista tietoa.. vieläkö olisi jäljellä
Kävin ohikulkumatkalla kyselemässä Sellon Teliasta uusia konsoleita ja 5G liittymän avaamalla sai PS5 osto-oikeuden, en tiedä että onko joku uusi kampanja vai mikä mutta itse sain tilattua
30€ maksoi liittymä, jonka voi perua milloin huvittaa ja ilmeisesti lähiaikoina tulee 30€ lahjakortti K-kauppaan liittymän avaamisesta![]()
1-2 päivää sanoivat. Tuolla oli joku avajaiskampanja menossa, voi olla, ettei muista Telioista saa.Tuleeko konsoli lähiaikoina sulle, vai pitääkö sun odottaa muutaman kuukauden?
Itsekin nappasin samasta kamppiksesta 2 viikkoa sitten ja peruin liittymän heti. Lahjakorttia ei saa vasta kun tosiaan liittymä ollut käytössä eli se periaatteessa maksaa liittymän kuukausimaksun verran.Kävin ohikulkumatkalla kyselemässä Sellon Teliasta uusia konsoleita ja 5G liittymän avaamalla sai PS5 osto-oikeuden, en tiedä että onko joku uusi kampanja vai mikä mutta itse sain tilattua
30€ maksoi liittymä, jonka voi perua milloin huvittaa ja ilmeisesti lähiaikoina tulee 30€ lahjakortti K-kauppaan liittymän avaamisesta![]()
Sama homma. Itse muistelisin siinä odotellessa lukevani että kamppis olisi voimassa 5.9.2021 asti tai ennen kun laitteet loppuvat. Kävin liikkeessä 4.9.Itsekin nappasin samasta kamppiksesta 2 viikkoa sitten ja peruin liittymän heti. Lahjakorttia ei saa vasta kuin tosiaan liittymä ollut käytössä eli se periaatteessa maksaa liittymän kuukausimaksun verran.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.