Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuvista päätellen näyttäisi olevan levyllistä.Onko digitaalinen vai levyllinen versio mitä saa ulos tuolta Sellosta?
Onko digitaalinen vai levyllinen versio mitä saa ulos tuolta Sellosta?
Kuvista päätellen näyttäisi olevan levyllistä.
On levyasemallinen versio. Varmistin asian vielä tänään, kun kävin tekemässä kaupat Sellon Teliassa.
Jouduit vissiin kuitenkin käymään siellä sellossa paikanpäällä tekemässä tilauksen?Itselläkin kolahti tänään Tampereelle keskiviikkona Sellosta tilattu PS5-konsoli.
Jouduit vissiin kuitenkin käymään siellä sellossa paikanpäällä tekemässä tilauksen?
Tänään 10.38 Telian myymälässä tehdylle tilaukselle näyttää tilaksi "Odottaa varaston täydennystä".
Saikohan joku tänä aamuna tilannut laitteen vielä heti toimitukseen?
Eilen tilattu Telialta konsoli (kiitos Asmolalle saatavuusketjussa). Tilaus tehty noin 11:45, tilausseurannasta ilmoitetaan että tilaus käsittelyssä. Ilmoittelen tänne, jos lähtee vielä tällä viikolla matkaan.
Oliko sullakin kyseessä se 599e maksanut lisäohjaimellinen setti, mulle myyjä ehdotti ensin myös jotain 529e -versiota?
Tänne jumalan selän taaksekin tuli vuorokaudessa, joten hengitä rauhassa, eiköhän se tule.Juu sama 599 e setti kyseessä. Myyjän mukaan konsoli pitäisi olla postissa noudettavissa perjantaina, mutta tuskimpa tässä kannattaa hengitystään pidättää.
Oliko sullakin kyseessä se 599e maksanut lisäohjaimellinen setti, mulle myyjä ehdotti ensin myös jotain 529e -versiota?
Edit.
Nyt vasta muistin, että mullakin näkyy emailiin tulleessa tilausseurantalinkissä sama "tilaus käsittelyssä", mutta tekstarina tulleessa eri järjestelmän linkissä tuo "Odottaa varaston täydennystä"
Oletteko miten saaneet noita digital-edition mallin konsoleita? Onko kukaan joulukuussa tilannut saanut vielä omaansa mistään kaupasta? Itse kohta vuoden odotellut verkkikseltä omaani
PlayStation 5 (PS5) Digital Edition pelikonsoli - Gigantti verkkokauppa
Playstation 5 (PS5) Digital Edition -pelikonsoli tarjoaa uuden sukupolven pelikokemuksen, jossa fotorealistinen säteenseuranta, ääwww.gigantti.fi
Oletteko miten saaneet noita digital-edition mallin konsoleita? Onko kukaan joulukuussa tilannut saanut vielä omaansa mistään kaupasta? Itse kohta vuoden odotellut verkkikseltä omaani
Telian matkapuhelinasiakkaana tuli 10min sitten tekstiviesti PS5 konsoleista, ja 500kpl lisäerästä joka on tullut, myyntiehdot sama liittymän vaihto/päivitys 5G:hen kuin viimeksi, nyt konsoli ja lisäohjain 599e tai 16,64e/kk / 36kk. 7 arkipäivän toimitus, tarjous voimassa viikon 10.10. asti.
Itse sain omani poikkeuksellisesti etämyynnistä, jolloin on aina 2 viikon peruutusaika. Kun konsoli oli postissa, peruutin liittymän tilauksen.Jengi kyllä tainnut (foorumin perusteella) avata halvimman mahdollisen liittymän toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella ja irtisanonut sen heti saatuaan konsolin.
Ihmettelen että eivät ole vielä tuohon mitään sääntöä kehitelleet.
Juu, ja viestillä ei tosiaan ollut tarkoitus arvostella täällä ketään. Lähinnä ihmettelen että Telia ei pakota ottamaan tuohon määrä-aikaista sopimusta kylkiäisiksi.Itse sain omani poikkeuksellisesti etämyynnistä, jolloin on aina 2 viikon peruutusaika. Kun konsoli oli postissa, peruutin liittymän tilauksen.
Vähän kun lätki F5:ttä, niin sai ostettua. Sen verran olen skeptinen että laskulla otin.Powerissa oli myynnissä levyasemalla. Myynti alkoi luultavasti kello 15:00, sähköposti tuli 15:01 ja 15:05 oli ostonappi harmaana.
Näyttäis edelleen tulevan silloin tällöin tarjolle. Kantsii päivitellä sivua ja koittaa.