PlayStation 5 tilausseuranta

Liittynyt
29.01.2020
Viestejä
226
Huomenna loppuu odotus tässäkin tuvassa, mikäli postin toimitus lupaus pitää. Elisalta Tammikuun lopussa tilattu PS5 levy versio saapuu. Arvelin tilatessa että 50/50 kerkiääkö Juhannukseksi, ei ihan kerinnyt. Välillä unohtui koko tilaus mutta Juhannuksen jälkeen on tullut hiukan aktiivisemmin seurattua tilauksen etenemistä. Ei kuitenkaan missään kohtaan niin hinkua ollut että edes olisin arvontoihin osallistunut saati rahoittanut jotain trokari urpoja.
 
Liittynyt
28.11.2019
Viestejä
14
Sähköpostista suoraa linkki auki samalla kun ilmoitusääni lauloi eikä saanut lisättyä ostoskoriin. muutaman minuutin yrityksen jälkeen näytti punaista ja dna piilotti tuotteen listoiltansa.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
387
Jos erä on ollut pienempi kuin 3635 niin silloin mitenkään jokainen ps5suomessa kirjoilla oleva ei voi Pleikkaa saada.
 
Liittynyt
28.11.2019
Viestejä
14
juu. pitäs varmaan jaksaa koodata botti joka tsekkais 5sec välein myyntisivut ja nappais talteen.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
387
juu. pitäs varmaan jaksaa koodata botti joka tsekkais 5sec välein myyntisivut ja nappais talteen.
PS5suomessa.com tsekkaa viiden minuutin välein. Vois ehkä tiuhentaa 2 tai 3 minuuttiin, mutta pitäisi ehkä ns. laittaa lisää rautaa rajalle silloin, mikä taas maksaisi enempi.
 
Liittynyt
06.08.2021
Viestejä
9
Ketään muuta joka sai tilattua powerista PS5 tuosta 6.10. erästä? Itselläni lukee vieläkin "Tilaus käsitelty ja odottaa pakkaamista".

Luettuani tuon pasimanin viestin alko kuumottamaan, että taas jää pleikka saamatta;
>Äsken sain viestin powerilta että ps5 on lähtenyt heidän varastolta tulemaan :)
 
Liittynyt
15.06.2021
Viestejä
46
Onkos ihmisillä mitään tiatoa tai mutu tuntumaa milloin seuraavat erät tulee verkkokauppoihin myyntiin?
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
69
Ketään muuta joka sai tilattua powerista PS5 tuosta 6.10. erästä? Itselläni lukee vieläkin "Tilaus käsitelty ja odottaa pakkaamista".

Luettuani tuon pasimanin viestin alko kuumottamaan, että taas jää pleikka saamatta;
No mulle tuli txt viesti että on lähtetty varastolta. Powerin sivulla tosin lukee että toimituksessa ja sitten kun klikkaa tarkemmat tiedot niiin lukee että odottaa toimitusta. Tiedä sitten mitä uskoa
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
89
Ketään muuta joka sai tilattua powerista PS5 tuosta 6.10. erästä? Itselläni lukee vieläkin "Tilaus käsitelty ja odottaa pakkaamista".

Luettuani tuon pasimanin viestin alko kuumottamaan, että taas jää pleikka saamatta;
Minä tilasin kans tuolloin ja eilen illalla klo23 tuli viestiä et lähetys pakattu ja lähtee varastolta
 
Liittynyt
20.04.2018
Viestejä
327
Onkos ihmisillä mitään tiatoa tai mutu tuntumaa milloin seuraavat erät tulee verkkokauppoihin myyntiin?
Näyttää. että kerran kuussa tulee isompi erä kauppoihin, Power, Gigantti, operaattorit. Prisma/Citymarket vähän harvemmin. Myydään loppuun ~5-15 minuutin aikana. Kannattaa laittaa tuonne Tietoa PS5:stä kiinnostuneille Suomessa seurantaan, niin saat tiedon, kun jossain tulee myyntiin, mutta kannattaa tosiaan olla nopea, kun viesti saapuu.
 
Liittynyt
02.10.2020
Viestejä
218
Näyttää. että kerran kuussa tulee isompi erä kauppoihin, Power, Gigantti, operaattorit. Prisma/Citymarket vähän harvemmin. Myydään loppuun ~5-15 minuutin aikana. Kannattaa laittaa tuonne Tietoa PS5:stä kiinnostuneille Suomessa seurantaan, niin saat tiedon, kun jossain tulee myyntiin, mutta kannattaa tosiaan olla nopea, kun viesti saapuu.
Joku vois trokareilta poistaa ton ominaisuuden. Vaikka tässä nyt ei ite ole jäänyt konsolia vielä kaipaamaan, niin suorastaan vituttaa katella Torista noiden toimintaa. Menis vaikka oikeisiin töihin prkl.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
387
Joku vois trokareilta poistaa ton ominaisuuden. Vaikka tässä nyt ei ite ole jäänyt konsolia vielä kaipaamaan, niin suorastaan vituttaa katella Torista noiden toimintaa. Menis vaikka oikeisiin töihin prkl.
Kerropas tarkemmin suunnitelmistasi.

Ihan vaan sillä kysyn, kun tuo on minun tekemäni palvelu. Jos on joku ajatus, jolla estää koneiden menemisen trokareille, niin kuuntelen tarkalla korvalla.

On minulla siihen omakin ratkaisu, joka on jo itse asiassa koodattukin, mutta ei ole otettu käyttöön.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.12.2018
Viestejä
60
Verkkiksessä tilaus sisällä, mutta 0/1 tuotetta varattu tilaukselle. Taisin siis myöhästyä..

Edit:
Tilaus sisällä 14.39
 
Liittynyt
09.10.2020
Viestejä
1 382
Ehdin saamaan yhden tilattua. Kaveri ei ehtinyt. Kaikki tuotteet varattu ostoskoreihin ilmoitus tulee.
 
Liittynyt
31.03.2021
Viestejä
1 556
Siis onko verkkiksellä niitä oikeasti varastossa? Eli levyasemaversion jono vissiin saatu purettua? Vai onko nuo vaan jotain "jonon perälle" ennakkotilauksia?
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
387
Yli 80 PS5 Torissa ja Huudossa myynnissä tällä hetkellä. Tähän lisätään Verkkokaupan myynti tänään, koska sieltä (ilmeisesti) muutama trokareillekin menee. Plus 3672 ihmistä, jotka sai tiedon tuosta saatavuudesta. Vielä ei kuitenkaan kannata alkaa trokareita säälimään, kyllä ne omansa myytyä saa. Jollain hinnalla ainakin.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
387
Sen kummempaa ei Verkkiksen FAQ:ssa lue, kuin että "Tällä hetkellä levyasemallista konsolia myydään vuoden 2020 joulukuun loppupuolella tilauksensa tehneille". Voihan se olla, että vuodenvaihteessa laitettiin se ostonappi pois päältä, ja nyt se on ekan kerran päällä. Kun kerran toimituksenkin lupaavat ensi viikolle, niin oisko se ennakkotilausjono sitten purettu. Jonkinlainen juhlapäivä ehkä tämäkin.
 
Liittynyt
08.10.2021
Viestejä
4
Kärsivällisyys palkitaan... 5min ilmoitussähköpostin saapumisesta olin verkkiksen sivuilla klikkaamassa tuotetta ostoskoriin. Heti oli toki kaikki konsolit varattuina muiden ostoskoreissa, mutta 15 minuutin jatkuvan F5 + Lisää ostoskoriin -rumban jälkeen vihdoin tärppäs. :D
 
Liittynyt
02.10.2020
Viestejä
218
Kerropas tarkemmin suunnitelmistasi.

Ihan vaan sillä kysyn, kun tuo on minun tekemäni palvelu. Jos on joku ajatus, jolla estää koneiden menemisen trokareille, niin kuuntelen tarkalla korvalla.

On minulla siihen omakin ratkaisu, joka on jo itse asiassa koodattukin, mutta ei ole otettu käyttöön.
Ajatus oli pelkkä oikeudenmukainen fantasia ilman, että siihen realistista keinoa olis :poop:
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
69
En kyllä tajua miksi powerista tuli viesti et on lähtenyt varastolta ja sivulla lukee että toimituksessa kun taas postin sivuille laitoin seurantakoodin nii lukee että lähetys ei ole vielä saapunut postille :D
 
Liittynyt
31.03.2021
Viestejä
1 556
En kyllä tajua miksi powerista tuli viesti et on lähtenyt varastolta ja sivulla lukee että toimituksessa kun taas postin sivuille laitoin seurantakoodin nii lukee että lähetys ei ole vielä saapunut postille :D
Villi veikkaus on että se sivuilla oleva tilauksen tila sekoilee koska sieltä tulee kaksi lähetystä, ohjain erikseen, ja konsoli erikseen.
 

Kamikaze

Incoming
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
426
Kävin noukkii yhden konsolin verkkiksen vantaan varastolta matkaan, menee kaverille. Konsoli on CF-1016A eli eka revikkaa, mitä lie varaston perällä jemmattua satsia :D
 
Liittynyt
02.10.2020
Viestejä
218
Kävin noukkii yhden konsolin verkkiksen vantaan varastolta matkaan, menee kaverille. Konsoli on CF-1016A eli eka revikkaa, mitä lie varaston perällä jemmattua satsia :D
Erikoista, että niitäkin vielä on. Onhan tuosta jo aikaa, kun konsolia muutettiin. Hidas logistiikka?
 
Liittynyt
08.10.2021
Viestejä
4
En kyllä tajua miksi powerista tuli viesti et on lähtenyt varastolta ja sivulla lukee että toimituksessa kun taas postin sivuille laitoin seurantakoodin nii lukee että lähetys ei ole vielä saapunut postille :D
Ymmärtääkseni toimitukset menee aina näin, että tuote lähtee esim. Powerin varastolta (on todnäk kerätty) ja tilauksesta on tehty Postille lähetysilmoitus. Mutta koska paketti ei varsinaisesti ole vielä Postin hallussa, ei seurantaa pystytä järjestämään. Eli varmastikin on tulossa!

Sain itse tilattua omani Verkkikseltä kärsivällisen reilun 20min kestäneen F5-naputtelun seurauksena - katsotaan miten käy.
 
  • Tykkää
Reactions: M_M
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
69
Ymmärtääkseni toimitukset menee aina näin, että tuote lähtee esim. Powerin varastolta (on todnäk kerätty) ja tilauksesta on tehty Postille lähetysilmoitus. Mutta koska paketti ei varsinaisesti ole vielä Postin hallussa, ei seurantaa pystytä järjestämään. Eli varmastikin on tulossa!

Sain itse tilattua omani Verkkikseltä kärsivällisen reilun 20min kestäneen F5-naputtelun seurauksena - katsotaan miten käy.

Nii joo
 
Liittynyt
31.03.2021
Viestejä
1 556
Miksi se ohjain tulee erikseen? Eikö se ole siellä ps5:sen kanssa samassa laatikossa.
Siihen tuskin kukaan muu osaa vastata kuin Power itse. Veikkauksia on että tulee eri varastolta esim. ohjain Suomen varastosta ja konsoli Ruotsin varastolta tms. Yleensä se ohjain tulee nopeasti, konsolissa saattaa kestää pari päivää pitempään.
 

Kamikaze

Incoming
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
426
Ihan samassa laatikossa se ohjain sieltä kyllä tulee, eikös tuo viimeisin powerin satsi ollut perus levyversio ilman pakotettua lisäohjainta?
 
Liittynyt
28.11.2019
Viestejä
14
Sen kummempaa ei Verkkiksen FAQ:ssa lue, kuin että "Tällä hetkellä levyasemallista konsolia myydään vuoden 2020 joulukuun loppupuolella tilauksensa tehneille". Voihan se olla, että vuodenvaihteessa laitettiin se ostonappi pois päältä, ja nyt se on ekan kerran päällä. Kun kerran toimituksenkin lupaavat ensi viikolle, niin oisko se ennakkotilausjono sitten purettu. Jonkinlainen juhlapäivä ehkä tämäkin.
Missä oli lupaus ensi viikon toimitukselle, kun en sattunut huomaamaan?

Ite aloin naputtelee joskus 14:35 aikoihin ostoskoriin, mutta herjasi että kaikki varattuina ostoskoreissa. Jatkoin kännykällä naputtelua ja 15:03 ostoskoriin. Kerkesin jo maksaa ja sit vasta katsoin tuon FAQ ja melkein jo alkoi harmittaa.
 
Liittynyt
08.10.2021
Viestejä
4
Missä oli lupaus ensi viikon toimitukselle, kun en sattunut huomaamaan?

Ite aloin naputtelee joskus 14:35 aikoihin ostoskoriin, mutta herjasi että kaikki varattuina ostoskoreissa. Jatkoin kännykällä naputtelua ja 15:03 ostoskoriin. Kerkesin jo maksaa ja sit vasta katsoin tuon FAQ ja melkein jo alkoi harmittaa.
Kyllä mun tänään 14:59 tehty tilaus on jo nyt käsiteltävänä, joten olettaisin että pian lähtee postiin.
 
Liittynyt
28.11.2019
Viestejä
14
Vielä näyttää 0/1 tuotetta varattuna tilaukseen, mut näemmä juur tullut muutama myyntiin.
 
Liittynyt
19.12.2020
Viestejä
50
Juuri kun pääsin koneelle niin Verkkokaupan PS5 myyty. Viimeisin myyty PS5 klo. 16:39. Jospa sieltä vaikka vapautuisi hyvällä tuurilla jonkun ostoskorista
 
Liittynyt
23.02.2018
Viestejä
411
Oliko näitä vapaalla saldolla?

Miksi se ohjain tulee erikseen? Eikö se ole siellä ps5:sen kanssa samassa laatikossa.
Gigantilla ainakaan ei tule. Sehän siis vaatisi helvetisti isomman laatikon, johon tarvii enemmän pehmustetta sisälle, kun ne tulee myymäläpakkauksissa. Eri asia jos Sonyllä olisi erikseen sellainen setti jossa on se lisäohjain itse konsolin myymälälaatikon sisällä valmiina. Ei noi edes konsolit taida mahtua kaikkiin pakettiautomaatteihin, kuvittele sitten lisäksi että se laatikko olisi yhteen suuntaan joku 25 senttiä isompi.

Varmaan ihan tuon pakkauksen kannalta on helpompi ja käytännöllisempi lähettää ne erillisinä, ja toinen asia on että ne voi tulla eri reittiä niin liikkeen varastoon kuin asiakkaalle. Eihän isot lähettäjät maksa lähellekään samoja kuluja (lähetyksissä) kuin mitä kuluttaja-asiakkaat.
 
Liittynyt
19.12.2020
Viestejä
50
Harmi kun aina on töissä silloin, kun ilmestyy saldolle. Mutta ehkä jo ensi kerralla
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
387
Juuri kun pääsin koneelle niin Verkkokaupan PS5 myyty. Viimeisin myyty PS5 klo. 16:39. Jospa sieltä vaikka vapautuisi hyvällä tuurilla jonkun ostoskorista
Joo siellä oli vapaana yksi kappale. Siitä lähti myös sähköposteja ihan perkeleen monelle ihmiselle :D Turhaa, mutta vaikeasti vältettävää (pitäisi tsekata saldo ja laittaa suhteessa sopivalle määrälle ihmisiä vaan maili).
 
Liittynyt
08.10.2021
Viestejä
4
Vielä näyttää 0/1 tuotetta varattuna tilaukseen, mut näemmä juur tullut muutama myyntiin.
Aah, okei. Mulla mielestäni koko ajan näytti "1/1 tuotetta varattu tilaukseesi". Onkohan myyneet sitä sitten yli saldon vai mieksei varaudu tilaukseen vaikka olet kuitenkin jo maksanut.
 
Liittynyt
23.02.2018
Viestejä
411
Verkkokaupasta sai levyasemallista Pleikkaa ostettua, joo, jos sitä tarkoitit.
Joo, sitten heillä on ihan asiallinen systeemi, että jos asiakas on saanut yhden konsolin, niin loput tilaukset on laitettu syrjään. Yhden olen tuolta saanut ja toinen tilaus on vielä voimassa teknisesti, mutta selvästi se on jossain passiivisena. Toi on joka marraskuun tilaus, olin tuota aikaisemminkin vähän arvellut koska mielestäni jossain näin puhetta jo joulukuusta.
 
Liittynyt
28.11.2019
Viestejä
14
Aah, okei. Mulla mielestäni koko ajan näytti "1/1 tuotetta varattu tilaukseesi". Onkohan myyneet sitä sitten yli saldon vai mieksei varaudu tilaukseen vaikka olet kuitenkin jo maksanut.
En tiedä, kun kuitenkin jäljestäpäin on tullut muutamia kappaleita myyntiin. Liekö keräily kesken. Näyttää vieläkin 0/1
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 878
Viestejä
4 207 084
Jäsenet
70 994
Uusin jäsen
kinkku777

Hinta.fi

Ylös Bottom