Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mullaki jääpi digi jouten ku kerkisin sen alkuviikosta tilataKyl niitä haluajia on. Mäki ilmotin täällä saman että voin ostohintaan myydä oman digitaalisen nyt ni viestejä sataa.
hyvä ettet trokaamaan kuitenkaan ruvennut![]()
Ei kyl ymmärrä niitä jotka hankkii Digitalin mut ei ole aikomustakaan pitää sitä.
Tuliko sulle erikseen tuo tieto gigantilta vai postilta, meinaa mulla näkyy tuo Bringissä vielä. Otin muuten ihan normi 4-6 postitoimituksella, onko sama vai premium sulla?
Milläs toimitustavalla otit?Tiistaina Gigantista tilatusta konsolista (DE) tuli juuri saapumisilmoitus, ei muuta kun noutamaan tuosta 500m päästä![]()
Milläs toimitustavalla otit?
Tiistain Digital tuli myös itselleni ja kaverille jo tänään. Itse otin posti premiumilla ja kaveri matkahuollolla. Nopeaa toimintaa!Milläs toimitustavalla otit?
Kuulostaa realistiselta. Instagram postauksessa tosiaan Gigantti mainitsi että tämän päivän erä postitettaisiin "ensiviikon aikana", eli lauantaille tuskin kannattaa odottaa.Aiempia vastauksia luettua on siis ihan realistista odottaa, että tänään tilattu konsoli saapuisi ehkä ensi torstaina tai viimeistään perjantaina? Posti premiumin automaattiin valitsin toimitukseksi, eli varmaan tulisi lauantainakin?
Juu, ensi viikon lauantaita meinasin siis. Ehtiipähän hyvin siis "valmistautua" uuteen konsoliinKuulostaa realistiselta. Instagram postauksessa tosiaan Gigantti mainitsi että tämän päivän erä postitettaisiin "ensiviikon aikana", eli lauantaille tuskin kannattaa odottaa.
Kaverilla olis hyvinkäällä kiinnostus vaihtaa kun ei kerinnyt levyasemallista saaha tänään.Sain tänään tilattua Gigantista levyasemallisen version. Mielellään vaihdan sen Digitaliseen Porin seudulla väli rahalla jos jollakin käyttämätön DG. Vähän käytetystäkin voidaan neuvotella.
Tänään tilattua levyasemmallista saanet odottaa aika kauan. Mulla on Verkkokaupasta tilattu lokakuussa eikä ole vielä kuulunut.Postilta kilahti saapumisilmoitus tiistaina tilatusta Gigantin DE:stä. Oli normaalitoimitus ei pika. Tulipahan nopeasti!
Tänään kävi tuuri ja sain myös levyasemallisen tilattua, hirveästi himottaisi laittaa DE tänään tulille mutta pitänee kuitenkin odottaa tuota levyasemallisen saapumista, jos tulee yhtä nopeasti hyvällä tuurilla olisi lauantaina noutoboxissa mutta tuskin.
DE menee parille kaverille tarjolle ostohintaan ja jos ei käy kaupaksi niin sitten taidan palauttaa paikalliseen Giganttiin josta joku onnellinen voi käydä ostamassa pois.
Gigantti myynyt vaan varastolta saldoja toisin kuin verkkokauppa joka otti tilauksia vastaan vasemmalta ja oikealta ennen kun oli tiedossa paljon konsoleita se tulee samaan.Tänään tilattua levyasemmallista saanet odottaa aika kauan. Mulla on Verkkokaupasta tilattu lokakuussa eikä ole vielä kuulunut.
Asiaa sivuten PS5, Xbox Series X Component Shortage To Be Investigated, President Biden Says
Verkkokauppa on vain antanut ennakkotilauksia. Tämä oli gigantilta tullut suora varastomyynti tai millä termeillä sitä nyt haluaakaan kutsua. Eli tämä tulee ihan 4-6 arkipäivän kuluttua.Tänään tilattua levyasemmallista saanet odottaa aika kauan. Mulla on Verkkokaupasta tilattu lokakuussa eikä ole vielä kuulunut.
Asiaa sivuten PS5, Xbox Series X Component Shortage To Be Investigated, President Biden Says
Miten voin tehdä tällaisen? Oliko se näistä salamamyynneistä botilla?Verkkokauppa on vain antanut ennakkotilauksia. Tämä oli gigantilta tullut suora varastomyynti tai millä termeillä sitä nyt haluaakaan kutsua. Eli tämä tulee ihan 4-6 arkipäivän kuluttua.
Helposti niitä tuntui tänään lohkeavan! Tuntuu että varastoihin tulee jatkuvasti enemmän tavaraa.Miten voin tehdä tällaisen? Oliko se näistä salamamyynneistä botilla?
Eikö tällaset pilipali-kilpailut voisi jättää pois saatavuusilmoituksista? Kaksi konsolia koko pohjoismaiden kesken.Gamereactor PS5-kilpailu
Kerro pelitavoistasi PC:llä, voita Playstation 5 -konsoli
Kaksi konsolia jaossa kaikkien Pohjoismaiden kesken
Samanlainen kysely kuin tiistain Pelaaja.fi kilpailu.
Tällä viikolla ilmoittaa voittajilleMites cittarin arvonta?
Itelleki tuli toi sposti cdonist mut huomasin 10min liian myöhään9.12 tehty February 2021 Cdon tilaus mitätöity itsestään tänään ja tilauksiin ilmestynyt itsestään 23.2 päivätty tilaus ja siellä on jo seurantakoodikin tilaukseen
Eli lähettivät tänään noita aiemmin tilauksen tehneille, siksi järjestelmä varmaan ilmoitti että noita olisi muka ihan ylimääräiseksi asti.
Okei. Kyllähän sieltä tieten aina joku saa. Itse en saanutJokaisessa uutissivullahan tuosta on ollut nyt päivien aikana kun Gigantti mainosti että tänään kympiltä aamulla saapuu erä varastoon? Mitään botteja en ainakaan itse tarvinnut ostamiseen.
Itellä nyt kans näkyy että paikkakunnalla ois ja sama 4-6pvän postin toimitus mutta ei ole vielä postilta tullut noutoilmoitusta ja nyt siis kyseessä lauantaina tilatusta Digi edistä.Itsellä tuo normi postin 4-6pv ja tiistaina klo 13.13 DE tilattu. Saapuminen pitäisi olla tänään klo 19 mennessä. En tiedä vaikuttaako sitten asuinsijainti kuin paljon jos osalla näyttää huomista tai muuta. Kaverilla joka kuitenkin asuu lähellä ei vielä näy että olisi kuljetuksessakaan Suomen puolella ja noin 20min myöhemmin tilattu kuin oma.
Erittäin valmis ostamaan tämän DE mallin.Joten asiasta toiseen tänään on tullut DE malli ärrälle keskiviikon kuormasta joten tämä menee myyntiin avaamattomana jollekkin tämän ketjun halukkaalle. Tosin myyn sen vasta kun tuo levyllinen on varmasti postiin mennyt.
Täällä sama homma, mutta posti toimi kuljetusliikkeenä.Pakko antaa propsit Gigantille ja Matkahuollolle, sillä tiistaina tilattu konsoli oli jo tänään aamulla lähikaupassa valmiina hakuun!
Toivotaan et ens viikolle ehtisi laite tulla, mutten ihmettele jos menisi seuraavallekin viikolle vasta. Itse lyhennän dnan jonoa, kunnes saan tämän gigantin laitteen käsiini.Toimitusaika on 3-6 päivää eli sopivasti hiihtolomalle. Kiitos kaikki hirveästi vinkeistä ja tsempeistä sekä onnea kaikille jotka saivat tilattua omansa tänään. Tsemppiä myös niille jotka vielä odottavat, muistakaa ne jonot lyhenevät teiltä joka kerta kun joku saa omansa!
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.