Gigantin ilme kun 3000 F5 naputtajaa runnoo tilaukset läpi ja varastosaldona 25-50 konetta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Et sä oikeasti ala miettiä maksujuttuja enää tuossa kohtaa! Ne mietitään etukäteen valmiiksiUskomatonta paskaa toi Gigantti. Vaikka sain konsolin ostoskoriin niin maksujuttuja miettiessäni joku sen varasti minun ostoskoristani. Ei helvetti.
Tämä. Pelkästään tälläkin foorumilla näyttäis olevan pari kymmentä tilauksen läpi saanutta. Kyllä joku vielä varmaan pettyy.Gigantin ilme kun 3000 F5 naputtajaa runnoo tilaukset läpi ja varastosaldona 25-50 konetta.
Et sä oikeasti ala miettiä maksujuttuja enää tuossa kohtaa! Ne mietitään etukäteen valmiiksi
Jotenkin uskon hyvin vahvasti siihen, että on laitettu myyntiin ripotellen, siksi esim. ne keillä se oli ostoskorissa huutamassa loppuumyytyä saivat ostettua, kun seuraava erä lisättiin saldoon.Gigantin ilme kun 3000 F5 naputtajaa runnoo tilaukset läpi ja varastosaldona 25-50 konetta.
Mulla toimi vielä tää jos on korissa muillaki.Meni läpi kun jaksoi F5:sta painaa maksussa.
vink. ottakaa klarna ja maksa myöhemmin eikä mtn korttitietojen kikkailuja sai kyl päivittää sivua muutaman kerran maksaessa et meni läpi :xD
Itse yritin samaa mutta ei mennyt läpi... ei siinä mikään f5 auta.Et ollut ainoa. Eipä tullut tässä tilanteessa mieleen, että tuon ostoskorin statuksen olisi voinut fiksata refreshailulla. Vähän kyllä kummastelen miksi noista arvonnoista siirryttiin taas F5-skabaan.
Mulla näkyy myynnissä ainaki..Aijai gigantti poisti ps5 niiden sivulta. Kuulostaa pahalta
Ei vittu. Nyt on nappi vihreä. En voi kuitenkaan lisätä ostoskoriin koska "suurin tilausmäärä saavutettu". Ilmeisesti Gigantti on sitä mieltä että olen jo omani saanut kun sen kerran ostoskorissa käytin. Ei vittu.
löytyy: PlayStation 5 (PS5) pelikonsoli - KonsolitAijai gigantti poisti ps5 niiden sivulta. Kuulostaa pahalta
Mulla näkyy myynnissä ainaki..
on mahdollista ja hyvin todennäköistäkinTilausvahvistus saapunut sähköpostiin, voiko jo lopettaa jännittämisen, vai onko mahdollista että Gigantilla käynyt virhe?
Tilausvahvistus saapunut sähköpostiin, voiko jo lopettaa jännittämisen, vai onko mahdollista että Gigantilla käynyt virhe?
Mulla tilausvahvistus klo 10.18.Tilausvahvistus tuli 10.13. Tahtoisin uskoa, että jos joku saa tilausvahvistuksia vielä tuon jälkeen, olen suht selvillä vesillä.... huoh