Onko se nyt jotenkin yllätys, että nuo chatit eivät voi tietää perinpohjaisesti aivan kaikkea oman firman asioista? Todennäköisesti sillä chatin virkailijalla on tarjolla hyvin pitkälti sama info kuin mitä kuluttaja löytää sieltä sivuilta. Enemmän nuo chatit tuntuvat usein olevan suunnattuja niille kuluttajille, ketkä eivät osaa itse etsiä sitä kaivattua tietoa firman sivuilta tai Googlesta. Jos nyt jotain syyllistä haluaa väkisin etsiä turhautumisensa purkamisen kohteeksi niin kannattaisi ennemmin kääntää katse sen arvonnan toteuttajan suuntaan. Ei olisi kauhean iso homma päivittää tuonne Cittarin PS5 sivulle arvonnan tilanteen eteneminen. Tällaista kun ei ole tehty niin en yhtään ihmettelisi ettei sisäisestikään ole tiedotettu mitään, koska tuo suora PS5 sivuilla ilmoittaminen olisi yksinkertaisesti helpoin ja tehokkain tapa.
Ps. Samasta asiasta ei tarvitse laittaa kolmea viestiä putkeen 5min sisään vaan viestien muokkaus on olemassa sisällön lisäämistä varten.