Sama.Oma DE versio on matkalla gigantista joten hyvällä tuurilla voin omani myydä pois, jos kohta onni käy. Tietysti jos joku nyt levyasemallisen onnistuu ostamaan ja haluaa tuollaisen DE version niin olen valmis vaihtamaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama.Oma DE versio on matkalla gigantista joten hyvällä tuurilla voin omani myydä pois, jos kohta onni käy. Tietysti jos joku nyt levyasemallisen onnistuu ostamaan ja haluaa tuollaisen DE version niin olen valmis vaihtamaan.
jännitetään antaisko gigantti tilata 1 konsoli per. asiakas. niiku yllätyserissä oli max 1 konsoli.Ketä muuta jännittää
Tähän minäkin haluaisin uskoa mutta aikaisemmat kokemukset kertoo muutaEivät ole vielä myynnissä.
en kyllä usko. eivät oo aktivoineet kylläBotit silti haravoinu ennenku edes tuli nappi vihreeks lol
Kyllä nää bottien kautta trokareille meni. Torista saa taas kohta.
Varastosaldo +100, eli ei mennyt.
ei mulla näy?Varastosaldo +100, eli ei mennyt.
Ei tässä vielä luovuteta!Tulis nyt edes loppuunmyyty, niin vois laittaa leuan rintaan ja jatkaa töitä..
Voit jatkaa töitäTulis nyt edes loppuunmyyty, niin vois laittaa leuan rintaan ja jatkaa töitä..
Ei tässä vielä luovuteta!
Alkaa kuitenkin 10.15Ei todellakaan, mutta pessimisti ei pety!
Gigantti trollaa..
Sama täällä.Tilattu, tilausvahvistus postissa.
"Ostoskorissa tuotteita, jotka on loppuunmyyty"...