PlayStation 5 tilausseuranta

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Ei, chatti vastas klo 10 aikaan että arvonta suoritettu ja voittajiin ollaan pian yhteydessä...
 
25.2
 

Liitteet

  • Screenshot_20210224_122843.jpg
    Screenshot_20210224_122843.jpg
    137,4 KB · Luettu: 525
Trokausmielessä mukana Grizze? Etkös sä alkanu trokaamaan BaconCurerin digitaalisen koodia aiemmin? Korjatkaa toki, jos oon väärässä

Kyl mä sen digitaalisen edition ostin. Nyt pitäs vielä uppia se levyasemalliseks ni voi myydä sen pois ja käyttää myös levypelejä :)

edit: ei se kyllä sinänsä myöskään olis sun asia vaikka ostaisin 20 ja myisin tonnilla eteenpäi mut en ny kummiskaa
 
Eipä ole vielä kuulunut Keskolta, vaikka arvonta on suoritettu. Kukaan kaveripiiristäkään ei ole saanut sähköpostia. Tais olla aika paljon osallistujia ja/tai vähän konsoleita
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eipä ole vielä kuulunut Keskolta, vaikka arvonta on suoritettu. Kukaan kaveripiiristäkään ei ole saanut sähköpostia. Tais olla aika paljon osallistujia ja/tai vähän konsoleita

Tai vaihtoehtoisesti tuo homma ei ole firman prioriteeteissa tällä hetkellä kärjessä, koska se konsoleiden varsinainen ostaminen onnistuu vasta viikkojen päästä ja tietävät koko varaston menevän helposti. Luulisi tuonne tulleen hieman isompi erä, kun tämä on vasta toinen Cittareiden PS5 myynti ja esimerkiksi Prismakin on myynyt jo ties kuinka moneen otteeseen noita. Vaikka eipä noita tietysti erän koosta huolimatta kaikille halukkaille riitä.


Gigantti myi digiä eilen ja huomenna levymallia. Tosin nuo levymallit menevät varmaan aika äkkiä, kun niille on enemmän kysyntää ja nyt annettiin ennakkoon tietoa myynnistä vs. eilinen digimalli.
 
Minulle sanottiin keskon aspa tsätissä että ottavat voittajiin yhteyttä soittamalla!
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    2,9 MB · Luettu: 556
Siis mitä ihmeen pelleilyä nyt taas? Eikai ne nyt helvetti käsin lähettele maileja tai soittele jengille? Luulisi, että ohjelmallisesti pistävät vakioviestin kaikille niille, jotka ovat voittajien listassa. Tai niin ainakin itse tekisin.
 
Siis mitä ihmeen pelleilyä nyt taas? Eikai ne nyt helvetti käsin lähettele maileja tai soittele jengille? Luulisi, että ohjelmallisesti pistävät vakioviestin kaikille niille, jotka ovat voittajien listassa. Tai niin ainakin itse tekisin.
Citarilla ei taida olla valmiina tälläsiä ohjelmia :) Varmaan aika harvinaista painaa jotain "olet voittanu XXX tuotteen arvonnassa, tässä henkilökohtainen koodisi YYY" maileja, jotka ei oo kaikille identtisiä
 
Arvonnan säännöissä seuraavaa Keskon sivuilla, "Osto-oikeudet arvotaan kaikkien osallistujien kesken 24.2.2021 mennessä ja osto-oikeuden saajille ilmoitetaan asiasta sähköpostitse. "
 
En uski tohon että soittaavat, koska minulle sanottiin chatis että ilmoittavat tämän pvn aikana...
 
Tosiaan, citymarketin chatti kujalla, nyt taas sanotaan että voittajia ei ole vielä arvottu, vaikka aamulla väittu toista ja ei tietoa milloin ilmoittaa
 
Tosiaan, citymarketin chatti kujalla, nyt taas sanotaan että voittajia ei ole vielä arvottu, vaikka aamulla väittu toista ja ei tietoa milloin ilmoittaa

Onko se nyt jotenkin yllätys, että nuo chatit eivät voi tietää perinpohjaisesti aivan kaikkea oman firman asioista? Todennäköisesti sillä chatin virkailijalla on tarjolla hyvin pitkälti sama info kuin mitä kuluttaja löytää sieltä sivuilta. Enemmän nuo chatit tuntuvat usein olevan suunnattuja niille kuluttajille, ketkä eivät osaa itse etsiä sitä kaivattua tietoa firman sivuilta tai Googlesta. Jos nyt jotain syyllistä haluaa väkisin etsiä turhautumisensa purkamisen kohteeksi niin kannattaisi ennemmin kääntää katse sen arvonnan toteuttajan suuntaan. Ei olisi kauhean iso homma päivittää tuonne Cittarin PS5 sivulle arvonnan tilanteen eteneminen. Tällaista kun ei ole tehty niin en yhtään ihmettelisi ettei sisäisestikään ole tiedotettu mitään, koska tuo suora PS5 sivuilla ilmoittaminen olisi yksinkertaisesti helpoin ja tehokkain tapa.

Ps. Samasta asiasta ei tarvitse laittaa kolmea viestiä putkeen 5min sisään vaan viestien muokkaus on olemassa sisällön lisäämistä varten.
 
Viimeksi muokattu:
Onko se nyt jotenkin yllätys, että nuo chatit eivät voi tietää perinpohjaisesti aivan kaikkea oman firman asioista? Todennäköisesti sillä chatin virkailijalla on tarjolla hyvin pitkälti sama info kuin mitä kuluttaja löytää sieltä sivuilta. Enemmän nuo chatit tuntuvat usein olevan suunnattuja niille kuluttajille, ketkä eivät osaa itse etsiä sitä kaivattua tietoa firman sivuilta tai Googlesta. Jos nyt jotain syyllistä haluaa väkisin etsiä turhautumisensa purkamisen kohteeksi niin kannattaisi ennemmin kääntää katse sen arvonnan toteuttajan suuntaan. Ei olisi kauhean iso homma päivittää tuonne Cittarin PS5 sivulle arvonnan tilanteen eteneminen. Tällaista kun ei ole tehty niin en yhtään ihmettelisi ettei sisäisestikään ole tiedotettu mitään, koska tuo suora PS5 sivuilla ilmoittaminen olisi yksinkertaisesti helpoin ja tehokkain tapa.

Ps. Samasta asiasta ei tarvitse laittaa kolmea viestiä putkeen 5min sisään vaan viestien muokkaus on olemassa sisällön lisäämistä varten.

Eri tasoista asiakaspalvelutyötä 10-vuotta tehneenä tuo joidenkin ihmisten henkilökohtaisten ongelmien ventilaatiokanavana toimiminen on kyllä liian tuttua. Kiitos toki myös sinun kaltaisillesi ihmisille, joiden takia muistaa että suurin osa kuitenkin osaa käyttäytyä ja ymmärtää asioiden realiteetteja. Siinä on kyllä osannut kehittää onneksi sellaisen Tonninseteli moden jonka voi sitten kytkeä päälle kun epäkunnioittavaa käytöstä tulee vastaan. Kannattaa kaikkien muistaa että sitä omaa tilannetta ei yleensä paranna mitenkään se että omasta käytöksestä huokuu epäkunnioitus toista kohtaan.
Vähän meni offtopiciksi taas kerran mutta jatketaan :D
 
Viimeksi muokattu:
Eli varmaan sama homma muillakin yrityksillä. Että syyskuussa vasta mennään DE versioiden kanssa. Erien koit varmaan voivat vaihdella näiden yritysten välillä. Olisi vaan kiva saada tälläisiä päivityksiä myös verkkokauppa.comiltakin. Alkaa vähä tympiä nuo joka viikkoiset automaatti tiedotteet ”odotamme tuotteita”.
 
Ja Elisalta tuli myös seurantakoodi asemalliseen ps5:seen. Kävi vaan niin hölmösti että eilen kerkisin tilata gigantista myös digi version mutta pitää laittaa se palautukseen kun joskus saapuu.
 
Eli varmaan sama homma muillakin yrityksillä. Että syyskuussa vasta mennään DE versioiden kanssa. Erien koit varmaan voivat vaihdella näiden yritysten välillä. Olisi vaan kiva saada tälläisiä päivityksiä myös verkkokauppa.comiltakin. Alkaa vähä tympiä nuo joka viikkoiset automaatti tiedotteet ”odotamme tuotteita”.

Tähän nähden on outoa, että Telia kertoo DE-jonon olevan jo purettu.

PlayStation 5 – Pelaamisen tulevaisuus & tietoa toimituksista ja sivun viimeinen viesti.
 
Viimeksi muokattu:
Pitääkö huomenna olla "ajoissa" liikkeellä eli jotain ~9:50 - 10 jos meinaa saada gigantista konetta?
 
Mikähän tuolla Bringillä mahtaa olla toimitusaika. Eilen ilmestynyt seurantakoodi mutta lähteekö moneen päivään liikenteeseen?
Screenshot_20210224-193541.jpg
 
Eilinen Gigantin digitaaliversio saanut uutta päivitystä postilta. Arvioitu toimitusaika perjantai klo 19.00 mennessä :):thumbsup: Posti premium automaattiin.
 
Cittarin aspan mukaan voittajille tiedotetaan viikkoon 10 mennessä. En ymmärrä mitä siellä säädetään.
 
Täällä kans kokeilen onnea josko vihdoin osuisi tuuri ja sais napattua konsolin. Ei tuo kuitenkaan minua harmittaisi paljoa jos ei Gigantista saa napattua konsolia, kun olen muutenkin pistänyt itseni ennakkotilaus jonoon 18 syyskuuta Verkkokauppaan, joten uskoisin että konsolia tulee riittämään minulle jo seuraavasta erästä. Vähän kyl veikkaan et taitaa jäädä Gigantista taas saamatta koska oletan paljon olevan taas trokareita liikenteessä bottiensa kanssa.
 
Oma DE versio on matkalla gigantista joten hyvällä tuurilla voin omani myydä pois, jos kohta onni käy. Tietysti jos joku nyt levyasemallisen onnistuu ostamaan ja haluaa tuollaisen DE version niin olen valmis vaihtamaan. :)
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 125
Viestejä
4 487 442
Jäsenet
74 158
Uusin jäsen
kharim

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom