Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä kauppa?
Trokausmielessä mukana Grizze? Etkös sä alkanu trokaamaan BaconCurerin digitaalisen koodia aiemmin? Korjatkaa toki, jos oon väärässä
Mistä?Onneksi en eilen ostanut digital editionia, jes! Huomenna vihdoin konsoli tänne
Eipä ole vielä kuulunut Keskolta, vaikka arvonta on suoritettu. Kukaan kaveripiiristäkään ei ole saanut sähköpostia. Tais olla aika paljon osallistujia ja/tai vähän konsoleita
Mistä?
Kannattaa sitten olla skarppina. Veikkaan että nuo levymalliset viedään todella nopeasti. Pettymyksiä on taas luvassaOnneksi en eilen ostanut digital editionia, jes! Huomenna vihdoin konsoli tänne
Optimisti ei petyKannattaa sitten olla skarppina. Veikkaan että nuo levymalliset viedään todella nopeasti. Pettymyksiä on taas luvassa
Mulle ne sano että lähettävät sähköpostia voittajalle kahden viikon sisällä.Minulle sanottiin keskon aspa tsätissä että ottavat voittajiin yhteyttä soittamalla!
Citarilla ei taida olla valmiina tälläsiä ohjelmia Varmaan aika harvinaista painaa jotain "olet voittanu XXX tuotteen arvonnassa, tässä henkilökohtainen koodisi YYY" maileja, jotka ei oo kaikille identtisiäSiis mitä ihmeen pelleilyä nyt taas? Eikai ne nyt helvetti käsin lähettele maileja tai soittele jengille? Luulisi, että ohjelmallisesti pistävät vakioviestin kaikille niille, jotka ovat voittajien listassa. Tai niin ainakin itse tekisin.
Niinpä, ja muka soittamallaArvonnan säännöissä seuraavaa Keskon sivuilla, "Osto-oikeudet arvotaan kaikkien osallistujien kesken 24.2.2021 mennessä ja osto-oikeuden saajille ilmoitetaan asiasta sähköpostitse. "
Tosiaan, citymarketin chatti kujalla, nyt taas sanotaan että voittajia ei ole vielä arvottu, vaikka aamulla väittu toista ja ei tietoa milloin ilmoittaa
Onko se nyt jotenkin yllätys, että nuo chatit eivät voi tietää perinpohjaisesti aivan kaikkea oman firman asioista? Todennäköisesti sillä chatin virkailijalla on tarjolla hyvin pitkälti sama info kuin mitä kuluttaja löytää sieltä sivuilta. Enemmän nuo chatit tuntuvat usein olevan suunnattuja niille kuluttajille, ketkä eivät osaa itse etsiä sitä kaivattua tietoa firman sivuilta tai Googlesta. Jos nyt jotain syyllistä haluaa väkisin etsiä turhautumisensa purkamisen kohteeksi niin kannattaisi ennemmin kääntää katse sen arvonnan toteuttajan suuntaan. Ei olisi kauhean iso homma päivittää tuonne Cittarin PS5 sivulle arvonnan tilanteen eteneminen. Tällaista kun ei ole tehty niin en yhtään ihmettelisi ettei sisäisestikään ole tiedotettu mitään, koska tuo suora PS5 sivuilla ilmoittaminen olisi yksinkertaisesti helpoin ja tehokkain tapa.
Ps. Samasta asiasta ei tarvitse laittaa kolmea viestiä putkeen 5min sisään vaan viestien muokkaus on olemassa sisällön lisäämistä varten.
Eli varmaan sama homma muillakin yrityksillä. Että syyskuussa vasta mennään DE versioiden kanssa. Erien koit varmaan voivat vaihdella näiden yritysten välillä. Olisi vaan kiva saada tälläisiä päivityksiä myös verkkokauppa.comiltakin. Alkaa vähä tympiä nuo joka viikkoiset automaatti tiedotteet ”odotamme tuotteita”.
Nyt tuli tekstiviesti, että pleikkari on lähtenyt matkaan. Tässähän pääsee jo viikonloppuna pelaamaan.19.10 DNA:lta tilattu PS5 tulossa helmi-maaliskuun vaihteen erästä! Kylläpä teki namiskuukkelia näin maanantaiaamuun
Tai sitten vaan myyt ovh hintaan vaikka huuto.netissä.Ja Elisalta tuli myös seurantakoodi asemalliseen ps5:seen. Kävi vaan niin hölmösti että eilen kerkisin tilata gigantista myös digi version mutta pitää laittaa se palautukseen kun joskus saapuu.
Eli varmaan sama homma muillakin yrityksillä. Että syyskuussa vasta mennään DE versioiden kanssa. Erien koit varmaan voivat vaihdella näiden yritysten välillä. Olisi vaan kiva saada tälläisiä päivityksiä myös verkkokauppa.comiltakin. Alkaa vähä tympiä nuo joka viikkoiset automaatti tiedotteet ”odotamme tuotteita”.
Eiköhän nuo aika nopeasti mene, eli kyllä varmaan kannattaa valmistautua F5-painiin.Pitääkö huomenna olla "ajoissa" liikkeellä eli jotain ~9:50 - 10 jos meinaa saada gigantista konetta?
Toivotaan et mahdollisimman moni täällä ilman olevat saisi koneen! Itse olen valmiina painelemaan f5 nappia hurjan lailla!toivotan onnea huomiseen ps5 ostoyritykseen gigantin sivuilla klo 10 toiv. moni saisi ostettua sen eikä trokarit veis kaikkia ! ps. olkaa ajoissa.
Mikähän tuolla Bringillä mahtaa olla toimitusaika. Eilen ilmestynyt seurantakoodi mutta lähteekö moneen päivään liikenteeseen?
Ei ole tullut enkä pidätä hengitystä niiden suhteen, jos satunkin saamaan koneen gigantin f5 hyökkäykselläVielä kenellekään tullut cittarista viestiä? Siirtyi vissiin tälle päivälle postit?