Onko kenelläkään vielä lähtenyt perjantainen Gigantin ostokoodi -digital edition vielä matkaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Edit: Saa vielä jännityksellä päivitellä josko lähetyksen status muuttuis.Onko kenelläkään vielä lähtenyt perjantainen Gigantin ostokoodi -digital edition vielä matkaan?
Onko pro tippii kyseiseen sujuvuuteen? Sekä muutenkaan Ps5 asentamiseen ku kuulin että siinäkin ois voinu ilmetä jokin ongelma tekemällä sen väärin, tosin en tiedä miten sekään onnistui mutta sulla varmaan tuoreessa muistissa jos moiseen mahdollisuus?Tänään saapui viime keskiviikkona tilattu gigantin levyversio. Ei voi haukkua postia nopeeksi. Ps4:ltä sisällön kopiointi meni täysin ohjeiden mukaisesti putkeen ilman mitään murheita, vaikka sen ongelmista on paljon lukenut.
Onko pro tippii kyseiseen sujuvuuteen? Sekä muutenkaan Ps5 asentamiseen ku kuulin että siinäkin ois voinu ilmetä jokin ongelma tekemällä sen väärin, tosin en tiedä miten sekään onnistui mutta sulla varmaan tuoreessa muistissa jos moiseen mahdollisuus?
Matkahuollon kautta ja tänään 23.2 päivällä pitäisi tulla kotiinkuljetuksella.Te jotka tilasitte gigantista keskiviikkona, miten olette jo saanet sen? Tai minkä toimitustapan valitsitte?Itse valitsin postin nopeampi vaihtoehto, ollut lajiteltu Vantaalla 01.30 mutta sen jälkeen on ollut hiljaista (Espoossa asun).
Täällä jännitetään vaan kaikessa hiljaisuudessa seuraavia arvontoja.Täällä on vissiin iso osa porukkaa jo saanu ps5 kun on näin hiljaasta nykyäänvielä odotellessa omaa DE verkkiksestä... 29.9 tilattu ja ainoa viesti mitä oon kuullut tosta verkkokaupalta on tuo joka tiistainen odotamme tuotteita viesti.
Todella iso kiitos sinulle kun ilmoitit tuosta, vihdoin sain itsekin omani tilaukseen. Tämä foorumi on kyllä ollut pelastus! Sama juttu tosin itselläkin että levyasemallista kärkkynyt pitkään mutta nyt oli pakko tarttua tähän mahdollisuuteen kun levyllisen saaminen näyttää olevan hyvin kaukana tulevaisuudessa!Gigantissa taas DE myynnissä. Itse sain vihdoin tilattua!
Tämän takia oli pakko luoda tunnus. Tarkoitus oli ostaa levyllinen malli mutta nyt on niin moni arvonta ja F5 kisa mennyt ohi, että piti tuo DE ostaa.
Jos huomenna sattuu voittamaan osto-oikeuden levylliseen niin sitten joko perun Gigantin tai laitan tuon DE:n myyntiin.
Kiitos tälle ketjulle jokatapauksessa!
Gigantissa taas DE myynnissä. Itse sain vihdoin tilattua!
Tämän takia oli pakko luoda tunnus. Tarkoitus oli ostaa levyllinen malli mutta nyt on niin moni arvonta ja F5 kisa mennyt ohi, että piti tuo DE ostaa.
Jos huomenna sattuu voittamaan osto-oikeuden levylliseen niin sitten joko perun Gigantin tai laitan tuon DE:n myyntiin.
Kiitos tälle ketjulle jokatapauksessa!
Joo ei kelpaa asematon versio, ei vissiin ulkoselle m2 vielä ole luokituksia tullut mikä siihen käy?
Tässä tunnin miettinyt pitäisikö ostaa toi DE vai ei, mutta sen verran kalliit on pelien hinnat PS Storessa verrattuna käytettyihin fyysisiin, ettei viiti täysin digitaalisella pleikkarilla mennä. Toivottavasti halukkaille nyt riittää![]()
50 päivää palautusoikeus ja tuotetta saa käyttää kunhan uudenveroisessa kunnossa kun palautetaan.Tilasin sit kumminkinkatsotaan tuleeko ikinä, hommataan se levyasemallinen versio jos niitä joskus tulee.
Paljokos gigantilla on palautusaika?
Varsinkin kun pelit alkaa olemaan 80€ kplJos digitaalisen pelin voisi ostaa ja myydä yhtä kätevästi muutamalla kympillä kuin fyysisenkin pelin, niin mikäs siinä. Tuo ei vaadi montaa peliä, kun saa tuon levyasemallisen ja digitaalisen version hintaerotuksen tuolla paikattua ja loput onkin jo pelkkää voittoa.
Eikös tämä mene jo vähän offtopicin puolelle?Oikeasti ton digitaalisen version pitäisi maksaa varmaan joku 200 €, että digipelien nykyhinnoilla suostuisin edes harkitsemaan sitä..
Justiinsa katoin et demons souls maksaa storessa 80e perusversio, ei sii paljo varmaa naurata, jos on DEOikeasti ton digitaalisen version pitäisi maksaa varmaan joku 200 €, että digipelien nykyhinnoilla suostuisin edes harkitsemaan sitä..
Tavallaan. Toisaalta spekuloin, miksi Gigantin varasto tyhjeni huomattavasti hitaammin DE:stä kuin levyversiosta. Mikä liittyy kuitenkin tilauksiin ja niiden seurantaan.Eikös tämä mene jo vähän offtopicin puolelle?![]()
Itse tilasin vklp tuon DE editionin, ja tarkoitus vaihtaa normaaliin heti kun sellaisen jostain saanTavallaan. Toisaalta spekuloin, miksi Gigantin varasto tyhjeni huomattavasti hitaammin DE:stä kuin levyversiosta.
Fakta on kuitenki se että ps5 konsoleita ei tule olemaan vähään aikaan "reilusti saatavilla" joten eiköhän jokainen DE editionista levylliseen vaihtava saa rahat takaisin jos laitteen päättää myydä (tai ei ainakaan mitään suurta tappiota tule). Eli tuossa nyt ei hirveästi hävittävää ole paitsi oma vaiva tietenkin ja jokainen voi sitten arvioida jaksaako kuinka paljon säätää.Itse tilasin vklp tuon DE editionin, ja tarkoitus vaihtaa normaaliin heti kun sellaisen jostain saan![]()
Samaan lopputulokseen päädyin.Itse tilasin vklp tuon DE editionin, ja tarkoitus vaihtaa normaaliin heti kun sellaisen jostain saan![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.