Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voe valtava, heti viestin lähettämisen jälkeen Gigantin päivitys, nappula vihreänä -> korttitiedot sisään ja vahvistus -> tilausvahvistus jo sähköpostissa alle minuutissaGigantin sivut vaikuttaisi toimivan melko nätisti. Eikö ihmisiä enään PS5 F5-sota kiinnosta? Gigantti testaa servereiden kestävyyttä?
Saldo oli kyl 25 koko ajanVarastosaldo +100, eli ei mennyt.
Jotenkin tuntuu että oli vähän ostajia liikkeellä (verrattuna aiempiin kertoihin) kun sivut toimi omasta mielestä hyvin, itse puhelimella liikkeellä kuitenkin kun autossa istuu (bussipysäkillä ollut 45min )Voe valtava, heti viestin lähettämisen jälkeen Gigantin päivitys, nappula vihreänä -> korttitiedot sisään ja vahvistus -> tilausvahvistus jo sähköpostissa alle minuutissa
Mikä tässä oli niin vaikeeta marraskuussa
Eihän tuon pitäisi olla mahdollista, että antaa lisätä ostoskoriin, ja sitten loppuunmyyty..
Itse olin sitten aika typerä kun poistin tuotteen ostoskorista itse.Maksuvaiheessa tosiaan sanoi, että ostoskorissa on tuotteita, jotka ovat loppuunmyyty, mutta F5:n painelu auttoi, maksu meni läpi ja tilausvahvistus tuli klo 10:18.
10:19 tuli tilausvahvistus toivotaan et kone nyt sit kans saapuisi tänneJees, sain vihdoin tilattua. 10:13 tuli tilausvahvistus.
Itse olin sitten aika typerä kun poistin tuotteen ostoskorista itse.