PlayStation 5 tilausseuranta

MPJ

Liittynyt
23.02.2021
Viestejä
23
Tilassa, odottaa käsittelyä. Sit jännitetään. Jos tämä tulee niin DE menee joko kaverille ostohintaan tai palautuu Giganttiin..
 

get

Liittynyt
22.08.2018
Viestejä
107
jees, sain ostoskoriin, mutta sitten tuli ilmoitus "ostoskorissa tuotteita, jotka loppuunmyyty". ei vittujen kevät.
 
Liittynyt
07.09.2017
Viestejä
590
Tilattu. Oli vielä vanhastaan 999e kone korissa niin luulin olevani fiksu, pääsen suoraan ostamaan kun saatavuus tulee ok. Toimi, ja hinta oli oikea mutta toimihan tuo muillakin ihan perinteisesti :D

Luin eilen että Sony Direct oli myynyt satsin loppuun 32 minuutissa, vasta. Tästä päätellen isoja eriä saaneet tuotettua nyt.
 
Liittynyt
12.02.2017
Viestejä
115
Gigantin sivut vaikuttaisi toimivan melko nätisti. Eikö ihmisiä enään PS5 F5-sota kiinnosta? :hmm: Gigantti testaa servereiden kestävyyttä?
Voe valtava, heti viestin lähettämisen jälkeen Gigantin päivitys, nappula vihreänä -> korttitiedot sisään ja vahvistus -> tilausvahvistus jo sähköpostissa alle minuutissa :eek:

Mikä tässä oli niin vaikeeta marraskuussa :redface:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
418
Eihän tuon pitäisi olla mahdollista, että antaa lisätä ostoskoriin, ja sitten loppuunmyyty..
 
Liittynyt
01.03.2017
Viestejä
314
Aluksi oli ostoskorissa ja olin menossa maksamaan. Sen jälkeen ilmoitus että loppuunmyyty, mutta päivittelyn jälkeen pääsin maksamaan ja tilausvahvistus tuli.
 
Liittynyt
21.01.2021
Viestejä
22
JES!!! VIHDOINKI SAIN TILATTUA!!! Tänää tuli aamulla viesti 29.9 verkkiksestä tilatusta DE versiosta ja he sanoivat että kesällä saan konsolin.... olin jo aivan masentuneena painamassa f5 kunnes 17 yli kymmene tuli nappi vihreeks
 
Liittynyt
12.02.2021
Viestejä
6
Huh... Nyt saa huokaista. Vihdoinkin konsoli tilattu. Kiitos tänne kaikille vinkkaajille.
 
Liittynyt
12.11.2020
Viestejä
57
Mulle ilmoitti että tuotetta ei ole lisätty ostoskoriin heti kun nappi ilmesty... Eli muille siis tuo osta nappula ilmesty eri aikaan? Hohhoijaa.
 

Tuttiritari

Tukijäsen
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
3
Täälläkin onnistui! Ensin sain ostoskoriin mutta kun olin maksamassa niin olikin loppuunmyyty. Lopulta kuitenkin sain tilauksen läpi!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
586
Jäi saamatta, ostoskoriin meni mutta loppuunmyynti-ilmoa vaan tuli kun yritti edetä. Ikävää logiikkaa moinen.
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
357
Ostoskoriin jäi tilaus. Noh, ehkä parin vuoden päästä kun edes jotain kunnon pelejä tullut niin voi taas yrittää.
 
Liittynyt
11.02.2021
Viestejä
61
Ihme pelleilyä gigantilla, ostoskorissa ja sit ku meet maksamaam ni loppuunmyyty, ja ei oo eka kerta kun häviää ostoskorista...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 498
No ompahan jotain tekemistä kotona kun odottelee 3080 tuf oc jimmsistä. Varmaan 15 min näky harmaana toi nappi et voisi lisää koriin ja kun se näkyi vihreenä niin oli enään 25+ varastossa. Kun olin ostoskorissa niin se ilmoitti siinä että ostokorissa on loppuunmyytyjä tuotteita. Päivitin tilaus sivua minuutin ja poistuin sieltä. Takasin tullessa pystyi tuon sitten maksamaan.
Screenshot_20210225-101847__01.jpg
 

get

Liittynyt
22.08.2018
Viestejä
107
Siis kuinka vitun nopeasti tuo tilaus pitää tehdä kun sen on kerran ostoskoriin saanut? Jossain 50 millisekunnissa?
 
Liittynyt
20.10.2018
Viestejä
2 553
Sen verran monella täälläkin mennyt nyt tilaus läpi, että herää epäilys voiko olla tottakaan.. Onko sattunut vielä isompi kämmi ja maksut veloitettu kaikilta. :D
 
Liittynyt
03.02.2018
Viestejä
38
Maksuvaiheessa tosiaan sanoi, että ostoskorissa on tuotteita, jotka ovat loppuunmyyty, mutta F5:n painelu auttoi, maksu meni läpi ja tilausvahvistus tuli klo 10:18.
 
Liittynyt
12.02.2021
Viestejä
4
Ittee vähän vituttaa gigantin toiminta kun oli ostoskorissa ja kaikki maksu tiedot täytettynä ja painaa maksa ni sivu vaa latas uudelleen ja sanoo et loppuunmyyty
 
Liittynyt
12.02.2017
Viestejä
115
Voe valtava, heti viestin lähettämisen jälkeen Gigantin päivitys, nappula vihreänä -> korttitiedot sisään ja vahvistus -> tilausvahvistus jo sähköpostissa alle minuutissa :eek:

Mikä tässä oli niin vaikeeta marraskuussa :redface:
Jotenkin tuntuu että oli vähän ostajia liikkeellä (verrattuna aiempiin kertoihin) kun sivut toimi omasta mielestä hyvin, itse puhelimella liikkeellä kuitenkin kun autossa istuu (bussipysäkillä ollut 45min :D)

Ja ei varmaan kannata laittaa tänne kuvia tilausvahvistuksesta jossa näkyy toimitusnumero? *vink vink*
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 468
Eihän tuon pitäisi olla mahdollista, että antaa lisätä ostoskoriin, ja sitten loppuunmyyty..
Täällä sama, ostoskoriin sain lisättyä varmaan kolmeen otteeseen mutta kertaakaan ei antanut suorittaa hommaa loppuun siellä. Ihmettelen kyllä miten täällä onnistui niin monella.
 
Liittynyt
13.10.2017
Viestejä
22
Wuuhuu! Sieltä tuli onnistuminen Gigantin F5 kisasta. Jospa nyt kaikille jotka pääsi ostoskorista maksamiseen riittäisi pleikkareita!
 
Liittynyt
07.01.2019
Viestejä
7
Sain itsekin läpi (10:23 tuli tilausvahvistus). Kannatti refreshaa ostoskoria jos on sinne asti sen saanu. Sitten kaikki tiedot prefillattuna rämppää F5 kunnes tulee toimitusvaihtoehdot näkyviin.
 
Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
442
Nyt odotetaan jännityksellä uutista: "Gigantti myi 1958 ps5 konsolia enemmän kuin oli varastossa".

Jos näin ei käy niin multa saa digitaalisen ps5 samaan hintaa ku kaupasta ku vihdoin sai levyasemallisen.
 
Liittynyt
29.04.2017
Viestejä
174
Olisikohan ne laitettu myyntiin niin, että saldoa lisättiin vähitellen ripotellen?
 
Liittynyt
23.03.2019
Viestejä
94
Gigantti potkaisi ulos ostoskorista kun rämpytin maksa nappulaa ja nyt kun kävin kymmenen minuuttia myöhemmin katsomassa sähköpostia niin sieltähän löytyikin sitten tilausvahvistus vaikka luulin että ei ehtinyt laskulla ottamaan :D
 
Liittynyt
08.01.2018
Viestejä
13
Pääsi maksuun asti, mutta vahvistusviestiä ei ikinä tullut puhelimeen ja ei päässyt maksamaan. Pari kertaa kun yritti, niin sitten sanoi että loppu varastosta :C
 

BryciFani

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 748
Uskomatonta paskaa toi Gigantti. Vaikka sain konsolin ostoskoriin niin maksujuttuja miettiessäni joku sen varasti minun ostoskoristani. Ei helvetti. :mad::mad::mad:
 
  • Tykkää
Reactions: Zan
Liittynyt
15.12.2020
Viestejä
8
En tosiaan ymmärrä kuinka nopeasti omat tiedot pitää tuonne laittaa, olin jo maksamassa ja loppuunmyyty. Eipä autellut sivujen päivittely vaikka tuote oli ostoskorissa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 468
Itse olin sitten aika typerä kun poistin tuotteen ostoskorista itse.
Et ollut ainoa. Eipä tullut tässä tilanteessa mieleen, että tuon ostoskorin statuksen olisi voinut fiksata refreshailulla. Vähän kyllä kummastelen miksi noista arvonnoista siirryttiin taas F5-skabaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 443
Viestejä
4 218 710
Jäsenet
71 044
Uusin jäsen
migosz

Hinta.fi

Ylös Bottom