PlayStation 5 tilausseuranta

Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
95
Toivonta. Oon tässä toria yms kyttäilly monta päivää. Ei tossa touhussa ole mitään järkeä. 800-1200e joudut nyt maksamaan. Ihmiset on ahneita. Mutta minkäs teet.. Tosi harmi homma sellaisille perheille, jossa pleikkaria odotetaan kuin kuuta nousevaa, mutta kaikenmaailman trokarit tilaa 7-10kpl kaupoista ja myy kiskurihinnoilla pois.
Joo käsittämätöntä miten jollain on noita vielä useampi. Itse naputteli prismaa ja giganttia ilman mitään toivoa :rolleyes:
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
269
Gigantin klo 9.10 tilaus tuli eilen haettua postista. Onhan toi mukava vehjes, siihen Gigantin psn+ 37e/12kk niin on mukavasti pelattavaakin.
 
Liittynyt
24.11.2020
Viestejä
2
Tietääkö kukaan pitääkö odottaa Prismalta jotain noutoviestiä jotta konsolin voi noutaa? Postin seurannan mukaan siis lähetys on luovutettu vastaanottajalle, mutta Prismalta ei ole tullut mitään vahvistusta että lähetyksen voi noutaa. Noutopaikkana Prisman oma noutopiste myymälässä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
19
Tietääkö kukaan pitääkö odottaa Prismalta jotain noutoviestiä jotta konsolin voi noutaa? Postin seurannan mukaan siis lähetys on luovutettu vastaanottajalle, mutta Prismalta ei ole tullut mitään vahvistusta että lähetyksen voi noutaa. Noutopaikkana Prisman oma noutopiste myymälässä.
Pitää odottaa. Omaan Prisman nouto viestiin meni noin 1,5h siitä kuin posti ilmoitti että on toimitettu.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
50
Gigantin chättiin ei ole päässyt moneen päivään. Lienevätkö laittaneet lapun luukulle kokonaan.
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
278
Menee vähän offtopikiksi, mutta miksei tällaisissa erikoistapauksissa voisi käyttää jotain poikkeusta takuuehtoihin. Eli kaupan myöntämä takuu laitteelle ennakkömyyntitapauksissa olisi henkilökohtainen (esim. perhe). Näin ollen laitteet jäisivät helpommin trokareiden käsiin, kun trokarilta ostaja tietäisi ostavansta laitteen ilman takuuta.
Olen itse miettinyt ihan tätä samaa.

Ei siellä kukaan naputellut mitään... Botit hoiti ostamisen.
Cittarin idea ole hyvä, mutta toteutus meni päin honkia. Linkin avulla mahdollistivat sen ettei botit pääse käsiksi, tai ainakin oletan näin.
 
Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
442
Olen itse miettinyt ihan tätä samaa.



Cittarin idea ole hyvä, mutta toteutus meni päin honkia. Linkin avulla mahdollistivat sen ettei botit pääse käsiksi, tai ainakin oletan näin.
En tiiä miten se linkki olis estäny botin menoa sivulle jonottamaan. Ei siellä ainakaan captchaa ollut
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
278
En tiiä miten se linkki olis estäny botin menoa sivulle jonottamaan. Ei siellä ainakaan captchaa ollut
En siis tiedä näistä boteista mitään, mutta oletan ettei bottiin pysty säätämään että valitsee sivulta tietyn linkin, voin toki olla väärässäkin.
 
Liittynyt
15.11.2019
Viestejä
47
Menee vähän offtopikiksi, mutta miksei tällaisissa erikoistapauksissa voisi käyttää jotain poikkeusta takuuehtoihin. Eli kaupan myöntämä takuu laitteelle ennakkömyyntitapauksissa olisi henkilökohtainen (esim. perhe). Näin ollen laitteet jäisivät helpommin trokareiden käsiin, kun trokarilta ostaja tietäisi ostavansta laitteen ilman takuuta.

"Takuu on tuotekohtainen
Takuu annetaan tuotteelle ja se pysyy voimassa, vaikka tuote vaihtaisi omistajaa. Takuuta ei siis voi rajoittaa ensimmäiseen omistajaan, vaan takuunantaja vastaa sitoumuksestaan koko takuuajan tavaran omistajasta riippumatta. Tavaran käyttötarkoitus ei saa kuitenkaan olennaisesti muuttua esimerkiksi yksityiskäytöstä ammattikäyttöön. Takuunantaja voi myös edellyttää, että omistajanvaihdoksesta ilmoitetaan tälle kirjallisesti."
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
369
Dodiin kone noudettu cittarista, meni loppujen lopuksi helposti tämän koneen hankinta kun muistelee ps4 kilpajuoksuja.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 767
KIITOS!! Tilaus läpi ja vahvistus s-postiin, saa nähä tuleeko.
 
Liittynyt
10.12.2018
Viestejä
68
Näyttää vieläkin olevan. Itekki tilasin joku aika sitten.

Edit. No nyt loppu.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
27
Jumankauta, ostoskorista hävisi CDONissa kun olin maksamassa. Kivoja nää nettikaupat jotka ei varaa sitä hetkeksikään vaan se on armoton nopeuskisa. :/
 
Liittynyt
10.12.2018
Viestejä
68
Jumankauta, ostoskorista hävisi CDONissa kun olin maksamassa. Kivoja nää nettikaupat jotka ei varaa sitä hetkeksikään vaan se on armoton nopeuskisa. :/
No joo, ite piti tiedot vielä laittaa. Onneksi huomasin sen verran äkkiä viestin että oli tullut.
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
12
Se ois pleikka kotiutettu torstain prisman erästä. 9:19 tilausaika ja pe klo 15 lähetetty.

Pakkasivat hyvin ruskeaan laatikkoon ja kuplamuovia ympäri. Ei edes kuljetusboksikaan ollut runnoltu.
 

Liitteet

Liittynyt
22.12.2017
Viestejä
396
Joopa joo. Seurannut tätä ketjua aamu 7 asti parin minuutin välein ja toria jne.. sitten kun just ajamassa kotiin töistä. Tottakai ne sillon tulee myyntiin .. Ei oo todellista..

Jos jollain tilattuna useasta eri paikasta ja ylimääräisenä saa laittaa yv. Teet meidän perheen hyvin onnelliseks..

Onnea niille, jotka tuon kerkes tilaamaan
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.11.2020
Viestejä
2
Itse sain cittarista tilattua jonotus ajalle 9.05 mutta ei ole vieläkään tullut viestiä että voi käydä ostamassa järvenpään cittarista!!!! T vihainen ärtynyt odottelias mies
 
Liittynyt
13.08.2017
Viestejä
293
Power:n aspan kanssa rakkautta hierotaan lujaa tahtia. 18.9 Tilattu kone on lähtenyt varastolta 20.11. Tänään ilmeistyi seurantaan merkintä 20.11 lähtenyt terminaalista eikä mitään sen jälkeen. Arvioitu toimituspäivä oli tänään, mutta katsotaan mitä tulee ja milloin tulee.
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
15
Ps5 tehny nyt noin 10km matkaa 4h. Luulis kohta olevan perillä...mietin että voisko olla käynyt niin ettei oo postin automaattiin mahtunu ja on siirretty postiin eikä sieltä oo sit jaksettu pistää viestiä
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
59
Gigantin julkkaripäivän aamuysin erästä ostettu PS5 kotiutettu Matkahuollon noutopisteestä. Joulu on täällä!
 
Liittynyt
13.09.2018
Viestejä
720
Minun "Sain digital editionin disc editionin sijasta" saagani loppui onnellisesti. Prisma löysi varastostaan oikean koneen ja se tulee lähipäivinä. Pistin digitaalisen palautukseen, toivottavasti sen sitten saa joku myös vielä ennen joulua.

Ei tarttenut onneksi alkaa miettimään miten levyttömän laitteen kanssa eläisi ja jos esim. The Last of Us 2 saa jonkun 60 fps pätsin voi senkin pelailla uudestaan.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
12
Minun "Sain digital editionin disc editionin sijasta" saagani loppui onnellisesti. Prisma löysi varastostaan oikean koneen ja se tulee lähipäivinä. Pistin digitaalisen palautukseen, toivottavasti sen sitten saa joku myös vielä ennen joulua.

Ei tarttenut onneksi alkaa miettimään miten levyttömän laitteen kanssa eläisi ja jos esim. The Last of Us 2 saa jonkun 60 fps pätsin voi senkin pelailla uudestaan.
Any idea how I can buy that from prisma? they never put any digital edition in stock
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
17
Veikkaan että oli muutama tilausten peruminen tai muuten pieni lisäerä, ja nyt on totaalisen loppu.. en usko että olis ollu mikään virhe
 
Liittynyt
13.09.2018
Viestejä
720
Any idea how I can buy that from prisma? they never put any digital edition in stock
You would need to ask them or wait for a digital edition to appear on sale. It's possible the problem was caused by their supplier sending the wrong console so they will just send it back there if they don't intend to sell the digital edition.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 591
Viestejä
4 205 542
Jäsenet
70 923
Uusin jäsen
Rezponze

Hinta.fi

Ylös Bottom