PlayStation 5 tilausseuranta

Liittynyt
13.09.2018
Viestejä
720
Any idea how I can buy that from prisma? they never put any digital edition in stock
You would need to ask them or wait for a digital edition to appear on sale. It's possible the problem was caused by their supplier sending the wrong console so they will just send it back there if they don't intend to sell the digital edition.
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
108
joo itsellä se digiversio mutta luulis että saapuu tuollon 2.12 varastoihin kanssa
Se voi olla, että ne saapuu eri aikaan, mutta luulis gigantin saavan molempia versioita samaan aikaan eli 2.12. Pidetään peukkuja myös sulle niin päästäs kaikki klo 12 erästä tilanneet pelailee joulukuussa! :thumbsup:
 
Liittynyt
23.11.2020
Viestejä
20
Se voi olla, että ne saapuu eri aikaan, mutta luulis gigantin saavan molempia versioita samaan aikaan eli 2.12. Pidetään peukkuja myös sulle niin päästäs kaikki klo 12 erästä tilanneet pelailee joulukuussa! :thumbsup:
joo kyllähän tässä jo mieli tekis päästä pelaamaan mutta jos sen ennen joulua jo saisi kun lomatkin sattuu sopivasti!
 
Liittynyt
23.06.2019
Viestejä
261
Se voi olla, että ne saapuu eri aikaan, mutta luulis gigantin saavan molempia versioita samaan aikaan eli 2.12. Pidetään peukkuja myös sulle niin päästäs kaikki klo 12 erästä tilanneet pelailee joulukuussa! :thumbsup:
Korjatkaa toki jos olen väärässä, mutta eikö digital editionin saatavuus ole ollut heikompaa kuin tavallisen pleikkarin? Voisi selittää miksi saapuu myöhemmin varastoon.
 
Liittynyt
23.11.2020
Viestejä
20
Korjatkaa toki jos olen väärässä, mutta eikö digital editionin saatavuus ole ollut heikompaa kuin tavallisen pleikkarin? Voisi selittää miksi saapuu myöhemmin varastoon.
se voi olla, hirveellä kiireellä vaan tilasin sillon 12 aikaan ja sain sen sitten.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 202
Itselleni tuli tänään viesti dna:lta että paketti postissa, kyseessä siis tuo missä ohjaimen ostamalla sai ilmaisen lataustelakan, eli minulle ainakin toimitetiin. (Tai no en vielä käynyt postissa mutta mitään muutakaan en sieltä ole tilannut).
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
131
Nyt se olis siinä Cittarista haettuna. Pitäiskö avata?
Screenshot_20201124-172402.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.06.2019
Viestejä
268
Itselleni tuli tänään viesti dna:lta että paketti postissa, kyseessä siis tuo missä ohjaimen ostamalla sai ilmaisen lataustelakan, eli minulle ainakin toimitetiin. (Tai no en vielä käynyt postissa mutta mitään muutakaan en sieltä ole tilannut).
Tänne tuli myös tänään Dualsense ja ilmainen lataustelakka. Ihan oli oikeat tavarat paketissa.
 
Liittynyt
01.11.2018
Viestejä
5
Itselleni tuli tänään viesti dna:lta että paketti postissa, kyseessä siis tuo missä ohjaimen ostamalla sai ilmaisen lataustelakan, eli minulle ainakin toimitetiin. (Tai no en vielä käynyt postissa mutta mitään muutakaan en sieltä ole tilannut).
Tänne tuli myös tänään Dualsense ja ilmainen lataustelakka. Ihan oli oikeat tavarat paketissa.
Kokeiliko kukaan tilata pelkkää telakkaa, kun näytti ilman ohjaintakin hinnaksi 0€? Menikö läpi?
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
31
Onko kenellekään Prismasta tilanneelle tullut vielä lisätietoa toimitusajoista niiden suhteen, joista tilaus meni läpi mutta ei lähtenyt samantien liikkeelle? Joku täällä kirjoitteli, että asiakaspalvelusta oli kerrottu lisäerän tulevan jo tällä viikolla, mutta chatista sanoivat että tämä tieto ei pidä paikkansa.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
17
Onko kenellekään Prismasta tilanneelle tullut vielä lisätietoa toimitusajoista niiden suhteen, joista tilaus meni läpi mutta ei lähtenyt samantien liikkeelle? Joku täällä kirjoitteli, että asiakaspalvelusta oli kerrottu lisäerän tulevan jo tällä viikolla, mutta chatista sanoivat että tämä tieto ei pidä paikkansa.
10:08 tilaus ja ei oo kyllä mitään saapumistietoja oo tullu..
 
Liittynyt
23.10.2020
Viestejä
103
Onko kenellekään Prismasta tilanneelle tullut vielä lisätietoa toimitusajoista niiden suhteen, joista tilaus meni läpi mutta ei lähtenyt samantien liikkeelle? Joku täällä kirjoitteli, että asiakaspalvelusta oli kerrottu lisäerän tulevan jo tällä viikolla, mutta chatista sanoivat että tämä tieto ei pidä paikkansa.
Morjes. Mä kirjottelin vklp tuota tietoa. Ilmeisesti sitten sähköpostiin vastannut asiakaspalvelija ei tiennyt mistä puhui! Mistä tuon Prisman chatin löytää?
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
31
Morjes. Mä kirjottelin vklp tuota tietoa. Ilmeisesti sitten sähköpostiin vastannut asiakaspalvelija ei tiennyt mistä puhui! Mistä tuon Prisman chatin löytää?
Se tulee näkyviin Prisma.fi -sivun oikeaan alareunaan, kun chat on auki. Olikohan arkisin yhdeksästä eteenpäin. Toimii mulla ainakin puhelimella ja koneella.
 

Liitteet

Liittynyt
21.11.2020
Viestejä
18
Joko DNA on lähettänyt toisen erän konsolit? Tai onko joku saanut edes lisätietoja tuosta toisen erän saapumisesta?
 
Liittynyt
25.11.2020
Viestejä
11
Morjes. Mä kirjottelin vklp tuota tietoa. Ilmeisesti sitten sähköpostiin vastannut asiakaspalvelija ei tiennyt mistä puhui! Mistä tuon Prisman chatin löytää?
Ei ne tuolla chatissakaan tiedä mistään mitään, toistelee vain copypaste-vastauksia. "Tilaus on tullut perille, on keräilyssä, toimitetaan tilaukset mahdollisimman nopeasti". Yrität kysyä jotain spesifiä niin toistelee vain noita. No, tuli annettua S-Ryhmälle reilu 500 erssoa korotonta lainaa määrittelemättömän pitkäksi ajaksi jollei muuta.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
50
Gigantin asiakaspalvelussa uhkailivat että klo 12 tilatut menee tammikuulle 2021.

Edit: kuten luvattiinkin tietysti. Mutta jotkut täällä on saaneet tietoa aiemmasta erästä. Lieneeköhän kyseessä olleet mutuilevat asiakaspalvelijat vai onkohan sittenkin totuudensiementä.
 
Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
442
Onko kenellekään Prismasta tilanneelle tullut vielä lisätietoa toimitusajoista niiden suhteen, joista tilaus meni läpi mutta ei lähtenyt samantien liikkeelle? Joku täällä kirjoitteli, että asiakaspalvelusta oli kerrottu lisäerän tulevan jo tällä viikolla, mutta chatista sanoivat että tämä tieto ei pidä paikkansa.
Hei,

kiitos viestistäsi!

Tämän hetkisen tiedon mukaan uusi erä saapuu ensiviikon aikana, joten tilaukselle luvattu toimitusaika 2-6 arkipäivää toteutuu.

Olemme sinuun yhteydessä mikäli tilanne muuttuu.

Ystävällisin terveisin

Marjatta
Palveluneuvoja
Prisma asiakaspalvelu


Paskaako mulle on selitetty sieltä taas?
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
17
Hei,

kiitos viestistäsi!

Tämän hetkisen tiedon mukaan uusi erä saapuu ensiviikon aikana, joten tilaukselle luvattu toimitusaika 2-6 arkipäivää toteutuu.

Olemme sinuun yhteydessä mikäli tilanne muuttuu.

Ystävällisin terveisin

Marjatta
Palveluneuvoja
Prisma asiakaspalvelu


Paskaako mulle on selitetty sieltä taas?
Onko tää viesti viime viikolta vai tältä? (Eli mitä tuossa tarkoittaa ensi viikko?)
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
278
Gigantin asiakaspalvelussa uhkailivat että klo 12 tilatut menee tammikuulle 2021.

Edit: kuten luvattiinkin tietysti. Mutta jotkut täällä on saaneet tietoa aiemmasta erästä. Lieneeköhän kyseessä olleet mutuilevat asiakaspalvelijat vai onkohan sittenkin totuudensiementä.
Vaikka tiedänkin että alunperin tuosta klo 12 erästä puhuttiin että sen saa viimeistään tammikuussa 2021, mutta nämä jotka ovat tilanneet itseäni myöhemmin ovat joko saaneet jo konsolin tai saamassa koneen niin jotenkin tekisi mieli pyytää hyvitystä tästä gigantin pelleilystä :mad: Toisaalta kun lukee tota ps5 ongelmat ketjua niin toisaalta pohtii sitä että kannattaako sitä hoputtaa että kerkeävät korjata ärsyttävät bugit jne.

Ei ole mielestäni mennyt ihan tasan tämän klo 12 erästä saaneiden.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
50
Vaikka tiedänkin että alunperin tuosta klo 12 erästä puhuttiin että sen saa viimeistään tammikuussa 2021, mutta nämä jotka ovat tilanneet itseäni myöhemmin ovat joko saaneet jo konsolin tai saamassa koneen niin jotenkin tekisi mieli pyytää hyvitystä tästä gigantin pelleilystä :mad: Toisaalta kun lukee tota ps5 ongelmat ketjua niin toisaalta pohtii sitä että kannattaako sitä hoputtaa että kerkeävät korjata ärsyttävät bugit jne.

Ei ole mielestäni mennyt ihan tasan tämän klo 12 erästä saaneiden.
No ei kieltämättä. Etenkin kun osalle on vissiin lupailtu perättömästi jotain 4.12. toimituksia. Niiden joille on sitä jankattu kannattaa varmaan sitten mennä taas vaatimaan 50e lahjakortteja kivusta ja särystä. Harmi kun mua ei huijattu niin en voi itse ottaa mitään chät-screenshotteja ja mennä barrikadeille vaatimaan hyvityksiä.
 
Liittynyt
25.11.2020
Viestejä
11
Hei,

kiitos viestistäsi!

Tämän hetkisen tiedon mukaan uusi erä saapuu ensiviikon aikana, joten tilaukselle luvattu toimitusaika 2-6 arkipäivää toteutuu.

Olemme sinuun yhteydessä mikäli tilanne muuttuu.

Ystävällisin terveisin

Marjatta
Palveluneuvoja
Prisma asiakaspalvelu


Paskaako mulle on selitetty sieltä taas?
Mäkin puhuin Marjatan kanssa ja mulle jauhoi samansuuntaista skeidaa. Ei me olla niitä varmaan ennen kevättä saamassa, eiköhän ne myy toisestakin erästä kaikki skriptarunkkaajille ja meillä jää luu käteen vaikka lupasivat että maksaneille tyhjän arvan saaneille lähetetään seur. erästä.
 
Liittynyt
26.02.2020
Viestejä
37
No ei kieltämättä. Etenkin kun osalle on vissiin lupailtu perättömästi jotain 4.12. toimituksia. Niiden joille on sitä jankattu kannattaa varmaan sitten mennä taas vaatimaan 50e lahjakortteja kivusta ja särystä. Harmi kun mua ei huijattu niin en voi itse ottaa mitään chät-screenshotteja ja mennä barrikadeille vaatimaan hyvityksiä.
Itsehän vaadin sen 500€ niinkuin muuan Salolainen
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
278
No ei kieltämättä. Etenkin kun osalle on vissiin lupailtu perättömästi jotain 4.12. toimituksia. Niiden joille on sitä jankattu kannattaa varmaan sitten mennä taas vaatimaan 50e lahjakortteja kivusta ja särystä. Harmi kun mua ei huijattu niin en voi itse ottaa mitään chät-screenshotteja ja mennä barrikadeille vaatimaan hyvityksiä.
Itseäni tämä tilausvahvistukseni tila "myymälän varastossa" hämmentää. Näillä jotka ovat konsolista saaneet jonkun päivän on ollut maininta (kuulemma) saapuu varastoon 2.12, 4.12 tai 7.12.
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
108
Vaikka tiedänkin että alunperin tuosta klo 12 erästä puhuttiin että sen saa viimeistään tammikuussa 2021, mutta nämä jotka ovat tilanneet itseäni myöhemmin ovat joko saaneet jo konsolin tai saamassa koneen niin jotenkin tekisi mieli pyytää hyvitystä tästä gigantin pelleilystä :mad: Toisaalta kun lukee tota ps5 ongelmat ketjua niin toisaalta pohtii sitä että kannattaako sitä hoputtaa että kerkeävät korjata ärsyttävät bugit jne.

Ei ole mielestäni mennyt ihan tasan tämän klo 12 erästä saaneiden.
En lähtis viel uskoon tohon tammikuuhun. Niin sekavaa ollut tämä tieto ja kuten power, cdon ja prisma näitä lisäeriä saaneet, niin gigantti on myös saamassa. Jos lisäerä tulee niin nehän lähtee suoraan klo 12 tilanneille.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
324
No joka on saanut tuosta Gigantin klo 12 erästä koneensa (tai on jo postissa) voisi antaa osviittaa tilausnumerostaan, jos ei halua antaa kokonaan. Voisi verrata onko oma tilausnumero isompi vai pienempi. Jos pienempi niin voisi vähän kysellä gigantilta, että miksi ei käsitellä järjestyksessä tilauksia..
 
Liittynyt
25.11.2020
Viestejä
11
Tässähän on vielä siistiä sekin, että takuuaika alkaa ostopäivästä, eli tahtoo sanoa että se kuluu kaiken aikaa.
 
Liittynyt
09.12.2018
Viestejä
154
No joka on saanut tuosta Gigantin klo 12 erästä koneensa (tai on jo postissa) voisi antaa osviittaa tilausnumerostaan, jos ei halua antaa kokonaan. Voisi verrata onko oma tilausnumero isompi vai pienempi. Jos pienempi niin voisi vähän kysellä gigantilta, että miksi ei käsitellä järjestyksessä tilauksia..
Täällä tilattu klo 12.00 ja vahvistusviesti tuli klo 12.10. Sähköpostissa luki, että tuotetta on toimittajan varastossa ja toimitusaika 4-7 arkipäivää. Luotan tähän ja jos ei konsolia kuulu, niin lähtee tilauksen peruutus ja pyydetään massit takaisin. Tilausnumero on 14018XXXX. Olisiko tuo tilausnumero sellainen, että kun joku tilaa jotain tavaraa, niin tilausnumeroon lisätään yksi numero?
 
Liittynyt
25.11.2020
Viestejä
4
Mäkin puhuin Marjatan kanssa ja mulle jauhoi samansuuntaista skeidaa. Ei me olla niitä varmaan ennen kevättä saamassa, eiköhän ne myy toisestakin erästä kaikki skriptarunkkaajille ja meillä jää luu käteen vaikka lupasivat että maksaneille tyhjän arvan saaneille lähetetään seur. erästä.
Minäkin olen Marjatalta saanut saman vastauksen, mutta sen jälkeen toinen asiakaspalvelija sanoi että Marjatta oli väärässä. Ja laittavat sitten vasta lisätietoa kun heillä sitä on.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
50
Minulla tosiaan lukee tuo että saapuu varastoon 2.12. Lienee syytä 7 arkipäivän päästä siitä siis mennä pyytelemään vähän pelirahoja asiakaspalvelusta.
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
278
Itseäni tämä tilausvahvistukseni tila "myymälän varastossa" hämmentää. Näillä jotka ovat konsolista saaneet jonkun päivän on ollut maininta (kuulemma) saapuu varastoon 2.12, 4.12 tai 7.12.
Lainaan omaa viestiäni.

Ehkä olisi pitänyt odottaa vaan muutama päivä ja tänään laittaa viestiä asiakaspalveluun ekan kerran kysymällä että missäs konsolini menee tällä hetkellä kun toimitus aika oli laitettu 4-7työpäivää by matkahuolto.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
324
Täällä tilattu klo 12.00 ja vahvistusviesti tuli klo 12.10. Sähköpostissa luki, että tuotetta on toimittajan varastossa ja toimitusaika 4-7 arkipäivää. Luotan tähän ja jos ei konsolia kuulu, niin lähtee tilauksen peruutus ja pyydetään massit takaisin. Tilausnumero on 14018XXXX. Olisiko tuo tilausnumero sellainen, että kun joku tilaa jotain tavaraa, niin tilausnumeroon lisätään yksi numero?
Tilasin myös klo 12.00 aikoihin ja vahvistus tuli mulle jo 12.02. Tilausnumeron alku mulla 140185XXX. Ja vahvistusmailissa lukee saatavuus "varastossa".

Ja oletan siis tuon tilausnumeron olevan juokseva, koska seuraavan päivän tilaus on jo 140195XXX...
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
278
Tilasin myös klo 12.00 aikoihin ja vahvistus tuli mulle jo 12.02. Tilausnumeron alku mulla 140185XXX. Ja vahvistusmailissa lukee saatavuus "varastossa".

Ja oletan siis tuon tilausnumeron olevan juokseva, koska seuraavan päivän tilaus on jo 140195XXX...
Itselläni on 140186XXX ja tilausvahvistus klo 12.11
 
Liittynyt
20.09.2020
Viestejä
122
Tilasin myös klo 12.00 aikoihin ja vahvistus tuli mulle jo 12.02. Tilausnumeron alku mulla 140185XXX. Ja vahvistusmailissa lukee saatavuus "varastossa".

Ja oletan siis tuon tilausnumeron olevan juokseva, koska seuraavan päivän tilaus on jo 140195XXX...
Itsellä alkaa myös tuolla 140185 oma tilaukseni jonka vahvistusviesti tuli klo. 12:05
 
Liittynyt
13.11.2020
Viestejä
74
Kaveri tilasi viime viikon perjantaina Powerilta kello 10, kun tuli se yllätyserä myyntiin ja ostovaiheessa luki, että "tulossa keskusvarastoon 15.12". Onko kukaan saanut tuosta samasta joukosta tietoa konsolin saapumisesta, pitääkö tuo 15.12 toimitus paikkansa?
 
Liittynyt
25.11.2020
Viestejä
11
Gigantin takuuehdoista poimittuna: "Takuuaika katsotaan alkaneeksi tuotteen toimituspäivästä lähtien."

En tiedä miten muilla, mutta eihän tuossa olisi mitään järkeä.
Juuri kysyin asiaa Prismasta ja mulle sanoi että takuuaika alkaa tilausvahvistuksella näkyvästä ostopäivästä. Voihan se olla että jauhoi shittiä, ei ne mitään tiedä mistään muustakaan.
 
Liittynyt
09.11.2020
Viestejä
10
Kaveri tilasi viime viikon perjantaina Powerilta kello 10, kun tuli se yllätyserä myyntiin ja ostovaiheessa luki, että "tulossa keskusvarastoon 15.12". Onko kukaan saanut tuosta samasta joukosta tietoa konsolin saapumisesta, pitääkö tuo 15.12 toimitus paikkansa?
22.12 arvioitu toimitusaika ainakin täällä
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
31
Kysäisin vielä Prismasta näistä Marjatan kommenteista 2-6 päivän toimituksesta. Vastaukseksi tuli: "Seuraavan erän saapumisesta ei ole saapunut vielä tarkkaa tietoa, mutta tuotteet toimitetaan uudesta erästä niin pian kuin mahdollista. Tällä hetkellä emme pysty luvata tarkempaa aikaa. Kaikki tuotteet toimitetaan niin pian kuin mahdollista, tämän hetkisen tiedon mukaan ennen joulua. Pahoittelemme kovasti viivästyksen aiheuttamaa vaivaa."
 
Liittynyt
08.05.2018
Viestejä
4
Mulla Gigantin toimitusnumero 140187xxx ja tilausvahvistus 12:35. Matkahuollon seurannan mukaan paketti on saapunut eilen illalla Turkuun.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 459
Viestejä
4 162 761
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
domppaaaa

Hinta.fi

Ylös Bottom