Okei. Toivoa on siis, että jouluksi ehtisi. Kiva olisi, kun pääsisi porukalla pelaamaan joululomalla.22.12 arvioitu toimitusaika ainakin täällä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:05 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>
Okei. Toivoa on siis, että jouluksi ehtisi. Kiva olisi, kun pääsisi porukalla pelaamaan joululomalla.22.12 arvioitu toimitusaika ainakin täällä
Nyt kyl täytyy sanoa muutama ärräpää, eikä mitään henkilökohtaista siis. Mikähän on logiikka sit, millä ne gigantilla käsittelee tilauksia?Mulla Gigantin toimitusnumero 140187xxx ja tilausvahvistus 12:35. Matkahuollon seurannan mukaan paketti on saapunut eilen illalla Turkuun.
Nyt kyl täytyy sanoa muutama ärräpää, eikä mitään henkilökohtaista siis. Mikähän on logiikka sit, millä ne gigantilla käsittelee tilauksia?
Mulla Gigantin toimitusnumero 140187xxx ja tilausvahvistus 12:35. Matkahuollon seurannan mukaan paketti on saapunut eilen illalla Turkuun.
Kas näinhän se onkin että gigantin paletti on täysin sekaisin
Mulla Gigantin toimitusnumero 140187xxx ja tilausvahvistus 12:35. Matkahuollon seurannan mukaan paketti on saapunut eilen illalla Turkuun.
Onko lähetetty jo? Jos ei niin tämä joulukuun erä on myyttinen olento jonka olemassaolosta chat-asiakaspalvelijat kiistelevät tähän päivään saakka.Mulle 12.03 tilaukselle luvattiin joulukuulle tilausnumerolla
140185xxx.
Täällä konsoli kotiutettu tänään aamupäivällä. Klo 12 erästä Tilausnumerolla 140189xxx.
Voimia odotukseen.
Itsehän vaadin sen 500€ niinkuin muuan Salolainen
sama täälläMulle 12.03 tilaukselle luvattiin joulukuulle tilausnumerolla
140185xxx.
Ei ole lähtetetty. Tosin tilasin kyllä kotiinkuljetuksella vahingossa nii ehkä se jotenkin vaikuttaa mun tilauksen kulkuun.Onko lähetetty jo? Jos ei niin tämä joulukuun erä on myyttinen olento jonka olemassaolosta chat-asiakaspalvelijat kiistelevät tähän päivään saakka.
Käsittämätöntä kyllä... Itselläni myös siis 140185XX ja tilausvahvistus 12:03, ja sitten jotkut tilaukset jotka tilattu puoli tuntia sen jälkeen on lähtenyt toimitukseen?
Jotenkin tuntuu siltä, että 12:00-12:30 ei tilanneita ei ole lähtenyt yhtään, mutta sitten >12:30 lähtien joitain tilauksia on otettu toimitukseen. Eli ts. joku varastojannari on kliksutellut vähän väärät tilaukset ulos ja laitettu keräilyyn (varmaan tyyliin lähteneet pakkaamaan niitä 1. erän tilauksia ja mukaan eksynyt jokunen onnekas 2. erästä).
En itse helpolla valita, mutta nyt on kyllä pakko itsekin laittaa Gigantille tästä viestiä.
Tilausvahvistus Gigantti 2 erä 12.32 tilausnumero 140186XXX saapu varastoon 2.12sama täällä
Mitä aiotte laittaa valitukseen?
mulla se digital edition niin se kai saapuu siinä myöhemässä erässä 7.12Tilausvahvistus Gigantti 2 erä 12.32 tilausnumero 140186XXX saapu varastoon 2.12
Tätä just mietin. Kovasti tekisi mieli mennä räyhäämään mutta virallisestihan yhtään kello 12:n PS5:sta ei ole lähetetty. Vaikka tänne postattaisiin tarkat tiedot ja todisteet niin Gigantti voi aina vedota joko siihen että ei pidä paikkaansa tai että kyseessä on ollut virhe ja lupauksia ei varsinaisesti ole rikottu.En oikein suoraan sanoen edes tiedä vielä. Se on kuitenkin totta, että toimitus oikeasti "luvattiin" vasta tammikuulle, joten toisaalta tässä on ihan turha möyhytä. Sekään ei valitettavasti käy kovin uskottavana argumenttina, että "netissä pari ihmistä kerto, että heille on jo konsoli tullut vaikka tilasin ennen niitä"... Joten saa nyt nähdä, itse ainakin vielä toistaiseksi odottelen sittenkin tilanteen kehittymistä.
Tunteet nostaa siis pintaan ainoastaan tuo "epäreiluus", eli se, että jotkut ovat (väitetysti) konsolin saaneet vaikka tilanneet myöhemmin. Vaikka se toimituslupaus kuitenkin on vasta tammikuulle omalle tilaukselle.
Normal editionm
mulla se digital edition niin se kai saapuu siinä myöhemässä erässä 7.12
Tämä on totta. Toisaalta olettaisin että Gigantti vetoaa juuri tuohon tammikuulupaukseen siinä mielessä, että automaattisesti generoidun tilausvahvistuksen virheellinen luvattu päivä ei pidä paikkaansa eikä jokainen kello 12 tilannut ole oikeutettu saamaan Spider-Man Miles Morales Ultimate Editionia hyvityksenä riistosta.Piti ihan käyttäjätili tehdä, että pääsee kommentoimaan, kun tätä triidiä lukenut nyt muutaman päivän. Tilasin itse konsolin Gigantin 2. erästä ja tilausvahvistuksessa lukee, että tuote saapuu varastoon 2.12. Okei, tämä luvattiin vasta tammikuulle, mutta eikö Gigantillakin ole jotkut toimitusajat mainittu? Niiden vikahan se on jos virheellisesti on ilmoitettu milloin tuotetta tulee lisää varastoon.
Varmaan helvetin epäselvästi muotoiltu teksti, pahoittelut siitä!
Jeps, outoa silti, että osalla porukasta tilausvahvistuksessa tuotetta on varastossa ja osalla tulee joulukuun 2. päivä varastoon. Kummallisen paljon järjestelmävirheitä Gigantilla. Raukat eivät osanneet ennakoidaTämä on totta. Toisaalta olettaisin että Gigantti vetoaa juuri tuohon tammikuulupaukseen siinä mielessä, että automaattisesti generoidun tilausvahvistuksen virheellinen luvattu päivä ei pidä paikkaansa eikä jokainen kello 12 tilannut ole oikeutettu saamaan Spider-Man Miles Morales Ultimate Editionia hyvityksenä riistosta.
Oho :oMiltäs eilen CDON yllätyserästä napanneiden tilaus näyttää? Itsellä mennyt Mitätöity -tilaan. En ole aspaan vielä ollut yhteydessä. Mitään ilmoitusta mitätöinnistä ei tullut.
”Käsitellään” olin kyllä itsekkin varautunut että konsolia ei välttämättä saa. Saa nähdä.Miltäs eilen CDON yllätyserästä napanneiden tilaus näyttää? Itsellä mennyt Mitätöity -tilaan. En ole aspaan vielä ollut yhteydessä. Mitään ilmoitusta mitätöinnistä ei tullut.
Miltäs eilen CDON yllätyserästä napanneiden tilaus näyttää? Itsellä mennyt Mitätöity -tilaan. En ole aspaan vielä ollut yhteydessä. Mitään ilmoitusta mitätöinnistä ei tullut.
Minulla tilausvahvistuksessa lukee toimitusnumero. Eikai sen väliä vaikka joku sen tietää? Minulla 4 viimeistä 5682No joka on saanut tuosta Gigantin klo 12 erästä koneensa (tai on jo postissa) voisi antaa osviittaa tilausnumerostaan, jos ei halua antaa kokonaan. Voisi verrata onko oma tilausnumero isompi vai pienempi. Jos pienempi niin voisi vähän kysellä gigantilta, että miksi ei käsitellä järjestyksessä tilauksia..
Mihin aikaan sait vahvistusviestin?Minulla tilausvahvistuksessa lukee toimitusnumero. Eikai sen väliä vaikka joku sen tietää? Minulla 4 viimeistä 5682
EDIT: lisäsin pari numeroa lisää
12:02:06Mihin aikaan sait vahvistusviestin?
Edelleenkään en usko, että ainoastaan sillä on merkitystä kuinka nopeasti on saanut tilausprosessin loppuun. Siellä on joku varaussysteemi jo ostoskoriin laitettaessa, mikä vaikuttaa.
Sulla on noin 100 pienempi numero kuin itsellä ja omastani vahvistusviesti tuli 12:05. Vissiin pitkä odotus itsellä edessä siis12:02:06
Mahtavaa! Eli nyt kaikki klo 12 tilanneet saa varmasti konsolinsa vielä tämän vuoden puolella.Playstation ilmotti just Twitterissä "We want to thank gamers everywhere for making the PS5 launch our biggest console launch ever. Demand for PS5 is unprecedented, so we wanted to confirm that more PS5 inventory will be coming to retailers before the end of the year - please stay in touch with your local retailers. "
Aijai. No kannattaa lähettää viestiä aspaan. Aika perseestä tollanen. Oot kuitenkin varmaan jonossa.No mitä vittua, huomasin että cdon.fissä oli digital edition tilattavissa ja pääsin maksun läpi mutta tämän jälkeen tuli ilmoitus, että tuotetta ei ole varastossa. Rahat lähti tililtä mutta tilausta ei näy omissa tiedoissa
Itsellä myös jäänyt käsitellään tilaan. Pahoin pelkään, että jää saamattaMiltäs eilen CDON yllätyserästä napanneiden tilaus näyttää? Itsellä mennyt Mitätöity -tilaan. En ole aspaan vielä ollut yhteydessä. Mitään ilmoitusta mitätöinnistä ei tullut.
Sielä nyt on tehty satoja ellei tuhansia muitakin tilauksia, niin ei nyt vielä kannata vielä maalailla piruja seinille.Itsellä myös jäänyt käsitellään tilaan. Pahoin pelkään, että jää saamatta
Jos lukee että varaston vastaanottama niin tuskin enää perutaan. Itsellä ainakin niin lukee.Itsellä myös jäänyt käsitellään tilaan. Pahoin pelkään, että jää saamatta
Vieläkin näkyy ostonappi vihreänä mutta nyt ei anna tuotetta ostoskoriin kuitenkaanNo mitä vittua, huomasin että cdon.fissä oli digital edition tilattavissa ja pääsin maksun läpi mutta tämän jälkeen tuli ilmoitus, että tuotetta ei ole varastossa. Rahat lähti tililtä mutta tilausta ei näy omissa tiedoissa eikä mitään vahvistusta tilauksesta tullut. Saatana mitä paskaa.
Edelleenkään en usko, että ainoastaan sillä on merkitystä kuinka nopeasti on saanut tilausprosessin loppuun. Siellä on joku varaussysteemi jo ostoskoriin laitettaessa, mikä vaikuttaa.