10.00 tuli vissii ilmoitus siitä erästä. Mites nopsaa sait tilattua?Sain myös tilattua. Ilmainen toimitus taloyhtiön smartpostiin![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
10.00 tuli vissii ilmoitus siitä erästä. Mites nopsaa sait tilattua?Sain myös tilattua. Ilmainen toimitus taloyhtiön smartpostiin![]()
10.00 tuli vissii ilmoitus siitä erästä. Mites nopsaa sait tilattua?
Mulla oli 11.00 tilausvahvistus ja näköjään postitettukkin.10.49 oma tilausvahvistus. Täältä saatavuus ketjusta ilmoituksen bongasin. En ollut muilla listoilla.
DNA oli nopea ja postitti paketin jo eilen.
Okei. Ite menin 4min jälkee dna sivulle siitä ku tuli s-postiin ilmoitus "ps5 saatavilla" noh olin vissii sen 4min myöhäs ku en saanut tilattua10.49 oma tilausvahvistus. Täältä saatavuus ketjusta ilmoituksen bongasin. En ollut muilla listoilla.
DNA oli nopea ja postitti paketin jo eilen.
Okei. Ite menin 4min jälkee dna sivulle siitä ku tuli s-postiin ilmoitus "ps5 saatavilla" noh olin vissii sen 4min myöhäs ku en saanut tilattua
Elisalta tärppäsi! Kerrankin homma toimi niinkun piti! Kiitos @mikkark sivustostasi!
Sain Elisalle kanssa tilauksen sisään, mutta pian tupsahtikin tekstari, että "ei varastossa, ilmoitamme toimitusajasta erillisellä tekstiviestillä kolmen arkipäivän sisällä".
Pitääkö nykyisessä tilanteessa ottaa kuitenkin pienenä voittona, että pääsi edes jonoon?
Tuliko sulle kuitenkin tuo ensimmäinen Elisan tekstari "Kiitos tilauksestasi! Lähetämme sinulle pian tilausvahvistuksen, jossa on tiedot tilauksestasi."? Ja jos tuli, niin mihin aikaan? Oman tilauksen puolesta vähän jännitän täällä...Jonoon jouduin ja peruin saman tien.
Tuliko sulle kuitenkin tuo ensimmäinen Elisan tekstari "Kiitos tilauksestasi! Lähetämme sinulle pian tilausvahvistuksen, jossa on tiedot tilauksestasi."? Ja jos tuli, niin mihin aikaan? Oman tilauksen puolesta vähän jännitän täällä...
Voi harmittaa, jos tuleekin ilmoitus että viikon päästä tulee uusi erä, josta olisit konsolin saanut pysymällä jonossa.Se tuli aika lailla heti. Ja sit hetken perästä että tuote loppu ja että ilmoittavat toimitusajasta myöhemmin. En jäänyt sitä odotteleen vaan peruin saman tien.
Itellä ei ole tullu mitää tekstaria, vaan säkhöpostilla tilausvahvistus ja maksuvahvistus.. En silti tiedä jos jonoon on jouduttu vai tietääkö joku jos minua onnisti tällä kertaa?
Itellä tuli 10.02 tilausvahvistus, mutta vielä ei muuta. Eli vissiin mahdollista vielä saaha?
Minulle Horizon-peli tuli erillisessä lähetyksessä päivää ennen konsolia. Omakin konsoli oli hassusti pakattu, paketti oli kyllä ehjä mutta se oli reilusti isompi kuin konsolin paketti ja huonosti pakattu => konsolin paketti heilui pahvilaatikossa puolelta toiselle. Ei ollut kuitenkaan onneksi vahingoittunut.Saiko joku Elisan bundlesta tuota Horizon peliä? Itsellä pakkaus oli heikosti pakattu ja vain kahdella päätyteipillä kiinni. Kuva otettu Postista.
![]()
![]()
No niinpä näkyy. Oli useampi paketti tulossa ja näköjään yksi paketti onkin automaatissa. Jotenkin meni ohi, kun perään tuli viesti, että paketti ei mahdu automaattiin ja noutopiste vaihdettu. Eli peli odottaa automaatissa.Minulle Horizon-peli tuli erillisessä lähetyksessä päivää ennen konsolia. Omakin konsoli oli hassusti pakattu, paketti oli kyllä ehjä mutta se oli reilusti isompi kuin konsolin paketti ja huonosti pakattu => konsolin paketti heilui pahvilaatikossa puolelta toiselle. Ei ollut kuitenkaan onneksi vahingoittunut.
Tällä hetkellä alhaalla koko levyasemaversion tuotesivuVerkkokauppa.com näyttäisi myyvän PS5 parin-kolmen viikon toimituksella. On saanut ostoskoriin jo pitkän aikaa. Erikoinen juttu.
Hei,
saat tämän viestin koska tilasit tänään PS5 -pelikonsolin. Meillä oli valitettavasti tuotesivulla väärä tieto tuotteen toimitusajasta, eikä seuraavasta erästä tällä hetkellä ole arviota.
Saat viestin, kun tilauksesi on toimitustavasta riippuen noudettavissa tai postitettu.
Ystävällisin terveisin
Verkkokauppa.com asiakaspalvelu
Nappasin pari disciä verkkiksestä botilla. Yv:llä kahdelle ekalla tunnarit.
Itse en pysty Yv:ä kirjoittamaan, mutta jos tähän suuntaan onnistuu laittamaan, niin arvostaisin kovasti.Vielä olis toinen vapaana.
Postin seurannassa oli aluksi vaan painona 1.5kg ja "ei vielä saapunut postille", mutta nyt sinne näyttäisi tupsahtaneen paketin painoksi 6.8kg ja arvioiduksi toimitusajaksi huominen. Uskaltaisko sitä jo varovasti olettaa, että pelkkä Horizon ei paina ihan noin paljoa.Elisalta tuli viestiä, että paketti laitettu matkaan. Ei tietoa siitä onko kyseessä pleikkari vai peli![]()
Itse en pysty Yv:ä kirjoittamaan, mutta jos tähän suuntaan onnistuu laittamaan, niin arvostaisin kovasti.
Sama ilmiö ja laitoin palautteen että jos on ainoastaan liian väljiä pakkauslaatikoita käytettävissä niin kai sinne nyt jotain styroxiässää saa hoidettua täytteeksi! Ehjä oli onneksi mutta ei se heiluminen tuotetta ainakaan paranna.Minulle Horizon-peli tuli erillisessä lähetyksessä päivää ennen konsolia. Omakin konsoli oli hassusti pakattu, paketti oli kyllä ehjä mutta se oli reilusti isompi kuin konsolin paketti ja huonosti pakattu => konsolin paketti heilui pahvilaatikossa puolelta toiselle. Ei ollut kuitenkaan onneksi vahingoittunut.
Eipä toiminu tunnukset. No, jospa vielä joskus nappaisi!Tässä tunnarit verkkikseen nopeimmalle, kannattaa vaihtaa salasana nopeasti
user: virtasenpete1982@gmail.com
Pass: Pelimies82
Eipä toiminu tunnukset. No, jospa vielä joskus nappaisi!
Juuh, joku muu ehti ensin.
Oliko nuo sinun tunnarisi siihen erään, jota Verkkis myi 2-3 viikon toimitusajalla, mutta josta heillä ei ole oikeasti tietoa ja ihmiset meni jonoon?
Tästä tuoreimmasta dropista oli kyse tosiaan, mutta ainakin ps5 oli varautunut tilaukselle 1-2 päivän toimitusajalla (nouto). Vaikea sanoa pitääkö paikkansa, tunnukset saaneet henkilöt voivat kommentoida miten kävi.
Joo, just tuli seurantakoodi lähetykselle rismasta ja sopivasti eilen tuli hommattua bonuskorttiPrismastakin näytti saaneen joku tänään ostettua.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.