Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minulle Horizon-peli tuli erillisessä lähetyksessä päivää ennen konsolia. Omakin konsoli oli hassusti pakattu, paketti oli kyllä ehjä mutta se oli reilusti isompi kuin konsolin paketti ja huonosti pakattu => konsolin paketti heilui pahvilaatikossa puolelta toiselle. Ei ollut kuitenkaan onneksi vahingoittunut.Saiko joku Elisan bundlesta tuota Horizon peliä? Itsellä pakkaus oli heikosti pakattu ja vain kahdella päätyteipillä kiinni. Kuva otettu Postista.

No niinpä näkyy. Oli useampi paketti tulossa ja näköjään yksi paketti onkin automaatissa. Jotenkin meni ohi, kun perään tuli viesti, että paketti ei mahdu automaattiin ja noutopiste vaihdettu. Eli peli odottaa automaatissa.Minulle Horizon-peli tuli erillisessä lähetyksessä päivää ennen konsolia. Omakin konsoli oli hassusti pakattu, paketti oli kyllä ehjä mutta se oli reilusti isompi kuin konsolin paketti ja huonosti pakattu => konsolin paketti heilui pahvilaatikossa puolelta toiselle. Ei ollut kuitenkaan onneksi vahingoittunut.
Tällä hetkellä alhaalla koko levyasemaversion tuotesivuVerkkokauppa.com näyttäisi myyvän PS5 parin-kolmen viikon toimituksella. On saanut ostoskoriin jo pitkän aikaa. Erikoinen juttu.
Hei,
saat tämän viestin koska tilasit tänään PS5 -pelikonsolin. Meillä oli valitettavasti tuotesivulla väärä tieto tuotteen toimitusajasta, eikä seuraavasta erästä tällä hetkellä ole arviota.
Saat viestin, kun tilauksesi on toimitustavasta riippuen noudettavissa tai postitettu.
Ystävällisin terveisin
Verkkokauppa.com asiakaspalvelu
Nappasin pari disciä verkkiksestä botilla. Yv:llä kahdelle ekalla tunnarit.
Itse en pysty Yv:ä kirjoittamaan, mutta jos tähän suuntaan onnistuu laittamaan, niin arvostaisin kovasti.Vielä olis toinen vapaana.
Postin seurannassa oli aluksi vaan painona 1.5kg ja "ei vielä saapunut postille", mutta nyt sinne näyttäisi tupsahtaneen paketin painoksi 6.8kg ja arvioiduksi toimitusajaksi huominen. Uskaltaisko sitä jo varovasti olettaa, että pelkkä Horizon ei paina ihan noin paljoa.Elisalta tuli viestiä, että paketti laitettu matkaan. Ei tietoa siitä onko kyseessä pleikkari vai peli
Itse en pysty Yv:ä kirjoittamaan, mutta jos tähän suuntaan onnistuu laittamaan, niin arvostaisin kovasti.
Sama ilmiö ja laitoin palautteen että jos on ainoastaan liian väljiä pakkauslaatikoita käytettävissä niin kai sinne nyt jotain styroxiässää saa hoidettua täytteeksi! Ehjä oli onneksi mutta ei se heiluminen tuotetta ainakaan paranna.Minulle Horizon-peli tuli erillisessä lähetyksessä päivää ennen konsolia. Omakin konsoli oli hassusti pakattu, paketti oli kyllä ehjä mutta se oli reilusti isompi kuin konsolin paketti ja huonosti pakattu => konsolin paketti heilui pahvilaatikossa puolelta toiselle. Ei ollut kuitenkaan onneksi vahingoittunut.
Eipä toiminu tunnukset. No, jospa vielä joskus nappaisi!Tässä tunnarit verkkikseen nopeimmalle, kannattaa vaihtaa salasana nopeasti
user: virtasenpete1982@gmail.com
Pass: Pelimies82
Eipä toiminu tunnukset. No, jospa vielä joskus nappaisi!
Juuh, joku muu ehti ensin.
Oliko nuo sinun tunnarisi siihen erään, jota Verkkis myi 2-3 viikon toimitusajalla, mutta josta heillä ei ole oikeasti tietoa ja ihmiset meni jonoon?
Tästä tuoreimmasta dropista oli kyse tosiaan, mutta ainakin ps5 oli varautunut tilaukselle 1-2 päivän toimitusajalla (nouto). Vaikea sanoa pitääkö paikkansa, tunnukset saaneet henkilöt voivat kommentoida miten kävi.
Joo, just tuli seurantakoodi lähetykselle rismasta ja sopivasti eilen tuli hommattua bonuskorttiPrismastakin näytti saaneen joku tänään ostettua.
Itellä maanantaista tilaus verkkiksestä ja näkyy että olis varattu jo minulle mutta ei ole lähetettyPirsma oli taas nopea, tunnissa tilausvahvistuksesta paketti pakattu ja odottaa Postin noutoa.
Saitko monelta tilauksen sisään? Itsellä 10.14 ja perään tuli viesti ettei tarvi haaveilla 2-3vkon toimitusajasta.Itellä maanantaista tilaus verkkiksestä ja näkyy että olis varattu jo minulle mutta ei ole lähetetty
9:27. Ei tullut itselle mitään viestiä ainkaan vielä ettei voisi toimittaa.Saitko monelta tilauksen sisään? Itsellä 10.14 ja perään tuli viesti ettei tarvi haaveilla 2-3vkon toimitusajasta.
Tuli Verkkiksen maanantain batchista tilausvahvistus klo 9:34 ja näkyi ilmeisen varattuna, mutta vaihdoin tänään Prisman tilaukseen ja peruin sen verkkokupan eli siitä vapautui mahdollisesti yksi jollekinSaitko monelta tilauksen sisään? Itsellä 10.14 ja perään tuli viesti ettei tarvi haaveilla 2-3vkon toimitusajasta.
9:27. Ei tullut itselle mitään viestiä ainkaan vielä ettei voisi toimittaa.
Edit: 23.00 tuli viestiä että on lähetetty ja seurantakoodi mukana
Joo varmaan muutama tilaus kerenny tuohon 45 minuutin aikaikkunaan tulemaan ennen kuin puhalsivat pelin poikki. No tuleepahan joskus.Tuli Verkkiksen maanantain batchista tilausvahvistus klo 9:34 ja näkyi ilmeisen varattuna, mutta vaihdoin tänään Prisman tilaukseen ja peruin sen verkkokupan eli siitä vapautui mahdollisesti yksi jollekin
Verkkiksessä saatavilla, tilaus menee parin viikon päähän.
PlayStation 5 (PS5) -pelikonsolit
PS5 eli PlayStation 5 on himoittu pelikonsoli, jota myydään kahdenlaisena versiona. Löydä oma PS5 Verkkikseltä!www.verkkokauppa.com
Eilen 23:59 lähetetty mun tilaus (levyasemallinen maanantailta) matkaan eli ennen aikojaan, vaikka piti 2-3 vkon päästä tai n. 14.6. mennessä olla.
Sentään oli laatikossa. Gigantti aikanaan 2021 pisti Digiversion ilman mitään pakettia lähetyskortti vain liimattuna myyntilaatikkoon Eipä siinä mitään ehjänä laite oli kun hyvin pakattuna tuossa boksissaan.Saiko joku Elisan bundlesta tuota Horizon peliä? Itsellä pakkaus oli heikosti pakattu ja vain kahdella päätyteipillä kiinni. Kuva otettu Postista.
Toivottavasti alkaa jäämään trokareille laitteet käsiin ja niiden hinnat dippaisivatTori siellä noin 90-100 laitteen nurkilla.
Eipä ne niille käteen jää. Käyttävät pitkää palautusoikeutta hyödyksi. Jos ei ole viimeiseen palautuspäivään mennessä mennyt, käyvät palauttamassa. Ja sitten jonkun toisen tai saman trokarin skripti nappaa palautuneen laitteen. Ja sama uudestaan. Huoh.Toivottavasti alkaa jäämään trokareille laitteet käsiin ja niiden hinnat dippaisivat
Tilasin siitä viimeisimmästä Elisan erästä, mutta silloin ei riittänyt minulle. Jätin tilauksen auki ja tänään tuli tekstiviesti, että arviolta vko 22-23 tulee konsoli.
Mites tämän pv gigantti? Saako sen vai ei
Aa joo. Hemmetti ku pakottavat ostamaan. Dna:lta ne tarjoaa tuon pelin melkeenpä kaupanpäälleSinne on tulossa bundle myyntiin: "PlayStation 5 + Pulse 3D -kuulokkeet + Gran Turismo 7". Hinta päivittyy sinne about 700 tienoille kohta varmaankin ja sitten pääsee ostamaan.
Samaa mieltä. Taitavat silti mennä kaupaksi tuon osamaksun turvin. Jää omalta kohdalta ostamatta.Aa joo. Hemmetti ku pakottavat ostamaan. Dna:lta ne tarjoaa tuon pelin melkeenpä kaupanpäälle