PlayStation 5 tilausseuranta

Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
387
Mä tilasin tuolta DNA:lta jo 10min yli 9 tänä aamuna onnistuneesti, aina sama juttu että toivoo vaan sen ps5 sivuston lagittavan että kerkiää itse tilata, tällä kertaa success, mikäköhän kesti mut parempi niin. Ei muuten ollut ensimmäinen kerta kun DNA:lla tulee nuo perjantaina aamupäivästä myyntiin, kantsii siis käydä kattelee perjantai-aamusin ja toivoa että saa tilauksen läpi ennen ryysis-emailia.
Juu ei lagitettu, vaan tosiaan DNA laittoi tuotteen myyntiin uudella osoitteella, kun oli erilainen bundle tällä kertaa. Se piti erikseen palveluun päivittää. Jossain vaiheessa minulla oli Giganttiin ja johonkin toiseen kauppaan sellainen vahti, joka haki PS5:sta tuotelistauksesta ja laittoi minulle siitä viestiä, jotta pystyin osoitteen päivittämään. Muuten olen sen varassa, että huomaan homman itse, tai minulle siitä ilmoitetaan (tai kuten tässä tapauksessa, joku mainitsi asiasta täällä seurantaketjussa).
 

Meq

Liittynyt
13.09.2021
Viestejä
138
Täällä onnistui tuon DNA:n tarjouksen kanssa, enkä edes kiirehtinyt. Meiliin tuli ilmoitus, mutta en ehtinyt siihen reagoimaan. Huomasin sitten ohimennen vielä 10min päästä uudestaan, että joku oli saatavuusketjussa linkittänyt saman ja klikkasin sitä lähinnä mielenkiinnosta olettaen että kaikki menivät jo, mutta mitä vielä, sieltä sai purkin ostoskoriin ja tilaus lähti matkalle. Gran Turismolla en todennäköisesti tee mitään, joten se lähtee myyntiin.

Nyt pitää kaivella jostakin vielä toinen ohjain ja joku lataustelakka tms. Ja vissiin ekan sukupolven VR-lasejakin varten piti homata joku lisäpalikka.

Vanha PS4 Pro lähtee samalla myyntiin. Mitähän siitä kehtaisi pyytää kahdella ohjaimella ja ohjainten lataustelakalla?
miten helkkarissa onnistu tollee? ku sain s-postiin ilmoituksen niin laitoin alle 10sec päästä sen ostoskoriin ja etenin ihan tunnistautumiseen asti ja sit noin 4min päästä yritin ostaa nii ei enää ollut saatavilla?
 
Liittynyt
19.04.2022
Viestejä
22
Täällä onnistui tuon DNA:n tarjouksen kanssa, enkä edes kiirehtinyt. Meiliin tuli ilmoitus, mutta en ehtinyt siihen reagoimaan. Huomasin sitten ohimennen vielä 10min päästä uudestaan, että joku oli saatavuusketjussa linkittänyt saman ja klikkasin sitä lähinnä mielenkiinnosta olettaen että kaikki menivät jo, mutta mitä vielä, sieltä sai purkin ostoskoriin ja tilaus lähti matkalle. Gran Turismolla en todennäköisesti tee mitään, joten se lähtee myyntiin.

Nyt pitää kaivella jostakin vielä toinen ohjain ja joku lataustelakka tms. Ja vissiin ekan sukupolven VR-lasejakin varten piti homata joku lisäpalikka.

Vanha PS4 Pro lähtee samalla myyntiin. Mitähän siitä kehtaisi pyytää kahdella ohjaimella ja ohjainten lataustelakalla?
En tiedä vaikuttaako, tai miten DNA:lla nuo menee. Ennätin saada tuon itsellä ostoskoriin, mutta aloin arpomaan etten tilaakaan kun en minä tuota peliä halua enkä siitä maksaa. Ei autopelit kiinnosta, jos olisi ollut Ratchet & Clank niin olisin tilannut. Niin poistin tuon sitten ostoskorista. Mutta en tosiaan tiedä oliko mulle varattu edes mitään kun pidin sitä ostoskorissa hetken, että onko DNA:lla sittenkin samalla lailla kuin vaikka Prismalla...
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 699
miten helkkarissa onnistu tollee? ku sain s-postiin ilmoituksen niin laitoin alle 10sec päästä sen ostoskoriin ja etenin ihan tunnistautumiseen asti ja sit noin 4min päästä yritin ostaa nii ei enää ollut saatavilla?
Veikkaan, että siinä on ollut se sama kuin monesti aiemminkin eri vekkokaupoissa, eli tuotteita varataan ostoskoreihin ja sieltä ostamatta jääneet vapautuvat vasta hetken päästä. Kävi varmaan siis tuuri. Kokeilin tosin vielä uudestaan hetken päästä ja silloinkin olisi saanut, eli ei se ihan sekunneista ollut tuossa vaiheessa kiinni.
 

Meq

Liittynyt
13.09.2021
Viestejä
138
Veikkaan, että siinä on ollut se sama kuin monesti aiemminkin eri vekkokaupoissa, eli tuotteita varataan ostoskoreihin ja sieltä ostamatta jääneet vapautuvat vasta hetken päästä. Kävi varmaan siis tuuri. Kokeilin tosin vielä uudestaan hetken päästä ja silloinkin olisi saanut, eli ei se ihan sekunneista ollut tuossa vaiheessa kiinni.
Aa okei. Eli olisin saattanu saada, jos oisin vaa malttanu yrittää kauemmin. Varmaa 200e kehtaa pyytää ps4 pro + ohjaimet. Mut joku 150e on sellanen että joku hakee nopee pois
 
Liittynyt
03.05.2021
Viestejä
24
Vielä joku pleikkaa vailla täällä? Yks ylimääräinen disc verkkiksessä, voin siirtää noutona halukkaalle. Yv jos kiinnostaa, perun muuten tilauksen.

Edit. Meni jo
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.04.2022
Viestejä
13
Nyt on tän viikon ollut hiljasempaa noiden erien kanssa ilmeisesti ku ei oo tullu ilmotuksia?
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
387
Nyt on tän viikon ollut hiljasempaa noiden erien kanssa ilmeisesti ku ei oo tullu ilmotuksia?
Täältä Tietoa PS5:stä kiinnostuneille Suomessa näkee kohdasta "Aiemmat myyntipäivät" milloin on sähköposteja lähtenyt. Viimeksi lähtenyt 23.4 Verkkokauppa.comista, mutta tuo on ollut alle 25 kpl erä (mahdollisesti esim. vain yksi), jolloin sähköpostien saajat arvotaan (tietty prosentuaalinen määrä kaikista).

Oikeastaan koko tämä vuosi on ollut aika hiljainen saatavuuden osalta. Keskimäärin kerran viikossa on ollut jossain isompi erä myynnissä, joten kaikille halukkaille noita ei voi riittää millään.

Torista ja Huuto.netistä on nyt voinut löytää ihan kohtalaisen hyviä diilejä käytetyistä laitteista. Kohtalaisen hyvä diili tarkoittaa siis näiden vehkeiden yhteydessä sitä, että ei tartte maksaa montaakaan kymppiä yli ovh:n.
 
Liittynyt
28.04.2022
Viestejä
13
Täältä Tietoa PS5:stä kiinnostuneille Suomessa näkee kohdasta "Aiemmat myyntipäivät" milloin on sähköposteja lähtenyt. Viimeksi lähtenyt 23.4 Verkkokauppa.comista, mutta tuo on ollut alle 25 kpl erä (mahdollisesti esim. vain yksi), jolloin sähköpostien saajat arvotaan (tietty prosentuaalinen määrä kaikista).

Oikeastaan koko tämä vuosi on ollut aika hiljainen saatavuuden osalta. Keskimäärin kerran viikossa on ollut jossain isompi erä myynnissä, joten kaikille halukkaille noita ei voi riittää millään.

Torista ja Huuto.netistä on nyt voinut löytää ihan kohtalaisen hyviä diilejä käytetyistä laitteista. Kohtalaisen hyvä diili tarkoittaa siis näiden vehkeiden yhteydessä sitä, että ei tartte maksaa montaakaan kymppiä yli ovh:n.
Juu tätä seurailen ja käyn vielä kauppojen etusivut läpi pari kertaa päivässä
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 173
4 kertaa olen tuolta ps5 suomessa sivustolta saanut nyt mailin ja heti kun menen sen nähtyäni kauppaan, on joka kerta ollut pleikkarit loppu. Että ei se ihan niin helppoa ole ellet päivystä sähköpostia niin että huomaan sen sekunnissa ja heti klikkaat sivun auki.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
387
Niitä maileja lähtee tosiaan 11000 tällä hetkellä ja kun erien koot on luokkaa muutamia satoja korkeintaan, niin joku jää valitettavasti ilman. Se on saattanut olla ihan tuuristakin kiinni, jos on samalla sekunnilla painamassa tuotetta ostoskoriin kuin 1000 muuta, että kuka sen lopulta sinne saa.

Prisman suhteen auttaa se, jos on valmiiksi sisään kirjautuneena (ja tämän siis tekee joka ikinen arkipäivä aamusella). Se nopeuttaa ostamista ja saa sitten varsinkin ne joidenkin mielestä elintärkeät bonukset. Muiden kauppojen osalta ei oikein kikkakolmosia sitten olekaan.

Tsemppiä seuraavan erän kanssa!
 
Liittynyt
19.04.2022
Viestejä
22
Varmaan se on helppoa niille, jos joka kerta on saanut mailin Verkkiksen myynneistä, kun niistä ei tosiaan kaikille tule vaan pienemmälle arvotulle porukalle....
Ehkä se arpa suosii joskus tännekin :D
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
387
Varmaan se on helppoa niille, jos joka kerta on saanut mailin Verkkiksen myynneistä, kun niistä ei tosiaan kaikille tule vaan pienemmälle arvotulle porukalle....
Ehkä se arpa suosii joskus tännekin :D
Muistuttaisin vielä, että siellä voi tosiaan olla vain 1 kpl myynnissä silloin kun ne saajat arvotaan ja saajia on noin 500.
 
Liittynyt
20.04.2018
Viestejä
327
Muistuttaisin vielä, että siellä voi tosiaan olla vain 1 kpl myynnissä silloin kun ne saajat arvotaan ja saajia on noin 500.
Mielestäni esim verkkiksen kanssa tuntuu, että jonkinlaisia botteja tai scriptejä laajemmin käytössä, eli yksittäisiä irtokappaleita aika turha yrittää metsästää, ainakaan siis verkkiksestä. En tiedä kuinka nopeasti PS5suomessa sivusto päivittää VK sivuja & lähettelee maileja, mutta tuskin noista edes välttämättä lähtenyt tietoa, kun tuotteet jo varattuna ostoskoreihin, ainakaan jos yksittäisiä kappaleita palautuu myyntiin.
 
Liittynyt
03.05.2021
Viestejä
24
Mistä sä noita revit
Tein botin aikoinaan, jolla olen poiminut pleikat itselleni ja kaikille mahdollisille tutuille ja tutun tutuille :D. Tuo refreshaa sivua ja ostaa sen verran nopeasti, että aina ei ps5suomessa.com ehdi edes noteeraamaan sitä. Voisin ehkä yhden tai pari vielä poimia, sitten päästän botin eläkkeelle.
 
Liittynyt
28.04.2022
Viestejä
13
Tein botin aikoinaan, jolla olen poiminut pleikat itselleni ja kaikille mahdollisille tutuille ja tutun tutuille :D. Tuo refreshaa sivua ja ostaa sen verran nopeasti, että aina ei ps5suomessa.com ehdi edes noteeraamaan sitä. Voisin ehkä yhden tai pari vielä poimia, sitten päästän botin eläkkeelle.
Arvasin:lol: tänne sit yks :giggle:
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
387
Ps5Suomessa.com käy sivulla viiden minuutin välein. Joidenkin kauppojen kohdalla pystyn kutsumaan suoraan kaupan omaa rajapintaa, ihan kuten heidän webbisivunsakin, mutta Verkkiksen tapauksessa sivu scrapetetaan. Sitä ei pysty tekemään kovin nopealla syklillä. Tällä ei siis minkään botin kanssa kilpailla.
 
Liittynyt
07.11.2020
Viestejä
23
Aika kehno peli jo itsessään tämä Operaatio PS5:n Hankinta, kun pelaaja itse voi aika rajallisesti vaikuttaa voittajan valintaan.
 

Meq

Liittynyt
13.09.2021
Viestejä
138
Tänään oli taas Dna:lla pieni erä myynissä. Kerkeskö kukaan ostamaan?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
627
10.00 tuli vissii ilmoitus siitä erästä. Mites nopsaa sait tilattua?
10.49 oma tilausvahvistus. Täältä saatavuus ketjusta ilmoituksen bongasin. En ollut muilla listoilla.

DNA oli nopea ja postitti paketin jo eilen.
 

Meq

Liittynyt
13.09.2021
Viestejä
138
10.49 oma tilausvahvistus. Täältä saatavuus ketjusta ilmoituksen bongasin. En ollut muilla listoilla.

DNA oli nopea ja postitti paketin jo eilen.
Okei. Ite menin 4min jälkee dna sivulle siitä ku tuli s-postiin ilmoitus "ps5 saatavilla" noh olin vissii sen 4min myöhäs ku en saanut tilattua
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
387
Okei. Ite menin 4min jälkee dna sivulle siitä ku tuli s-postiin ilmoitus "ps5 saatavilla" noh olin vissii sen 4min myöhäs ku en saanut tilattua
Se sähköposti lähti vasta, kun päivitin palveluun uuden osoitteen, jota seurata. DNA:lla sivu aina vaihtuu, kun keksivät uuden bundlen, jossa myydä PS5.

Nyt tein semmosen tarkistuksen sinne, joka tsekkaa tuotelistausta vartin välein, että löytyykö sieltä PS5 ja pistää minulle siitä tiedon. Mutta edelleen minun pitää se palveluun päivittää. Palvelulla tarkoitan siis Ps5suomessa.comia.
 
  • Tykkää
Reactions: Meq
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
387
Elisalta tärppäsi! Kerrankin homma toimi niinkun piti! Kiitos @mikkark sivustostasi!
Eipä mitään, mukava kun oli apua. Toki tämä foorumi oli minua paljon edellä taas, kun Elisa menikin muuttamaan sitä urlia, josta Pleikat löytyy. Lähti ne sähköpostitkin sitten lopulta, kun vähän säädin.

Elisan verkkokauppa tosiaan toimii aika kehnosti, ja he itsekin myöntävät, että osa ei konsolia tilauksesta huolimatta saa nyt heti, vaan menevät jonoon.
 
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
193
Äh, huomasin minuutin pari myöhässä tämän … yökukkujalla ei kyllä toivoa näihin osua
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
191
Sain Elisalle kanssa tilauksen sisään, mutta pian tupsahtikin tekstari, että "ei varastossa, ilmoitamme toimitusajasta erillisellä tekstiviestillä kolmen arkipäivän sisällä".

Pitääkö nykyisessä tilanteessa ottaa kuitenkin pienenä voittona, että pääsi edes jonoon?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 153
Minä sain tilausvahvistuksen sähköpostiin, eli ilmeisesti riitti tästä erästä minulle (?) Ei ainakaan vielä ole mitään viestiä näkynyt, ettei olisi varastossa tms.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
387
Sain Elisalle kanssa tilauksen sisään, mutta pian tupsahtikin tekstari, että "ei varastossa, ilmoitamme toimitusajasta erillisellä tekstiviestillä kolmen arkipäivän sisällä".

Pitääkö nykyisessä tilanteessa ottaa kuitenkin pienenä voittona, että pääsi edes jonoon?
Riippuu toki siitä, että miten pitkä jono sinne ehti muodostua, missä kohtaa sinä olet siinä jonossa ja milloin ja missä määrin saavat lisää laitteita. Eli vaikea sanoa. Ehkä odottelisin nyt, että tulee heiltä tuo tekstiviesti, jossa ilmoittavat ehkä tarkemmin toimituksesta.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
220
Jonoon jouduin ja peruin saman tien.
Tuliko sulle kuitenkin tuo ensimmäinen Elisan tekstari "Kiitos tilauksestasi! Lähetämme sinulle pian tilausvahvistuksen, jossa on tiedot tilauksestasi."? Ja jos tuli, niin mihin aikaan? Oman tilauksen puolesta vähän jännitän täällä...
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
Tuliko sulle kuitenkin tuo ensimmäinen Elisan tekstari "Kiitos tilauksestasi! Lähetämme sinulle pian tilausvahvistuksen, jossa on tiedot tilauksestasi."? Ja jos tuli, niin mihin aikaan? Oman tilauksen puolesta vähän jännitän täällä...
Se tuli aika lailla heti. Ja sit hetken perästä että tuote loppu ja että ilmoittavat toimitusajasta myöhemmin. En jäänyt sitä odotteleen vaan peruin saman tien.
 
Liittynyt
28.02.2019
Viestejä
409
Se tuli aika lailla heti. Ja sit hetken perästä että tuote loppu ja että ilmoittavat toimitusajasta myöhemmin. En jäänyt sitä odotteleen vaan peruin saman tien.
Voi harmittaa, jos tuleekin ilmoitus että viikon päästä tulee uusi erä, josta olisit konsolin saanut pysymällä jonossa.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
387
Mistä näitä ikinä tietää, mutta uusi erä viikon päästä tuntuu epätodennäköiseltä. Elisahan myi viimeksi joulukuussa ja silloin meni ihmisiä jonoon kanssa. Jos ovat sen jälkeisillä erillä sitä jonoa purkaneet, niin ei näytä kovin ruusuiselta..
 
Liittynyt
06.05.2022
Viestejä
1
Itellä ei ole tullu mitää tekstaria, vaan säkhöpostilla tilausvahvistus ja maksuvahvistus.. En silti tiedä jos jonoon on jouduttu vai tietääkö joku jos minua onnisti tällä kertaa?
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
387
Itellä ei ole tullu mitää tekstaria, vaan säkhöpostilla tilausvahvistus ja maksuvahvistus.. En silti tiedä jos jonoon on jouduttu vai tietääkö joku jos minua onnisti tällä kertaa?
Tilausvahvistus on käsittääkseni tullut myös niille, jotka joutui jonoon. Sen perään on sitten tipahdellut noita "varasto loppu, kolmen päivän päästä lisätietoja" -tekstareita. Jos et sellaista ole vielä saanut, niin saatat olla voiton puolella jo. Tämä siis sen perusteella, mitä muut ovat kertoneet.
 
Liittynyt
10.05.2022
Viestejä
3
Itellä sama homma kuin edellisillä, Elisalta 10.03 tilausvahvistus ja pian perään ettei löydy varastosta. Kai tässä pitää kytätä vielä jos muualta irtoaisi ettei tarvii jonossa puolta vuotta odotella.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 153
Tilausvahvistus tuli eilen klo 9.47 mutta lähetysilmoitusta ei Elisalta missään vaiheessa ole tullut, äsken tuli viesti että on Elisan paketti noudettavissa. Mitään muuta lähetystä en sieltä odota, joten lienee PS5 :hmm: Tiedoksi siis muille jotka saivat tilausvahvistuksen ja eivät ole sen jälkeen saaneet mitään viestejä.

Muoks: nyt itseasiassa tuli lähetysilmoitus eri seurantakoodilla. Olisko sitten lähetetty monessa osassa kun siinähän tuli peli mukana? Joka tapauksessa, ekasta paketista ei tullut mitään lähetysilmoitusta.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 395
Viestejä
4 197 174
Jäsenet
70 900
Uusin jäsen
daemon

Hinta.fi

Ylös Bottom