Verkkokauppa.com on toimittanut digiversion kaikki ennakkotilaukset, näin on mulle sähköpostilla varmistettu.
Pakko avautua omasta tilanteesta, mulla kävi reilu vuos sitten hyvä tuuri kun voitin PS5-konsolin erään pizzerian facebook-arvonnasta. Muhun otettiin yhteyttä ja kerrottiin että tuote on VK.comista tilattu ja annettiin tilausnumerokin ko tuotteelle. Tiesin että toimituksissa on hankaluuksia ja pari kertaa kyselin tuotteen perään keväällä 2021, mutta tuotteesta ei ollut kuulunut mitään. Sain loppukeväästä neuvon ottaa yhteyttä toiseen henkilöön, mutta hänkään ei osannut sanoa muuta kuin että tuotetta ei oo vielä tullut. Loppukesästä sain tietää, milloin tuote on tilattu ja tämän ketjun ansiosta pystyin seurata tuotteiden toimituksia. Nyt vuodenvaihteen tienoilla toimituksen olis pitänyt tapahtua ja kun otin yhteyttä niin puheluihin ei enää vastata ja kukaan ko. ravintolasta ei tunnu tietävän mitään, enkä saa kiinni ketään henkilöä joka olisi tästä vastuussa. Verkkokauppa ei tietenkään voi yksittäisen tilauksen toimitustilannetta kertoa koska en ole itse tilausta tehnyt, mutta sen veran vahvistettiin että ennakkotilausjono on digikonsolinkin osalta purettu.
Tässä nyt on lähetetty sähköpostia eri paikkoihin ja yritetty tavoittaa puhelimitse jotain joka osaa asiasta kertoa mutta vähän alkaa huijauksen maku maistua suussa. Lapset ja minä ollaan aika malttamattomina tuota odotettu, mutta keinot meinaa olla vähissä. Kai sitä itekin pitää näihin klikkikisoihin alkaa tosissaan osallistua.