Saa taas.Erä loppu, kaikki meni.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saa taas.Erä loppu, kaikki meni.
Joo niin saa taas ja sai tilattua. Edelleen saatavilla. Mites toi gigantilla toimii, eli varaako ostoskoriin tuotteet ja kun porukka vapauttaa koristaan niin uudelleen myyntiin?Saa taas.
Joo niin saa taas ja sai tilattua. Edelleen saatavilla. Mites toi gigantilla toimii, eli varaako ostoskoriin tuotteet ja kun porukka vapauttaa koristaan niin uudelleen myyntiin?
Olin sekunneissa klikkaamassa, mutta eihän se napannut.
Chatin mukaan 200kpl erä ja meni ensimmäisellä sekunnilla.Sama juttu, samalla sekunnilla yritin lisätä koriin kun vaihtu tasaan ja ei onneaMinkähän kokoinen erä oli kyseessä?
Jooh, ei mulla riitä reaktioaika tällaseen.Chatin mukaan 200kpl erä ja meni ensimmäisellä sekunnilla.
Ehkä niillekään ei kelpaa Sonyn luurit kylkiäisenä ken tietääMelkein kuin arpapeliä, kuka saa ja kuka ei. Itselleni tuli eilen ps5 gigantista. Fiilis mahtava! Ei onneksi taida botit päästä gigantin verkkokauppaan rohmuamaan tuotteita? Tai mistä minä tiedän, mutta sieltä ne eivät ainakaan ekalla sekunnilla loppuneet...
Taitaa edelleen olla niillä että arpovat uutiskirjeen tilaajien kesken, ketkä pääsee ostamaan.Tänään oli aamulla ilmeisesti jonkin sortin myynti ollut verkkokaupassa? Oliko joku saanut verkkokaupan uutiskirjeessä mitään mainintaa tuosta myynnistä?
Ok, kiitos vastauksesta.
Ei se taida ihan noin olla.
Muistini mukaan Verkkokauppa.com alkoi joulukuussa mainostamaan, että uutiskirjeen tilaamalla saa ennakkotiedon tulevista PS5-myynneistä. Tämä pitikin paikkansa - yhden kerran. Sen jälkeen PS5 on ollut myynnistä Verkkiksessä muutaman kerran, eikä mitään ilmoitusta ole uutiskirjeessä ollut tuosta myynnistä. Tilaan ko. uutiskirjettä itsekin. Verkkokauppa.com ei siis minun käsittääkseni mitään arvontaa suorita.
"Uutiskirjeen tilaajat kuulevat ensimmäisten joukossa PS5- konsoleiden saapumisesta."
Arpoo tai ei, kaikille ne ei kuitenkaan tietoa saapuvista eristä lähetä, itselle ei ole spostiin koskaan postia asian tiimoilta tullut, vaikka uutiskirjeen tilaankin.
Näinhän se taitaa olla. Viimeksi 7.1, kun katselin tuota gigantin myyntiä niin 3h s-postin jälkeen ps5 vielä sai ja varmasti syynä tuo pakko-bundle.
"Köyhille kaikki on kallista". Näillä saatavuuksilla en paljoa itse alkaisi nirsoilemaan, jostain "pakko-bundlesta", jos pleikkarin oikeasti haluaa. Voi olla, että hinnatkin tulevat vain nousemaan ja jatkossakin pakettien yhteydessä tulee olemaan "pakko-bundleja", ken tietää.
Pisteet sinulle. Jokainen tekee kuitenkin mitä itse haluaa.
Onkohan xboxissa parempi kate myyjälle, kun sen saa ostaa ilman tarpeettomia lisukkeita, itse konsolikin 20-40€ halvempi.
Xbox Series X:ää oli koko joulukuun ja pitkälle tammikuuhun myynnissä 30+ Gigantin liikkeessä suoraan hyllyssä ja lisäksi Elisalla ja DNA:lla muutaman kerran ja Powerilla myymälöissään lukuisia kertoja. Jos pitäisi jotain veikata, niin yksinkertaisesti Xbox ei ole yhtä suosittu laite kuin Pleikka. Ei ole siis ollut a) tarpeen hillitä trokailua pistämällä mukaan jotain lisälaitteita tai (todennäköisemmin) b) ei ole ollut _mahdollista_ saada ihmisiltä nyhdettyä extraa noilla bundleilla, kun ei ole kysyntää ja toisaalta Gigantista sai niin hyvin.
Niin ja sekin pitää muistaa, että pitkin viime vuotta Giganttiin kun meni paikan päälle, niin pystyi Series X:n tilaamaan. Toimitusaika oli viikko tai muutama. Saatavuutta on siis Xboxin puolella ollut huomattavasti paremmin.
Olethan hoksannut että PS5 maksaa Prismassa 40€ enemmän kuin vaikkapa Verkkiksessä. Tosin saahan siitä enemmän bonusta sitten...Nyt odottelen mieluusti prisman erää bonuksien toivossa.
Onko muilla tilanneilla olleet tämän bundlen hinta oikein?PS5Suomesta sivu ei näytä löytävän tätä joten tämän ehtii hyvin tilaamaankin. Omani tilasin jo 19.58 vaikka mainoksen mukaa piti tulla saataville tasan 20.00
Noniin, nyt saikin helpolla tuolta DNA:lta tilailtua. Hinta muutaman kympin kalliimpi kuin aiemmin, mutta eipä tuo nyt esim. viiden vuoden käyttöiälle jaettuna iso lisäsatsaus olePelinkin voi tarpeen mukaan myydä pois, jos jaksaa säätää.
Oiskos syy ollut siinä, että ps5suomessa.com ei lähettänyt viestiä kun siellä on varmaan joku väärä nettisivu mitä skannaa niin nyt iotekkiläiset sai tilattua kun @Maanantai pisti viestiä tonne saatavuus triidiin.
Eli ei mitään sellaista tilanne, että ps5suomessa.com laittaa saatavuus viestin mistä selviää, että konsoli tulee 16:00 myyntiin ja sitten siellä on 2000 ihmistä naputtamassa ostanappia ja tuote häviää sekunnissa...
Mutta toivottavasti monet halukkaat saavat nyt tuolta, kun ei tarvitse olla sekunnissa nappia painamassa!Jep, kiitos hänelle tuosta viestistä! Itse olen vain täällä seuraillut tuota saatavuusketjua, kun ei itsellä niin kiirettä tämän kanssa ole ollut. Kelpaa.Oiskos syy ollut siinä, että ps5suomessa.com ei lähettänyt viestiä kun siellä on varmaan joku väärä nettisivu mitä skannaa niin nyt iotekkiläiset sai tilattua kun @Maanantai pisti viestiä tonne saatavuus triidiin.
Johtuisikohan siitä, että aiemmin DNA:lla ei ole ollut tuota levyversiota valikoimassa/tuotteena listattuna. Täten sitä ei sitten myöskään voida seurata ps5suomessa.comin toimestaMutta toivottavasti monet halukkaat saavat nyt tuolta, kun ei tarvitse olla sekunnissa nappia painamassa!
Sama. Klikkasin linkkiä suunnilleen samalla sekunnilla kun viesti kilahti postilaatikkoon ja "kaikki tuotteet on jo varattu ostoskoreihin".Eipä käyny tuuri taaskaan verkkiksen kanssa, kyllä on liukasliikkeisiä tilaajia liikkeellä![]()
Näinpä, siinä sitten epätoivoista nakuttelua kunnes tuotteet loppui. Elden ringiä pelataan näköjään sit ps4:lläSama. Klikkasin linkkiä suunnilleen samalla sekunnilla kun viesti kilahti postilaatikkoon ja "kaikki tuotteet on jo varattu ostoskoreihin".
Sehän meni yllättävän kivuttomasti. Aloin harkitsemaan PS5 hankkimista pari viikkoa sitten ja nyt sain sen verkkokaupasta. PS5 suomessa mailin jälkeen pistin vaan macron päälle joka klikkaa non-stoppina lisää ostoskoriin nappulaa ja sieltä sitten pärähti jonkun 20 minuutin kliksuttelun jälkeen.
Ne säilytetään ostoskoreissa 20 minuuttia, siitä johtuu tuo aika, eli se ei ole sattumaa. Siellähän on myös se jokin esto, että nonstoppina ei pysty sitä klikkaamaan vaan pitää odotella muutama sekunti, mutta sinulla oli varmaan joku watcheri siinä makrossa, jolla kliksautit vasta, kun tuli aktiiviseksi. Sama homma onnistuu myös ilman makroilua eli ihan käsipelillä, toki pitää olla hiirenkäyttötaidot +10.
Hyvä että ees jollakulla käy munkkiMinä sain! Digi kerkesi mennä maksuvaiheessa mutta levyllinen versio meni läpi. Tulipa sopivasti herättyä näin yövuoron jälkeen
Voitin viimeviikolla citymarketin ostooikeuden ps5. Ei oo vaa kuulunnu mitää vielä että vois hakea. Onko muilla vai onko mun viesti vaa kadonnu matkalla?![]()
25+ näytti ja "kaikki varattu ostoskoreihin" tuli...Kuinkahan iso tuo tämän päivän Verkkiksen droppi oli?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.