SamaEi tänään oman pleikan tila muuttunu mihinkään Gigantissa, mutta vähän aikaa sitten Cyberpunkin tila muuttui lähetetyksi seurantakoodeineen Tämä oli siis se 40€ Gigantin ennakkotilaus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
SamaEi tänään oman pleikan tila muuttunu mihinkään Gigantissa, mutta vähän aikaa sitten Cyberpunkin tila muuttui lähetetyksi seurantakoodeineen Tämä oli siis se 40€ Gigantin ennakkotilaus
Hauskinta tässä on, että pleikkari on Helsingissä tulossa, Gigantin sivuilla "Tilaus vastaanotettu", mutta Cyberpunk tilassa "lähetetty". Matkahuollon paketti kuitenkin painaa 7kg
Milla on 2 kappaletta vuodentakaista tilausta jotka on edelleen ”tilaus vastaanotettu” vaikka ne on ollu käytössä jo tosiaan vuodenHauskinta tässä on, että pleikkari on Helsingissä tulossa, Gigantin sivuilla "Tilaus vastaanotettu", mutta Cyberpunk tilassa "lähetetty". Matkahuollon paketti kuitenkin painaa 7kg
Toivotaan, että lähteeMulla oli samanlainen tilausnumero, joten eiköhän se sinunkin masiina ala sieltä lähtemään. Päättömässä järjestyksessähän ne noita näköjään on lähetelly :/
Itsellä sama, mutta kun klikkaa tilauksen tiedot painikkeesta niin siellä näkyy matkahuollon seurantakoodiHauskinta tässä on, että pleikkari on Helsingissä tulossa, Gigantin sivuilla "Tilaus vastaanotettu", mutta Cyberpunk tilassa "lähetetty". Matkahuollon paketti kuitenkin painaa 7kg
Minulla luki tilausvahvistuksessa "Saatavuus: varastossa" eikä tosiaan vielä ainakaan ole mitään kuulunut.Tuli kans mieleen että onko mitään yhteyttä sen varasto-statuksen ja ps5:n saamisen kanssa. Itellä lukee että 2.12. tulisi varastoon. Ei nyt tietenkään ole tullut kun eivät ole mitään lähettäneet mutta onko ne jotka ovat jo saaneet sellaisia joiden tilausvahvistuksessa luki että varastossa.
Itsellä oli 2.12 saapuu varastoon, pleikkarille tuli seurantakoodi jo 1.12.Tuli kans mieleen että onko mitään yhteyttä sen varasto-statuksen ja ps5:n saamisen kanssa. Itellä lukee että 2.12. tulisi varastoon. Ei nyt tietenkään ole tullut kun eivät ole mitään lähettäneet mutta onko ne jotka ovat jo saaneet sellaisia joiden tilausvahvistuksessa luki että varastossa.
Joo ihan randomisti ne sieltä niitä lähettelee. Omani lähti yöllä liikenteeseen. Tilausvahvistus 12.07Onko niitä Gigantin klo 12 paketteja siis lähetelty ihan miten sattuu edelleen? Eli olette saaneet toimitusvahvistuksia eri aikoihin tässä muutaman päivän aikana, eikä niin, että kaikki saivat samaan aikaan joskus pari päivää sitten?
Ei normisti haittais, mut sit ku näkee et myöhemmin tilanneet saavat konsolinsa, niin alkaa ärsyttää.Koitappas nyt.
Ne klo 12 erän koneet luvattiin vasta tammikuulle.
Todellisuus jotenkin porukalla ihan hukassa kun ei heti nyt just mulle NYT HETI!
Kannattaa mennä moisiin isoihin varastoihin jne töihin niin saa vähän edes realiteettia asioihin.
Gigantin klo 12 erästä tilattu, tiistai-iltapäivänä lähetetty paketti on näköjään seurannan mukaan saapunut Matkahuollolle Helsinkiin. Josko tuo tosiaan sitten kuitenkin viikonlopuksi ehtii perille, olin henkisesti varautunut, että menisi ensi viikkoon.
Koitappas nyt.
Todellisuus jotenkin porukalla ihan hukassa kun ei heti nyt just mulle NYT HETI!
Kannattaa mennä moisiin isoihin varastoihin jne töihin niin saa vähän edes realiteettia asioihin.
Koitappas nyt.
Molemmat konsolit tilattu eri nimillä, toinen menossa veljelle lahjaksi ja toinen itselle. En ryhdy koskaan trokariksi!Jos ne pitää sua Trokarina kun oot kaks tilannut? Ja sen takia tulee vasta Tammikuussa. Joo, huonoa huumoria, toivottavasti saatte koneet pian että me pitkissä jonoissa istuskelijatkin joskus niitä saatais..
Mua oikeestaan eniten jännittää että lähteekö ollenkaan. Jos se postitettaisiin nyt ja tulisi vasta 31.12. niin se olisi melkein yks hailee. Mutta enemmän on mielessä skenaario että ne sai kourallisen pleikkareita mitä nyt lähetellään, ja sitten ne loppuvat, ja seuraavat tulevat vaikka 17.1. ja sitten pitää siitä vielä odotella viikko tai enemmänkin että saa sen konsolin.Täällä ei myöskään mitään tietoa vielä Gigantin klo 12. tilauksesta. Tuskin se Raumalle viikonlopuksi ehtisikään, vaikka tänään lähtisi.
Ongelmahan siinä on, että mulle henkilökohtaisesti ovat chatissa ja asiakaspalvelussa sanoneet, että menee mahdollisesti tammikuulle, mutta lähetetään kuitenkin tilausjärjestyksessä, tosiaan konsoleistakin on etukäteen jo maksettu, niin se tuo vähän lisää ärsyyntymistä.Toki tämä on vain tämmöinen inhimillinen reaktio. Missäänhän ei luvattu että tulisivat tilausjärjestyksessä. Mutta kun on tuurista kiinni, saako jotain, eikä voi mitenkään vaikuttaa mahdollisuuksiin, niin tulee kyllä psykologinen ärsyyntymisreaktio kun ei voita.
Hieman huvittaa kun porukka vinee että oon tilannut aiemmin kun toinen ja useassa tapauksissa kyse vain minuuteista, ei tunneista saati päivistä ja todellisuudessa kaikki ollut hakkaamassa tilausta tasalta kun myynti alkanut ja jollain on sit kirjautunut tilaus aiemmin läpi kuin toisella mutta onhan se harmittavaa jos ite ei heti saa ja toinen saa. Sama se on naisten kanssa.. välillä kaveri vie vaikka ite vikitteli ekaEi normisti haittais, mut sit ku näkee et myöhemmin tilanneet saavat konsolinsa, niin alkaa ärsyttää.
Hieman huvittaa kun porukka vinee että oon tilannut aiemmin kun toinen ja useassa tapauksissa kyse vain minuuteista, ei tunneista saati päivistä ja todellisuudessa kaikki ollut hakkaamassa tilausta tasalta kun myynti alkanut ja jollain on sit kirjautunut tilaus aiemmin läpi kuin toisella mutta onhan se harmittavaa jos ite ei heti saa ja toinen saa.
Hieman huvittaa kun porukka vinee että oon tilannut aiemmin kun toinen ja useassa tapauksissa kyse vain minuuteista, ei tunneista saati päivistä ja todellisuudessa kaikki ollut hakkaamassa tilausta tasalta kun myynti alkanut ja jollain on sit kirjautunut tilaus aiemmin läpi kuin toisella mutta onhan se harmittavaa jos ite ei heti saa ja toinen saa. Sama se on naisten kanssa.. välillä kaveri vie vaikka ite vikitteli eka
Mulla spider man peli oli tulossa 10 päivä, cyberpunk näköjään pistetty pikkusen ajoissaHauskinta tässä on, että pleikkari on Helsingissä tulossa, Gigantin sivuilla "Tilaus vastaanotettu", mutta Cyberpunk tilassa "lähetetty". Matkahuollon paketti kuitenkin painaa 7kg
Kyllä eilen ps5 saapui varastoon, BF ja muuta tavara on paljon. Kyllä on tulossaTuli kans mieleen että onko mitään yhteyttä sen varasto-statuksen ja ps5:n saamisen kanssa. Itellä lukee että 2.12. tulisi varastoon. Ei nyt tietenkään ole tullut kun eivät ole mitään lähettäneet mutta onko ne jotka ovat jo saaneet sellaisia joiden tilausvahvistuksessa luki että varastossa.
En ymmärrä mistä toi gigantin saatavana tammikuussa hössötys on lähtenyt. Siellä luki selkeästi että saapuu varastoon 2.12. Noh kai se tästä aspapommituksesta on saanut alkunsa, kun eiväthän ne osaa/saa lupailla mitään tarkempaa
Lähtikö sulla jo pleikkari postiin?Kyllä eilen ps5 saapui varastoon, BF ja muuta tavara on paljon. Kyllä on tulossa
Jep, luin kanssa sillon että vasta Tammikuussa saa klo 12 erästä, enkä optimistina edes lähtenyt tilaamaan. Jälkikäteen viisasteltuna oli iso virhe.Siellä luki myös selkeästi, että klo 12 erän toimitukset tammikuussa. Se arvio minkä sä oot tilausvahvistuksessa saanut on vain järjestelmän tekemä automaattinen arvio jolla nyt ei ole yleensä mitään virkaa, varsinkin kun Gigantista puhutaan.
Ei vieläLähtikö sulla jo pleikkari postiin?
Niin no taisi saapua 1 tai 2 päivä varastoon. Että sinänsä ihan paikkansapitävä oli se tilausvahvistuksen "arvio"Siellä luki myös selkeästi, että klo 12 erän toimitukset tammikuussa. Se arvio minkä sä oot tilausvahvistuksessa saanut on vain järjestelmän tekemä automaattinen arvio jolla nyt ei ole yleensä mitään virkaa, varsinkin kun Gigantista puhutaan.
Varmaan tuli, iso satsi on tullut. Luulisin että digi myösOnko mitään ideaa, kuuluuko gigantin digi pleikkari joka tuli myyntiin klo 12. 2.erään?
On tässä odotuksesta on omat plussat, jännitys loppuu sit kun pleikkari on kotona, ja mitä sitten? Ei enää forumia, jännitystä, hermot ei enää kireällä Nyt on ainakin sähkö ilmassa.
Sitten voi tehdä niinku moni muu ja tulla tänne aukomaan päätä niille joilla ei vielä ole.
"Jäitä hattuun" "Gigantti tekee kaikkensa" "oho sain jo pleikkarin vaikka tilasin 12:50"