PlayStation 5 tilausseuranta

Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
62
Nyt on tosiaan pleikka noudettavissa. 12.6 verkkokaupasta tilattu levyasemallinen malli. Tänään on hyvä päivä
 
Liittynyt
20.09.2020
Viestejä
122
Hauskinta tässä on, että pleikkari on Helsingissä tulossa, Gigantin sivuilla "Tilaus vastaanotettu", mutta Cyberpunk tilassa "lähetetty". Matkahuollon paketti kuitenkin painaa 7kg
Milla on 2 kappaletta vuodentakaista tilausta jotka on edelleen ”tilaus vastaanotettu” vaikka ne on ollu käytössä jo tosiaan vuoden
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
6
Mulla oli samanlainen tilausnumero, joten eiköhän se sinunkin masiina ala sieltä lähtemään. Päättömässä järjestyksessähän ne noita näköjään on lähetelly :/
Toivotaan, että lähtee :D
Sen on kyllä huomannut, että ei mitään järjestystä ole noissa lähetyksissä.
 
Liittynyt
26.02.2020
Viestejä
37
Hauskinta tässä on, että pleikkari on Helsingissä tulossa, Gigantin sivuilla "Tilaus vastaanotettu", mutta Cyberpunk tilassa "lähetetty". Matkahuollon paketti kuitenkin painaa 7kg
Itsellä sama, mutta kun klikkaa tilauksen tiedot painikkeesta niin siellä näkyy matkahuollon seurantakoodi
 
Liittynyt
23.10.2020
Viestejä
105
Ei oo Posti vastaanottanut Prisman tilausta vieläkään. Menee varmaan ens viikkoon kun konsolin saa.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
50
Onko niitä Gigantin klo 12 paketteja siis lähetelty ihan miten sattuu edelleen? Eli olette saaneet toimitusvahvistuksia eri aikoihin tässä muutaman päivän aikana, eikä niin, että kaikki saivat samaan aikaan joskus pari päivää sitten?
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
50
Tuli kans mieleen että onko mitään yhteyttä sen varasto-statuksen ja ps5:n saamisen kanssa. Itellä lukee että 2.12. tulisi varastoon. Ei nyt tietenkään ole tullut kun eivät ole mitään lähettäneet mutta onko ne jotka ovat jo saaneet sellaisia joiden tilausvahvistuksessa luki että varastossa.
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
6
Tuli kans mieleen että onko mitään yhteyttä sen varasto-statuksen ja ps5:n saamisen kanssa. Itellä lukee että 2.12. tulisi varastoon. Ei nyt tietenkään ole tullut kun eivät ole mitään lähettäneet mutta onko ne jotka ovat jo saaneet sellaisia joiden tilausvahvistuksessa luki että varastossa.
Minulla luki tilausvahvistuksessa "Saatavuus: varastossa" eikä tosiaan vielä ainakaan ole mitään kuulunut.
 
Liittynyt
25.11.2020
Viestejä
18
Tuli kans mieleen että onko mitään yhteyttä sen varasto-statuksen ja ps5:n saamisen kanssa. Itellä lukee että 2.12. tulisi varastoon. Ei nyt tietenkään ole tullut kun eivät ole mitään lähettäneet mutta onko ne jotka ovat jo saaneet sellaisia joiden tilausvahvistuksessa luki että varastossa.
Itsellä oli 2.12 saapuu varastoon, pleikkarille tuli seurantakoodi jo 1.12.
 
Liittynyt
26.02.2020
Viestejä
37
Onko niitä Gigantin klo 12 paketteja siis lähetelty ihan miten sattuu edelleen? Eli olette saaneet toimitusvahvistuksia eri aikoihin tässä muutaman päivän aikana, eikä niin, että kaikki saivat samaan aikaan joskus pari päivää sitten?
Joo ihan randomisti ne sieltä niitä lähettelee. Omani lähti yöllä liikenteeseen. Tilausvahvistus 12.07
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
108
Toivottavasti sit lopuille lähetellään tänään tai huomenna. Alkaa pikkasen naurattaan tää gigantin säätö.
 
Liittynyt
02.12.2020
Viestejä
25
Ei enää jaksa olla ees kohtelias giganttia kohtaan, yksinkertaisesti vituttaa tämä pelleily. 2 konsolia tilattu klo 12 erästä eikä kumpaakaa lähetetty vielä..
 
Liittynyt
03.12.2020
Viestejä
3
Oli pakko rekisteröityä raportoimaan tänne lopputulos Verkkokaupan ennakkotilaukseni osalta: Sain eilen aamuyöllä (2.12. 04:05) ilmoituksen siitä että PS5 (digital edition) olisi noudettavissa, ja kävin sen sitten aamusella hakemassa oman valkean tornini. Minulta jäi PS4-sukupolvi välistä joten hyppy kuvanlaadussa ja latausajoissa on aika tuntuva, ohjain tuntuu kyllä jämäkältä ja hyvältä kädessä. Tämän ketjun avulla olen saanut parhaat väliaikatiedot saatavuuden suhteen joten kiitoksia kaikille, toivottavasti muillakin halukkailla tilaukset tulevat pian perille ja trokareille jää jouluksi luu käteen. Jatkan toki ketjun seurantaa jos saisi tulevista eristä vielä kavereillekin vinkattua konsolit jossain vaiheessa.

Mistä ostettu: Verkkokauppa.com
Mitä tilasit: PS5 Digital Edition
Milloin/Tilausvahvistus: 17.9.2020 09:47
Konsoli saatu: Kyllä (2.12.2020)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
17
Kuulin kaverilta, että Oulun verkkiksen noudot ilmoitettu eilettäin. Eli 15.6. ennakkotilattu levyasemallinen ei tullut vielä tässä erässä. Ilmeisesti tällä kertaa levyasemallisten ennakkoilmoitukset saatavuudesta pitivät paikkansa.
 
Liittynyt
02.12.2020
Viestejä
25
Koitappas nyt.
Ne klo 12 erän koneet luvattiin vasta tammikuulle.

Todellisuus jotenkin porukalla ihan hukassa kun ei heti nyt just mulle NYT HETI!
Kannattaa mennä moisiin isoihin varastoihin jne töihin niin saa vähän edes realiteettia asioihin.
Ei normisti haittais, mut sit ku näkee et myöhemmin tilanneet saavat konsolinsa, niin alkaa ärsyttää.
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
278
Gigantin klo 12 erästä tilattu, tiistai-iltapäivänä lähetetty paketti on näköjään seurannan mukaan saapunut Matkahuollolle Helsinkiin. Josko tuo tosiaan sitten kuitenkin viikonlopuksi ehtii perille, olin henkisesti varautunut, että menisi ensi viikkoon.
Itsellä tuli eilen yöllä klo 0.12 viesti että lähtee keskusvarastolta ja edelleen on tilassa Odotamme lähetystä kuljetettavaksi. Paitsi että tänään tuli aamulla viesti Gigantilta tuo kuitti sähköpostiin. Joudun varmaan siirtämään jännityksen ensi viikolle :/
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
50
Koitappas nyt.
Ne klo 12 erän koneet luvattiin vasta tammikuulle.

Todellisuus jotenkin porukalla ihan hukassa kun ei heti nyt just mulle NYT HETI!
Kannattaa mennä moisiin isoihin varastoihin jne töihin niin saa vähän edes realiteettia asioihin.
Oletan kyllä että vika ei ole varastotyöntekijöissä vaan jossain muualla infrastruktuurissa kun niitä lähetellään satunnaisessa järjestyksessä. En toki tiedä mutta jonkunhan pitäisi pitää huolta että tavallisetkin tilaukset menevät perille luvatuissa, yleensä melko lyhyissä, toimitusajoissa, joten joku systeemihän on oltava minkä perusteella tilaukset lähetetään järjestyksessä tai lähes järjestyksessä. Jostakin syystä se ei näiden pleikkarien kohdalla toimi nyt ollenkaan.

On totta että pleikkari on luvattu tammikuulle. Joku kuitenkin sanoi viisaasti pari sivua sitten, että mistä sitä tietää, vaikka Gigantti pistäisi huomenna myyntiin uuden satsin meidän maksamia pleikkareita jotka lähetetään ennen kuin me saamme omamme, kun tilausjärjestys ei ole perustana kerran lähetysajoille. Kun on sinne Giganttiin jo pistänyt 500€ niin kynnys ruveta tilailemaan enää muualta on aika korkea, vaikka voisikin arvalla saada aikaisemmin.
 
Liittynyt
23.11.2020
Viestejä
52
Jos ne pitää sua Trokarina kun oot kaks tilannut? Ja sen takia tulee vasta Tammikuussa. :) Joo, huonoa huumoria, toivottavasti saatte koneet pian että me pitkissä jonoissa istuskelijatkin joskus niitä saatais..
 

JSoi

Make ATK Great Again
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
873
Täällä ei myöskään mitään tietoa vielä Gigantin klo 12. tilauksesta. Tuskin se Raumalle viikonlopuksi ehtisikään, vaikka tänään lähtisi.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
20
Koitappas nyt.
Ne klo 12 erän koneet luvattiin vasta tammikuulle.

Todellisuus jotenkin porukalla ihan hukassa kun ei heti nyt just mulle NYT HETI!
Kannattaa mennä moisiin isoihin varastoihin jne töihin niin saa vähän edes realiteettia asioihin.
Mitä väliä sillä, lupasivatko he sitten myöhemmintilanneille Joukuus? Olen itse esimies samalla alalla, täyttä paskanjauhamista alsuta loppuun toi Gigantin sekoilu ja selittely.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
50
Toki tämä on vain tämmöinen inhimillinen reaktio. Missäänhän ei luvattu että tulisivat tilausjärjestyksessä. Mutta kun on tuurista kiinni, saako jotain, eikä voi mitenkään vaikuttaa mahdollisuuksiin, niin tulee kyllä psykologinen ärsyyntymisreaktio kun ei voita.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
50
Täällä ei myöskään mitään tietoa vielä Gigantin klo 12. tilauksesta. Tuskin se Raumalle viikonlopuksi ehtisikään, vaikka tänään lähtisi.
Mua oikeestaan eniten jännittää että lähteekö ollenkaan. Jos se postitettaisiin nyt ja tulisi vasta 31.12. niin se olisi melkein yks hailee. Mutta enemmän on mielessä skenaario että ne sai kourallisen pleikkareita mitä nyt lähetellään, ja sitten ne loppuvat, ja seuraavat tulevat vaikka 17.1. ja sitten pitää siitä vielä odotella viikko tai enemmänkin että saa sen konsolin.
 
Liittynyt
02.12.2020
Viestejä
25
Toki tämä on vain tämmöinen inhimillinen reaktio. Missäänhän ei luvattu että tulisivat tilausjärjestyksessä. Mutta kun on tuurista kiinni, saako jotain, eikä voi mitenkään vaikuttaa mahdollisuuksiin, niin tulee kyllä psykologinen ärsyyntymisreaktio kun ei voita.
Ongelmahan siinä on, että mulle henkilökohtaisesti ovat chatissa ja asiakaspalvelussa sanoneet, että menee mahdollisesti tammikuulle, mutta lähetetään kuitenkin tilausjärjestyksessä, tosiaan konsoleistakin on etukäteen jo maksettu, niin se tuo vähän lisää ärsyyntymistä. :cautious:
 
Liittynyt
07.09.2019
Viestejä
76
Tilausvahvistus klo 12.03 ja ei mitään tietoa. Kyllähän tässä alkaa olla kärsivällisyys koetuksella. :)
 

JSoi

Make ATK Great Again
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
873
Mielestäni tuolla Gigantin "saatavuus viimeistään tammikuussa" ei ole enää mitään merkitystä, koska 2. erää jaetaan nyt ja siihen tilaukseen päästiin sisään. Jos tammikuussa tai joulukuun lopussa tulee uusi satsi konsoleita, niin ei se ole enää toinen erä.
 
Liittynyt
26.02.2020
Viestejä
37
En ymmärrä mistä toi gigantin saatavana tammikuussa hössötys on lähtenyt. Siellä luki selkeästi että saapuu varastoon 2.12. Noh kai se tästä aspapommituksesta on saanut alkunsa, kun eiväthän ne osaa/saa lupailla mitään tarkempaa
 
Liittynyt
27.11.2020
Viestejä
12
Ei normisti haittais, mut sit ku näkee et myöhemmin tilanneet saavat konsolinsa, niin alkaa ärsyttää.
Hieman huvittaa kun porukka vinee että oon tilannut aiemmin kun toinen ja useassa tapauksissa kyse vain minuuteista, ei tunneista saati päivistä ja todellisuudessa kaikki ollut hakkaamassa tilausta tasalta kun myynti alkanut ja jollain on sit kirjautunut tilaus aiemmin läpi kuin toisella mutta onhan se harmittavaa jos ite ei heti saa ja toinen saa. Sama se on naisten kanssa.. välillä kaveri vie vaikka ite vikitteli eka :D
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
278
Hieman huvittaa kun porukka vinee että oon tilannut aiemmin kun toinen ja useassa tapauksissa kyse vain minuuteista, ei tunneista saati päivistä ja todellisuudessa kaikki ollut hakkaamassa tilausta tasalta kun myynti alkanut ja jollain on sit kirjautunut tilaus aiemmin läpi kuin toisella mutta onhan se harmittavaa jos ite ei heti saa ja toinen saa.
Jossain tapauksissa välillä on ollut 20-25minuutin erokin ja jos oma konsolini ei tulisi vasta kuin tammikuussa niin kyllä se vituttaisi että myöhemmin tilaamalla saat konsolin ennen muita.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
20
Hieman huvittaa kun porukka vinee että oon tilannut aiemmin kun toinen ja useassa tapauksissa kyse vain minuuteista, ei tunneista saati päivistä ja todellisuudessa kaikki ollut hakkaamassa tilausta tasalta kun myynti alkanut ja jollain on sit kirjautunut tilaus aiemmin läpi kuin toisella mutta onhan se harmittavaa jos ite ei heti saa ja toinen saa. Sama se on naisten kanssa.. välillä kaveri vie vaikka ite vikitteli eka :D
Niin, aivan sama :):) Tässä nyt piti olla first come, first served.
 
Liittynyt
25.11.2020
Viestejä
33
Hauskinta tässä on, että pleikkari on Helsingissä tulossa, Gigantin sivuilla "Tilaus vastaanotettu", mutta Cyberpunk tilassa "lähetetty". Matkahuollon paketti kuitenkin painaa 7kg
Mulla spider man peli oli tulossa 10 päivä, cyberpunk näköjään pistetty pikkusen ajoissa:)
 
Liittynyt
25.11.2020
Viestejä
33
Tuli kans mieleen että onko mitään yhteyttä sen varasto-statuksen ja ps5:n saamisen kanssa. Itellä lukee että 2.12. tulisi varastoon. Ei nyt tietenkään ole tullut kun eivät ole mitään lähettäneet mutta onko ne jotka ovat jo saaneet sellaisia joiden tilausvahvistuksessa luki että varastossa.
Kyllä eilen ps5 saapui varastoon, BF ja muuta tavara on paljon. Kyllä on tulossa
 
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
182
En ymmärrä mistä toi gigantin saatavana tammikuussa hössötys on lähtenyt. Siellä luki selkeästi että saapuu varastoon 2.12. Noh kai se tästä aspapommituksesta on saanut alkunsa, kun eiväthän ne osaa/saa lupailla mitään tarkempaa
Siellä luki myös selkeästi, että klo 12 erän toimitukset tammikuussa. Se arvio minkä sä oot tilausvahvistuksessa saanut on vain järjestelmän tekemä automaattinen arvio jolla nyt ei ole yleensä mitään virkaa, varsinkin kun Gigantista puhutaan.
 
Liittynyt
23.11.2020
Viestejä
52
Siellä luki myös selkeästi, että klo 12 erän toimitukset tammikuussa. Se arvio minkä sä oot tilausvahvistuksessa saanut on vain järjestelmän tekemä automaattinen arvio jolla nyt ei ole yleensä mitään virkaa, varsinkin kun Gigantista puhutaan.
Jep, luin kanssa sillon että vasta Tammikuussa saa klo 12 erästä, enkä optimistina edes lähtenyt tilaamaan. Jälkikäteen viisasteltuna oli iso virhe. :)
 
Liittynyt
26.02.2020
Viestejä
37
Siellä luki myös selkeästi, että klo 12 erän toimitukset tammikuussa. Se arvio minkä sä oot tilausvahvistuksessa saanut on vain järjestelmän tekemä automaattinen arvio jolla nyt ei ole yleensä mitään virkaa, varsinkin kun Gigantista puhutaan.
Niin no taisi saapua 1 tai 2 päivä varastoon. Että sinänsä ihan paikkansapitävä oli se tilausvahvistuksen "arvio"
 
Liittynyt
25.11.2020
Viestejä
33
2-4.12 lähtee varastosta. Ilmoitus tammikuussa on ollut varmuuden vuoksi, nyt satsi mikä tuli, mene kaikille Gigantti 2 erä, toivottavasti riittää kaikille.
 
Liittynyt
01.12.2020
Viestejä
16
Onko mitään ideaa, kuuluuko gigantin digi pleikkari joka tuli myyntiin klo 12. 2.erään?
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
50
"Jäitä hattuun" "Gigantti tekee kaikkensa" "oho sain jo pleikkarin vaikka tilasin 12:50"
"Soitin gigantin asiakaspalveluun ja valitin kun ennakkotilaamani ps5 tuli vasta 19.11. klo 8, vaikka se oltiin luvattu julkaisupäiväksi eli 19.11. klo 00.00. He hyvittivät sen antamalla minulle toisen ps5:n, mutta olen silti shokissa ja jatkossa hoidan ostokseni powerissa."
"Tilausjärjestyksellä ei ole mitään väliä. Itse en edes tilannut mutta gigantin varastolla työskentelevä setäni varasti minulle pleikkarin kuormasta. Myin sen kyllä tonnilla kun en tarvitse mihinkään"
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 008
Viestejä
4 210 020
Jäsenet
71 003
Uusin jäsen
Pera L

Hinta.fi

Ylös Bottom