PlayStation 5 tilausseuranta

Liittynyt
18.06.2018
Viestejä
491
Ei käyny kyllä tuuri näissä arpajaisissa, VPD:stä tilasin 15.7 ja verkkiksestä 17.9.. Molemmista tullut viestiä, että tänä vuonna turha haaveilla konsolista.
Onko tuolta VPD:stä liikkunut konetta kenellekään, nopeasti kun selailee niin tuntuu Prismat ja Gigantit eniten koneita puskevan maailmalle ja verkkokauppa täyttää jotain huhti-toukokuun tilauksia
 

Cojin de Raton

Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 682
Ei käyny kyllä tuuri näissä arpajaisissa, VPD:stä tilasin 15.7 ja verkkiksestä 17.9.. Molemmista tullut viestiä, että tänä vuonna turha haaveilla konsolista.
Onko tuolta VPD:stä liikkunut konetta kenellekään, nopeasti kun selailee niin tuntuu Prismat ja Gigantit eniten koneita puskevan maailmalle ja verkkokauppa täyttää jotain huhti-toukokuun tilauksia
Eilen laittoi mulle VPD konsolin tulemaan. Tilattu 8.6.

Valitettavasti konsoli on vaan edelleen postin hallussa Vantaalla "lähetys on viivästynyt" statuksella. :grumpy:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 775

semihyviä uutisia niille, jotka on täällä ennakkotilanneet DNA:lta.
Eka erän tilaajille oli ilmoitettu 47 vko mennessä ja nyt näyttäisi siltä että seuraava erä saapuisi samoihin aikoihin kuin muillakin kaupoilla. Itse pidän peukkuja täällä että ”ehdin” vielä tähän erään, jotta pääsisi pelailemaan jo vuoden vaihteessa! :)
Onko ekasta erästä tilanneet saanut dna:lta vielä konsolia? Itsekkin sinne laittanut arvan menemään 19.11. eli toista erää sitten vai?
 
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
235
Alusta asti olen ajatellut et en tarvitse laitetta vielä vaan riittää jos vaikka helmikuussa kone tulisi. Pari peliä vielä ps4 prolla kesken ja voin ne ihan hyvin sillä pelailla. Cyberpunk tulee kyllä hankittua, mutta ilmeisesti ps5 patch ei tule vielä julkaisussa. Kiinnostaisi pelata kuitenkin ps5 patchilla se alusta alkaen.

Pakko kai se on laittaa laite tilaukseen nyt jos vielä todella moni ennakkotilaaja on ilman konetta. Kiinnostaisi kyllä tietää miten paljon porukalla on tilauksia menossa eri kaupoista. Varmaan kun koneita alkaa taas tulemaan moni sitten peruu ne ylimääräiset tilaukset.
 
Liittynyt
31.05.2020
Viestejä
15
Onko kukaan saanut vielä mitään infoa Cittarin konsolierästä, jota lupailtiin viimeistään viikon 50. alulle?
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
1 073
Pakko kai se on laittaa laite tilaukseen nyt jos vielä todella moni ennakkotilaaja on ilman konetta. Kiinnostaisi kyllä tietää miten paljon porukalla on tilauksia menossa eri kaupoista. Varmaan kun koneita alkaa taas tulemaan moni sitten peruu ne ylimääräiset tilaukset.
Samalla logiikalla itsekin laitoin hiljattain laitteen tilaukseen parista paikasta. Uusi xbox vie tällä hetkellä kaiken peliajan, joten voin hyvin odotella, mutta kiva se masiina olisi joskus saada. Ja koska tiedän laitteen kuitenkin hommaavani, eikä hinnatkaan ole hetkeen mihinkään muuttumassa, niin sama se on laittaa jo nyt tilausta sisään.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
31
Onko muilla, joille on tullut Prisman seurantakoodi, paketti lähtenyt vielä fyysisesti liikkeelle? Itsellä lukenut eilisillasta asti, että ”Lähetys ei ole vielä saapunut Postille”
 
Liittynyt
01.12.2020
Viestejä
13
Onko muilla, joille on tullut Prisman seurantakoodi, paketti lähtenyt vielä fyysisesti liikkeelle? Itsellä lukenut eilisillasta asti, että ”Lähetys ei ole vielä saapunut Postille”
Seurantakoodit tulivat niin myöhään (eli lähetykset rekisteröity Postille), että ei Kaaresta kukaan niitä enää illalla ole poimimassa käynyt.

Seurannassa alkanee tapahtua tänään illalla.
 
Liittynyt
08.02.2019
Viestejä
89
Seurantakoodit tulivat niin myöhään, että ei Kaaresta kukaan niitä enää illalla ole poimimassa käynyt.

Seurannassa alkanee tapahtua tänään illalla.
ja kuten aamulla sanoin että EDI viestiä voi laitella Postille vaikka pakettia ei oliskaan vielä valmiina. Voipi ihan hyvin mennä vielä viikkokin ennen ku lähtee minnee..
 
Liittynyt
27.11.2020
Viestejä
15
Onko ekasta erästä tilanneet saanut dna:lta vielä konsolia? Itsekkin sinne laittanut arvan menemään 19.11. eli toista erää sitten vai?
Varmasti on joitain ylijääneitä tilauksia ekasta erästä, eli niille tietty menee konsoli ekana tästä tulevasta erästä.
Itse tilasin viikko sun jälkeen (26.11) niin luulen et sulla paremmat mahikset kuin mulla. Kannattaa silti olla yhteydessä niiden aspan kanssa.

Niinkuin kuvissa näkyy, kaikkiin ennakkotilaajiin ei olla oltu yhteydessä, koska erän määrää ei tarkkaan tiedetä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 775
Varmasti on joitain ylijääneitä tilauksia ekasta erästä, eli niille tietty menee konsoli ekana tästä tulevasta erästä.
Itse tilasin viikko sun jälkeen (26.11) niin luulen et sulla paremmat mahikset kuin mulla. Kannattaa silti olla yhteydessä niiden aspan kanssa.

Niinkuin kuvissa näkyy, kaikkiin ennakkotilaajiin ei olla oltu yhteydessä, koska erän määrää ei tarkkaan tiedetä.
”Noita tuli ensimmäisen satsin jälkeen pieni lisäerä, jotka toimitetaan nuo joulukuun alussa. Jos sinun tilauksesi on tässä erässä niin olet saanut meiltä viestin perjantaina 20.11.2020, jossa kerrotaan että saat konsolin joulukuun alussa”

Tälläsen vastauksen itse sain juuri. En ole saanut tuota viestiä.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
5
”Noita tuli ensimmäisen satsin jälkeen pieni lisäerä, jotka toimitetaan nuo joulukuun alussa. Jos sinun tilauksesi on tässä erässä niin olet saanut meiltä viestin perjantaina 20.11.2020, jossa kerrotaan että saat konsolin joulukuun alussa”

Tälläsen vastauksen itse sain juuri. En ole saanut tuota viestiä.
Luultavasti 18.9 - 19.9 ennakkotilanneet saa konsolin dna:lta vielä tänä vuonna ja muiden on varmaan turha haaveilla.
 
Liittynyt
10.12.2018
Viestejä
68
Onko muilla jumissa postin lajittelussa paketti? Oma pleikkari ollut maanantai aamusta asti jumissa...
 
Liittynyt
11.11.2020
Viestejä
40
varmaa vois kirjotella prismas chättiin ja kysellä monelta posti käy niiltä hakees paketteja?
iltapäivällä yleensä. Kantsii muistaa BF- ja jouluruuhkat; suuret massat pakettia liikkeellä, joten kestää vähän pidempään kuin toukokuussa. Paketit päätyvät illalla/yöllä logistiikkakeskuksen hihnalle ja huomisen kuljetuksiin, jos vapasta kalustoa löytyy. Eli huomenna iltapäivällä aikaisintaan noudettavissa; meidän suunnalla klo 18 maissa. Turha aspoja on kuormittaa aikataulukyselyillä; joulun alla tarvii kärsivällisyyttä pakettitoimituksiin.
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
108
Onko gigantin 2. erästä tilanneille tullut mitään uutta? Mulla edelleen ”odottaa käsittelyä” ja tilausvahvistus klo 12.03.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
172
Onko gigantin 2. erästä tilanneille tullut mitään uutta? Mulla edelleen ”odottaa käsittelyä” ja tilausvahvistus klo 12.03.
Ei ole minullakaan vaihtunut status tilaus vastaanotettu mihinkään, mutta kuten aiemmin kirjoittelin niin puhelimitse kun kyselin niin sieltä keskusvarastolta alkaa tänään ja huomenna liikkua konsolit eteenpäin. Tuskin tuo tila muuttuu ennenkuin ne pääsee suomen puolelle.
 
Liittynyt
20.09.2020
Viestejä
122
Näköjään Gigantista ei kannata tilata ensimmäisten joukossa mitään. Odottelee 10-30min ni saa nopeampaa :D vittu tätä paskaa lol.
 
Liittynyt
06.10.2017
Viestejä
684
Jahas tilannekatsaus... amazon.de tilattu ps5 konsolin seuranta palkki on pikkusen liihahtanut kohti toimitusta, ei vieläkään onnistu tilauksen toimitustavan vaihtaminen (olisi toiminut yhdessä vaiheessa, nyt antaa virhe ilmoituksen). Jokohan se tällä viikolla lähtisi liikenteeseen, nyt kun niiden lakko on ohi.

amazonista tuli jopa sähköposti 50 minuutissa tuon edellisen kirjoituksen jälkeen, toimitus ajan muutoksesta, aikasempi 17- 30 on nyt 8-10 päivä, eli erä konsoleita ilmeisesti tullut amazonin euroopan keskusvarastoon (vai mitenlie jakelu eri maiden amazon varastojen välillä toimii).
Ja reilut 10 tuntia myöhemmin tuli sähköposti, että paketti on nyt lähetetty (UPS).
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.12.2018
Viestejä
68
Mulla kuulemma jo 30.11 ollut illalla paketti jo Oulussa... On se kumma että sitä ei saada sieltä toimitettua kauppaan. Tätä se on ku pakko oli postilla ottaa. Matkahuollolla ikinä ole tällaista paskaa.
 
Liittynyt
08.02.2019
Viestejä
89
iltapäivällä yleensä. Kantsii muistaa BF- ja jouluruuhkat; suuret massat pakettia liikkeellä, joten kestää vähän pidempään kuin toukokuussa. Paketit päätyvät illalla/yöllä logistiikkakeskuksen hihnalle ja huomisen kuljetuksiin, jos vapasta kalustoa löytyy. Eli huomenna iltapäivällä aikaisintaan noudettavissa; meidän suunnalla klo 18 maissa. Turha aspoja on kuormittaa aikataulukyselyillä; joulun alla tarvii kärsivällisyyttä pakettitoimituksiin.
Kiusallani mä tuon sanoin. Itellä kotiinkuljetuksella paketti, joten katotaan ehtiikö vknlopuksi. Itse vaan en sitten ole tän vknlopun jälkeen kotona vasta ku jouluna.. jos silloinkaan, joten peukut ja isovarpaat tääl pystyssä:)
 
Liittynyt
01.12.2020
Viestejä
13
Prismalle tulossa uusi erä myyntiin 14.-15.12. Ostaminen tapahtuu tällä kertaa osto-oikeuden arvonnan kautta, arvonta 11.12.
 
Liittynyt
01.12.2020
Viestejä
13
Lähde? Linkki? Arvontalomake? Jotain? :D
Työnantaja, eli SOK. Tästä tulee kuluttajaviestintää ylihuomisesta alkaen, eli tuskin voit välttyä mainoksilta.

Sekä levyasemallisia, että asemattomia malleja tulossa. Erä molemmissa pienehkö.

Arvontaan osallistuminen tulee tapahtumaan lisäämällä tuote toivelistalle prisma.fissä 4.-10.12. välisenä aikana.
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
40
Työnantaja, eli SOK. Tästä tulee kuluttajaviestintää ylihuomisesta alkaen, eli tuskin voit välttyä mainoksilta.

Sekä levyasemallisia, että asemattomia malleja tulossa. Erä molemmissa pienehkö.

Arvontaan osallistuminen tulee tapahtumaan lisäämällä tuote toivelistalle prisma.fissä 4.-10.12. välisenä aikana.
Kiitos. Eli järjettömän hyvä tuuri saa käydä, että tuolta konsolin itselleen saisi. Pitääkö tässä jo luovuttaa.
 

cz_

Liittynyt
15.04.2020
Viestejä
28
Näköjään Gigantista ei kannata tilata ensimmäisten joukossa mitään. Odottelee 10-30min ni saa nopeampaa :D vittu tätä paskaa lol.
Sama se on ilmeisesti Verkkokaupassakin, kesäkuussa tilanneet on jo saanu koneita toisinku esim mä ennen kesäkuuta tilannu.
 
Liittynyt
08.02.2019
Viestejä
10
Mulla kuulemma jo 30.11 ollut illalla paketti jo Oulussa... On se kumma että sitä ei saada sieltä toimitettua kauppaan. Tätä se on ku pakko oli postilla ottaa. Matkahuollolla ikinä ole tällaista paskaa.
Saitko paketin? Omalla lähetyksellä täysin samanlaiset liikkeet/liikkumatta jättämiset kuin sinun lähetykselläsi..
 
Liittynyt
09.12.2018
Viestejä
157
Tänne pamahti gigantilla sähköposti jossa laite luvattiin laittaa postiin ensitilassa. Kone tilattu klo 12.00 ja tilausvahvistus tullut 12.10.
Eli tämä kaiketikin on viimestään perjantaina jo kotona.
 
Liittynyt
04.03.2019
Viestejä
7
Ei taida tulla tänäänkään konetta Helsingin verkkokaupasta.. 17.4 tehty tilaus ja porukka saa Raisiossa Verkkokaupasta jo koneita...
 

cz_

Liittynyt
15.04.2020
Viestejä
28
Kysymys, tietääkö joku tuleeko Verkkokauppa.comin rahti Turun satamaan vai Helsingin? Mikäli Turkuun, niin selittäisi osittain miks Raisioon tulee nopeampaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
119
Elisalta lähti levyasemallinen pleikkari matkaan. Tilattu sillon tasalta ku ennakko myynti alko.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
326
Työnantaja, eli SOK. Tästä tulee kuluttajaviestintää ylihuomisesta alkaen, eli tuskin voit välttyä mainoksilta.

Sekä levyasemallisia, että asemattomia malleja tulossa. Erä molemmissa pienehkö.

Arvontaan osallistuminen tulee tapahtumaan lisäämällä tuote toivelistalle prisma.fissä 4.-10.12. välisenä aikana.
Eikö workplacessa olevat tiedotteet ole salassapitovelvollisuuden alaisia?
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
278
Onko kellään kokemusta matkahuollon paketeista että onko mahdollista muuttaa jotenkin tilausta että paketti tulisikin nopeammin? Siis tilaus hetkellä vaan otin jotain ja tuli valittua normi matkahuollon paketti 4-7työpäivää. Olishan se hienoo saada konsoli jo vaikka perjantaina kotiin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 412
Viestejä
4 213 792
Jäsenet
71 053
Uusin jäsen
judx

Hinta.fi

Ylös Bottom