Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla 140185XXX
Mites toi kotiinkuljetus? Ilmoittaako matkahuolto sähköpostilla vai tekstiviestillä?
Levyllinen vai digi?Tänne pamahti gigantilla sähköposti jossa laite luvattiin laittaa postiin ensitilassa. Kone tilattu klo 12.00 ja tilausvahvistus tullut 12.10.
Eli tämä kaiketikin on viimestään perjantaina jo kotona.
Noni hyvä! Luulin, että pitää tehä tunnukset omapostii tai vastaavaan. Oon vähän ensikertalainen näiden tilauksien kanssa. Olisin hakenut sillon 19.11 prismasta tai muualta, mutta piti tilata jotta saan ehkä vielä joulun aikoihin.Soittavat kun ovat tulossa.
Noni hyvä! Luulin, että pitää tehä tunnukset omapostii tai vastaavaan. Oon vähän ensikertalainen näiden tilauksien kanssa. Olisin hakenut sillon 19.11 prismasta tai muualta, mutta piti tilata jotta saan ehkä vielä joulun aikoihin.
En tiedä sinun työsopimuksestasi, omalta osaltani voin sanoa ettei ko. informaation jakamiselle ole estettä.Eikö workplacessa olevat tiedotteet ole salassapitovelvollisuuden alaisia?
Levyllinen versioLevyllinen vai digi?
Mistä puhut? Onko ne laittanu arvonnan osto-oikeudesta pystyyn vai? En ainakaan ite löytäny.Vai Prismakin heittää Keskiset... onneksi varmaan vähän isompi eräkoko kuin 1 kpl mutta silti voittomahdollisuus häviävän pieni. Toisaalta ymmärtää miksi Prisma haluaa hoitaa asian näin kun viimeksi varmaan puolet ihmisistä mennyt aspan tukkimaan ja kitisemään
"Prismalle tulossa uusi erä myyntiin 14.-15.12. Ostaminen tapahtuu tällä kertaa osto-oikeuden arvonnan kautta, arvonta 11.12. "Mistä puhut? Onko ne laittanu arvonnan osto-oikeudesta pystyyn vai? En ainakaan ite löytäny.
Eikö workplacessa olevat tiedotteet ole salassapitovelvollisuuden alaisia?
40 cm sivua ylöspäin.Missä toi lukee?
Niin, no sisäpiiritiedon levittäminen on laitonta. Ja rangaistavaa jos siitä on taloudellista hyötyä jollekin. Jännä työsopimus jos kilpailu/markkinalakeja saa rikkoa.En tiedä sinun työsopimuksestasi, omalta osaltani voin sanoa ettei ko. informaation jakamiselle ole estettä.
Varsinaiseen topiciin kommentoiden Verkkokauppa näköjään edelleen pihtaa konsoleitaan, keltaista palloa tuuttaa yhä Ruoholahden noudolle.
Sori, en huomannut.40 cm sivua ylöspäin.
Gigantilta ei ole kuulunut omasta 12:05 tilauksesta edelleenkään mitään.
Luuletko tai ootko kuullu että tänään ois ollu pleikkareita myynnissä? Gigantti, Prisma, Power, Cittari myivät pleikkareita 19.11.2020 kello 9 tai/ja kello 12.00Mua hämää nämä pelkät kellonajat. Mitä nää meinaa, tänään?
19.11 oli Gigantilla myynnissä koneita klo. 9 ja kello 12.Mua hämää nämä pelkät kellonajat. Mitä nää meinaa, tänään?
Kaikesta sitä voi ruikuttaa. Miten tämä nyt vahingoitti sinua tai osuuskauppaa?Niin, no sisäpiiritiedon levittäminen on laitonta. Ja rangaistavaa jos siitä on taloudellista hyötyä jollekin. Jännä työsopimus jos kilpailu/markkinalakeja saa rikkoa.
Sama täällä. Huomenna ehkä näkyy liikettä. Tulee kuitenkin Ruotsista se pakettiOnko kellään gigantin toisesta erästä tilanneella, jolla tuli toimitusvahvistus eilen liikahtanut paketti mihinkään suuntaan? Itsellä tuli seurantakoodi eilen kolmen aikoihin mutta vieläkin lukee vain, että matkahuolto odottaa pakettia.
Aivan varmasti vähemmän on Prisma-tilejä käytössä kuin Facebookissa jossa voi olla moniakin. Silti, uskoisin sinne monta tuhatta tulevan muutaman päivän aikana.Mahtaakohan prisman arvontaan osallistua enemmän vai vähemmän ihmisiä kuin keskisen vastaavaan. Keskisen versiossa joudut matkaamaan mahdollisesti satoja kilometrejä ostopaikkaan, kun taas prisman saa todennäköisesti postitse lähipostiin, tai jopa kotiin.
Jos tätä nyt aletaan mainostamaan vielä hyvissä ajoin, niin voi kyllä olla huonot voittomahdollisuudet.
Lukee vain ”Lähetys ei ole vielä saapunut Postille, odotathan”. Kirjattu eilen ennakkoilmoitus kello 18.09. Eiköhän tuo lähiaikoina lähde liikkeelleNäkyykö kenenkää tilauksessa eilisestä prisman erästä että posti ois vastaanottanu tätä?
Sama tilanne täällä. Mutta eihän Posti noita useimmiten erikseen "vastaanotetuiksi" kuittaa, vaan seuraava vaihe ennakkoilmoituksesta on yleensä suoraan tämä:Lukee vain ”Lähetys ei ole vielä saapunut Postille, odotathan”. Kirjattu eilen ennakkoilmoitus kello 18.09. Eiköhän tuo lähiaikoina lähde liikkeelle
Gigantin klo 12 erästä tilattu, tiistai-iltapäivänä lähetetty paketti on näköjään seurannan mukaan saapunut Matkahuollolle Helsinkiin. Josko tuo tosiaan sitten kuitenkin viikonlopuksi ehtii perille, olin henkisesti varautunut, että menisi ensi viikkoon.
Ei oo vastaanotettu.Näkyykö kenenkää tilauksessa eilisestä prisman erästä että posti ois vastaanottanu tätä?
Onnittelut kaikille Gigantin 2. erästä toimitusvahvistuksen saaneille. Itselläni tilausnumero 1401857XX, tilausvahvistus tuli klo 12.03 eikä mitään ole kuulunut. Jospa tänään tai huomenna tulisi tietoa
Mulla oli samanlainen tilausnumero, joten eiköhän se sinunkin masiina ala sieltä lähtemään. Päättömässä järjestyksessähän ne noita näköjään on lähetelly :/Onnittelut kaikille Gigantin 2. erästä toimitusvahvistuksen saaneille. Itselläni tilausnumero 1401857XX, tilausvahvistus tuli klo 12.03 eikä mitään ole kuulunut. Jospa tänään tai huomenna tulisi tietoa