Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Gigantin keskuvarasto on Ruotsissa eli matkaa sieltä hetkisen ennenkuin saapuu postin kuljetettavaksi. Malttia malttia, kyllä se sieltä alkuviikoksi saapuu!Itsellä tuli eilen yöllä klo 0.12 viesti että lähtee keskusvarastolta ja edelleen on tilassa Odotamme lähetystä kuljetettavaksi. Paitsi että tänään tuli aamulla viesti Gigantilta tuo kuitti sähköpostiin. Joudun varmaan siirtämään jännityksen ensi viikolle :/
Toivottavasti aikuiset ihmiset ei oikeasti ole purkaneet tätä asiakaspalvelijoihin. Etenkin kun monessa paikassa pitää omalla nimellä kirjotella niitä viestejä.Nyt loppuu iteltä tämän ketjun seuraaminen. Ihan naurettavaa on osan toiminta kun jatkuvasti uhkaillaan asiakaspalvelijoita, että tammikuuksi luvattu pleikkari ei ole vieläkään lähtenyt matkaan. Ja sitten kun se lähtee matkaan niin alkaa kauhea vinkuminen postin toiminnasta, että lähetys on rekisteröity 32 minuuttia sitten eikä ole vielä liikkunut mihinkään ja kysellään muiden ihmisten pakettien liikkuvuudesta.
Mikä lafka? Ei pitäs toimia noin. Kyllä luulisi että saat jo nyt väännettyä puhelimessa sen oikeaksi jos kiinnostaa.Tilannehan ei vielä ole rauennut eikä tule helpottamaan tulevaisuudessakaan. Tosiaan tuotteet on laitettu lähetykseen, mutta tänne saapumisesta ei ole mitään tietoa.
Takuu kuittikin pamahti sähköpostiin, mutta tuotteen ostopäiväksi on laitettu tilauspäivä
Jos tuote tilattu 19.11 ja toimitus tammikuussa, niin tästä katoaa jo 2kk takuuajasta. Tuon kanssa varmaan saa painia jos nämä alkaa lahoamaan tuolla parin vuoden päästä...
Gigantti tekee noin. Itse aion tulostaa tuon lähetysilmoitus viestin(oikealla) kuitin kylkeen, jolla todistan että takuu on alkanut vasta paljon myöhemmin..Mikä lafka? Ei pitäs toimia noin. Kyllä luulisi että saat jo nyt väännettyä puhelimessa sen oikeaksi jos kiinnostaa.
Itse en ole. Mutta huomaa että randomilla lähettelee noita, että tuskin mitään auttaa vaikka sieltä kyselee. Oma vielä matkahuollossa ja tulee tänään tai huomenna. 12.04 vahvistus gigantista.Noh, onkos täällä nyt joku ollut Gigantin aspaan yhteydessä? Itsellä tilausvahvari 12:05 ja odottelen ainakin vielä huomiseen ennen kuin alan tiedustelemaan että mikä mahtaa olla tuomio pleikkarin saapumisen suhteen.
Omani hain myös tänään oulun verkkokaupasta. 12.6 tilattu. Mukaan pari peliä.
Sen verran tätä vois kommentoida että posti ei varmasti hae mitään Prismasta vaan Inexin iso varasto Keravalla tuuttaa ehkä noin 10 rekallista paketteja päivässä postin lajittelukeskukseen, se koska postin päässä joku kuittaa yksittäisen paketin järjestelmään on herran hallussa. Jos joku täällä on Keravalla hommissa voi korjailla mun arvauksia?Mua niin epäilyttää toi prisman "lähetetty" PS5. 1.12 klo 19:00 lähtien on ennakkoilmoitus ollut postissa seurantatunnuksen mukaan. Kun paketti annetaan postille niin siitä tulee heti merkintä seurantaan ja seuraavaksi tuote punnitaan ja lajitellaan. Oma tilaukseni siis toista päivää nyt vasta "ennakkoilmoitettu" tilassa ja 0.1kg painolla eli posti ei ole hakenut tuotetta tai prismalla ei oikeasti edes ole koko tuotetta lähdössä mihinkään.
Jos itse tekee samanlaisen ennakkoilmoituksen ja vie postille niin 5min päästä näkyy seurantatunnuksessa että posti on sen vastaanottanut ja tuote menossa eteenpäin.
Haiskahtaa tuo prisman juttu oikeasti siltä että tekivät ennakkoilmoitukset ps5 tilauksista mutta eivät oikeasti ole saaneet niitä edes lähetettyä. Posti hakee isoista yrityksistä vähintään 2 kertaa päivässä paketteja joten nyt olisi vähintään 3 kertaa posti hakenut näitä. Ei tässä muuta ku että vituttaa Missään muualla ei ole näin ikinä vielä käynyt
Noh, onkos täällä nyt joku ollut Gigantin aspaan yhteydessä? Itsellä tilausvahvari 12:05 ja odottelen ainakin vielä huomiseen ennen kuin alan tiedustelemaan että mikä mahtaa olla tuomio pleikkarin saapumisen suhteen.
Mitä se Sony on tässä mokannut? Entä jos konsolia olisikin tehty kymmenkertainen määrä kysyntään nähden, niin olisiko sitten ollut asiakkaiden vika kun eivät osta ja konsoleita on hyllyt täynnä? Näin koronan keskellä ja sieltä aiheutuneista ongelmista johtuen oli jo voitto, että konsoli ylipäätään saatiin myyntiin edes näin laajasti. Jengi muutenkin ottaa yhden hemmetin konsolin julkaisun vähän liian tosissaan, kun lasketaan minuutteja milloin on saanut tilausvahvistuksen ja sitten itketään, kun joku sai konsolin ennen itseä, vaikka teki tilauksen 30 sekuntia myöhemmin kuin itse. Jos se konsoli on noin tärkeä niin sitten se olisi kannattanu tilata jo vuoden alussa, kuten jotkut ovatkin tehneet. Jälleenmyyjillä, tukkureilla, pakkaamoilla jne. on varmaan ihan täysi duuni jo nyt pitää tilaukset edes jotenkin kasassa näin joulun/koronan alla ja jokainen itkijä/uhkailija sinne aspaan ei tee muuta kuin hidasta tätä koko prosessia. Olen ihan varma, että jokainen PS5:n tilannut saa konsolinsa jossain vaiheessa ja jos niitä PUM PUM pelejä pitää välittömästi päästä pelaamaan sillä uusimmalla konsolilla, niin saahan noita konsoleita nytkin heti toimitukseen maksamalla preemiota. Itse jatkan pelailua PS4:llä kunhan joskus oman konsolini saanToki kaikki syyttely yms pitää kohdistaa valmistajaan, Sony tässä on mokannut ja turhaan kärjistää globaalia tilannetta toimitus"vaikeuksillaan". Eli kaikki vihaposti vaan suoraan Japaniin päämajaan.
Oon ite ollut aspaan yhteydessä chatin kautta, en oo siis lähtenyt valittamaan. Ihan vaan tiedustelemaan voivatko infota enempää, ovat sanoneet nyt kahdesti, että menee tammikuulle ja myös mainitsivat, että keskusvarastolla robotit kuljettavat tilauksia, joten siitä syystä eivät mene tilausjärjestyksessä.Itse kanssa katson vielä huomisen kun 4.12. oli se luvattu toimituspäivä. Vasta sitten alan repimään pelihousuja
Sen verran tätä vois kommentoida että posti ei varmasti hae mitään Prismasta vaan Inexin iso varasto Keravalla tuuttaa ehkä noin 10 rekallista paketteja päivässä postin lajittelukeskukseen, se koska postin päässä joku kuittaa yksittäisen paketin järjestelmään on herran hallussa. Jos joku täällä on Keravalla hommissa voi korjailla mun arvauksia?
Sama aika ja tilausnumeron alku täälläkin mut ei kuulu ei!Pakko itsekin osallistua keskusteluun. Oma tilausvahvistus Gigantin toisesta erästä tuli 12.02 (levymalli) ja tilausnumero 1401854XX.
Vaikka toista erää luvattiin tammikuulle niin kyllähän se hieman ihmetyttää miten yli puoli tuntia ja satoja ellei tuhansia tilausnumeroita myöhemmin tilanneet ovat jo saaneet konsolinsa. Periaatteessa siinähän myydään sun jo maksettu konsoli uudelleen myöhemmin jonoon tulleelle...
Itse kattelen kanssa huomisen vielä.Noh, onkos täällä nyt joku ollut Gigantin aspaan yhteydessä? Itsellä tilausvahvari 12:05 ja odottelen ainakin vielä huomiseen ennen kuin alan tiedustelemaan että mikä mahtaa olla tuomio pleikkarin saapumisen suhteen.
Toi S-ryhmän mittakaava on jäätävän kokonen. Toi on siis koko s-ketjun ainoa varasto. Liikkuu siis kaikki ruuasta pleikkareihin sen kautta. Ei sinne postipoika mene pakettiautolla hakemaan mitään henkilökohtaisesti.Voipi olla että tavat ovat erilaisia eri yrityksissä mutta parissa isossa yrityksessä varastossa töissä olleena voin sanoa että siellä ainakin posti kävi henkilökohtasesti ottamassa tavarat kyytiin.
Ihan sama mikä case tässä nyt on niin PS5 joko on olemassa ja liikkuvat etanan tahtiin rekalla tai niitä ei ole oikeasti olemassa vielä ja prisma halusi meidät pois kyselemästä niiden perään.
Noh, onkos täällä nyt joku ollut Gigantin aspaan yhteydessä? Itsellä tilausvahvari 12:05 ja odottelen ainakin vielä huomiseen ennen kuin alan tiedustelemaan että mikä mahtaa olla tuomio pleikkarin saapumisen suhteen.
Oon ite ollut aspaan yhteydessä chatin kautta, en oo siis lähtenyt valittamaan. Ihan vaan tiedustelemaan voivatko infota enempää, ovat sanoneet nyt kahdesti, että menee tammikuulle ja myös mainitsivat, että keskusvarastolla robotit kuljettavat tilauksia, joten siitä syystä eivät mene tilausjärjestyksessä.
Jolleki muulle oli aiemmin selitetty, että kerätään manuaalisesti ja siksi on sikinsokin.Oon ite ollut aspaan yhteydessä chatin kautta, en oo siis lähtenyt valittamaan. Ihan vaan tiedustelemaan voivatko infota enempää, ovat sanoneet nyt kahdesti, että menee tammikuulle ja myös mainitsivat, että keskusvarastolla robotit kuljettavat tilauksia, joten siitä syystä eivät mene tilausjärjestyksessä.
Oma seurantakoodini oli tullu näköjään 23:46 eilen.Onks joku tänään saanu gigantin ps5:stä viestiä? Tuleekohan ne pääosin yöllä vai voiko se tulla millon vaan? Kannattaako tässä siis rämpätä äf viitosta vai ei
Niin ja niin, ketähän tässä sitten pitäisi uskoa, aspa ei tiedä (en kyllä heitä syytä, ovat vain työntekijöitä). Gigantti ei infoa asiakkaille vaikka maililla, että mikä tilanne, kun varmasti sinne soitellaan ja viestitään päivässä satoja kertoja noista. Noh, mutta odotellaan tässä vain.Jolleki muulle oli aiemmin selitetty, että kerätään manuaalisesti ja siksi on sikinsokin.
Luulisi, että robotti ois helpompi ohjelmoida keräämään numero järjestyksessä
Kyllä!Kyllä muuten jonkun verran risoo nähdä näitä nyt Verkkokaupasta juuri haettuja konsoleita suoraan myynnissä taas torissa ja huuto.netissä monta sataa kalliimmalla. Tänäänkin on ilmestynyt myyntiin vaikka kuinka monta.
Onnittelut kaikille Gigantin 2. erästä toimitusvahvistuksen saaneille. Itselläni tilausnumero 1401857XX, tilausvahvistus tuli klo 12.03 eikä mitään ole kuulunut. Jospa tänään tai huomenna tulisi tietoa
Ei tässä auta kun kirves kaivoon ja leuka rintaan. Pitää keksiä pojalle jotain muuta lahjaksi.
Prisma arpoo osto-oikeuksia kuulemma vielä tässä kuussa, joten ei kannata vielä luovuttaa.Ei tässä auta kun kirves kaivoon ja leuka rintaan. Pitää keksiä pojalle jotain muuta lahjaksi.
Prisma arpoo osto-oikeuksia kuulemma vielä tässä kuussa, joten ei kannata vielä luovuttaa.
On parit pelit kyllä valmiina ja lisäohjain. Konsoli vain uupuu. Ei niitä viitsi ilman itse konsolia kyllä antaa.Laitat kuule kuoreen kortin missä lukee: PS5 - saat heti kun kaupasta löytyy niin luulen että tulee silti aika kova joululahja!
...verkkiksestä 20.7 ennakkotilattu ps5. Prismasta seurantakoodi Tiistaina viideltä ja verkkiksestä tänään aamulla. Saa nähä kumpi ehtii ensin pakettiautomaattiin. ....
Tänää rekisteröitynyt käyttäjä jonka ainoa viesti on tuo, niin pidän ihan mahdollisena että kyseessä vaan trolli. Toivottavasti olen väärässä.20.7. tilaus verkkiksestä tulossa? Laitin aspaan viestiä että mitenköhän käynyt, oliko minkä kokoinen erä että saanko sittenkin 15.6. tilatun konsolin niin vastaus oli että ei pitäisi saada, pitäisi mennä seuraavaan erään.