PlayStation 5 tilausseuranta

Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
6 009
Jaahas. Prisman chatissa sanoivat äsken, ettei lisää laitteita ole enää lähdössä ja loput tulee seuraavasta erästä ”lähiaikoina”. Kyllä vähän kyrsii, kun oma tilaus läpi 9.10 ja paljon myöhemmin tilanneille laitteita jo toimitettu. Lupasivat lahjakortin hyvitykseksi.
Tässä on muistettava, että Prisma ei ole "oikea" verkkokauppa, joten tuollaiset ongelmat on ymmärrettäviä. Ei se tietysti paljoa lohduta..

Aika ovelasti muuten järjestetty se Powerin klo.10 salamyynti :hmm:
 
Liittynyt
22.10.2020
Viestejä
24
En trokaa, mutta korjaan jos näen virheellisiä väittämiä. Kirpputorimyynti "Tavanomaista koti-irtaimistoa ovat esimerkiksi vaatteet, astiat, korut, huonekalut, kodin elektroniikka ja harrastusvälineet."
Playstation lasketaan varmaan kodin elektroniikaksi, jota saa myydä voitolla verottomasti 5000 euroon asti.
Saa myydä verottomasti, jos otat laitteen omaan käyttöön ja sinä ja / tai perheesi käytätte laitetta. Sen jälkeen laitteen eteenpäin myynti on kirpputorimyyntiä. Jos ostat laitteen ja myyt sen eteenpäin, se ei ole kirpputorimyyntiä, jos rikot sinetin ja väität että tavara on ollut käytössä, se ei ole kirpputorimyyntiä. Jos ostat laitteet jälleenmyyntiin, niin edes niillä tunnin pelaaminen ei välttämättä täytä kirpputorimyynnin määritelmää. En lähtisi kovin herkästi lukemaan verolakeja itselle edullisesti, kun seuraukset eivät välttämättä ole kovin mukavia.

Kyllä näillä jälleenmyyjillä se raja menee valitettavasti 1000 eurossa. Ei omaan käyttöön ja myynti ihan täysin tulonhankintaa. Toki yksittäisen konsolin myyminen tuskin tuota tonnia vielä täyttää.
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
159
Sain matkahuollon seurantakoodin gigantin klo 12 eli 2. erään.
"TOIMITUSVAHVISTUS
Kiitos, kun asioit Gigantissa!
Hyviä uutisia, tilauksesi lähtee keskusvarastoltamme tänään ja saapuu lähipäivinä!
"
 
Liittynyt
17.01.2020
Viestejä
71
TOIMITUSVAHVISTUS
Kiitos, kun asioit Gigantissa!
Hyviä uutisia, tilauksesi lähtee keskusvarastoltamme tänään ja saapuu lähipäivinä!

Gigantin klo.9 hässäkässä tilattu, matkahuollon toimituspisteeseen, juuri tuli tuo vahvistus
Gigantin sivuilla omissa tiedoissa tosiaan näkyy vielä "tilaus vastaanotettu"
 

Funk

Tukijäsen
Liittynyt
07.01.2018
Viestejä
19
TOIMITUSVAHVISTUS
Kiitos, kun asioit Gigantissa!
Hyviä uutisia, tilauksesi lähtee keskusvarastoltamme tänään ja saapuu lähipäivinä!

Gigantin klo.9 hässäkässä tilattu, matkahuollon toimituspisteeseen, juuri tuli tuo vahvistus
Gigantin sivuilla omissa tiedoissa tosiaan näkyy vielä "tilaus vastaanotettu"
Tuli itselle ihan sama ja samasta rytäkästä tilattu.
 
Liittynyt
03.04.2018
Viestejä
31
TOIMITUSVAHVISTUS
Kiitos, kun asioit Gigantissa!
Hyviä uutisia, tilauksesi lähtee keskusvarastoltamme tänään ja saapuu lähipäivinä!

Gigantin klo.9 hässäkässä tilattu, matkahuollon toimituspisteeseen, juuri tuli tuo vahvistus
Gigantin sivuilla omissa tiedoissa tosiaan näkyy vielä "tilaus vastaanotettu"
Täällä samat. Klo 9.02 tuli eilen tilausvahvistus.
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
2
Nyt myös minun gigantti erä 1 kello 9.03 tilaus lähti liikkeelle eli tosiaan tota toimituksen tila kohtaa on turhaa kattoa (vielä "Odottaa käsittelyä"). Kiva että tämä selvisi ennen viikonloppua, liaan usein minun kohdallani sattunut "järjestelmävirheitä" tilauksissa ja en ole saanutkaan tuotteita ilman selvittelyä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
108
Sain matkahuollon seurantakoodin gigantin klo 12 eli 2. erään.
"TOIMITUSVAHVISTUS
Kiitos, kun asioit Gigantissa!
Hyviä uutisia, tilauksesi lähtee keskusvarastoltamme tänään ja saapuu lähipäivinä!
"
Ai tilasit toisesta erästä? Itse en saanut viestiä, tilasin kotiinkuljetuksella vahingossa, koska tilasin pleikkarin mahdollisimman nopeasti ja sain sen tilausvahvistuksen 12.03.
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
159
Jaahas. Prisman chatissa sanoivat äsken, ettei lisää laitteita ole enää lähdössä ja loput tulee seuraavasta erästä ”lähiaikoina”. Kyllä vähän kyrsii, kun oma tilaus läpi 9.10 ja paljon myöhemmin tilanneille laitteita jo toimitettu. Lupasivat lahjakortin hyvitykseksi.
Tuossa voi olla jotain, että vaikuttaa moneltako on saanut sen ostoskoriin ja se vaikuttaa enemmän.
Itse sain viestin juuri prismalta, että konsoli unohtunut ostoskoriin..no ei se tietenkään enää siellä ollut.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
21
Sain matkahuollon seurantakoodin gigantin klo 12 eli 2. erään.
"TOIMITUSVAHVISTUS
Kiitos, kun asioit Gigantissa!
Hyviä uutisia, tilauksesi lähtee keskusvarastoltamme tänään ja saapuu lähipäivinä!
"
No perhana itse tilasin klo 9 erästä eikä vielä ole päivitystä tullut tilausvahvistuksen jälkeen. Pitääkö tässä olla huolissaan? Eilen kyllä chatti aspa lupaili mullekin että tilaus on onnistunut ja pitäisi 3-6 päivässä tulla, Matkahuollon pakettina.
 
Liittynyt
23.01.2017
Viestejä
42
Ihan mielenkiinnosta kysyn, onko miten nopea netti teillä? Voisiko niillä nopeuksilla olla mitään merkitystä
Gigan kuitu. Luulisi, että mikä tahansa moderni yhteys kyllä riittää yhtä lailla.

6 kaveria yritti eilen saada heti klo 9. Niin Gigantti, Prisma, kuin Citymarket kyykkäs, eikä kukaan onnistunut. Ja teillä te saitte molemmat. Unfuckingbelievable.
Sanos. En oikein itsekään jaksanut uskoa, että saadaan onnistuneesti napattua, mutta munkki kyllä kävi, kun kummatkin saatiin.
Nyt sitten lotto vielä vetämään.

Itse sain F5 avulla lisättyä koriin ysiltä ja runnoin maksutapahtuman pikana läpi onnistuneesti.
Mimmikaveri ei käyttänyt edes F5:sta ja oli saanut lisättyä koriin konsolin ysiltä. Maksutransaktio epäonnistui ja tyyppi luovutti, kunnes kuulemma yli parin tunnin päästä avasi uudelleen läppärin, jossa tilaussivu oli yhä auki ja tuote edelleen ostoskorissa odottamassa maksua. Maksoi tilauksen ja läpi meni. Gigantin saitti siis ilmeisesti muisti, milloin tuote on saatu koriin, piti sille varausta yllä ja hyväksyi maksun myöhemmin. Tai sitten klo 12 erässä ollut sopivasti vielä konsoli vapaana.

Mun tilausvahvistus eilen klo 9.02 ja toimitusvahvistus tänään neljän jälkeen.
Avokilla tilausvahvistus eilen klo 12.03 ja toimitusvahvistus puolen yön jälkeen.

No perhana itse tilasin klo 9 erästä eikä vielä ole päivitystä tullut tilausvahvistuksen jälkeen. Pitääkö tässä olla huolissaan? Eilen kyllä chatti aspa lupaili mullekin että tilaus on onnistunut ja pitäisi 3-6 päivässä tulla, Matkahuollon pakettina.
Eli eivät ainakaan tilausjärjestyksessä noita lähettele.
 
Liittynyt
13.09.2017
Viestejä
451
Tuli toimitusvahvistus 2. erästä tilatusta, mutta tilasin myös ohjaimen eli onkohan se nyt sitte pelkästään lähetetty.
 
Liittynyt
05.12.2017
Viestejä
422
Nyt kun täällä on jo monet saaneet laitteen postilla/matkahuollolla niin oliko miten pakattu? Oliko kukaan myyjä lätkäissyt suoraan myyntipakkaukseen pakettikorttia?

Erityisesti verkkokauppa.com pakkaaminen kiinnostaa, kun sieltä on tulossa seuraavassa erässä oma kone enkä halua pakettikorttia hienoa pakkausta pilaamaan :cautious:
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
6 009
Gigan kuitu. Luulisi, että mikä tahansa moderni yhteys kyllä riittää yhtä lailla.



Sanos. En oikein itsekään jaksanut uskoa, että saadaan onnistuneesti napattua, mutta munkki kyllä kävi, kun kummatkin saatiin.
Nyt sitten lotto vielä vetämään.

Itse sain F5 avulla lisättyä koriin ysiltä ja runnoin maksutapahtuman pikana läpi onnistuneesti.
Mimmikaveri ei käyttänyt edes F5:sta ja oli saanut lisättyä koriin konsolin ysiltä. Maksutransaktio epäonnistui ja tyyppi luovutti, kunnes kuulemma yli parin tunnin päästä avasi uudelleen läppärin, jossa tilaussivu oli yhä auki ja tuote edelleen ostoskorissa odottamassa maksua. Maksoi tilauksen ja läpi meni. Gigantin saitti siis ilmeisesti muisti, milloin tuote on saatu koriin, piti sille varausta yllä ja hyväksyi maksun myöhemmin. Tai sitten klo 12 erässä ollut sopivasti vielä konsoli vapaana.

Mun tilausvahvistus eilen klo 9.02 ja toimitusvahvistus tänään neljän jälkeen.
Avokilla tilausvahvistus eilen klo 12.03 ja toimitusvahvistus puolen yön jälkeen.



Eli eivät ainakaan tilausjärjestyksessä noita lähettele.
Sikäli kyllä, että äsken tuli ilmoitus että uusi arvioitu toimituspäivä on 4.12. Tilattu 12:04
 

Tonza10

Tukijäsen
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
30
Sain tilauksen tehtyä Gigantin 2.erästä ja pari tuntia sitten tuli toimitusvahvistus. Varmistin Gigantin chatista että pelkkä ohjain on toimitettu ja konsoli toimitetaan arviolta tammikuussa.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 549
Sain gigantin toisesta erästä laitteen tilattua. Tilausvahvistuksessa oli toimituspäivämäärä 2.12. Äskettäin tuli txt-viesti että toimitus viivästyy 7.12.
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
108
Itse soitin äsken aspaan ja tilasin klo 12 erästä. Mulle toimitus 4.12 ja voi kuulemma tulla aikasemmin, jos tilauksia vapautuu. Viimeistään joulukuun aikana kuitenkin. Kuulemma tammikuun erä tulee myöhemmin myyntiin. Hän kertoi uskovansa, että saan koneen 4.12 joten nyt tuli hyvät fiilikset :D.
 
Liittynyt
13.11.2020
Viestejä
74
Te ketkä olette jo prismasta omanne saaneet, miten konsoli on pakattu? Tietää meneekö postiin jalan vai autolla :lol:
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
108
Sain vahvistuksen gigantista 12.03 ja en tilannut lisäohjainta. Kuulemma olen oikeasti saamassa 4.12.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
14
Itse soitin äsken aspaan ja tilasin klo 12 erästä. Mulle toimitus 4.12 ja voi kuulemma tulla aikasemmin, jos tilauksia vapautuu. Viimeistään joulukuun aikana kuitenkin. Kuulemma tammikuun erä tulee myöhemmin myyntiin. Hän kertoi uskovansa, että saan koneen 4.12 joten nyt tuli hyvät fiilikset :D.
Monelta meni sulla tilaus sisään?
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
14
Mulla ei näy yhtään mitään arvioitua päivää eikä myöskään tekstiviestiä, vaikka sama teksti oli 2.12 varastolle tulossa ja tilaus sisään 12:09. Näinköhän en saa vielä :(

EDIT aspassa sanoivat eilen että toimitus olis perillä 7.12 ja toinen aspa että vasta tammikuussa
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
48
Tuli toimitusvahvistus 2. erästä tilatusta, mutta tilasin myös ohjaimen eli onkohan se nyt sitte pelkästään lähetetty.
Itselle oli myös tullut yöllä matkahuollon seurantakoodi ja juuri 2. erästä, 12.02 tullut tilausvahvistus. Epäilen myös että lähetyksessä on vain lataustelakka.
 
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
5
Verkkokaupalta spostia:
Seuraava lähetys konsoleita saapuu varastoon arviolta vko 48-49, ja meillä on ilo ilmoittaa, että sinä saat konsolin tästä erästä.
Tilaus tehty 13.4.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
837
Jännä kyllä, että matkahuolto on puolesta yöstä saakka odottanut kuljetettavaksi pakettia...
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
159
Itselle oli myös tullut yöllä matkahuollon seurantakoodi ja juuri 2. erästä, 12.02 tullut tilausvahvistus. Epäilen myös että lähetyksessä on vain lataustelakka.
sama mutta pelkkä konsoli. 12.02.06 tarkka tilausvahvistus.

Jännä kyllä, että matkahuolto on puolesta yöstä saakka odottanut kuljetettavaksi pakettia...
Siirtyvät kuljetukseen varmaan samassa setissä kaikki.
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
159
Prisma katto aiheelliseks vielä vittuilla perään :tup:

P.S En saanut konsolia
Mulla oli tää sama. Pohdin vain, jos olisin mennyt vaikka kymmeneltä kurkkimaan niin olisko siellä ollut kone korissa. Jotkuthan näin oli saaneet tilauksen sisään.

kyllähän mä tosin kävin siellä, mutten kirjautunut enää sisään.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
14
Hei onko muut Gigantin 12 erässä tilanneet saaneet jonku arviopäivämäärän ja missä se näkyy? Tai onko kaikille tullut tekstiviesti?
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
21
No perhana itse tilasin klo 9 erästä eikä vielä ole päivitystä tullut tilausvahvistuksen jälkeen. Pitääkö tässä olla huolissaan? Eilen kyllä chatti aspa lupaili mullekin että tilaus on onnistunut ja pitäisi 3-6 päivässä tulla, Matkahuollon pakettina.
Huoli pois, ihan jokunen minuutti viestini lähetyksen jälkeen oli tullut Gigantilta viestiä että paketti on lähtenyt liikkumaan. Perin outona pidän kyllä sitä että jonkun joka tilasi yhdeksältä lähetys olisi lähtenyt myöhemmin kuin jonkun joka tilasi klo 12. Tai no, voihan se olla että nuo viestit vaan ovat tulleet tuossa järjestytksessä ja pakettini onkin oikeasti lähtenyt jo aikaisemmin, en tiedä. Joka tapauksessa taas hieman varmemmalta tuntuu että se PS5 on mulle tulossa oikeasti.

Jotkut valitelleet että pitkä odotus tulee viikonlopusta, itse tavallaan jollain lailla nautin tästä jännityksen kihelmöinnistä. Olo on samanlainen kuin lapsena joulun alla.
 
Liittynyt
07.09.2019
Viestejä
76
Hei onko muut Gigantin 12 erässä tilanneet saaneet jonku arviopäivämäärän ja missä se näkyy? Tai onko kaikille tullut tekstiviesti?
Itse en ole saanut mitään tekstiviestiä. Ainoat tiedot ovat tilausvahvistuksessa lukeva 2.12 ja eilen aspasta saatu 4.12.
 
Liittynyt
26.06.2020
Viestejä
1 299
Velipoika sai gigantin ekasta erästä ja hyrskyttää jo. Perheen f5 sormet on tikissä kun toinen veli sai rtx 3070 arpajaisista palitin :)
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
14
Itse en ole saanut mitään tekstiviestiä. Ainoat tiedot ovat tilausvahvistuksessa lukeva 2.12 ja eilen aspasta saatu 4.12.
On tämä kun minäkin aikuinen ihminen stressaan tätä asiaa ku pieni lapsi mutta on tosiaan se olo kuin lapsella joulun alla ja haluan vaan kovasti sen koneen kätösiini. Joku ihme hype tässä tarttui ja oon halunnut yhtä tiettyä peliä pelata siitä lähtien ku vasta huhuiltiin siitä!
 
Liittynyt
27.10.2020
Viestejä
15
Sain eilen gigantin toisesta erästä tilausvahvistuksen klo 12.02 ja noin tunti sitten kilahti sähköpostiin toimitusvahvistus ja matkahuollon seurantakoodi.

TOIMITUSVAHVISTUS
Kiitos, kun asioit Gigantissa!
Hyviä uutisia, tilauksesi lähtee keskusvarastoltamme tänään ja saapuu lähipäivinä!
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
159
Huoli pois, ihan jokunen minuutti viestini lähetyksen jälkeen oli tullut Gigantilta viestiä että paketti on lähtenyt liikkumaan. Perin outona pidän kyllä sitä että jonkun joka tilasi yhdeksältä lähetys olisi lähtenyt myöhemmin kuin jonkun joka tilasi klo 12. Tai no, voihan se olla että nuo viestit vaan ovat tulleet tuossa järjestytksessä ja pakettini onkin oikeasti lähtenyt jo aikaisemmin, en tiedä. Joka tapauksessa taas hieman varmemmalta tuntuu että se PS5 on mulle tulossa oikeasti.

Jotkut valitelleet että pitkä odotus tulee viikonlopusta, itse tavallaan jollain lailla nautin tästä jännityksen kihelmöinnistä. Olo on samanlainen kuin lapsena joulun alla.
No siellähän on varmaan useampi henkilö pakkailemassa. Syitä voi olla monia. Joku voi pakata yksitellen ja tehdä toimituspaperit, joku pakkaa isomman setin ja naputtelee koneelle lopuksi. Nehän ei ole lähteneet vielä mihinkään sieltä, kun seurantakoodi tulee mailiin.
 
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
737
Huoli pois, ihan jokunen minuutti viestini lähetyksen jälkeen oli tullut Gigantilta viestiä että paketti on lähtenyt liikkumaan. Perin outona pidän kyllä sitä että jonkun joka tilasi yhdeksältä lähetys olisi lähtenyt myöhemmin kuin jonkun joka tilasi klo 12. Tai no, voihan se olla että nuo viestit vaan ovat tulleet tuossa järjestytksessä ja pakettini onkin oikeasti lähtenyt jo aikaisemmin, en tiedä. Joka tapauksessa taas hieman varmemmalta tuntuu että se PS5 on mulle tulossa oikeasti.

Jotkut valitelleet että pitkä odotus tulee viikonlopusta, itse tavallaan jollain lailla nautin tästä jännityksen kihelmöinnistä. Olo on samanlainen kuin lapsena joulun alla.
Jep, kaikki vissiin lähtee yhtä aikaa ja ilmoitukset tulleet eri aikaan. Vissiin kellään ei ole vielä oikeasti paketti tulossa.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 813
Viestejä
4 299 690
Jäsenet
71 705
Uusin jäsen
Myollnir

Hinta.fi

Ylös Bottom