Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Jep, samat speksit. Ilmesesti samoihin aikoihin tulleille osalle tullut tuo pahoitteluviesti jo...Eli Sulla oli toi "Porin Prisma" ja 09.10 tilaus? Mulla kotiinkuljetuksella.. vois tulla se koodi jo..
En trokaa, mutta korjaan jos näen virheellisiä väittämiä. Kirpputorimyynti "Tavanomaista koti-irtaimistoa ovat esimerkiksi vaatteet, astiat, korut, huonekalut, kodin elektroniikka ja harrastusvälineet."
Playstation lasketaan varmaan kodin elektroniikaksi, jota saa myydä voitolla verottomasti 5000 euroon asti.
"Liittynyt 6min sitten"Prismasta tilausvahvistus klo 9:40 ja äsken tuli sähköpostilla ilmotus että on matkalla!
Viimeistään ensi viikon alkupuolella luki viestissä. Eli viimeistään tarkoita, että voi olla ennen sitä. Eikö teille lukenut sama viestissä?Millä viikolla olivat luvanneet ottaa viimeistään yhteyttä?
Tilasit siis varmaankin silloin syyskuussa konsolisi vaiko nyt 19pv erässä?
TOIMITUSVAHVISTUS
Kiitos, kun asioit Gigantissa!
Hyviä uutisia, tilauksesi lähtee keskusvarastoltamme tänään ja saapuu lähipäivinä!
Gigantin klo.9 hässäkässä tilattu, matkahuollon toimituspisteeseen, juuri tuli tuo vahvistus
Gigantin sivuilla omissa tiedoissa tosiaan näkyy vielä "tilaus vastaanotettu"
TOIMITUSVAHVISTUS
Hyviä uutisia, tilauksesi lähtee keskusvarastoltamme tänään ja saapuu lähipäivinä!
Gigantin klo.9 hässäkässä tilattu, matkahuollon toimituspisteeseen, juuri tuli tuo vahvistus
Gigantin sivuilla omissa tiedoissa tosiaan näkyy vielä "tilaus vastaanotettu"
Ai tilasit toisesta erästä? Itse en saanut viestiä, tilasin kotiinkuljetuksella vahingossa, koska tilasin pleikkarin mahdollisimman nopeasti ja sain sen tilausvahvistuksen 12.03.Sain matkahuollon seurantakoodin gigantin klo 12 eli 2. erään.
"TOIMITUSVAHVISTUS
"
Tuossa voi olla jotain, että vaikuttaa moneltako on saanut sen ostoskoriin ja se vaikuttaa enemmän.Jaahas. Prisman chatissa sanoivat äsken, ettei lisää laitteita ole enää lähdössä ja loput tulee seuraavasta erästä ”lähiaikoina”. Kyllä vähän kyrsii, kun oma tilaus läpi 9.10 ja paljon myöhemmin tilanneille laitteita jo toimitettu. Lupasivat lahjakortin hyvitykseksi.
Kyllä. 12.02.06 on tilausvahvistus. Ja siinä luki saatavuuden kohdalla "Varastossa"Ai tilasit toisesta erästä? Itse en saanut viestiä, tilasin kotiinkuljetuksella vahingossa, koska tilasin pleikkarin mahdollisimman nopeasti ja sain sen tilausvahvistuksen 12.03.
Sain matkahuollon seurantakoodin gigantin klo 12 eli 2. erään.
"TOIMITUSVAHVISTUS
"
Ihan mielenkiinnosta kysyn, onko miten nopea netti teillä? Voisiko niillä nopeuksilla olla mitään merkitystä
6 kaveria yritti eilen saada heti klo 9. Niin Gigantti, Prisma, kuin Citymarket kyykkäs, eikä kukaan onnistunut. Ja teillä te saitte molemmat. Unfuckingbelievable.
No perhana itse tilasin klo 9 erästä eikä vielä ole päivitystä tullut tilausvahvistuksen jälkeen. Pitääkö tässä olla huolissaan? Eilen kyllä chatti aspa lupaili mullekin että tilaus on onnistunut ja pitäisi 3-6 päivässä tulla, Matkahuollon pakettina.

Sikäli kyllä, että äsken tuli ilmoitus että uusi arvioitu toimituspäivä on 4.12. Tilattu 12:04Gigan kuitu. Luulisi, että mikä tahansa moderni yhteys kyllä riittää yhtä lailla.
Sanos. En oikein itsekään jaksanut uskoa, että saadaan onnistuneesti napattua, mutta munkki kyllä kävi, kun kummatkin saatiin.
Nyt sitten lotto vielä vetämään.
Itse sain F5 avulla lisättyä koriin ysiltä ja runnoin maksutapahtuman pikana läpi onnistuneesti.
Mimmikaveri ei käyttänyt edes F5:sta ja oli saanut lisättyä koriin konsolin ysiltä. Maksutransaktio epäonnistui ja tyyppi luovutti, kunnes kuulemma yli parin tunnin päästä avasi uudelleen läppärin, jossa tilaussivu oli yhä auki ja tuote edelleen ostoskorissa odottamassa maksua. Maksoi tilauksen ja läpi meni. Gigantin saitti siis ilmeisesti muisti, milloin tuote on saatu koriin, piti sille varausta yllä ja hyväksyi maksun myöhemmin. Tai sitten klo 12 erässä ollut sopivasti vielä konsoli vapaana.
Mun tilausvahvistus eilen klo 9.02 ja toimitusvahvistus tänään neljän jälkeen.
Avokilla tilausvahvistus eilen klo 12.03 ja toimitusvahvistus puolen yön jälkeen.
Eli eivät ainakaan tilausjärjestyksessä noita lähettele.
Itse soitin äsken aspaan ja tilasin klo 12 erästä. Mulle toimitus 4.12 ja voi kuulemma tulla aikasemmin, jos tilauksia vapautuu. Viimeistään joulukuun aikana kuitenkin. Kuulemma tammikuun erä tulee myöhemmin myyntiin. Hän kertoi uskovansa, että saan koneen 4.12 joten nyt tuli hyvät fiilikset.
Sikäli kyllä, että äsken tuli ilmoitus että uusi arvioitu toimituspäivä on 4.12. Tilattu 12:04
12.03Monelta meni sulla tilaus sisään?
Itselle oli myös tullut yöllä matkahuollon seurantakoodi ja juuri 2. erästä, 12.02 tullut tilausvahvistus. Epäilen myös että lähetyksessä on vain lataustelakka.Tuli toimitusvahvistus 2. erästä tilatusta, mutta tilasin myös ohjaimen eli onkohan se nyt sitte pelkästään lähetetty.
sama mutta pelkkä konsoli. 12.02.06 tarkka tilausvahvistus.Itselle oli myös tullut yöllä matkahuollon seurantakoodi ja juuri 2. erästä, 12.02 tullut tilausvahvistus. Epäilen myös että lähetyksessä on vain lataustelakka.
Siirtyvät kuljetukseen varmaan samassa setissä kaikki.Jännä kyllä, että matkahuolto on puolesta yöstä saakka odottanut kuljetettavaksi pakettia...
Juu tätä varten tein tunnuksen enkä trollaa. Ja Porin prisma toimittajana."Liittynyt 6min sitten"
Pitikö ihan tätä varten tehdä tunnari että pääset trollaamaan
Mulla oli tää sama. Pohdin vain, jos olisin mennyt vaikka kymmeneltä kurkkimaan niin olisko siellä ollut kone korissa. Jotkuthan näin oli saaneet tilauksen sisään.Prisma katto aiheelliseks vielä vittuilla perään
P.S En saanut konsolia
kuva, tai en muuten uskoJuu tätä varten tein tunnuksen enkä trollaa. Ja Porin prisma toimittajana.
No perhana itse tilasin klo 9 erästä eikä vielä ole päivitystä tullut tilausvahvistuksen jälkeen. Pitääkö tässä olla huolissaan? Eilen kyllä chatti aspa lupaili mullekin että tilaus on onnistunut ja pitäisi 3-6 päivässä tulla, Matkahuollon pakettina.
Hei onko muut Gigantin 12 erässä tilanneet saaneet jonku arviopäivämäärän ja missä se näkyy? Tai onko kaikille tullut tekstiviesti?
Itse en ole saanut mitään tekstiviestiä. Ainoat tiedot ovat tilausvahvistuksessa lukeva 2.12 ja eilen aspasta saatu 4.12.
Tuosta. Voin postata kuvan ite konsolista sitten kun saapuu jos ei kelpaakuva, tai en muuten usko
kelpaa, osaan vaan laittaa liitteeksi osittain tuon sitten kun Prisma mun edelliseen viestiin vastaaTuosta. Voin postata kuvan ite konsolista sitten kun saapuu jos ei kelpaa
Mihin aikaan oli tilaus sisällä?kelpaa, osaan vaan laittaa liitteeksi osittain tuon sitten kun Prisma mun edelliseen viestiin vastaa![]()
No siellähän on varmaan useampi henkilö pakkailemassa. Syitä voi olla monia. Joku voi pakata yksitellen ja tehdä toimituspaperit, joku pakkaa isomman setin ja naputtelee koneelle lopuksi. Nehän ei ole lähteneet vielä mihinkään sieltä, kun seurantakoodi tulee mailiin.Huoli pois, ihan jokunen minuutti viestini lähetyksen jälkeen oli tullut Gigantilta viestiä että paketti on lähtenyt liikkumaan. Perin outona pidän kyllä sitä että jonkun joka tilasi yhdeksältä lähetys olisi lähtenyt myöhemmin kuin jonkun joka tilasi klo 12. Tai no, voihan se olla että nuo viestit vaan ovat tulleet tuossa järjestytksessä ja pakettini onkin oikeasti lähtenyt jo aikaisemmin, en tiedä. Joka tapauksessa taas hieman varmemmalta tuntuu että se PS5 on mulle tulossa oikeasti.
Jotkut valitelleet että pitkä odotus tulee viikonlopusta, itse tavallaan jollain lailla nautin tästä jännityksen kihelmöinnistä. Olo on samanlainen kuin lapsena joulun alla.
TottakaiKai tuo ennen liikkeelle lähtöä pistettiin turvavyöllä kiinni?![]()
Jep, kaikki vissiin lähtee yhtä aikaa ja ilmoitukset tulleet eri aikaan. Vissiin kellään ei ole vielä oikeasti paketti tulossa.Huoli pois, ihan jokunen minuutti viestini lähetyksen jälkeen oli tullut Gigantilta viestiä että paketti on lähtenyt liikkumaan. Perin outona pidän kyllä sitä että jonkun joka tilasi yhdeksältä lähetys olisi lähtenyt myöhemmin kuin jonkun joka tilasi klo 12. Tai no, voihan se olla että nuo viestit vaan ovat tulleet tuossa järjestytksessä ja pakettini onkin oikeasti lähtenyt jo aikaisemmin, en tiedä. Joka tapauksessa taas hieman varmemmalta tuntuu että se PS5 on mulle tulossa oikeasti.
Jotkut valitelleet että pitkä odotus tulee viikonlopusta, itse tavallaan jollain lailla nautin tästä jännityksen kihelmöinnistä. Olo on samanlainen kuin lapsena joulun alla.
Sain eilen gigantin toisesta erästä tilausvahvistuksen klo 12.02 ja noin tunti sitten kilahti sähköpostiin toimitusvahvistus ja matkahuollon seurantakoodi.
TOIMITUSVAHVISTUS
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.