PlayStation 5 tilausseuranta

Liittynyt
08.02.2019
Viestejä
89
Jos sulla itsellä olisi veijon pelit -liike, josta yleensä pari ärsyttävää jonnea ostaa muutaman pelin viikossa ja tienaat kulujen ja verojen jälkeen tonnin kuussa. Olet sitten tilannut maahantuojalta 10 playstation 5 konsolia, kun ajattelit, että ne menee ennen joulua mukavasti kaupaksi ja tienaatkin ehkä pari sataa enemmän. Yhtäkkiä huomaat, että netissä maksetaan niistä hirveän kysynnän myötä tuplahintaa. Mitä teet?
Aika kalliit pelitki kaupassa ja tästä syystä varmaa ei käy ku pari ärsyttävää jonnea (ja vähemmästäki ärsyttäs), että kandes vähän katella pelienki hintoja.
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
65
Minä luulin koko ajan, että Poweriin tulee lisäerä myyntiin klo 11. Hyvä, että luulinkin, sillä sain napattua heti tasalta yhden ostoskoriin. Muutaman minuutin ihmettelin tapahtunutta, mutta päätin sitten viedä tilauksen loppuun.
Täh. Ei näyttänyt minulla missää vaiheessa että olis ollu available. :D Mitähän ne sekoilee.
 
Liittynyt
02.07.2020
Viestejä
6
Minkälaisia vahvistuksia olette saaneet gigantinn2. Erästä tilanneet?
Juttelin äsken chatissa asiakaspalvelun kanssa. Konsolien pitäisi saapua tammikuussa ja ilmeisen mutulla toimituspäiväksi merkattu 28.1. Pitkä on odotus, jos noin kauan kestää.
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
2
Täällä gigantin ensimmäisestä erästä kello 9.03 tilaus myös ja ei ole kuulunut mitään, mikä lisää jännitystä on että mun tilauksen tila on koko ajan ollut "Odottaa käsittelyä" joka on eri kun muilla. Olisin onnistunut saamaan myös prisman erästä mutta päätin luottaa giganttiin, toivottavasti tämä nyt ei ollut virhe..
 
Liittynyt
06.05.2019
Viestejä
17
mistä "kaupasta" lähti tuote? Prisma Kaari? Prisma Pori?
Korjatakseni hieman itseäni, niin seurantatunnus tuli sekä ilmoitus että tilaus on matkalla. Seurantatunnus vielä sanoo että ei ole saapunut postille, joten sieltä ei tietoja irtoa.

Mailissa on kuitenkin alhaalla "Prisma Kaari Kannelmäki" yhteystiedot.

edit: Omaposti osaa kertoa myös että Kaari Kannelmäki on lähettäjänä.
 

Funk

Tukijäsen
Liittynyt
07.01.2018
Viestejä
19
Täällä gigantin ensimmäisestä erästä kello 9.03 tilaus myös ja ei ole kuulunut mitään, mikä lisää jännitystä on että mun tilauksen tila on koko ajan ollut "Odottaa käsittelyä" joka on eri kun muilla. Olisin onnistunut saamaan myös prisman erästä mutta päätin luottaa giganttiin, toivottavasti tämä nyt ei ollut virhe..
Ei ole itsellekään kuulunut mitään vaikka sentään on "tilaus vastaanotettu".
 
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
737
Täällä gigantin ensimmäisestä erästä kello 9.03 tilaus myös ja ei ole kuulunut mitään, mikä lisää jännitystä on että mun tilauksen tila on koko ajan ollut "Odottaa käsittelyä" joka on eri kun muilla. Olisin onnistunut saamaan myös prisman erästä mutta päätin luottaa giganttiin, toivottavasti tämä nyt ei ollut virhe..
Ei kannata huolestua. Mulla on viimekuun toimitetussa "odottaa käsittelyä". Giganttihan maksaessa heitti erroria niille, jotka ei saaneet. Kyllä tulet saamaan.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
21
Täällä gigantin ensimmäisestä erästä kello 9.03 tilaus myös ja ei ole kuulunut mitään, mikä lisää jännitystä on että mun tilauksen tila on koko ajan ollut "Odottaa käsittelyä" joka on eri kun muilla. Olisin onnistunut saamaan myös prisman erästä mutta päätin luottaa giganttiin, toivottavasti tämä nyt ei ollut virhe..
Itsellä on myöskin tuo "odottaa käsittelyä", en muista lukiko siinä aluksi jotain muuta mutta ainakin elis iltapäivästä lähtien on noin lukenut. Tilausvahvistuksessa luki saapumisarvioksi 4-7 päivää, aspa taas sanoi chatissä eilen että 3-6 päivää menee niin tulee. Matkahuolto toimittajana.
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
9
Minkälaisia vahvistuksia olette saaneet gigantinn2. Erästä tilanneet?
Itse sain gigantista varausvahvistuksen 2.erästä klo 12:03. Otin yhteyttä gigantin asiakaspalveluun, josta sanottiin suoraan kahden eri asiakaspalvelijan toimesta, että konsoli toimitetaan minulle tammikuun 2021 aikana. Otappa näistä nyt selvää.

Sähköpostiini tulleessa varausvahvistuksessa lukee, että varastossa (toimitus 2-5 arkipäivän kuluttua)
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
5
Onko kukaan, kellä Porin Prisman yhteystiedot tilausvahvistuksessa, saanut vielä seurantatunnusta / lähetysvahvistusta? Itsellä tilausvahvistus aikaleimalla 9:09 ja hiljasta on...

EDIT: Sieltä paukahti seurantatunnus sähköpostiin!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.07.2020
Viestejä
43
Itellä Verkkokaupan ennakkotilaus 3.7., menee ensi vuodelle. Jossain 12.6.-3.7. välillä siis menee raja tän vuoden puolella Verkkiksen kanssa.
 
Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
442
Mulle tosi kovasti vakuuteltiin prisman aspasta että käyvät niitä tilausjärjestyksessä eli kellon mukaan. Se että täällä esim 09:11 tilanneet on saanu konsolin kotiin jo ja 09:09 ei niin sanoisin että meitä on kusetettu :D
 
Liittynyt
08.02.2019
Viestejä
89
Korjatakseni hieman itseäni, niin seurantatunnus tuli sekä ilmoitus että tilaus on matkalla. Seurantatunnus vielä sanoo että ei ole saapunut postille, joten sieltä ei tietoja irtoa.

Mailissa on kuitenkin alhaalla "Prisma Kaari Kannelmäki" yhteystiedot.

edit: Omaposti osaa kertoa myös että Kaari Kannelmäki on lähettäjänä.
Mietin vaan onko kellää mulla tota "Prisma Pori" kun mulla..
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
5
Mulle tosi kovasti vakuuteltiin prisman aspasta että käyvät niitä tilausjärjestyksessä eli kellon mukaan. Se että täällä esim 09:11 tilanneet on saanu konsolin kotiin jo ja 09:09 ei niin sanoisin että meitä on kusetettu :D
Tämä kieltämättä on päälimmäinen tunne itselläkin tällä hetkellä, mutta annetaan rismalle vielä mahdollisuus :rolleyes:
 
Liittynyt
15.08.2019
Viestejä
38
CDONista tilattu pleikkari noudettavissa. Huvittavinta on se, että Postin saapumisilmoituksen jälkeen sain jonkun pahoitteluviestin CDONilta, jonka mukaan Postin kanssa ollut ongelmia. Luulevat siis että toimitus on vielä maailmalla. Loistava silaus vielä syyttää Postia viivästyksistä. Posti on saanut paketin haltuunsa viime yönä kymmenen jälkeen, ja nyt se on perillä. CDONin oma logistiikkakumppani sitä saatana hautoi tiistaiaamusta asti.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
8
Voehan perkele... Verkkis just ilmoitti, että 29.9. tilaamani PS5 valitettavasti siirtyy alkuvuoden toimitukseen koska tästä loppuvuoden erästä ei riitä..:rage:
 
Liittynyt
07.09.2019
Viestejä
76
Taitaa olla niin, että osa Gigantin 2. erästä ostaneet saavat PS5 joulukuussa ja osalla venyy ensi vuoden puolelle?
 
Liittynyt
13.11.2020
Viestejä
74
Olikohan tolla noutotavalla merkitystä siihen missä järjestyksessä Prisma noita käsittelee. Aika moni postin automaattiin tilannut tainnut saada jo seurantakoodin? Itse sain tänään seurantakoodin ja minulla on nouto postista.
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 656
Taitaa olla niin, että osa Gigantin 2. erästä ostaneet saavat PS5 joulukuussa ja osalla venyy ensi vuoden puolelle?
Gigantin aspassa jonottelin tovin jos toisenkin. Sain todella kattavan vastauksen ja hyvillä mielin jään odottelemaan loppuvuotta/tammikuuta laitteen saapumiseen. Tilasin siis eilen gigantista klo 12 erästä.

Kyselin myös siitä kun joillain klo 12 erästä saaneista lukee tilausvahvistuksessa 2.12 ja toisilla 7.12.
Gigantin asiakaspalvelija "Valitettavasti päivämäärät on vähän sekaisin tilauksissa vielä. Ne jotka saivat tuotteen tilattua heti klo 09 aamulla, niin heille lähti tämä tuote jo. Päivämäärät eivät ole tässä vaiheessa vielä täysin luotettavia, joten en suosittele vertailemaan niitä! Olit saanut tilauksesi toiseen erään (tämäkin myytiin vikkelästi loppuun) ja kaikille toisen erän tilaajille meillä on tämä sama tieto, että tämän hetkinen arvioitu saapumisaika on tammikuun puolella :)
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
108
Taitaa olla niin, että osa Gigantin 2. erästä ostaneet saavat PS5 joulukuussa ja osalla venyy ensi vuoden puolelle?
Itse soittelin eilen aspaan joskus neljän aikaan ja sieltä sanottiin, että saisi tammikuussa mutta kertoi, että ovatkin saamassa jo joulukuuksi. Mulle kerrottiin et saan omani 4.12 ja tilasin kotiinkuljetuskella. Kyselin vielä et onko varma tieto ja sano että näillä mennään. Pidetään peukkuja et saatas joulukuussa.
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
5
Olikohan tolla noutotavalla merkitystä siihen missä järjestyksessä Prisma noita käsittelee. Aika moni postin automaattiin tilannut tainnut saada jo seurantakoodin? Itse sain tänään seurantakoodin ja minulla on nouto postista.
Itellä kanssa postin automaattiin tulossa, ei koodia.
 
Liittynyt
16.10.2018
Viestejä
576
Itsellä on myöskin tuo "odottaa käsittelyä", en muista lukiko siinä aluksi jotain muuta mutta ainakin elis iltapäivästä lähtien on noin lukenut. Tilausvahvistuksessa luki saapumisarvioksi 4-7 päivää, aspa taas sanoi chatissä eilen että 3-6 päivää menee niin tulee. Matkahuolto toimittajana.
Itsellä saapui Gigantista tilausvahvistus 9:01 ja ~0:30 perjantain puolella tuli matkahuollon seurantanumero meiliin. Matkahuollon seuranta itse sanoo vielä odottavansa lähetystä kuljetetuksi eli ilmeisesti lähtenyt tuolloin Ruotsista liikkeelle. Toimitustavaksi valittu Matkahuolto Premium/Pika.

Mites muuten kun toimitus luvattiin "heti toimitukseen" ja lähti liikkeelle vasta pe puolella? Eikös tässä ole perusteet Gigantilta hyvityksen vaatimiseen :hmm:
 
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
737
Itsellä saapui Gigantista tilausvahvistus 9:01 ja ~0:30 tuli matkahuollon seurantanumero meiliin. Matkahuollon seuranta itse sanoo vielä odottavansa lähetystä kuljetetuksi eli ilmeisesti lähtenyt tuolloin Ruotsista liikkeelle. Toimitustavaksi valittu Matkahuolto Premium/Pika.

Mites muuten kun toimitus luvattiin "heti toimitukseen" ja lähti liikkeelle vasta pe puolella? Eikös tässä ole perusteet Gigantilta hyvityksen vaatimiseen :hmm:
Hyss ei siitä saa täällä puhua. Tulee hirveät vihat niskaan.

Mikä on muuten Gigantin toimituskumppani? PostNord? Ei näkynyt apin kautta olevan toimitusta tulossa.
 
Liittynyt
19.02.2020
Viestejä
16
Joo. Tämä kumoaa siis meikän logiikan tässä. Ellet sitten tilannut joskus kympin jälkeen.
9.10 menny rahat tililtä eikä oo tullu toimitusta koskien mitää ilmoitusta. Tilausvahvistuski piti erikseen pyytää eilen iltapäivästä kun sekää ei automaattisesti tullut. Ja tilausvahvistukses joku random aika 14.23
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
19
Sain Prismasta tilatua myös noudettavaksi Sellosta ja vahvistus tuli 0910. Soittelin myöhemmin bonusten perään ja tosiaan Porin Prisma merkitty kuittiin paikaksi. Mitään muuta infoa ei ole vielä tullut asian suhteen. Olisihan se tietenkin ollut järkevämpää siirtää Kaaresta Selloon kuin Porista...
 
Liittynyt
17.04.2017
Viestejä
19
Prismalta eilen klo 9:07 tilatun koneen seurantakoodi tuli äsken. Lähetetty Porin Prismasta.
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
284
Kuulemma 2.12. saapuu varastoon ja 4.12. lähtee paketti matkaan. Gigantin chat-asiakaspalvelijalta kysytty.
Kysyin samaa pari tuntia sitten ja mulle vastattiin että "Valitettavasti päivämäärät on vähän sekaisin tilauksissa vielä. Päivämäärät eivät ole tässä vaiheessa vielä täysin luotettavia, joten en suosittele vertailemaan niitä! Olit saanut tilauksesi toiseen erään (tämäkin myytiin vikkelästi loppuun) ja kaikille toisen erän tilaajille meillä on tämä sama tieto, että tämän hetkinen arvioitu saapumisaika on tammikuun puolella."

Mutta onneksi tuo on vain tämän hetken arvio.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
17
Onko kukaan, kellä Porin Prisman yhteystiedot tilausvahvistuksessa, saanut vielä seurantatunnusta / lähetysvahvistusta? Itsellä tilausvahvistus aikaleimalla 9:09 ja hiljasta on...
Itellä sama, nouto Sellon Prismasta. Mitään ei oo kuulunut vielä.
Porin tiedot tilauksessa, tilausaika 10:08, ja nouto sellosta. Ei oo kuulunut mitään. Prisman saitilla "Tilaus keräilyssä".
 
Liittynyt
20.10.2018
Viestejä
2 597
Kysyn silti. Ymmärrän kyllä ärtymyksen, jos ei käynyt hyvä tuuri ja tilasitte väärästä paikasta ja jäätte ilman hyvitystä. Mutta ei tästä nyt enempää. Yritin vain provosoida ihmisiä puolelle ja sitä kautta saada itsekin sen hyvityksen, jos monet sitä alkaa vaatimaan. Kysehän on muuten hyvin pienestä asiasta.
Kuten sanoit, kyse on hyvin pienestä asiasta, joten anna olla. Prisman väki tekee hommansa ihan hyvin ja vaikka onkin iso yritys, niin täytyy muistaa että puolet suomalaisista ovat sen omistajia.
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
17
Näissä rajojen arvioinneissa varmaan kannattaa vielä huomioida onko kyseessä digi- vai levyversio.
Ah. Unohtui tarkentaa, kun ymmärtääkseni kaikki Verkkiksen ennakkotilaukset ennen virallista julkaisua olivat levyversioon. Tiedustellessani Verkkikseltä tarkennusta tuosta että onhan levyversiosta kyse niin vastasivat, että mikäli halusi vaihtaa digiversioon olisi joutunut digiversion tilaajien jonoon uudestaan, ei alkuperäisellä tilauspäivällä.
 

gb1

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
208
Noniin, meikällekin tuli 9:11 aikaleiman tilaukseen Prisma Kaari toimittajana nyt toimitustieto mailiin (klo 12:31): on siirtymässä Triplan Prismaan noudettavaksi ilmeisesti Postin kyydissä, kun seurantanumerokin. Ois pitänyt tajuta ottaa varmaan nouto Kaaresta, eiköhän posti tämän onnistu venyttämään viikonlopun yli :D
 
Liittynyt
08.02.2019
Viestejä
89
Kuten sanoit, kyse on hyvin pienestä asiasta, joten anna olla. Prisman väki tekee hommansa ihan hyvin ja vaikka onkin iso yritys, niin täytyy muistaa että puolet suomalaisista ovat sen omistajia.
Eli, minä (omistaja) olen tilannut koneen ja saanut vahvistuksen 09.10 -> en saa konetta ensimmäisesta erästä, ja henkilö (ei omistaja) tilannut koneen 09.12 -> saa koneen ensimmäisestä erästä.

Homma hoidettu hyvin?
 

Zerby

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
332
Minkälaisia vahvistuksia olette saaneet gigantinn2. Erästä tilanneet?
Ei ole sen alkuperäisen tilausvahvistuksen lisäksi tullut kuin itselleni se tekstiviesti, että toimitus siirretty 4.12. Tuo tekstiviesti oli kyllä outo, koska kukaan muu ei ilmeisesti ole sellaista saanut, joten epäilen sen liittyvän jotenkin tuohon, kun samassa tilauksessa tilasin myös Spider Man: Miles Morales -pelin.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
4
CDONista tilattu pleikkari noudettavissa. Huvittavinta on se, että Postin saapumisilmoituksen jälkeen sain jonkun pahoitteluviestin CDONilta, jonka mukaan Postin kanssa ollut ongelmia. Luulevat siis että toimitus on vielä maailmalla. Loistava silaus vielä syyttää Postia viivästyksistä. Posti on saanut paketin haltuunsa viime yönä kymmenen jälkeen, ja nyt se on perillä. CDONin oma logistiikkakumppani sitä saatana hautoi tiistaiaamusta asti.
Mulle tuli myös pahoittelu viesti cdon:lta, katotaan saanko konsolin tänään vai meneekö maanantaille.
 
Liittynyt
20.10.2018
Viestejä
2 597
Eli, minä (omistaja) olen tilannut koneen ja saanut vahvistuksen 09.10 -> en saa konetta ensimmäisesta erästä, ja henkilö (ei omistaja) tilannut koneen 09.12 -> saa koneen ensimmäisestä erästä.

Homma hoidettu hyvin?
Ei tietenkään hyvin hoidettu, muttei nyt minkään hyvityksen arvoista tämä. Olin jo menossa pleikkari ostoskorissa ja yhteystiedot täytettynä maksuvaiheeseen 9:06, jonka jälkeen tuli virheilmoitus että kyseinen tuote on jonkun muun korissa ja sitten ostoskori tyhjeni. Joku vika varmasti tuossa systeemissä on, mutta pieniä murheita nämä. Maailmassa kaikki hyvin.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 810
Viestejä
4 299 654
Jäsenet
71 705
Uusin jäsen
Myollnir

Hinta.fi

Ylös Bottom