Valitettavasti ei pidä paikkaansa. Tiedustelin juuri äsken asiaa ja sain seuraavan vastauksen...
V**tu mitä touhua!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Valitettavasti ei pidä paikkaansa. Tiedustelin juuri äsken asiaa ja sain seuraavan vastauksen...
Todennäköisesti olisit missannut ne Powerin, jos olisit lukenut sen täältä. Jos lohduttaa. Minä ja joku toinen kerrottiin asiasta 15-20min yli, tilauksen tein 5-10min aiemmin ja ne oli jo menneet siinä kohtaa kun postattiin.UsKoMaToNTa!! koko eilisen päivän päivystäny verkkokauppoja ja tätä ketjua jos vaikka johonki tulis vielä saataville et sais vielä tänä vuonna, niin TOTTAKAI heti kun olin parin tunnin kauppareissulla niin powerissa saatavilla ja ohi tietysti meni tämäkin mahdollisuus!
Gigantin aspassa jonottelin tovin jos toisenkin. Sain todella kattavan vastauksen ja hyvillä mielin jään odottelemaan loppuvuotta/tammikuuta laitteen saapumiseen. Tilasin siis eilen gigantista klo 12 erästä.
Ne jotka saivat tuotteen tilattua heti klo 09 aamulla, niin heille lähti tämä tuote jo. Päivämäärät eivät ole tässä vaiheessa vielä täysin luotettavia, joten en suosittele vertailemaan niitä! Olit saanut tilauksesi toiseen erään (tämäkin myytiin vikkelästi loppuun) ja kaikille toisen erän tilaajille meillä on tämä sama tieto, että tämän hetkinen arvioitu saapumisaika on tammikuun puolella
Ei tänne vielä tullut mitään. Luultavasti maanantaille meneeMulle tuli myös pahoittelu viesti cdon:lta, katotaan saanko konsolin tänään vai meneekö maanantaille.
Tämä tuli myös Keskolta...Toi sama vastaus tulee jokaiselle joka kyselee Pleikkari 5:sta, koska nimenomaan painotin viestissäni että olin jonossa jne. ja sain tuon täysin saman vastauksen joka ei vastannut edes kysymyksiini.
Aika hyvä alkuarvio. Nyt tosin näyttää 12-15.6 välille menevän. Itsellä 12.6 ja pitäisi saada tänä vuonna. Saattaa olla minuttipeliä kuka jää rannalle.Itellä Verkkokaupan ennakkotilaus 3.7., menee ensi vuodelle. Jossain 12.6.-3.7. välillä siis menee raja tän vuoden puolella Verkkiksen kanssa.
ihan vaan kommenttina, että jengi puhuu hyvityksistä liittyen tuohon Giganttiin (näin minä kommentteja luen, ja en tod odota itse mitään hyvitystä). Prisma perseili ihan muulla tavalla. Itse en henk.koht haittas vaikka tulis joulukuussa toi kone, jos henkilöt jotka tehny ennen mua saavat koneet, mutta koneita saa myös henkilöt jotka tilanneet myöhemmin kuin minä. Kronologisesti kaikki OK, randomilla EI OKEi tietenkään hyvin hoidettu, muttei nyt minkään hyvityksen arvoista tämä. Olin jo menossa pleikkari ostoskorissa ja yhteystiedot täytettynä maksuvaiheeseen 9:06, jonka jälkeen tuli virheilmoitus että kyseinen tuote on jonkun muun korissa ja sitten ostoskori tyhjeni. Joku vika varmasti tuossa systeemissä on, mutta pieniä murheita nämä. Maailmassa kaikki hyvin.
Aika hyvä alkuarvio. Nyt tosin näyttää 12-15.6 välille menevän. Itsellä 12.6 ja pitäisi saada tänä vuonna. Saattaa olla minuttipeliä kuka jää rannalle.
Päivän verran meni että vastasivat sähköpostitseOikeesti? Tuotahan ei kerrota yhtään missään sivuilla, ja kymmeniä tunteja kärsinyt turhaan tänäkin vuonna onnettomassa chat-jonossa. Tuohan on kuin Amerikan löytäminen.
Seurantatunnus tuli jo eilen 15:09 mutta paketti ei ole vieläkään saapunut postille...Onko kukaan, kellä Porin Prisman yhteystiedot tilausvahvistuksessa, saanut vielä seurantatunnusta / lähetysvahvistusta? Itsellä tilausvahvistus aikaleimalla 9:09 ja hiljasta on...
EDIT: Sieltä paukahti seurantatunnus sähköpostiin!
No ei sen niin väliä, rahoja vaan pitää yhtenään pyydellä takaisin, kun eivät itsestään tule. Nytkin odotan edelleen lokakuun alun tilauksesta rahoja takaisin. Asia sovittiin jo puhelimessa, mutta rahoja ei näy.Päivän verran meni että vastasivat sähköpostitse
No ei sen niin väliä, rahoja vaan pitää yhtenään pyydellä takaisin, kun eivät itsestään tule. Nytkin odotan edelleen lokakuun alun tilauksesta rahoja takaisin. Asia sovittiin jo puhelimessa, mutta rahoja ei näy.
Kysyin samaa pari tuntia sitten ja mulle vastattiin että "Valitettavasti päivämäärät on vähän sekaisin tilauksissa vielä. Päivämäärät eivät ole tässä vaiheessa vielä täysin luotettavia, joten en suosittele vertailemaan niitä! Olit saanut tilauksesi toiseen erään (tämäkin myytiin vikkelästi loppuun) ja kaikille toisen erän tilaajille meillä on tämä sama tieto, että tämän hetkinen arvioitu saapumisaika on tammikuun puolella."
Mutta onneksi tuo on vain tämän hetken arvio.
Gigantin tämän vuoden taso on siinä.Siis anteeksi mitä? Gigantista oot perunu tilauksen jo lokakuussa ja rahoja ei vieläkään?
Itsellä sama homma. Kyllä sieltä pleikkari tulee. Paino muuttuu sitten, kun posti sen haltuun saadessaan punnitsee.Meikäläisellä näkyy tuossa lähetyksen tiedoissa (Prismalta tilattu), että paketti painaa 0,1kg niin vieläkin epäilyttää mitä sieltä tulee
Mulle soitettiin myös, otin ohjaimen.Gigantin ennakkotilaus tuli päivän myöhässä. Puhelu tuli aikalailla heti kun hain postista, tarjottiin Dualsense ohjain hintaan 0e korvauksena myöhästymisestä, kysyin niin sai vaihdettua 50e lahjakorttiin. Otin lahjakortin mielummin, nyt sitten pelaamaan.
Klo 13:39 sähköpostiin postin pakettiseurantakoodi itelle, ei vielä postin hallussa. Ajattelin että noudolla välttäisi nämä mutta näillä mennään. Alkuviikosta varmaankin sitten kassalta haettavissa.Porin tiedot tilauksessa, tilausaika 10:08, ja nouto sellosta. Ei oo kuulunut mitään. Prisman saitilla "Tilaus keräilyssä".
Eli Sulla oli toi "Porin Prisma" ja 09.10 tilaus? Mulla kotiinkuljetuksella.. vois tulla se koodi jo..Klo 13:39 sähköpostiin postin pakettiseurantakoodi itelle, ei vielä postin hallussa. Ajattelin että noudolla välttäisi nämä mutta näillä mennään. Alkuviikosta varmaankin sitten kassalta haettavissa.
Eikö se ollut "heti toimitukseen" mitä lupasivat? Eihän se tarkoita että lähtee heti kuljetukseen vaan että menee heti sinne oman toimitusprosessin jonoon.Niin. Jos ei lähde tällä viikolla (oikeasti) niin varmaan kaikki on sitä mieltä, että saisivat hyvittää edes postimaksut takaisin, jos aikoivat lähettää heti.
laitoin jo viestiä heille ja laitan myös Sonylle sekä kuluttaja-asiamiehelle, että miten on mahdollista että myöhemmin tilanneet ovat saaneet konsolinsa. Suosittelen samaa myös muille.Kiitos Playstation 5 pelikonsolin tilauksestasi!
Tilauksesi on tullut onnistuneesti läpi. Onneksi olkoon!
Tuote on saavuttanut maailmanlaajuisesti suuren suosion ja ensimmäinen erä myytiin loppuun ennätysajassa.
Tuhannet asiakkaat tilasivat konsolia samalla hetkellä ja muutama tilaus kertyi verkkokaupan ylimyynniksi. Tulemme kuitenkin toimittamaan kaikki onnistuneet tilaukset reilusti ennen joulua, niin pian kun mahdollista. Saat toimitusilmoituksen sähköpostiisi, kun tilauksesi lähtee matkaan.
Pyydämme anteeksi viivettä tilauksesi toimituksessa!
Innostavia pelihetkiä toivottaen,
Prisma asiakaspalvelu
.u
Tämä siis varmaan tarkoittaa että en päässyt mukaan ekaan erään. Näin vaan et oli prismalta tullu viestiä ja toivo kiils silmissä. Nyt sitten ollaan pettyneitä.
Itellä tilausvahvistus Gigantilta klo 9.04 eikä vieläkään mitään muuta tietoa kuin "Tilaus vastaanotettu"... Toimitustapa Matkahuollon toimipisteeseen. Vähän jo alkaa huolettaa että ehtiikö vielä ensi viikollakaan uuteen kotiinsa.No nyt napsahti myös tänne Gigalta toimitusvahvistus ja seurantakoodi. Kaipa se sitten tulee ensiviikoksi.
Tää on muuten outo juttu, että kuumaakin kuumemmat tuotteet laitetaan normijonon hännille. Syksyn aikana yhden prosessorin ja yhden näytönohjaimen Jimmsiltä tilanneena täytyy todeta, että heillä onnistuu haluttujen tuotteiden postitus aika pirusti paremmin. Näyttiksestä tuli Postin seurantakoodi 24min tilausvahvistuksen jälkeen ja nyt Gigantti ei saa käsiä pois perseestään vielä 30h tilauksen jälkeenkäänEikö se ollut "heti toimitukseen" mitä lupasivat? Eihän se tarkoita että lähtee heti kuljetukseen vaan että menee heti sinne oman toimitusprosessin jonoon.
EDIT: ja esim. noutopisteeseen tilatuissa tuotteissa luvataan toimitusajaksi 2-5 arkipäivää.
Mielenkiintoista. Mulla kanssa Eastonin Citymarket noutopaikkana, mutta ei ole tullut sähköpostia. Varmaan sitten valahtaa ensi viikolle noutopäivä.Oho. Cittarisa tuli juuri s-postia että konsolin voi mennä hakemaan itiksen cittarista (olin valinnut noutopaikaksi). Odotin kyllä sitä ensi viikolle. Olipas nopea toiminta Cittarilta. Kiva yllätys
Tää on muuten outo juttu, että kuumaakin kuumemmat tuotteet laitetaan normijonon hännille. Syksyn aikana yhden prosessorin ja yhden näytönohjaimen Jimmsiltä tilanneena täytyy todeta, että heillä onnistuu haluttujen tuotteiden postitus aika pirusti paremmin. Näyttiksestä tuli Postin seurantakoodi 24min tilausvahvistuksen jälkeen ja nyt Gigantti ei saa käsiä pois perseestään vielä 30h tilauksen jälkeenkään
Btw mihin aikaan muilla on tullut Gigantin tilausvahvistuksia ja ootteko jo saanu jotain ilmotusta toimituksesta?
Oho. Cittarisa tuli juuri s-postia että konsolin voi mennä hakemaan itiksen cittarista (olin valinnut noutopaikaksi). Odotin kyllä sitä ensi viikolle. Olipas nopea toiminta Cittarilta. Kiva yllätys
"Viimeistään ensi viikon alkupuolella" lukee eilisessä sähköpostissa. Eli nimenomaan siinä sähköpostissa, jonka saivat ne, jotka onnistuivat Cittarista koneen nappaamaan tuosta ensimmäisestä erästä.Millä viikolla olivat luvanneet ottaa viimeistään yhteyttä?
Onkohan tämä viesti lähtenyt kaikille tilaajille vai mikähän on homman nimi? Kello 9.10 oma tilaus mennyt lävitse. Erikoista kun kymmenen jälkeen tilanneet jo saaneet laitteitaan ja itselle ei ainakaan ole vielä seurantakoodia kuulunut.
Sanos jos saat jotain seurantakoodeja tms että tilaus on mennyt varmasti läpi, eikä ole niitä Prisman "hups, myytiin enemmän kuin meillä on varastossa". Oma tilaus nimittäin prismasta 10:08 aikaleimalla ja jännittää että alkaako ne peruu sitä vai pääsikö oikeesti vielä ekaan erään...
"Viimeistään ensi viikon alkupuolella" lukee eilisessä sähköpostissa. Eli nimenomaan siinä sähköpostissa, jonka saivat ne, jotka onnistuivat Cittarista koneen nappaamaan tuosta ensimmäisestä erästä.
Niin näyttää käyneen. Tässä vielä tuo itselle tullut koko meili:Eli itsellä meni toiseen erään.
” Sinuun ollaan yhteydessä sähköpostitse tähän osoitteeseen viimeistään viikon 50 alkupuolella kun konsolisi on ostettavissa siitä K-Citymarketista, jonka valitsit ostopaikaksi jonotuksessa. Konsoli ei ole ostettavissa ennen uutta yhteydenottoa ja konsoli tulee ostaa viimeistään maanantaina 14.12.2020.”
Konsoli vielä matkalla mutta Gigsusta soittelivat ja pahoittelivat myöhästymistä julkaisupäivän suhteen. Lupasivat pistää hyvityksen toisen ohjaimen tulemaan postissa. En valita