PlayStation 5 tilausseuranta

Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
27
Mites onko täällä Gigantin toisesta erästä myöhään (~12:30) tilanneella porukalla muuttunut toimituksen tila mitenkään? Itsellä tilausvahvistus tullut siis 12:37 ja toimituksen tila näyttää edelleen "tilaus vastaanotettu", ja saatavuutena "saapuu varastoon 2.12.2020".
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
11
Vartti sitten oli oma tilaus päivittynyt lajitelluksi. Sama tilausvahvistusaika kuin sinulla eli 9.10. Myös aiemmin näkyi tuo paino 0,1kg. Et ole ilmeisesti myöskään saanut sähköpostia Prismalta, jossa kerrottiin konsolin saamisesta toisessa erässä? Nyt ei muutakun viikonlopusta nauttimaan ja ens viikon alussa uutta konsolia tulille. :cool:
Tuli minulle se "Ostoksesi Prismassa jäivät kesken, voimmeko auttaa?"-sähköposti ja ostoskorissa oli Playstation 5.. :D Mutta kello 19 oli vihdoin päivittinyt tiedot paketinseurantaan, paino nyt 7.45kg ja Vantaalla näyttää olevan logistiikkakeskuksessa :) Eli lupaavalta näyttää, arvioitu toimitus 24.11 klo 19.00 mennessä. Nyt vaan pitää toivoa ettei tule digital edition kun joku oli sellaisen prismasta saanut :O
 
Liittynyt
27.12.2017
Viestejä
69
Mites onko täällä Gigantin toisesta erästä myöhään (~12:30) tilanneella porukalla muuttunut toimituksen tila mitenkään? Itsellä tilausvahvistus tullut siis 12:37 ja toimituksen tila näyttää edelleen "tilaus vastaanotettu", ja saatavuutena "saapuu varastoon 2.12.2020".
Täällä bingo! Myöhään noihin aikoihin saatu tilaus sisään ja tänään saatu viestit puhelimeen ja sähköpostiin "toimitusta ei saada toimitettua sovittuna ajankohtana... uusi toimituspäivä keskiviikkona 25. marraskuu". Ei tietoa mitä tarkoittaa, mutta ehkä pienesti toivoa jos 2. erän aikaisemmilla tilauksilla on osalla jo toimitusvahvistuksia ja seurantatunnuksia.
 
Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
442
Tuli minulle se "Ostoksesi Prismassa jäivät kesken, voimmeko auttaa?"-sähköposti ja ostoskorissa oli Playstation 5.. :D Mutta kello 19 oli vihdoin päivittinyt tiedot paketinseurantaan, paino nyt 7.45kg ja Vantaalla näyttää olevan logistiikkakeskuksessa :) Eli lupaavalta näyttää, arvioitu toimitus 24.11 klo 19.00 mennessä. Nyt vaan pitää toivoa ettei tule digital edition kun joku oli sellaisen prismasta saanut :O
Siis milloinka sä sait tilausvahvistuksen eli millon maksoit tuotteen?
 
Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
442
Tilausvahvistus sähköpostiin tuli 19.11.2020 9:10
Aivan, no tämähän on ok. Sain tosta viestistä semmosen kuvan että myöhemmin päivän mittaan tuli ilmoitus että ps5 on ostoskorissa ja sit ostit ja nyt jo postissa :D oisin menny soihdun kanssa prisman ovelle
 
Liittynyt
20.10.2020
Viestejä
17
Se nyt on sata varmasti haaveilua, että prismassa olis joku BF-jemma konsoleita.
Jos niitä olisi niin eivät varmasti olisi ilta-sanomiin asti huudellut, että tulipas ylimyytyä konsoleita...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 239
Gigantista tilanneet ja seurantakoodin saaneet: Onko paketti nytkähtänyt suuntaan tai toiseen?
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
108
Gigantin kakkoserää täälläkin ja kyllä pääsi positiivisesti yllättämään. Matkahuollon seurantaa pukkasi kuten näemmä muillekin on käynyt. Vihdoin pääsee pelaamaan viime sukupolven pelit kunnolla :D
 
Liittynyt
10.12.2018
Viestejä
68
Saakeli. Mulla 12.04 vahvistus tullut ja ei mitään sähköpostia tullut. Perhana.
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
6
Gigantista itselläkin 12.03 tilausvahvistus tullut ja ei ole mitään toimituksesta tullut. Aspassa sanoivat että toinen erä tulisi vasta tammikuussa, mutta saapa nähdä milloin tulee.
 
Liittynyt
02.12.2017
Viestejä
51
Toisella foorumilla on myös henkilö, jolle on lähetetty konsoli toisesta erästä klo 12.10 onnistuneella tilauksella.
 
Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
442
Jokainen pulju on sanonu nyt että lähetetään tilausjärjestyksessä mutta yhessäkään ei oo lähetetty. Pakko kyseenalaistaa sitä että onko vaikeeta ladata exceliä tilaajista joka on listattu ostojärjestyksessä ja alotetaan ylhäältä alas?
 
Liittynyt
27.10.2020
Viestejä
15
Onko Gigantin klo 9 erästä tilanneilla tuo matkahuollon seurannan status "Odotamme lähetystä kuljetettavaksi" muuttunut miksikään?
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
302
Gigantista tilanneet ja seurantakoodin saaneet: Onko paketti nytkähtänyt suuntaan tai toiseen?
Mun paketti on lajiteltu tänään iltakahdeksalta Liedossa, palveluksi valkkasin Posti Premium. 24.11 on arvio että tänne Oulun periferiaan ehtii. Tämä siis klo 9 erästä josta tuli seurantakoodi 20.11 noin klo 00.30
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
59
Mun paketti on lajiteltu tänään iltakahdeksalta Liedossa, palveluksi valkkasin Posti Premium. 24.11 on arvio että tänne Oulun periferiaan ehtii. Tämä siis klo 9 erästä josta tuli seurantakoodi 20.11 noin klo 00.30
Oletettavasti nää aamuysiltä ostetut on kaikki tulleet samassa kuormassa maahan, turkulaisen onni et tulevat suoraan tänne!
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
158
Jokainen pulju on sanonu nyt että lähetetään tilausjärjestyksessä mutta yhessäkään ei oo lähetetty. Pakko kyseenalaistaa sitä että onko vaikeeta ladata exceliä tilaajista joka on listattu ostojärjestyksessä ja alotetaan ylhäältä alas?
Kyllä itse kuvittelisin, että se vaikuttaa koska saanut koneen ostoskoriin. Kyllä ainakin itse haluaisin niin, kun toinen vaihtoehto on, että kaikille annetaan vaikka olematon kone koriin ja nopeimmin tilauksen loppuun vieneet ne sitten saa. On kyllä tosin ollut täällä kokemuksia, että prismassa ainakin kone hävinnyt korista maksuvaiheessa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 239
Mun paketti on lajiteltu tänään iltakahdeksalta Liedossa, palveluksi valkkasin Posti Premium. 24.11 on arvio että tänne Oulun periferiaan ehtii. Tämä siis klo 9 erästä josta tuli seurantakoodi 20.11 noin klo 00.30
Itsellekin 00:30 aikoihin tuli koodi, Matkahuolto Premium valittuna joten voi olla että hieman hitaampaa kuin Postilla.
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
278
Täällä bingo! Myöhään noihin aikoihin saatu tilaus sisään ja tänään saatu viestit puhelimeen ja sähköpostiin "toimitusta ei saada toimitettua sovittuna ajankohtana... uusi toimituspäivä keskiviikkona 25. marraskuu". Ei tietoa mitä tarkoittaa, mutta ehkä pienesti toivoa jos 2. erän aikaisemmilla tilauksilla on osalla jo toimitusvahvistuksia ja seurantatunnuksia.
Mitäs perkuletta, oma tilaus on tehty klo 12.11 ja ainoastaan tilausvahvistuksen olen saanut ja tilaus on vastaanotettu. Tilauksella mainitaan että myymälän varastossa ja toimitusaika 4-7päivää mutta ei puhettakaan mistään matkahuollon viestiä (siis valitsin matkahuollon)
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
9
Mitäs perkuletta, oma tilaus on tehty klo 12.11 ja ainoastaan tilausvahvistuksen olen saanut ja tilaus on vastaanotettu. Tilauksella mainitaan että myymälän varastossa ja toimitusaika 4-7päivää mutta ei puhettakaan mistään matkahuollon viestiä (siis valitsin matkahuollon)
Sama homma! Aspasta kommentoitiin, että tilaus saapuu vasta tammikuussa. Tilausvahvistuksen olen saanut 12:04.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
332
Hep! Matkahuolto näyttää, että Gigantin ensimmäisestä klo 9 rytinästä tilattu kampe olisi nyt Helsingissä.
 
Liittynyt
27.12.2017
Viestejä
69
Mitäs perkuletta, oma tilaus on tehty klo 12.11 ja ainoastaan tilausvahvistuksen olen saanut ja tilaus on vastaanotettu. Tilauksella mainitaan että myymälän varastossa ja toimitusaika 4-7päivää mutta ei puhettakaan mistään matkahuollon viestiä (siis valitsin matkahuollon)
Ei voi tietää, naapurissa herralla sama homma että on siinä 12.10 - 12.15 tienoilla saanut tilausvahvistuksen mut hänelläkään ei ollut mitään infoa tipahtanut. Itse epäilen että tuo viesti on jonkun sortin häiriö..
 
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
182
Gigantin sivuillahan luki, että sen 2. erän eli klo 12 erän toimitukset alkavat tammikuussa. Eli luultavasti ne keille on klo 12 tilauksia jo lähetelty niin on varmaan vain jotain 1. erän peruutuksia? Tai sitten heillä on ihan päin peetä mennyt toi tilausjärjestyksessä lähettäminen :D Itehä skippasin klo 12 homman kokonaan aamu ysin pettymyksien jälkeen ja mulla on myöskin muualla tilaus jo sisällä joka luultavasti toimitetaan tammikuun aikana
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
158
Gigantin sivuillahan luki, että sen 2. erän eli klo 12 erän toimitukset alkavat tammikuussa. Eli luultavasti ne keille on klo 12 tilauksia jo lähetelty niin on varmaan vain jotain 1. erän peruutuksia? Tai sitten heillä on ihan päin peetä mennyt toi tilausjärjestyksessä lähettäminen :D Itehä skippasin klo 12 homman kokonaan aamu ysin pettymyksien jälkeen ja mulla on myöskin muualla tilaus jo sisällä joka luultavasti toimitetaan tammikuun aikana
Tuotteen kohdalla luki, että toimitus VIIMEISTÄÄN tammikuun aikana.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
837
Hep! Matkahuolto näyttää, että Gigantin ensimmäisestä klo 9 rytinästä tilattu kampe olisi nyt Helsingissä.
Sama homma!

"20.11.2020 22:59 Helsinki
Lähetys on valmiina jatkamaan matkaa Matkahuollosta Helsinki"

Tämä on nimenomaan konsoli, ohjaimen status ei ole vielä päivittynyt. Matkahuolto premium siis kyseessä. Ehkäpä ma/ti perillä satakunnassa.
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
108
Mulle sanottiin, että tammikuun erä siirtyikin jo joulukuuhun ja tammikuulle tulee kai uusi erä. Mulle sanottiin mun klo 12 tilauksesta, että 4.12 mutta viimeistään joulukuun aikana.
 
Liittynyt
23.10.2020
Viestejä
107
Jaahas. Prisman chatissa sanoivat äsken, ettei lisää laitteita ole enää lähdössä ja loput tulee seuraavasta erästä ”lähiaikoina”. Kyllä vähän kyrsii, kun oma tilaus läpi 9.10 ja paljon myöhemmin tilanneille laitteita jo toimitettu. Lupasivat lahjakortin hyvitykseksi.
Minkä arvoisen lahjakortin sait? Mistä edes löytyy prisman chat? Laitoin Prismalle emailia jossa pyysin hyvitystä kun toimitusaika 2-4 arkipäivää muuttuikin "ennen joulua". Toivottavasti saisin lahjakorttia.. sais toisesta ohjaimesta alennusta.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
13
Nyt päivittyi omakin Gigantin 9:01 tilattu paketti MH:n sivuilla. Nyt vain odottelemaan paketin saapumista ensi viikolla \o/
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
158
Johan on epäselvää, en edes yrittänyt tuota klo 12 erää kun luki että menee tammikuulle.
Sehän se minullakin oli, ettei ensin pitänyt osallistua. Saan melko varmasti verkkokaupasta tammikuussa kesällä ennakkotilatun. Kun näin sen "Viimeistään" tekstin, niin ajattelin että kokeillaan nyt jos vaikka joulukuussa saisi. ja nyt on toimitusvahvistus lähetystunnuksineen sähköpostissa.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
2
Klo 18 oli tänään haettavissa postiautomaatista oma eilen prismasta tilattu laite:) (tilausvahvistus 9:11). Hyvältä vaikuttaa alun hypistelyn jälkeen!

edit. Porin prisma lähettäjänä
 
Liittynyt
05.12.2018
Viestejä
13
"20.11.2020 22:59 Helsinki
Lähetys on valmiina jatkamaan matkaa Matkahuollosta Helsinki"
Itsellä täysin sama aika konsolin lähetyksen seurannassa ja 0:12 päivittynyt "Lähetys on matkalla".

Ohjaimen lähetyksen seurannassa taas näkyy, että tuo tieto Helsinkiin saapumisesta on päivittynyt 0:33.

Toivottavasti saadaan laitteet jo maanantaina käsiimme :smile:
 
Liittynyt
27.10.2020
Viestejä
15
Nyt on Gigantin sivuilla tilauksen status vaihtunut tilaan "Lähetetty" :giggle:
1605917592139.png

Ja itse tilasin pelkän konsolin klo 12 erästä aikaan 12.02.
 
Liittynyt
29.04.2020
Viestejä
7
1605929561935.png


Jos hyvin käy niin voi olla tänään perillä. Eikös matkahuolto kuljeta paketteja lauantaisin myös?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 609
Viestejä
4 248 736
Jäsenet
71 370
Uusin jäsen
janiselin

Hinta.fi

Ylös Bottom