PlayStation 5 tilausseuranta

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
332
Sama. Kysy samalla hyvityksestä jos viittit. Tosin ne on voitu siltikin jo "lähettää" eilen. Vaan miten se sitten määritellään. Ebayssahan kiinanmyyjät "lähettää" samantien kun olet ostanut, mutta todelliset seurantakoodit (jos on) tulee sitten viikon päästä.
En ihan ymmärrä tätä touhua. Eiköhän ne ole laittaneet hihat heilumaan asap, kun tilaukset on saatu läpi. Sait laitteen vastoin todennäköisyyksiä ja nyt olet hyvitystä vailla, kun laite toimitettiin 15h päästä ”HETI” sijaan. Samaan aikaan jengi odottelee ensi vuoteen, että laitetta olisi saatavilla.

Muutenkin eri asia kuin se ennakkotilaushyvitys. Nyt luvattiin toimittaa mahdollisimman nopeasti, aikaisemmin luvattiin saapumispäivä.
 
Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
442
On prismalla kova määrä asiakkaita ku 47min avaamisen jälkeen on jo chat ollu alhaalla.
 
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
737
Onko tää lahjakortti joku Gigantin oma käytäntö? Miten toimii?
Niitä on jaelleet helposti, niin sama kysyä. Kun mun mielestä sivuillakin luki että lähettävät samantien. Samoin Twitter-vastauksessa. Se oli juuri se julkaisupäivän myynnin pointti. Xbox kun tuli päivän myöhässä, niin saivat 50€ lahjakortteja. Vaikka onkin vähän eri asia. Ei sen tarvi olla noin suuri hyvitys. Se lahjakortti toimii vain myymälässä ja on henkilökohtainen.
 
Liittynyt
12.04.2017
Viestejä
472
Kyllä tuohon bottitouhuun pitäisi saada joku hiton lääke! Kaikki menee nykyään boteille. Joka vitun asia. Oli sitten kyseessä Eagle McMahonin nimikkokiekko tai PS5 konsoli, joka vitun tuote alle 1sek myyty loppuun.


Ja sitten trokarikoodarit tuolla torissa runkkaa näytölle kun saa laittaa myyntiin yli tuplahinnalla.
Pitäis lailla kieltää tavaran ylihintaan myynti :rage: Kyllähän tuollaisesta nyt ihmisen mieli pahoittuu:sori:
 
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
737
En ihan ymmärrä tätä touhua. Eiköhän ne ole laittaneet hihat heilumaan asap, kun tilaukset on saatu läpi. Sait laitteen vastoin todennäköisyyksiä ja nyt olet hyvitystä vailla, kun laite toimitettiin 15h päästä ”HETI” sijaan. Samaan aikaan jengi odottelee ensi vuoteen, että laitetta olisi saatavilla.

Muutenkin eri asia kuin se ennakkotilaushyvitys. Nyt luvattiin toimittaa mahdollisimman nopeasti, aikaisemmin luvattiin saapumispäivä.
Ei se mun mielestä kovin hyvältä ainakaan näytä tuonkokoisessa puljussa jos mitään ei tapahdu koko ekana päivänä kenellekään tilauksen suhteen. Sehän on aivan vastoin koko tilausta ja mitä ovat kertoneet. Eri asia onko se hyvityksen arvoinen juttu. Normaalisti ei, mutta ei minua säälitä noin iso firma. Sama se on kysyä, kun on heillä käytäntö.

Lisäksi eilen olis ollut hyvät mahdollisuudet saada vaikka kolmekin konsolia. Jos olisi tiennyt. Prisma ja Cittari? lähetti jo eilen, vaikka tilasit kymmenen jälkeen. Niitä saapuu ihmisille tänään, viikkoa ennen. Ilmaisilla posteilla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 700
Niitä on jaelleet helposti, niin sama kysyä. Kun mun mielestä sivuillakin luki että lähettävät samantien. Samoin Twitter-vastauksessa. Se oli juuri se julkaisupäivän myynnin pointti. Xbox kun tuli päivän myöhässä, niin saivat 50€ lahjakortteja. Vaikka onkin vähän eri asia. Ei sen tarvi olla noin suuri hyvitys. Se lahjakortti toimii vain myymälässä ja on henkilökohtainen.
No sä nyt vertaat kahta täysin erilaista tilannetta. Xboxista maksettiin hyvityksiä, koska ne ennakkovaratut konsolit oli myöhässä. Jengi oli ostanu konsolia siinä uskossa et saa sen julkasupäiväks, mut ei saanu ja siitä hyvitys. Tässä tilanteessa ostetaan konsoli julkasupäivänä joka lähetetään mahd nopeasti, mutta se on ihan yks lysti mitä temppuja ne siellä varastolla tekis kun tälle viikolle se ei kerkeäis kumminkaan. Eli taitaa sun tapauksessa olla ihan sama lähtikö se eilen vai huomenna, ens viikolla se kumminkin tulee.

Samasta syystä mun mielestä aika täysin järjetöntä mennä sinne aspaan kyselemään hyvityksiä.
 
Liittynyt
22.09.2019
Viestejä
31
Digi versio tilattu 17.9. klo16:30 verkkiksestä ja juuri tuli ilmoitus, että ei riitä tämän vuoden eristä tänne konsolia..
 
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
737
Kysyn silti. Ymmärrän kyllä ärtymyksen, jos ei käynyt hyvä tuuri ja tilasitte väärästä paikasta ja jäätte ilman hyvitystä. Mutta ei tästä nyt enempää. Yritin vain provosoida ihmisiä puolelle ja sitä kautta saada itsekin sen hyvityksen, jos monet sitä alkaa vaatimaan. Kysehän on muuten hyvin pienestä asiasta.
 
Liittynyt
13.11.2020
Viestejä
74
On prismalla kova määrä asiakkaita ku 47min avaamisen jälkeen on jo chat ollu alhaalla.
Kerros mitä ne tänä aamuna kertoo sieltä. Eilen kello 19 mulle kerrottu tieto että konsoli on keräilyssä ja saan sen ensi viikolla mutta ei ole vielä tullut sitä seurantakoodia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 700
Kysyn silti. Ymmärrän kyllä ärtymyksen, jos ei käynyt hyvä tuuri ja tilasitte väärästä paikasta ja jäätte ilman hyvitystä. Mutta ei tästä nyt enempää. Yritin vain provosoida ihmisiä puolelle ja sitä kautta saada itsekin sen hyvityksen, jos monet sitä alkaa vaatimaan. Kysehän on muuten hyvin pienestä asiasta.
Oikeesta paikasta tilattu ku konsoli ollu jo 19.11 klo 01 lähtien kotona, mites sulla? Vikisemään gigantin aspaan et saisko 50€ hyvitystä kun konsoli lähtee päivän myöhässä liikkeelle, kyllä siel aspassa varmaan ihmetellään tätäkin touhua :smoke:
 
Liittynyt
18.11.2020
Viestejä
3
Itsellä tilausvahvistus samaan aikaan ja mitään ei olu kuulunut Gigan puolelta. Ilmoittele mitä ne vastaavat sieltä ASPA:sta.
Mulla tilausvahvistus 9.03 eikä vielä ole tullut viestiä lähetyksestä, mutta juuri Gigantin aspa sanoi, että tilaus on mennyt läpi ja saapuu ensiviikolla toimituspaikkaan.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
31
Kerros mitä ne tänä aamuna kertoo sieltä. Eilen kello 19 mulle kerrottu tieto että konsoli on keräilyssä ja saan sen ensi viikolla mutta ei ole vielä tullut sitä seurantakoodia.
Prisman chatista kertoivat tänään, että tilaukset ovat käsittelyssä varastolla ja seurantatunnus tulee, kun paketti lähtee matkaan. Oma tilaus tehty 9.10 ja ensi viikolla pitäisi paketti olla kuulemma perillä (2-6 arkipäivää tilauksen tekemisestä).
 
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
737
Oikeesta paikasta tilattu ku konsoli ollu jo 19.11 klo 01 lähtien kotona, mites sulla? Vikisemään gigantin aspaan et saisko 50€ hyvitystä kun konsoli lähtee päivän myöhässä liikkeelle, kyllä siel aspassa varmaan ihmetellään tätäkin touhua :smoke:
Tiedän että sulla on konsoli. Ajattelin kysyä 4.90€ hyvitystä.
 
Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
442
Kerros mitä ne tänä aamuna kertoo sieltä. Eilen kello 19 mulle kerrottu tieto että konsoli on keräilyssä ja saan sen ensi viikolla mutta ei ole vielä tullut sitä seurantakoodia.
Oon yrittäny taukoomatta 73min yhdistää asiakaspalvelijalle chatissa mutta ei onnistu. Huonoin chat systeemi mitä oon nähny ku ei voi ees laittaa jonoon itseään vaan pitää spammata kokoajan botille että koita yhdistää

Edit: en tiiä miten mutta nyt pääsin chatin jonoon? ainoa ongelma että mun jononumero kasvaa eikä laske... Olet jonossa sijalla 1... Olet jonossa sijalla 2..
 
Liittynyt
13.11.2020
Viestejä
74
Prisman chatista kertoivat tänään, että tilaukset ovat käsittelyssä varastolla ja seurantatunnus tulee, kun paketti lähtee matkaan. Oma tilaus tehty 9.10 ja ensi viikolla pitäisi paketti olla kuulemma perillä (2-6 arkipäivää tilauksen tekemisestä).
Täällä täsmälleen sama tilausaika ja myös samat infot löivät tiskiin. Eihän se auta, kuin odottaa, vaikka odottavan aika on tässä tapauksessa normaalia pideämpi :D

Oon yrittäny taukoomatta 73min yhdistää asiakaspalvelijalle chatissa mutta ei onnistu. Huonoin chat systeemi mitä oon nähny ku ei voi ees laittaa jonoon itseään vaan pitää spammata kokoajan botille että koita yhdistää
Siinä lopussa se botti kysyy, että yhdistetäänkö asiakaspalvelijalle ja sanoo että joo, niin pitäs se jono tulla näkyviin. Itsellä meni eilen 30 minuuttia ja olin jonoon päästessä 4. sijalla, joten hidasta se on muutenkin.
 
Liittynyt
21.08.2019
Viestejä
35
Oikeesta paikasta tilattu ku konsoli ollu jo 19.11 klo 01 lähtien kotona, mites sulla? Vikisemään gigantin aspaan et saisko 50€ hyvitystä kun konsoli lähtee päivän myöhässä liikkeelle, kyllä siel aspassa varmaan ihmetellään tätäkin touhua :smoke:
Taitaa myymälöiden aspat olla tyytyväisiä, et näitä konsoli julkaisuja ei ole yhtä usein kuin esim. Iphone julkaisuja.
 
Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
442
Siinä lopussa se botti kysyy, että yhdistetäänkö asiakaspalvelijalle ja sanoo että joo, niin pitäs se jono tulla näkyviin. Itsellä meni eilen 30 minuuttia ja olin jonoon päästessä 4. sijalla, joten hidasta se on muutenkin.
Mulle tuli 70min putkeen vastaus jonoon yhdistättäessä että asiakaspalvelijoita ei ole saatavilla tai chat on kiinni. Jonosta mitään merkkiäkään
 
Liittynyt
13.11.2020
Viestejä
74
Mulle tuli 70min putkeen vastaus jonoon yhdistättäessä että asiakaspalvelijoita ei ole saatavilla tai chat on kiinni. Jonosta mitään merkkiäkään
Milloin siis yritit sinne olla yhteydessä? Oikeat asiakaspalvelijat siellä taitaa päivystää kello 9 - 21. Kokeile nyt uudestaan?
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
11
Oon yrittäny taukoomatta 73min yhdistää asiakaspalvelijalle chatissa mutta ei onnistu. Huonoin chat systeemi mitä oon nähny ku ei voi ees laittaa jonoon itseään vaan pitää spammata kokoajan botille että koita yhdistää

Edit: en tiiä miten mutta nyt pääsin chatin jonoon? ainoa ongelma että mun jononumero kasvaa eikä laske... Olet jonossa sijalla 1... Olet jonossa sijalla 2..
Minulla oli myös ongelmia mutta pääsin jonoon ja äsken pääsin juttelemaan asiakaspalvelijalle. Eilen 9:10 tilausvahvistus Prismasta ja klo 15:16 sähköposti jossa oli seurantatunnus. Seurantatunnuksella näkyy ettei posti ole vielä saanut konsolia. Kysyin aspasta nii sanoivat että "(20.11.2020 klo 9.16.39): Kyllä varmasti tänään tai viimeistään maanantaina liikkuu eteenpäin." Varmistin myös että bonukset saa tilauksesta vaikka ei pystynyt kirjautumaan asiakastilille tilausta tehdessä kun sivut olivat niin jumissa.
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 656
Multa menee nyt ohi miksi jengi jonottaa vielä aspoihin? Ne ketkä tilasitte eilen ysin pintaan niin todnäk ette saa viikonlopuksi. Jos saatte niin hyvä. Saapuu ensi viikolla valtaosalle. Ei se aspa sitä nopeammin lähtemään saa.
Jos tilasitte klo 12 gigantista niin tulette saamaan siitä viestin kun lähtenyt /noudettavissa. Voi olla joulukuu tai sitten tammikuu. Chillatkaa.
 
Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
442
Multa menee nyt ohi miksi jengi jonottaa vielä aspoihin? Ne ketkä tilasitte eilen ysin pintaan niin todnäk ette saa viikonlopuksi. Jos saatte niin hyvä. Saapuu ensi viikolla valtaosalle. Ei se aspa sitä nopeammin lähtemään saa.
Jos tilasitte klo 12 gigantista niin tulette saamaan siitä viestin kun lähtenyt /noudettavissa. Voi olla joulukuu tai sitten tammikuu. Chillatkaa.
Puhutaan prisman tilauksesta missä vielä uutisoitiin että prisma myi enemmän kuin varastossa oli. Halutaan tietää että onko oma niitä liikamyytyjä vai onko tulossa
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
17
Itse sain Prisman jumitteluista johtuen tilauksen läpi vasta klo 10:08 (ja siis sain pleikan ostoskoriinkin vasta tuolloin) ja olin melko varma että menee seuraavaan erään, mutta kovin toiveikkaita viestejä saa Prisman aspasta.

Mulla toimitusmuotona nouto Sellosta, niin sanoi tuo aspa, että heidän omat kuljetukset varastolta selloon menee myös Postin toimittamana ja viikonloppuna ei ole kuljetuksia. Juuri Postin hitautta yritin vältellä kun valitsin noudon, mutta niin vain Postilla on mahdollisuus tämäkin hidastaa. Eli kaikille noutona Prismasta tilaaville tiedoksi, että jos ei tänään ole noutopisteellä niin maanantaina seuraava mahdollisuus. Ei tämä toki päivistä ole kiinni, jos vaihtoehtona on esim huhtikuu 2021.

PS5.JPG
 
Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
442
Itse sain Prisman jumitteluista johtuen tilauksen läpi vasta klo 10:08 (ja siis sain pleikan ostoskoriinkin vasta tuolloin) ja olin melko varma että menee seuraavaan erään, mutta kovin toiveikkaita viestejä saa Prisman aspasta.

Mulla toimitusmuotona nouto Sellosta, niin sanoi tuo aspa, että heidän omat kuljetukset varastolta selloon menee myös Postin toimittamana ja viikonloppuna ei ole kuljetuksia. Juuri Postin hitautta yritin vältellä kun valitsin noudon, mutta niin vain Postilla on mahdollisuus tämäkin hidastaa. Eli kaikille noutona Prismasta tilaaville tiedoksi, että jos ei tänään ole noutopisteellä niin maanantaina seuraava mahdollisuus. Ei tämä toki päivistä ole kiinni, jos vaihtoehtona on esim huhtikuu 2021.

Saman aspan kanssa juttelen :D Varmaan näitä jo vituttaa tää kysely mutta ymmärrän hyvin ku ite teen samalla aspan töitä toisella koneella..
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
11
Eikös siitäkin prisma varmasti laita viestiä jos ei saa konsolia?
Ainakin tuossa Ilta-Sanomien jutussa oli että "Suuresta kävijämäärästä ja teknisistä syistä johtuen jonkin verran tuli tilauksia enemmän kuin oli tavaraa varattuna. Olemme yhteydessä näihin asiakkaisiin ja toimitamme nuokin tilaukset seuraavasta erästä, kun se meille saapuu, Niemelä kertoo. "
 
Liittynyt
13.11.2020
Viestejä
74
Noniin! Nyt tuli Prismalta sähköpostiviestillä tieto, että lähetykseni on matkalla ja lähetystunnus siinä mukana! Eli tilausvahvistus tuli eilen kello 9.10 ja valitsin toimitustavaksi nouto postista. Nyt jännätään vielä teille muutamalle muulle, ketkä samoihin aikoihin minun kanssa tilanneet :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
453
Ymmärsinkö nopeasti katsottuna oikein, että Prismasta ei saa konetta nyt tilattua niin, että toimitus olisi sitten joskus kun konetta saapuu taas, vaan myyvät ainoastaan kun sitä on? Ainakaan en löytänyt mistään ostoskoriin lisäystä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 700
Ymmärsinkö nopeasti katsottuna oikein, että Prismasta ei saa konetta nyt tilattua niin, että toimitus olisi sitten joskus kun konetta saapuu taas, vaan myyvät ainoastaan kun sitä on? Ainakaan en löytänyt mistään ostoskoriin lisäystä.
Verkkis ja VPD about ainoat joissa saa laitettua ittensä jonoon. Muut paikat on lyöny jarruja tohon myyntiin, sillä muuten sitä porukkaa olis jonossa aika helvetisti.
 

jhu

Liittynyt
19.12.2016
Viestejä
121
Joo voipi olla noin. Laitoin kuitenkin maksetaan noudettaessa tilaukset molemmista versioista sinne niin saa edes joskus jos kaikki muu feilaa. Saman tein paikalliseen Pelimieheen. Kyllähän tässä pelattavaa riittää kun on kohtuu tykki PC ja Xbox SX tuossa mutta kun hirveä FOMO iski. :D
Eli tilaukset vaan sisään mahdollisimman moneen paikkaan ja sitten peruuttaa muut kun, ensimmäinen napsahtaa? :)
 
Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
442
Prisman aspalta tietoa että todennäköisesti ensi viikolla tulee vasta sähköposti prismasta jossa ilmoitetaan että et saanut konsolia ja miten toimia että saa ensi erästä.

Myöskin tuo että tilaus näyttää olevan ok niin ei tarkoita mitään. Aspalla ei MITÄÄN tietoa että missä meidän konsolit on keräilyssä yms

Itse sain Prisman jumitteluista johtuen tilauksen läpi vasta klo 10:08 (ja siis sain pleikan ostoskoriinkin vasta tuolloin) ja olin melko varma että menee seuraavaan erään, mutta kovin toiveikkaita viestejä saa Prisman aspasta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 471
Itte ovat työpaikkansa valinneet. Siihen vastaamiseen on koulutettu ja vastaamiseen työllistetty.
Keep it simple. :thumbsup:
Ideaalimaailmassa ehkä näin. Monestikaan ei vaan varsinaisesti ole varaa valita sitä työpaikkaa. Olen tehnyt joskus aspan hommia, enkä koe, että varsinaisesti tein valinnan asian suhteen. Jotain kun kuitenkin pitää elääkseen tehdä. Omasta kokemuksestani johtuen olen kyllä aina asiallinen kaikille mahdollisille asiakaspalvelijoille, olipa paikka ja asiointikanava mikä hyvänsä. Tämä toki nyt menee jo vähän ohi aiheen. :)
 
Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
442
Itte ovat työpaikkansa valinneet. Siihen vastaamiseen on koulutettu ja vastaamiseen työllistetty.
Keep it simple. :thumbsup:
9v aspana olleena voina sanoa että täähän on ihan täyttä paskaa :D Ei tähän hommaan kouluteta missään ja työllistetty liian vähän osaavia työntekijöitä. Aspaan otetaan laidasta laitaan ketä vain ja perehdytys on joko pari pv tai ei ollenkaan ja kysyt työkaverilta samalla ku vastailet asiakkaalle "tietämykselläsi". Etenki ku tulee 150 kysymystä samasta asiasta ni vitutus kasvaa kokoajan aspassa päivän mittaan ja ihan varmasti päivän päätteeks jokainen aspa on vittuuntunut. Kellään ei pysy pää kylmänä aina aspassa olleena
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
284
Kärkkäisen sivulla oli eilen että voisi ostaa 11.12 seuraavan kerran. Nyt on vaihtunut teksti sitten 1.2.2021
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 471
9v aspana olleena voina sanoa että täähän on ihan täyttä paskaa :D Ei tähän hommaan kouluteta missään ja työllistetty liian vähän osaavia työntekijöitä. Aspaan otetaan laidasta laitaan ketä vain ja perehdytys on joko pari pv tai ei ollenkaan ja kysyt työkaverilta samalla ku vastailet asiakkaalle "tietämykselläsi". Etenki ku tulee 150 kysymystä samasta asiasta ni vitutus kasvaa kokoajan aspassa päivän mittaan ja ihan varmasti päivän päätteeks jokainen aspa on vittuuntunut. Kellään ei pysy pää kylmänä aina aspassa olleena
Aikalailla samanlainen kokemus täälläkin päässä.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
6 009
Hmm... Gigantilta sain tilausvahvistuksen eilen 9:02 mutta ei ole MH:n seurantakoodia näkynyt tai kuulunut. Pitänee olla ASPAan yhteydessä.

Tilasin samalla lataustelineen (-10%) ja toisen ohjaimen (-20%, kamppisbugi tuplana).

Olisihan se kiva jos tärppäsi, mutta en pidättele hengitystäni.
Telialta saa varusteet halvemmalla kuin gigantista...
 
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
62
Tänään tuli verkkiksestä viestiä koskien pleikkaria (tilattu 12.6) En tiedä onko tää nyt koskien sitä uutta erää vai ei ¯\_(ツ)_/¯
Onko ihmiset saanu varmistusta tänään, että ens kuussa tulis konsolia? Mikäli uusia ilmotuksia on tullut, niin sitten tää varmaan tarkottaapi sitä, ettei mulle riitä seuraavastakaan erästä

"Hyvä asiakkaamme,

Tämä on automaattinen viesti tilauksestasi XXXXXXX. Odotamme vielä osaa tilauksesi tuotteista. Saat erillisen viestin, kun tilauksesi etenee. Mikäli huomaat virheitä lähetysluettelossa tai sinulla on kysyttävää, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme."
 
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
737
Lenkkariskenessä on jo vuosia ollu raffle-käytäntö eli yleisesti kiinnostavien julkasujen kohdalla arvotaan ne ketkä saa tuotteen ostaa. Signaat ittes sivuilla raffleen ja sit arvonnan jälkeen ilmotetaan miten kävi. Oman keräilyn suhteen toi resellaus ei oo ollu ongelma kuin vasta hetken ja muutamassa halutussa mallissa, pääosin se on nuorempien ja eri merkkien juttu mut ne on huomannu et myös kentän tällä puolen julkastaan vähän vanhempia kiinnostavia juttuja ja porukka on valitettavasti halukasta maksaa ylihintaaa. Oon seuraillu tässä nyt kuinka sama homma tullu tietsikkapuolelle, ehkä tollanen tosiaan toimis näin tuotteiden julkasujen yhteydessä kun on tiedossa et saatavuudet on heikot pitkään. Ainaki botit putoo sit pois. Lenkkarijutuissa noi nettijonotukset ja itte F5 tykitys on todettu auttamatta täysin farssiks. Perinteinen jonotuskin on mahdottomuus näinä aikoina.
 
Liittynyt
23.01.2017
Viestejä
42
Kyllä tuohon bottitouhuun pitäisi saada joku hiton lääke! Kaikki menee nykyään boteille. Joka vitun asia. Oli sitten kyseessä Eagle McMahonin nimikkokiekko tai PS5 konsoli, joka vitun tuote alle 1sek myyty loppuun.


Ja sitten trokarikoodarit tuolla torissa runkkaa näytölle kun saa laittaa myyntiin yli tuplahinnalla.
Ihan ilman mitään botteja/lisäosia/jonoblokkauksia jne. saatiin avokin kanssa kummatkin Gigantista eilen aamulla. Prisma ja Cittari kyykkäsivät tosiaan saman tien.

Vähän huvittaa lukea näitä botti-/skriptisyytöksiä täältä, ettei ”tavalliset ihmiset” saa muka koneita ollenkaan. Kuka nyt sitten on tavallinen ja kuka ei, mutta ainakin tilausvahvistukset meille kummallekin tuli ihan perinteisin keinoin F5:sta hakkaamalla (toivotaan, että vältytään yllätyksiltä ja konsolit tulevat myös perille asti).

EDIT: Mimmikaveri ei ollutkaan edes hakannut F5:sta. Ihan hiirellä oli kliksutellut sivun päivitystä ja saanut lisättyä koriin konsolin ysiltä. Maksutransaktio epäonnistui ja tyyppi luovutti, kunnes parin tunnin päästä avasi uudelleen läppärin, jossa tilaussivu oli yhä auki ja tuote edelleen ostoskorissa odottamassa maksua. Maksoi tilauksen ja sai tilausvahvistuksen ja yöllä jo seurantakoodin. Itse odottelin vielä tunti sitten seurantakoodia, nyt tuli sekin. Eli jotain omituisuutta tuossa tilaus-/lähetysjärjestyksessä on. Hyvä puoli se, että tosiaan Gigantin saitti muisti, milloin tuote on saatu koriin, piti sille varausta yllä ja hyväksyi maksun myöhemmin.
 
Viimeksi muokattu:

jhu

Liittynyt
19.12.2016
Viestejä
121
Näköjään poistunut myynnistä :hmm: Oma tilaus meni vielä eilen sisään mutta taisin olla viimeisten joukossa.
No laitoin sitten verkkikseen sisään tilaukseen. Nouto myymälästä ja maksu noudettaessa. Tulee sitten kun tulee, ja jos jostain aikaisemmin tuleekin tilaisuus ostaa, niin sitten voi perua. Kuten aiemminkin sanoin, niin ehtii siihen mennessä tulla pari firmispäivitystä varmaan, kun ei toi ole ihan ongelmaton ilmeisesti ollut.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
632
Tulin vaan tänne ihmettelemään miten tämä yksi hessu on saanut seitsemän näitä ostettua? Ainut mitä itse hätäisesti keksin on, että on ollut tosi aikaisin liikkeellä jokaiseen myyntipaikkaan (esim verkkokauppa.com heti vuoden alusta + muut kaupat mistä saanut laittaa tilausen jo viime talvena/keväällä) ja ostellut useamman äidin, isän, puolison, veljenkaiman tjmsp "tunnuksilla".
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
213
Ihan ilman mitään botteja/lisäosia/jonoblokkauksia jne. saatiin avokin kanssa kummatkin Gigantista eilen aamulla. Prisma ja Cittari kyykkäsivät tosiaan saman tien.

Vähän huvittaa lukea näitä botti-/skriptisyytöksiä täältä, ettei ”tavalliset ihmiset” saa muka koneita ollenkaan. Kuka nyt sitten on tavallinen ja kuka ei, mutta ainakin tilausvahvistukset meille kummallekin tuli ihan perinteisin keinoin F5:sta hakkaamalla (toivotaan, että vältytään yllätyksiltä ja konsolit tulevat myös perille asti).
Ihan mielenkiinnosta kysyn, onko miten nopea netti teillä? Voisiko niillä nopeuksilla olla mitään merkitystä
 
Liittynyt
14.09.2020
Viestejä
14
Äskön oli powerissa lisäerä ps5 konsoleita myynnissä, lupasivat toimitusta alustavasti tälle vuotta. Tuli laitettua tilaus sisään, kun muualta ei jäänyt käteen muuta kun pahaa mieltä.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 808
Viestejä
4 299 578
Jäsenet
71 705
Uusin jäsen
Myollnir

Hinta.fi

Ylös Bottom