PlayStation 5 tilausseuranta

Liittynyt
12.04.2017
Viestejä
472
Itse kahteen otteeseen kyselin toimittavatko nyt sitten ihan varmasti ajoissa että on kone julkaisu päivänä sitten perillä, niin vastaus oli kummallakin kerralla tyyliin joo joo kyllä toimitamme älä ny täräjä sielä.

Tässä sitä nyt ollaan kuitenkin tyhjin käsin ja edelleen posti odottaa toimitusta:rage:
Nyt napsahti paketti postin seurannassa eteenpäin Liedossa on nyt tulossa. Elätän vielä toiveita että olisi huomenna perillä:nb:
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
64
Moikka!

Löytyykö täältä Verkkokauppa.comista ennakkotilanneita?

itse laitoin ennakkotilauksen sisään 17.9 ja tosiaan en saanut tämän päivän erässä. Vielä ei ole tiedossa saako Joulukuun erästäkään. Eivät myöskään aspasta suostuneet kertomaan jonotilannetta, eli ihan mielenkiinnosta kyselisin kuinka pitkälle etukäteen on ennakkotilaus Verkkikseen pitänyt tehdä että on toivoa saada konsoli ennen ensi kevättä?...:) vai pitääkö ostaa kalliimmalla trokarilta.

iso kiitos vastanneille.
Laitoin ennakkotilauksen menemään 29.7.2020, sama homma ei tärpännyt ja vuoronumero jäi myös saamatta :D
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
1
Onpa kyllä jännä nähdä mille puolelle Prisman kömmähdystä itse jäi. Tilausvahvistus saatu klo 09:11 ja kuulemma kahdeksassa minuutissa menivät loppuun. Jotenkin toivoisi, että ne myöhemmin päivällä tulleet lisäkoneet olisivat sitten lähinnä niitä, jotka jäävät odottelemaan, mutta saas katsoa!
 
Liittynyt
11.11.2020
Viestejä
40
Onko kukaan saanut Prismasta infoa, että olisi mennyt ohi ns. paperilla onnistunut osto?

Itsellä 09:11 aikaleimalla tilausvahvistus ja maksu sisällä. Tällä hetkellä tilana "Tilaus keräilyssä". Valitsin toimitustavaksi noudon Pasilan Triplan Prismasta, myyjän tietoina näkyy Prisma Kaari Kannelmäki. Luonnollisesti tämmöisessä liikenoudossa ei mitään seurantakoodeja varmaan tulekaan? Onko jollakin jo varsinaisesti lykästänyt nouto Prismasta toimitustapana?
Mulla tilaus pakettiautomaattiin. Toimittajana samainen Prisma Kaari Kannelmäki. Status myös ’tilaus keräilyssä*.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
2
Tilausaika Prismasta 9:11. Nyt näkyy omapostissa, että lähetys on kuljetuksessa, arvioitu saapumisaika 20.11 (huomenna). Pakettiautomaattiin myös siis tilattu.
 
Liittynyt
29.08.2018
Viestejä
165
Itsellä vahvistus 9.01, sama "Tilaus vastaanotettu". Vähän jänskättää kyllä.
Itellä näkyi sitä tilausta klikattaessa siellä semmonen erillinen kohta jossa oli postin seurantakoodi. T. Tänään konsoli saatu Gigantista ja vieläkin sivuilla lukee että 'Tilaus vastaanotettu'
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
2
Itellä näkyi sitä tilausta klikattaessa siellä semmonen erillinen kohta jossa oli postin seurantakoodi. T. Tänään konsoli saatu Gigantista ja vieläkin sivuilla lukee että 'Tilaus vastaanotettu'
Tilasitko siis konsolisi ensimmäisessä erässä syyskuussa vai tänään 19pv?
 
Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
442
Kannattaa muistaa että 90% gigantin tilauksista jäävät loputtomiin "Tilaus vastaanotettu" tilaan. Gigantissa ei niin katota noita tiloja vaan mun 2-4v sitten myymälästä haetut/tilatut tilaukset on vieläkin "Tilaus vastaanotettu" tilassa. Harvoin jaksaa varaston ukkelit tai aspa niitä muutella ku tuo lisätyötä eikä sitä oo automatisoitu gigantissa toisin ku esim verkkokaupassa
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
13
Kannattaa muistaa että 90% gigantin tilauksista jäävät loputtomiin "Tilaus vastaanotettu" tilaan. Gigantissa ei niin katota noita tiloja vaan mun 2-4v sitten myymälästä haetut/tilatut tilaukset on vieläkin "Tilaus vastaanotettu" tilassa. Harvoin jaksaa varaston ukkelit tai aspa niitä muutella ku tuo lisätyötä eikä sitä oo automatisoitu gigantissa toisin ku esim verkkokaupassa
Tämä selvensi. Kiitos tästä!
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 656
Huomenna Powerissa myynnissä klo 11, toimitusajasta ei tosin mitään.
En hallitse näköjään puhelimella kuvan laittoa tähän..
 

jhu

Liittynyt
19.12.2016
Viestejä
121
Mietin tässä, että onko Verkkokauppa.com nyt sitten ainoa pulju mihin voisi tällä hetkellä laittaa vaan tilauksen sisään ja jäädä odottelemaan koska konsoli sitten joskus saapuu, vai onko parempia ehdotuksia? Ei ihan jaksaisi kytätä koko aikaa mihin kauppaan tulee seuraavia eriä (mahdollisesti) nopeampaan toimitukseen.
 
Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
442
Mietin tässä, että onko Verkkokauppa.com nyt sitten ainoa pulju mihin voisi tällä hetkellä laittaa vaan tilauksen sisään ja jäädä odottelemaan koska konsoli sitten joskus saapuu, vai onko parempia ehdotuksia? Ei ihan jaksaisi kytätä koko aikaa mihin kauppaan tulee seuraavia eriä (mahdollisesti) nopeampaan toimitukseen.
Näillä näkymin kyllä mutta en oikeasti odottais että sieltä tilattuna tuis ennen maaliskuuta tai huhtikuuta tätä menoo
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
65
Näillä näkymin kyllä mutta en oikeasti odottais että sieltä tilattuna tuis ennen maaliskuuta tai huhtikuuta tätä menoo
Joo voipi olla noin. Laitoin kuitenkin maksetaan noudettaessa tilaukset molemmista versioista sinne niin saa edes joskus jos kaikki muu feilaa. Saman tein paikalliseen Pelimieheen. Kyllähän tässä pelattavaa riittää kun on kohtuu tykki PC ja Xbox SX tuossa mutta kun hirveä FOMO iski. :D
 
Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
442
Jos jollain täällä kiinnostusta konsolille ni multa huonolla tuurilla olis prisman ps5 konsoli tulossa joka sit tulee siihen tokaan erään eli viikon/kahden päähän. Jos huomenna ei näy aamusta konsolia tulossa ni soitan prisman aspaan että peruttavat tilauksen ellei joku halua siitä mulle maksaa sen saman hinnan ja jäädä odottelemaan.
 
Liittynyt
19.10.2018
Viestejä
154
Jos jollain täällä kiinnostusta konsolille ni multa huonolla tuurilla olis prisman ps5 konsoli tulossa joka sit tulee siihen tokaan erään eli viikon/kahden päähän. Jos huomenna ei näy aamusta konsolia tulossa ni soitan prisman aspaan että peruttavat tilauksen ellei joku halua siitä mulle maksaa sen saman hinnan ja jäädä odottelemaan.
Tänne kelpaa ainakin, jos on tulossa viä.

E: laitan yv
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
854
Mietin tässä, että onko Verkkokauppa.com nyt sitten ainoa pulju mihin voisi tällä hetkellä laittaa vaan tilauksen sisään ja jäädä odottelemaan koska konsoli sitten joskus saapuu, vai onko parempia ehdotuksia? Ei ihan jaksaisi kytätä koko aikaa mihin kauppaan tulee seuraavia eriä (mahdollisesti) nopeampaan toimitukseen.
Telia, Elisa, DNA ainakin.
 
Liittynyt
25.10.2019
Viestejä
97
Jos jollain täällä kiinnostusta konsolille ni multa huonolla tuurilla olis prisman ps5 konsoli tulossa joka sit tulee siihen tokaan erään eli viikon/kahden päähän. Jos huomenna ei näy aamusta konsolia tulossa ni soitan prisman aspaan että peruttavat tilauksen ellei joku halua siitä mulle maksaa sen saman hinnan ja jäädä odottelemaan.
o/
 
Liittynyt
08.02.2019
Viestejä
89
Noh, toivon vieläki että huomenna laittavat sen pleikkarin matkaan.. myyjänä on Porin Prisma. Telsu tulossa tiistaina kuiteski.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 268
Mietin tässä, että onko Verkkokauppa.com nyt sitten ainoa pulju mihin voisi tällä hetkellä laittaa vaan tilauksen sisään ja jäädä odottelemaan koska konsoli sitten joskus saapuu, vai onko parempia ehdotuksia? Ei ihan jaksaisi kytätä koko aikaa mihin kauppaan tulee seuraavia eriä (mahdollisesti) nopeampaan toimitukseen.
Dustiniin itse heitin tänään tilauksen sisään.
 
  • Tykkää
Reactions: jhu
Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
442
Tilaus tehty/vahvistus kello 09.10, ja valitellut aikaisemmin että jengi 09.11 ajalla saanu seurantakoodeja
Mulla ei varmaan tuu ekasta erästä. Tilaus oli ostoskorissa 09:09, mutta itse ostoksen tein vasta vähän ennen 10, koska en tajunnut että se mulle meni sinne ostoskoriin.. Eniten mua ihmetyttää se, että eivät muka kerenneet tänään kaikkia lähettää. Kyllä tommosessa varastossa toimituksien lähetys on semmosta liukuhihna hommaa että tuhansittain lähtee tavaraa per päivä. Oma toivo on, että kaikki konsolit eivät olleet saapuneet ja huomenna tulee lisää lähetyksiä
 
Liittynyt
07.11.2017
Viestejä
18
Mulla ei varmaan tuu ekasta erästä. Tilaus oli ostoskorissa 09:09, mutta itse ostoksen tein vasta vähän ennen 10, koska en tajunnut että se mulle meni sinne ostoskoriin.. Eniten mua ihmetyttää se, että eivät muka kerenneet tänään kaikkia lähettää. Kyllä tommosessa varastossa toimituksien lähetys on semmosta liukuhihna hommaa että tuhansittain lähtee tavaraa per päivä. Oma toivo on, että kaikki konsolit eivät olleet saapuneet ja huomenna tulee lisää lähetyksiä
Itellä kanssa 09.10 tilausvahvistus eikä oo näkyny seurantakoodeja, mut eipä tuolla itelle nii väliä oo jos ei huomiselle tuu jos vaikka ens viikol popsahtas jossai välii
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
302
Ei ole itelläkään paljoa edennyt Gigantin ensimmäisen erän tilaus, ainoa muutos on Käsittelyssä->Tilaus vastaanotettu muutos. Tilausvahvistus pätkähti mailiin 09:03 joten sinänsä ihan hyvissä ajoin sain sen läpi, mutta katsotaan ja päivitellään tänne kunhan etenee.
Nyt tuli Gigantista mailia, että tilauksesi lähtee tänään ja postin seurantakoodi. Eiköhän tuo alkuviikosta joskus ole hyppysissä

E: Ei siis olekaan normi postin seurantakoodi vaan vie tuonne bring.com eli lähteeköhän Ruotsin varastolta alkuunsa
 
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
737
Nyt tuli Gigantista mailia, että tilauksesi lähtee tänään ja postin seurantakoodi. Eiköhän tuo alkuviikosta joskus ole hyppysissä

E: Ei siis olekaan normi postin seurantakoodi vaan vie tuonne bring.com eli lähteeköhän Ruotsin varastolta alkuunsa
Mulle ei oo tullut vielä mitään ja 09:02. Mutta tulee matkahuollolla. Sinänsä hyvä, saa syyn kysyä vähintään 50€ hyvitystä kun eivät lähettäneet "heti".
Totuushan on että iso syy miksi valitsin Gigantin F5 spämmäyspaikaksi oli potentiaalinen lahjakortti.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
8
Onks pakko painaa tota F5 että vois painaa tota "lisää ostoskoriin" powerin sivusta?
 
Liittynyt
21.04.2017
Viestejä
330
Tänään pitäisi ilmeisesti dna:n ilmoittaa tekstiviestillä niille jotka saavat konsolin seuraavasta erästä, joulukuun ensimmäisellä tai toisella viikolla.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
837
Yöllä näköjään tullut mailia gigalta klo 0.32 ja matkahuollon seurantakoodi. Ehkä sittenkin! Tokihan menee siihen alkuviikkoon, mutta ei niin väliä. Ke/to vapaapäiviä niin ehtii paukuttaa.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
13
Samoihin aikoihin tullut myös minulle. MH odottelee iloisesti pakettia, eli ensi viikkoon menee.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
665
Pitikin käydä katsomassa huutonettiä ja toria, kun myin eilen jo heti PS4 pois. Olisin noilla hinnoilla kyllä itse voinut hyvinkin odotella ensi vuoteen siirtymistä PS5 pariin, mutta ilman konsolia ei viitsisi olla.
 
Liittynyt
16.01.2019
Viestejä
724
Alkuun naureskelin tolle Keskisen arvonnalle ja sen mahdollisuuksille saada sitä kautta pleikkari mutta kun lukee täältä milloin ja miten on eilisistä gigantti/prisma/cm/power myynneistä saatu ostettua konsoli niin ihan yhtä todennäköistä arvontaahan sekin oli.

Olisi edes ollut kiinni siitä kuka klikkaa nopeinten.
 
Liittynyt
21.11.2018
Viestejä
1 354
Kyllä tuohon bottitouhuun pitäisi saada joku hiton lääke! Kaikki menee nykyään boteille. Joka vitun asia. Oli sitten kyseessä Eagle McMahonin nimikkokiekko tai PS5 konsoli, joka vitun tuote alle 1sek myyty loppuun.


Ja sitten trokarikoodarit tuolla torissa runkkaa näytölle kun saa laittaa myyntiin yli tuplahinnalla.
 
Liittynyt
29.12.2017
Viestejä
32
Yöllä näköjään tullut mailia gigalta klo 0.32 ja matkahuollon seurantakoodi. Ehkä sittenkin! Tokihan menee siihen alkuviikkoon, mutta ei niin väliä. Ke/to vapaapäiviä niin ehtii paukuttaa.
Hmm... Gigantilta sain tilausvahvistuksen eilen 9:02 mutta ei ole MH:n seurantakoodia näkynyt tai kuulunut. Pitänee olla ASPAan yhteydessä.

Tilasin samalla lataustelineen (-10%) ja toisen ohjaimen (-20%, kamppisbugi tuplana).

Olisihan se kiva jos tärppäsi, mutta en pidättele hengitystäni.
 
Liittynyt
05.12.2019
Viestejä
91
Kyllä tuohon bottitouhuun pitäisi saada joku hiton lääke! Kaikki menee nykyään boteille. Joka vitun asia. Oli sitten kyseessä Eagle McMahonin nimikkokiekko tai PS5 konsoli, joka vitun tuote alle 1sek myyty loppuun.


Ja sitten trokarikoodarit tuolla torissa runkkaa näytölle kun saa laittaa myyntiin yli tuplahinnalla.
Ainoa keino saada se loppumaan taitaa olla se, että kukaan ei maksa ylihintaa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
27
Kyllä tuohon bottitouhuun pitäisi saada joku hiton lääke! Kaikki menee nykyään boteille. Joka vitun asia. Oli sitten kyseessä Eagle McMahonin nimikkokiekko tai PS5 konsoli, joka vitun tuote alle 1sek myyty loppuun.
Jep. Jo vuosikausia suositut konsertit ym. ovat myyty loppuun silmänräpäykessä. Tässä on otettu reaalimaailman käsite jonotuksesta nettimaailmaan joka ei suoriltaan vaan toimi. Se voisi toimia jos botit saataisiin kuriin ja tietojärjestelmät eivät kaatuisi h-hetkellä. Nykyisellään tuo Keskisen ratkaisu on milteinpä paras/reiluin - halukkaiden ostajien kesken arvotaan osto-oikeus. On tuollaisessakin oma hommansa pistää kuriin käyttäjät joilla on lukuisa tili käytössä, mutta silti siitä ei varmaan jäisi niin paha maku suuhun.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
14
Hmm... Gigantilta sain tilausvahvistuksen eilen 9:02 mutta ei ole MH:n seurantakoodia näkynyt tai kuulunut. Pitänee olla ASPAan yhteydessä.

Tilasin samalla lataustelineen (-10%) ja toisen ohjaimen (-20%, kamppisbugi tuplana).

Olisihan se kiva jos tärppäsi, mutta en pidättele hengitystäni.
Itsellä tilausvahvistus samaan aikaan ja mitään ei olu kuulunut Gigan puolelta. Ilmoittele mitä ne vastaavat sieltä ASPA:sta.
 
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
737
Sama. Kysy samalla hyvityksestä jos viittit. Tosin ne on voitu siltikin jo "lähettää" eilen. Vaan miten se sitten määritellään. Ebayssahan kiinanmyyjät "lähettää" samantien kun olet ostanut, mutta todelliset seurantakoodit (jos on) tulee sitten viikon päästä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 284
Mulle ei oo tullut vielä mitään ja 09:02. Mutta tulee matkahuollolla. Sinänsä hyvä, saa syyn kysyä vähintään 50€ hyvitystä kun eivät lähettäneet "heti".
Totuushan on että iso syy miksi valitsin Gigantin F5 spämmäyspaikaksi oli potentiaalinen lahjakortti.
Onko tää lahjakortti joku Gigantin oma käytäntö? Miten toimii?
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 808
Viestejä
4 299 587
Jäsenet
71 705
Uusin jäsen
Myollnir

Hinta.fi

Ylös Bottom