PlayStation 5 tilausseuranta

gb1

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
208
Onko kukaan saanut Prismasta infoa, että olisi mennyt ohi ns. paperilla onnistunut osto?

Itsellä 09:11 aikaleimalla tilausvahvistus ja maksu sisällä. Tällä hetkellä tilana "Tilaus keräilyssä". Valitsin toimitustavaksi noudon Pasilan Triplan Prismasta, myyjän tietoina näkyy Prisma Kaari Kannelmäki. Luonnollisesti tämmöisessä liikenoudossa ei mitään seurantakoodeja varmaan tulekaan? Onko jollakin jo varsinaisesti lykästänyt nouto Prismasta toimitustapana?
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
17
Prisma. Klo 10.16
Saa nähdä miten käy..
Tilausvahvistus tuli heti sähköpostiin ja tilattu pakettiautomaattiin 2-4pv toimituksella.
Sanos jos saat jotain seurantakoodeja tms että tilaus on mennyt varmasti läpi, eikä ole niitä Prisman "hups, myytiin enemmän kuin meillä on varastossa". Oma tilaus nimittäin prismasta 10:08 aikaleimalla ja jännittää että alkaako ne peruu sitä vai pääsikö oikeesti vielä ekaan erään...
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
21
Sanos jos saat jotain seurantakoodeja tms että tilaus on mennyt varmasti läpi, eikä ole niitä Prisman "hups, myytiin enemmän kuin meillä on varastossa". Oma tilaus nimittäin prismasta 10:08 aikaleimalla ja jännittää että alkaako ne peruu sitä vai pääsikö oikeesti vielä ekaan erään...
Peruutuksen puolesta ei pitäisi olla huolissaan. Jos käteen jäi tyhjä arpa, niin saat konsolin 2. erän (joulukuun) yhteydessä tai ainakin näin luvattiin Prisman suunnalta: Playstationit menivät muutamassa minuutissa – Prisma myi vahingossa enemmän kuin mitä sillä oli.

Itsellä tilaus meni läpi 10:05. Ei tässä ole edes _niin_ suuri kutkutus päästä konsolin kimppuun, mutta ei tämän päivän Prisma-Kesko-Power-Gigantti persepaskaa enää jaksa toistamiseen - ja trokareille nyt ei vahingossakaan tule annettua minkäänlaista vaivannäön palkkiota ainakaan täältä suunnalta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 284
Onko ketään muita kenellä Gigantin toisen erän konsolit sanoisivat varastoontulopäiväksi 7.12? Oletteko kysyneet aspasta, kannattaako konsolia odottaa ennen tammikuuta?
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 656
Onko ketään muita kenellä Gigantin toisen erän konsolit sanoisivat varastoontulopäiväksi 7.12? Oletteko kysyneet aspasta, kannattaako konsolia odottaa ennen tammikuuta?
Laitoin gigantin chattiin kyselyä tuosta klo 12 erän toimituksesta. Tuli tämmönen vastaus:
"Näyttää että saitte konsolin tilattua klo 12 erästä. Tähän tietoon näiden toimitus on tammikuun alussa. Mikäli saamme tuotetta aikaisemmin valmistajalta niin lähetämme ne toki samantien asiakkaille tilausjärjestyksessä. "

Itellä tilausvahvistus tullut 12:03 ja konsolin kohdalla on saatavuus kohdassa varastossa. Eli ei nyt ihan taida pitää paikkaansa. Mutta tuleepahan edes tammikuussa.
 
Liittynyt
13.11.2020
Viestejä
74
Olin yhteydessä prismaan ja väittävät, että tilaus on onnistunut ja saisin konsolin viimeistään ensi viikolla. Konsoli on kuulema heidän tietojen mukaan keräilyssä. Tilauksen tein aamulla kello 9.10. Vielä silti ei aleta voitonkahveja keittämään, ennenkuin tuo seurantakoodi tulee.
 
Liittynyt
19.10.2020
Viestejä
40
Juu, alennun kysymään jos jollain ois ylimääräne tulos, voisin maksaa 50e vaivanpalkkaa. :(
 
Liittynyt
15.08.2019
Viestejä
38
Onko muut Cdon.comista tilanneet saanu konettansa. Tiistaina on ruottista lähetetty ja vieläkin posti odottaa toimitusta. Pitääkö tässä lähteä lähimpää postikonttoriin riehumaan:sori:
Sama juttu, ei ole vielä postilla. Jumalauta mikä farssi koko CDON, ei uskoisi vuosia toimineeksi firmaksi. Tehdessäni tilauksen alkusyksystä, CDON teki välittömästi katevarauksen. Sitten muutama viikko myöhemmin sain sähköpostia, että koska katevaraus on umpeutunut, he tarvitsevat minulta sähköpostilla luvan veloittaa marraskuun alkupuolella. Annoin luvan. Toissa viikolla sain sitten sähköpostia, että he eivät ole onnistuneet veloittamaan korttiani. Ja nyt he halusivat tilisiirron, tai tilaus peruuntuu! No sitten tehtiin tilisiirto... Ja nyt sitten odotellaan laitetta turhaan. Siellä päässä kai kiire loppu kun raha tuli. Postin seurannassa on parempi näkyä liikettä tämän viikon puolella, tai voi alkaa kauppa peruuntua.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
332
Aikamoista, ostit julkaisumyynnistä rajatuilla saldolla olevan tuotteen ja se toimitetaan sulle. :tup:
Tuon tilauskokemuksen jälkeen ei voi olla kyllä laisinkaan varma. Prisman ylimyyntiuutisetkin aiheuttaa ylimääräistä jännitystä.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
21
Aikamoista, ostit julkaisumyynnistä rajatuilla saldolla olevan tuotteen ja se toimitetaan sulle. :tup:
No satavarma olen oikeastaan vasta sillä hetkellä kun vehje on minulla omissa käsissä:darra: Mutta kyllä ihan lupaavalta näyttää nille jotka ysiltä sai tilausvahvistuksen Gigantista, itselle se tuli tosiaan 9:13.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 099
Onkohan Telialla sössitty jotain tilausjärjestysten kanssa, kun lukee tuota viestiketjun loppua?

 
Liittynyt
12.04.2017
Viestejä
472
Sama juttu, ei ole vielä postilla. Jumalauta mikä farssi koko CDON, ei uskoisi vuosia toimineeksi firmaksi. Tehdessäni tilauksen alkusyksystä, CDON teki välittömästi katevarauksen. Sitten muutama viikko myöhemmin sain sähköpostia, että koska katevaraus on umpeutunut, he tarvitsevat minulta sähköpostilla luvan veloittaa marraskuun alkupuolella. Annoin luvan. Toissa viikolla sain sitten sähköpostia, että he eivät ole onnistuneet veloittamaan korttiani. Ja nyt he halusivat tilisiirron, tai tilaus peruuntuu! No sitten tehtiin tilisiirto... Ja nyt sitten odotellaan laitetta turhaan. Siellä päässä kai kiire loppu kun raha tuli. Postin seurannassa on parempi näkyä liikettä tämän viikon puolella, tai voi alkaa kauppa peruuntua.
Itse kahteen otteeseen kyselin toimittavatko nyt sitten ihan varmasti ajoissa että on kone julkaisu päivänä sitten perillä, niin vastaus oli kummallakin kerralla tyyliin joo joo kyllä toimitamme älä ny täräjä sielä.

Tässä sitä nyt ollaan kuitenkin tyhjin käsin ja edelleen posti odottaa toimitusta:rage:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
837
Jännä silti, kun ysin aikaan tilausvahvistus gigantilta ja mitään ei olen tänään tapahtunut. Olisin luullut, että saavat liikkeelle, kun eräkään ei varmaan mahdottoman iso ollut...
 
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
737
No hitto, ihmettelin miten saitte Prismaan ilmaisen toimituksen ja se tulee vasta valittua pakettiautomaatin (vaikkei lue että ois ilmainen). Olis pystynyt tilaamaan silloin kymmenen jälkeen, jos olisi tiennyt.
Jännä silti, kun ysin aikaan tilausvahvistus gigantilta ja mitään ei olen tänään tapahtunut. Olisin luullut, että saavat liikkeelle, kun eräkään ei varmaan mahdottoman iso ollut...
Toivottavasti ja luultavasti ne on silti jo toimitettu. Aika surkeaa jos ei. Ei ole kyllä tullut mitään.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
14
Gigantin tapauksessa ei mitenkään itsestään selvää.
Itse sain vahvistuksen 9.02. Gigan verkkosivuilla lukee edelleen "Tilaus vastaanotettu". Kyllähän siinä saa ihmetellä kun on luvattu että konsolit lähtevät tänään matkaan mutta mitään ei kuulu. Aspassa väittivät kuitenkin sitä samaa eli tulee kuulemas ensiviikolla.... hm...
 
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
737
Kysellään sitten lahjakorttia, jos ei lähetetty tänään. Turhaa itkua, tiedän, silti lupasivat lähettää tänään.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
837
Itse sain vahvistuksen 9.02. Gigan verkkosivuilla lukee edelleen "Tilaus vastaanotettu". Kyllähän siinä saa ihmetellä kun on luvattu että konsolit lähtevät tänään matkaan mutta mitään ei kuulu. Aspassa väittivät kuitenkin sitä samaa eli tulee kuulemas ensiviikolla.... hm...
No tämäpä tämä... Huonosti päivittyy seurantasivu. Toisaalta seuraava voikin oll "lähetetty" tai sitten ei. :geek:
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
59
Ne tänään Gigantin klo 09:00 erästä tilatut lähetetään viimeistään huomenna, näin olivat kyselyyn vastanneet. Luin täältä tai konsolifiniltä.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
13
Itse sain vahvistuksen 9.02. Gigan verkkosivuilla lukee edelleen "Tilaus vastaanotettu". Kyllähän siinä saa ihmetellä kun on luvattu että konsolit lähtevät tänään matkaan mutta mitään ei kuulu. Aspassa väittivät kuitenkin sitä samaa eli tulee kuulemas ensiviikolla.... hm...
Itsellä vahvistus 9.01, sama "Tilaus vastaanotettu". Vähän jänskättää kyllä.
 
Liittynyt
20.10.2020
Viestejä
17
Sanos jos saat jotain seurantakoodeja tms että tilaus on mennyt varmasti läpi, eikä ole niitä Prisman "hups, myytiin enemmän kuin meillä on varastossa". Oma tilaus nimittäin prismasta 10:08 aikaleimalla ja jännittää että alkaako ne peruu sitä vai pääsikö oikeesti vielä ekaan erään...
Tälläisen sain kun kysyin tilaukseni perään Prisman chatista.

”Tilaus on onnistunut ja se toimitetaan sinulle 2-4 arkipäivässä. Tilaus on tällä hetkellä keräilyssä varastollamme ja saat sähköpostiisi lähetystunnuksen, kun paketti on matkalla. Jos jostain syystä ensimmäinen erä olisikin loppuunmyyty eikä tuotetta olisi tilaukseesi, lähettäisimme sinulle tuotteen uudesta erästä lähiviikkojen aikana. Tästä kuitenkin ilmoitettaisiin erikseen.”
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 656
Juu, alennun kysymään jos jollain ois ylimääräne tulos, voisin maksaa 50e vaivanpalkkaa. :(
Älä.
Juuri tuon takia on trokareita kun ihmiset on valmiita maksamaan enemmän. Konsoli tulee olemaan ensi vuodesta eteenpäin seuraavat 7-8v myynnissä jokapaikassa ja hinta laskee. Ei ole sen arvoista, noita tulee olemaan ihan jokaiselle haluavalle.
 
Liittynyt
15.09.2018
Viestejä
1 384
Offtopic:


"Ville kertoo pyytäneensä kahdesta konsolistaan yhteensä 1 600 euroa maksettuaan niistä itse 430 ja 530 euroa.

Hän tarttui lopulta 1 500 euron tarjoukseen. Enemmänkin hän olisi voinut laitteista omien sanojensa mukaan saada, mikäli olisi halunnut myydä konsolit erikseen, eikä olisi pitänyt jo sovituista kaupoista kiinni.

– Olin jo menossa tapaamaan ostajaa, kun sain 900 euron tarjouksen vain toisesta Pleikkarista."

"Ville sanoo saaneensa Tori.fi-palvelun kautta tänään jo 45 viestiä ja 20 puhelua kiinnostuneilta ostajilta. Hänen myynti-ilmoitustaan oli katsottu alkuiltapäivästä jo yli 1 700 kertaa."
 

Kikero

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
179
850€ on mulle tarjottu levyasemallisesta versiosta. Alkaa oleen jo sellainen summa että alkaa tehdä mieli myydä. 4pro saisi vielä muutaman kuukauden lisäaikaa.
 
Liittynyt
16.03.2017
Viestejä
1 397
Offtopic:


"Ville kertoo pyytäneensä kahdesta konsolistaan yhteensä 1 600 euroa maksettuaan niistä itse 430 ja 530 euroa.

Hän tarttui lopulta 1 500 euron tarjoukseen. Enemmänkin hän olisi voinut laitteista omien sanojensa mukaan saada, mikäli olisi halunnut myydä konsolit erikseen, eikä olisi pitänyt jo sovituista kaupoista kiinni.

– Olin jo menossa tapaamaan ostajaa, kun sain 900 euron tarjouksen vain toisesta Pleikkarista."

"Ville sanoo saaneensa Tori.fi-palvelun kautta tänään jo 45 viestiä ja 20 puhelua kiinnostuneilta ostajilta. Hänen myynti-ilmoitustaan oli katsottu alkuiltapäivästä jo yli 1 700 kertaa."
Ville varmaan ilmoittaa nämä tulot verottajalle?
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
6
Moikka!

Löytyykö täältä Verkkokauppa.comista ennakkotilanneita?

itse laitoin ennakkotilauksen sisään 17.9 ja tosiaan en saanut tämän päivän erässä. Vielä ei ole tiedossa saako Joulukuun erästäkään. Eivät myöskään aspasta suostuneet kertomaan jonotilannetta, eli ihan mielenkiinnosta kyselisin kuinka pitkälle etukäteen on ennakkotilaus Verkkikseen pitänyt tehdä että on toivoa saada konsoli ennen ensi kevättä?...:) vai pitääkö ostaa kalliimmalla trokarilta.

iso kiitos vastanneille.
 
Liittynyt
16.11.2020
Viestejä
13
Gigantin syyskuun ennakkotilaus istuskellu nyt kokonaisen päivän lajittelukeskuksessa :D. Jospa se huomenna lähtis jatkamaan matkaansa.
fe5eba08ecaa85703acec4529a4cf9c1.png
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
59
Moikka!

Löytyykö täältä Verkkokauppa.comista ennakkotilanneita?

itse laitoin ennakkotilauksen sisään 17.9 ja tosiaan en saanut tämän päivän erässä. Vielä ei ole tiedossa saako Joulukuun erästäkään. Eivät myöskään aspasta suostuneet kertomaan jonotilannetta, eli ihan mielenkiinnosta kyselisin kuinka pitkälle etukäteen on ennakkotilaus Verkkikseen pitänyt tehdä että on toivoa saada konsoli ennen ensi kevättä?...:) vai pitääkö ostaa kalliimmalla trokarilta.

iso kiitos vastanneille.
Mulle tuli tänään saapumisilmoitus 6.4. noudolla tilatusta levyasemallisesta. Hetken päästä soittivat perään, että kyse olikin virheestä, olinkin eka joka jäi toistaiseksi ilman. Eli jossain niillä main mennään...
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 580
Yksityishenkilö saa myydä tonnilla vuodessa verottomasti. Heti kun myyt 1001€ koko summasta menee myyntivoitosta vero 30%
Tavaraa viidellä tonnilla: Kirpputorimyynti

Toki voi lähteä vääntämään, meneekö nuo sitten tuohon tonnin pykälään.
Jos myyt muita kuin oman perheesi käytössä olleita tavanomaisia tavaroita, sinun on maksettava myyntivoitosta veroa. Veroa on maksettava kuitenkin vasta silloin, jos myyt tällaisia tavaroita ja muuta irtainta omaisuutta yhteensä yli 1 000 eurolla vuodessa.

1 000 euron raja lasketaan myyntihinnoista, ei myyntivoitoista. Jos myyntihinnat ylittävät 1 000 euron rajan, voitot ovat kokonaan veronalaista pääomatuloa. Jos myynti on suunnitelmallista ja jatkuvaa, sitä voidaan tietyissä tilanteissa verottaa yritystoimintana.
 
Liittynyt
09.01.2017
Viestejä
141
Suurin osahan ns. boteista on webdrivereita esimerkiksi selenium. Noiden käyttö selainlaajennuksena ei vaadi mitään kirjoitustaitoa enempää. Tarvitset esimerkiksi tietää mitä elementtejä sivulla on.

Yksi tapa hidastaa tai estää olisi tunnistuksella, esim captchalla. Tämä implementatio voi lisätä kuormaa. Esim.

Eiköhän tällä tavalla kuitenkin haluta vaan luoda hypeä, ja samalla haaviin voisi tarttua muutakin ostettavaa.

Turha näistä mieltä pahoittaa, tuskin tätä pelintekijät ainakaan haluaisi tapahtuvan.

Ensi viikosta tulee varmaan kamala. Voimia kaikille.
 
Liittynyt
28.11.2019
Viestejä
374
Voihan sen pakkauksen avata ja sulkea uudestaan niin sitten se on käytetty
Joka tapauksessa ei ole mitään yleisiä kodinkäyttötavaroita, eli tonnin raja, joka ylittyy. Trokaatko itse vai miksi yrität selittää että ei mene veroja vaikka veroviraston sivuilla näin selkeästi lukee?
 
Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
442
Joka tapauksessa ei ole mitään yleisiä kodinkäyttötavaroita, eli tonnin raja, joka ylittyy. Trokaatko itse vai miksi yrität selittää että ei mene veroja vaikka veroviraston sivuilla näin selkeästi lukee?
Ei oo varmaan kukaan näitä verottanu tai verottaja tullut perään tämmösestä. Ei kukaan niitä puolusta mutta maksatko itse myös lahjaveroa yms?
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 566
Muistakaa sitte ettei myydä pc koneitakaan yli 1000€ hintaan ettei mee yli, puhumattakaa hifistä tai oled tv stä
 
Liittynyt
28.11.2019
Viestejä
374
En tainnut sanoa verottajan kiinnostuksesta tai kyseisten verojen merkityksellisyydestä mitään. Korjasin virheellisen väittämän ja kerroin miten se menee lain mukaan, itselle yksi hailee kiertääkö joku täällä veroja vai ei.
 
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
327
Joka tapauksessa ei ole mitään yleisiä kodinkäyttötavaroita, eli tonnin raja, joka ylittyy. Trokaatko itse vai miksi yrität selittää että ei mene veroja vaikka veroviraston sivuilla näin selkeästi lukee?
En trokaa, mutta korjaan jos näen virheellisiä väittämiä. Kirpputorimyynti "Tavanomaista koti-irtaimistoa ovat esimerkiksi vaatteet, astiat, korut, huonekalut, kodin elektroniikka ja harrastusvälineet."
Playstation lasketaan varmaan kodin elektroniikaksi, jota saa myydä voitolla verottomasti 5000 euroon asti.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
6
Mulle tuli tänään saapumisilmoitus 6.4. noudolla tilatusta levyasemallisesta. Hetken päästä soittivat perään, että kyse olikin virheestä, olinkin eka joka jäi toistaiseksi ilman. Eli jossain niillä main mennään...
Kiitos vastauksesta,

voi tsiisus :D

eli aika heikolta näyttää, pitäis varmaan minim. 1000konsolia Verkkiksen saada Joulukuun erässä :,D
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 803
Viestejä
4 299 266
Jäsenet
71 702
Uusin jäsen
suppas

Hinta.fi

Ylös Bottom