Et kuitenkaan vissiin Amazon.de:stä? Siellä ei ole ollut yhtäkään vielä myynnissä.SAIN SAKSASTA! woooooooooo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Et kuitenkaan vissiin Amazon.de:stä? Siellä ei ole ollut yhtäkään vielä myynnissä.SAIN SAKSASTA! woooooooooo
Pääsin viimeselle maksusivulle britti Amazonissa ja sitten heitti pois... Ai että, hetken kutitti jo. Saksan amazonissa ei taida olla vieläkään stockia, onkohan ollutkaan.
Et kuitenkaan vissiin Amazon.de:stä? Siellä ei ole ollut yhtäkään vielä myynnissä.
Ei tule.Tulikos näitä muuten minkään kaupan hyllylle tänään? Tuntuu että kaikki myynti tapahtui verkossa
Täällä sama! Ai ettääääääääääSaksan Amazonissa nyt.,
Sony PlayStation 5 : Amazon.de: PC & Video Games
Sony PlayStation 5 : Amazon.de: PC & Video Gameswww.amazon.de
534,48€ Arriving 17 Dec - 28 Dec
Eikö muka ilmestyny sun profiiliin ku samoja tietoja käytit? Mulla ei edes ollut prisman sivuille käyttäjää ku tilasin ja tein myöhemmi käyttäjätunnuksen ni oli sähköpostin perusteella ottanu mulle sen tilauksen ostoihin. Siinä sitten näkyy vaan "Keräyksessä".
Saiko tilausta yhdistettyä S-tiliin? Onko sinulle tullut lähetystunnusta sähköpostiin tai omapostiin?
Kaikki myytiin verkossa, näin ainakin olen ymmärtänyt.Tulikos näitä muuten minkään kaupan hyllylle tänään? Tuntuu että kaikki myynti tapahtui verkossa
Prisman tilausvahvistus tulla naljahti klo 9:10 ja äsken tuli Prismalta postin seurantakoodi ja näkyy omapostissa.
Pakettiautomaatissa lähipäivinä
sain ainakin viidesti vietyä amazon.de ostoskoriin, mutta checkoutissa aina herja ettei sitä saakkaan. konsoli oli pitkään vihreänä "in Stock"
Anna koodi niin voin käydä hakea sinun puolestaHitto et nyt tuli ongelma just tuli viesti että telian pleikka vitonen rantautunut pakettiautomaattiin, mut ei tiedä kerkeekö tänään hakee kun ei pikkulikka 5 v uskalla jäädä hetkeksi yksin kotiin ; D täytyy yrittää vissiin saada joku lastenhoitaja hetkeksi tai sitten pahin scenaario , hakee vasta huomen aamusta
Anna koodi niin voin käydä hakea sinun puolesta
Itse kysyin aiemmin tänään CDON.COM aspasta, ja tämmösen vastauksen sain äsken:Cdon.comin aspasta eilen kyselin niin tiistaina on kuulemma koneet lähteneet ruåttista tulemaan ja päivittyvät postin seurantaan kun rantautuvat Suomeen. Soutuveneillä ovat luultavasti lähteneet liikkeelle vaikuttaisi siltä
Oliko Saksasta vai Briteistä?
Näitä asioita yritin aspachatissa selvittää, valitettavasti aspan mukaan ei pysty. Täytin tilausvaiheessa siis automaatitäytöllä tiedot, jotka samat kuin Prisma/S-tilissä joka aiemmin luotu. Tilin tilauksissa ei näy mitään. Sähköpostiin tuli siis tilausvahvistus jossa tilausnumero, ei lähetystunnusta kun tilasin noudolla. OmaPostin kävin kurkkaamassa myös, ei mitään. Kummastuttaa myös, että tilausvahvistuksen alaosassa Porin Prisman yhteystiedot, noutopaikkana Espoon Sello kuitenkin. Jäädään odottelemaan mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään, itellä myös heinäkuussa laitettu Verkkokauppaan ennakkotilaus joka varmaan realisoituu ensi vuoden puolella sitten jos tämä kosahtaa.
Saksasta. Katoin kans että siinä on heti perään tilanneet saamassa myöhemminOliko Saksasta vai Briteistä?
Jos Saksasta niin kuukaudella heittää toimitusajat, oisko tuossa sitten myyty saldoa kahdesta erästä samalla kertaa.
Ei voi olla totta?! Itse menin hyvissä ajoin kyttäämään jonotusnappulaa ja klikkasin siitä samantien sen ilmestyttyä. Sitten alkoikin jumitus. Välillä tuli Timed out ja välillä se yritti lataa Lyytiä. Sitten joskus 20-30minuutin jälkeen kun sivu vihdoin aukesi, niin siellä oli ilmoitus, että kaikki konsolit on jo mennyt. Jos sinä olet päässyt tunnin jälkeen tekemään tilauksen, niin tuo on todella perseestä!Itse aloittelin lyytiin jonottamisen varsin myöhäisessä vaiheessa, yritin alkuun pakottaa itseäni sisään heti ysiltä mutta ei tullut mitään, ehkä vartin-puolentunnin päästä pääsin jonotussivulle joka ei tuntunut toimivan (kuvat rikki, teksti näytti oudolta) ja suljin ikkunan ja unohdin koko homman. Joskus kympin jälkeen avasin jonotussivun uudestaan, sivu toimi normaalisti, hetken rullailun jälkeen pääsin syöttämään yhteystiedot ja nyt tuli sähköpostiin viesti että viimeistään viikon 50 alussa on kone haettavissa. Nyt vain pitää pohtia, että ottaako tuon omaan käyttöön vai myykö eteenpäin, olishan toi ihan makea kone mutta ainakaan vielä ei pelivalikoima ole ihan halutulla tasolla niin kevyet lisäansiot houkuttaisi
No eipä tuo paljoa maksa ostaa ihan suomalainen piuha siihen jos ei romulaatikoista löydy.Eikö briteistä tuu eri plugilla olevaa mallia? Lisäksi luulin että menivät kaikki amazonin pleikat niin edes yrittänyt enään.. olisi kannattanut
Tämä tilauksen yhdistäminen kiinnostaisi kanssaSaiko tilausta yhdistettyä S-tiliin? Onko sinulle tullut lähetystunnusta sähköpostiin tai omapostiin?
Tämä tilauksen yhdistäminen kiinnostaisi kanssa
PS5 (6 kpl vapaana), Vantaa
Sieltä hakemaan edullisesti jos jäi saamatta
Millonkas tää tulee myyntiin?Siinä vielä viimeinen arpa, linkillä suoraan kone ostoskoriin kun tulee saataville
Ei ole itelläkään paljoa edennyt Gigantin ensimmäisen erän tilaus, ainoa muutos on Käsittelyssä->Tilaus vastaanotettu muutos. Tilausvahvistus pätkähti mailiin 09:03 joten sinänsä ihan hyvissä ajoin sain sen läpi, mutta katsotaan ja päivitellään tänne kunhan etenee.
Millä alueella? itse vielä elättelen toiveita..Epäuskoinen fiilis mutta Gigantti hoiti homman. Hain juuri pakettiautomaatista konsolin. Pakettiautomaatti ei ollut edes täynnä!
Minulla tuo sama muutos tapahtui melko nopeasti 2. erän tilauksessa. Mitä lie tarkoittaa..Kaikissa vanhoissakin tilaushistorian tilauksissa on tuo sama "Tilaus vastaanotettu"Sama täällä..tuo ensimmäinen muutos tapahtui nopeasti, muuten ei mitään. Ja samaan aikaan siis 9.03 tullut tilausvahvistus. Maksu paypalin kautta mennyt 9:03:47
Minulla tuo sama muutos tapahtui melko nopeasti 2. erän tilauksessa. Mitä lie tarkoittaa..Kaikissa vanhoissakin tilaushistorian tilauksissa on tuo sama "Tilaus vastaanotettu"
PS4:n aikaan homma hoidettiin menemällä prisman pihalle palelemaan. Tämä helvetin f5 hakkaaminen ja timeout oli kyllä paljon raskaampi kokemus.
Minä ymmärsin että Gigantin 2. erä lähetetään tammikuussa, mutta vissiin mahdollista saada ens kuussa vai miten täällä jotku puhu? Oma tilausvahvistus 12:06