PlayStation 5 tilausseuranta

Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
821
Pääsin viimeselle maksusivulle britti Amazonissa ja sitten heitti pois... Ai että, hetken kutitti jo. Saksan amazonissa ei taida olla vieläkään stockia, onkohan ollutkaan.
Sama. Ja jostain syystä konsolissa ei voinut käyttää 1-click-orderia. Noissa kaikissa romppeissa kyllä voisi käyttää. Perkele.
 
Liittynyt
06.10.2017
Viestejä
688
ja amazon.de aukes ja tilaus meni läpi
se on eri asia riittääkö konsoleita
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
14
Täällä joku sanoi että Verkkokauppa ilmoittaisi piakkoin ennakkotilauksen toisesta erästä, Mahtavatko tänään lähettää jo sähköpostia kaikille tilaajille? Jos ei tänään niin luulisi että tässä kuussa ilmoittaisivat tarkempaa tietoa ensikuun tokasta erästä?
 
Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
442
Tulikos näitä muuten minkään kaupan hyllylle tänään? Tuntuu että kaikki myynti tapahtui verkossa
 
Liittynyt
06.10.2017
Viestejä
688
amazon.de "Arriving 17 Dec - 28 Dec". hiukan vieläkin epäilyttää ehtiikö ennen vuoden vaihdetta.
 
Liittynyt
18.06.2020
Viestejä
68
Voi nyt vittu ku menee järki :rofl: Sain saksasta ja briteistä ostoskoriin ja maksuvaiheessa erroria molemmis..
 
Liittynyt
02.07.2020
Viestejä
43
Eikö muka ilmestyny sun profiiliin ku samoja tietoja käytit? Mulla ei edes ollut prisman sivuille käyttäjää ku tilasin ja tein myöhemmi käyttäjätunnuksen ni oli sähköpostin perusteella ottanu mulle sen tilauksen ostoihin. Siinä sitten näkyy vaan "Keräyksessä".
Saiko tilausta yhdistettyä S-tiliin? Onko sinulle tullut lähetystunnusta sähköpostiin tai omapostiin?
Näitä asioita yritin aspachatissa selvittää, valitettavasti aspan mukaan ei pysty. Täytin tilausvaiheessa siis automaatitäytöllä tiedot, jotka samat kuin Prisma/S-tilissä joka aiemmin luotu. Tilin tilauksissa ei näy mitään. Sähköpostiin tuli siis tilausvahvistus jossa tilausnumero, ei lähetystunnusta kun tilasin noudolla. OmaPostin kävin kurkkaamassa myös, ei mitään. Kummastuttaa myös, että tilausvahvistuksen alaosassa Porin Prisman yhteystiedot, noutopaikkana Espoon Sello kuitenkin. Jäädään odottelemaan mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään, itellä myös heinäkuussa laitettu Verkkokauppaan ennakkotilaus joka varmaan realisoituu ensi vuoden puolella sitten jos tämä kosahtaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
24
Prisman tilausvahvistus tulla naljahti klo 9:10 ja äsken tuli Prismalta postin seurantakoodi ja näkyy omapostissa.

Pakettiautomaatissa lähipäivinä :cigar2:
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
159
sain ainakin viidesti vietyä amazon.de ostoskoriin, mutta checkoutissa aina herja ettei sitä saakkaan. konsoli oli pitkään vihreänä "in Stock"
 
Liittynyt
28.06.2019
Viestejä
1 014
Hitto et nyt tuli ongelma ;) just tuli viesti että telian pleikka vitonen rantautunut pakettiautomaattiin, mut ei tiedä kerkeekö tänään hakee kun ei pikkulikka 5 v uskalla jäädä hetkeksi yksin kotiin ; D täytyy yrittää vissiin saada joku lastenhoitaja hetkeksi tai sitten pahin scenaario , hakee vasta huomen aamusta :(

Pienet on huolet täälläkin :)
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
821
sain ainakin viidesti vietyä amazon.de ostoskoriin, mutta checkoutissa aina herja ettei sitä saakkaan. konsoli oli pitkään vihreänä "in Stock"
Minä sain vietyä uk:ssa varmaan 10 kertaa ja de:ssä 20 kertaa, mutta ei onnistunut, vaikka kaikki tiedot talletettuna. Miksi ei helvetti ole 1-click-orderia näissä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 099
Hitto et nyt tuli ongelma ;) just tuli viesti että telian pleikka vitonen rantautunut pakettiautomaattiin, mut ei tiedä kerkeekö tänään hakee kun ei pikkulikka 5 v uskalla jäädä hetkeksi yksin kotiin ; D täytyy yrittää vissiin saada joku lastenhoitaja hetkeksi tai sitten pahin scenaario , hakee vasta huomen aamusta :(
Anna koodi niin voin käydä hakea sinun puolesta ;)
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
4
Cdon.comin aspasta eilen kyselin niin tiistaina on kuulemma koneet lähteneet ruåttista tulemaan ja päivittyvät postin seurantaan kun rantautuvat Suomeen. Soutuveneillä ovat luultavasti lähteneet liikkeelle vaikuttaisi siltä
Itse kysyin aiemmin tänään CDON.COM aspasta, ja tämmösen vastauksen sain äsken:

Kiitos viestistäsi!

Lähetimme tuotteesi Ruotsista Suomeen 17.11, mutta Posti päivittää paketin kulun vasta kun se saapuu Suomen puolelle.

Eli tosiaan soutuveneellä ovat lähteneet viemään :lol:
 
Liittynyt
02.07.2020
Viestejä
43
Näitä asioita yritin aspachatissa selvittää, valitettavasti aspan mukaan ei pysty. Täytin tilausvaiheessa siis automaatitäytöllä tiedot, jotka samat kuin Prisma/S-tilissä joka aiemmin luotu. Tilin tilauksissa ei näy mitään. Sähköpostiin tuli siis tilausvahvistus jossa tilausnumero, ei lähetystunnusta kun tilasin noudolla. OmaPostin kävin kurkkaamassa myös, ei mitään. Kummastuttaa myös, että tilausvahvistuksen alaosassa Porin Prisman yhteystiedot, noutopaikkana Espoon Sello kuitenkin. Jäädään odottelemaan mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään, itellä myös heinäkuussa laitettu Verkkokauppaan ennakkotilaus joka varmaan realisoituu ensi vuoden puolella sitten jos tämä kosahtaa.
Kävinpä toisen kerran vielä aspassa, sanoi vaan että maksu mennyt läpi ja bonukset pystyy tilille lisäämään, muttei muita tilauksen tietoja.

Toimituksesta kysyessäni: Tilaukset joihin toimitetaan ensimmäisen erän konsolit lähtevät varastoltamme mahdollisimman pian ja toimitusaika on 2-4 arkipäivää."
 
Liittynyt
28.11.2019
Viestejä
374
Eikö briteistä tuu eri plugilla olevaa mallia? Lisäksi luulin että menivät kaikki amazonin pleikat niin edes yrittänyt enään.. olisi kannattanut
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
561
"Lähetyksen toimituksessa on tapahtunut lajitteluvirhe. Lähetys voi viivästyä työpäivällä" huh huh
 
Liittynyt
29.09.2020
Viestejä
33
Itse aloittelin lyytiin jonottamisen varsin myöhäisessä vaiheessa, yritin alkuun pakottaa itseäni sisään heti ysiltä mutta ei tullut mitään, ehkä vartin-puolentunnin päästä pääsin jonotussivulle joka ei tuntunut toimivan (kuvat rikki, teksti näytti oudolta) ja suljin ikkunan ja unohdin koko homman. Joskus kympin jälkeen avasin jonotussivun uudestaan, sivu toimi normaalisti, hetken rullailun jälkeen pääsin syöttämään yhteystiedot ja nyt tuli sähköpostiin viesti että viimeistään viikon 50 alussa on kone haettavissa. Nyt vain pitää pohtia, että ottaako tuon omaan käyttöön vai myykö eteenpäin, olishan toi ihan makea kone mutta ainakaan vielä ei pelivalikoima ole ihan halutulla tasolla niin kevyet lisäansiot houkuttaisi :)
Ei voi olla totta?! Itse menin hyvissä ajoin kyttäämään jonotusnappulaa ja klikkasin siitä samantien sen ilmestyttyä. Sitten alkoikin jumitus. Välillä tuli Timed out ja välillä se yritti lataa Lyytiä. Sitten joskus 20-30minuutin jälkeen kun sivu vihdoin aukesi, niin siellä oli ilmoitus, että kaikki konsolit on jo mennyt. Jos sinä olet päässyt tunnin jälkeen tekemään tilauksen, niin tuo on todella perseestä!
Onneksi olkoon, että sait. En sinulle ole katkera, vaan tuolle systeemille! Kyllä pistää vihaksi. 4 tuntia meni aamupäivästä näiden kyttäämiseen ja tyhjin käsin jäin.
 
Liittynyt
22.02.2019
Viestejä
6
Itsekin sain Saksan Amazonista tilattua, toimituspäivä 17-28 joulukuuta. Hakusivun PS5-linkki vei useimmiten ohjaimen tuotesivulle, mutta kun sitä randomisti klikkailin, niin täräyttikin ruudulle itse konsolin ja ehdin viemään tilauksen loppuun.
 
Liittynyt
30.09.2020
Viestejä
44
Chittarin lyyti alko toimiin joskus 9.24 mulla ja 9.25 vahvistus. Ja sain ilmotuksen että saan ensi viikolla.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
837
Ei ole itelläkään paljoa edennyt Gigantin ensimmäisen erän tilaus, ainoa muutos on Käsittelyssä->Tilaus vastaanotettu muutos. Tilausvahvistus pätkähti mailiin 09:03 joten sinänsä ihan hyvissä ajoin sain sen läpi, mutta katsotaan ja päivitellään tänne kunhan etenee.
Sama täällä..tuo ensimmäinen muutos tapahtui nopeasti, muuten ei mitään. Ja samaan aikaan siis 9.03 tullut tilausvahvistus. Maksu paypalin kautta mennyt 9:03:47

Edittiä. Luulisi, että saavat koneet liikkeelle tänään tai viimeistään huomenna, jos prismankin henkilökunta saaneet konsolit jo liikkeelle..
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
159
Sama täällä..tuo ensimmäinen muutos tapahtui nopeasti, muuten ei mitään. Ja samaan aikaan siis 9.03 tullut tilausvahvistus. Maksu paypalin kautta mennyt 9:03:47
Minulla tuo sama muutos tapahtui melko nopeasti 2. erän tilauksessa. Mitä lie tarkoittaa..Kaikissa vanhoissakin tilaushistorian tilauksissa on tuo sama "Tilaus vastaanotettu"
 
Liittynyt
15.07.2017
Viestejä
197
Ohi meni itsellä kaikki arvat vaikka jokaista yritin. Amazonin osalta näköjään vain luovutin liian aikaisin. Jostain pitäisi muksulle hankkia jouluksi, kun tuli luvattua. Turhauttavaa kyllä, kun työnteko ja palaverit häiritsi hankintaa. PS4:n aikaan homma hoidettiin menemällä prisman pihalle palelemaan. Tämä helvetin f5 hakkaaminen ja timeout oli kyllä paljon raskaampi kokemus.
 
Liittynyt
13.09.2017
Viestejä
451
Minä ymmärsin että Gigantin 2. erä lähetetään tammikuussa, mutta vissiin mahdollista saada ens kuussa vai miten täällä jotku puhu? Oma tilausvahvistus 12:06
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
837
Minulla tuo sama muutos tapahtui melko nopeasti 2. erän tilauksessa. Mitä lie tarkoittaa..Kaikissa vanhoissakin tilaushistorian tilauksissa on tuo sama "Tilaus vastaanotettu"
Joo sama itsellä. Siellä ne on kaikki edellisetkin tilaukset samalla statuksella. Ennen en usko tähän tuuriin, ennen kuin liikkuu eteenpäin. :hmm:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 536
PS4:n aikaan homma hoidettiin menemällä prisman pihalle palelemaan. Tämä helvetin f5 hakkaaminen ja timeout oli kyllä paljon raskaampi kokemus.
Jep, etenkin sitten kun lueskelee vielä jälkikäteen, että jotkut myöhempään jonoon/ostamaan menneet on kuitenkin saaneet konsoleita.

Minä ymmärsin että Gigantin 2. erä lähetetään tammikuussa, mutta vissiin mahdollista saada ens kuussa vai miten täällä jotku puhu? Oma tilausvahvistus 12:06
Itse ainakin muistelisin, että Gigantin sivuilla luki toisesta erästä jotain joulukuun aikaisesta toimituksesta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 795
Viestejä
4 298 418
Jäsenet
71 701
Uusin jäsen
Jolle1

Hinta.fi

Ylös Bottom