Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Amazoneissa on aika häviävän pienet mahdollisuudet. Siellä jos missä vedetään skripteillä koko paska maaliin, samalla otetaan muutama kymmenen konsolia sen yhden sijasta.Eipä onnistunut! Pitää näitä ulkomaan Amazoneja sitten kyttäillä
Kuinkahan moni yritti useammalla laitteella ja selaimella? Ei ihme, että sivut kaatuu kun moninkertainen määrä laitteita todellisiin jonottajiin nähden pyrkii samaan aikaan sisään.Kolmella selaimella tuli sivua pävitettyä ja kaikki jonotussivut kaatui pariin otteeseen
Just näin ja amazoniin on porukalla tuhansien eurojen botteja käytössä, näillä suomalaisilla sivuilla porukalla max. jotain scriptejä.Amazoneissa on aika häviävän pienet mahdollisuudet. Siellä jos missä vedetään skripteillä koko paska maaliin, samalla otetaan muutama kymmenen konsolia sen yhden sijasta.
Jahas nyt menin kurkkimaan, niin vaikka yhdeksän nurkilla konsolin kohdalla luki vielä huominen ja tietona oli se, että se on tullut liian myöhään kuljetukseen. Niin nyt se on 9.32 tullutkin jo tänne Tampereelle ja arviona on kuin onkin tämä päivä.Ja tänään aamulla se on ollut Kuopiossa, joka minun tapauksessani tarkoittaa että saan sen tänään ellei pakettiautomies tyri.
800 eurolla kun konsolin myy, niin saa hyvän katteen. Itse voisin maksaa 630 euroa, jos ei tarvitsisi jännittää ja jonottaa.
Meneehän kuitenkin omaan käyttöön?
Kysymys taitaakin tässä vaiheessa enää vaan olla, et siitä on kuitenkin joku valmis maksamaan lähelle ton 800€, niin miks joku myis sen 630€?800 eurolla kun konsolin myy, niin saa hyvän katteen. Itse voisin maksaa 630 euroa, jos ei tarvitsisi jännittää ja jonottaa.
Mikäs tää on?
Nyt o halpa sille kuka voittaa arvonnassa.
Tuurin Lambo-mies myy konsolia hintaan 399€. Osto-oikeudet arvotaan Facebookissa.
Trokarit voi haistaa pitkän paskan. Nehän tämän "kilpavarustelun" ovat alun perin aiheuttaneet ostamalla varastot tyhjäksi julkaisussa. En itse mielelläni alkaisi mitään automointiskriptoja kirjoittelemaan, mutta kun kerta osaaminen löytyy niin päätin ensimmäistä kertaa elämässäni hyödyntää sitä, koska tiesin että tuo myy loppuun nopeasti ihan tätä ketjua seuraamalla.
Vuosi toisensa jälkeen myyjätliikkeet eivät ole varautuneet tällaiseen palvelinkapasiteetin kasvattamisella vaikka aikaa on ollut. Ehkä se ei heille maksa vaivaa ja rahaa kun kuitenkin itse tuotteet myydään loppuun. Mutta voisiko edes setuppaa jotkut hyvin skaalautuvat jonotussysteemit tai kattavat trokarit haistavat systeemit? Jos vaikka samaan osoitteeseen yrittää tilata monta tuotetta samalla kertaa tai käyttämällä samaa luottokorttia tms niin invalidoisi sitten muut kuin yhdet tilaukset jo lähtökohtaisesti. Taitaa olla jälleen asia jonka toteuttamisesta ei haluta maksaa, kunhan joku ostaa jutut pois.
Ketjun MVP. Tämän viestin takia piti laatia tunnus foorumille, sillä sain samalla tapaa vedettyä PS5:n tilauksen läpi vahvistusviestin kera. Katsellaan miten käy.???? Koitin tilata 50min sitten prismasta ja ei mennyt ostoskoriin ja lopuks sano että tuote loppu. Nyt kävisin prisman sivulla ja tuote vieläkin loppu mutta mun ostoskoriin oli sujahtanu ps5? Kävin maksamassa loppuun asti ja meni läpi, sekä tuli tilausvahvistus.... Eletään jännän äärellä että mitä käy
Sain joo. Ihmettelin itsekin, mutta ohjaimen hinnaksi tuli 55,92eSaitko oikeesti lopulta? Mullakin näkyi korissa se, mutta lopullisessa refressissä hinta korjaantui pelkkään -10%..
Toivon itse tätä, mutta valitettavasti yrityksiä kiinnostaa raha. Tuollaiset systeemit ovat poissa rahasummasta. Helpompaa vaan myydä normaalisti, kun voittoa tulee silti.
Ketjun MVP. Tämän viestin takia piti laatia tunnus foorumille, sillä sain samalla tapaa vedettyä PS5:n tilauksen läpi vahvistusviestin kera. Katsellaan miten käy.
Ei helvetti, eikö noita Amazonin laitteita saa tilattua Suomeen? Kokeilin tilata ohjainta ja kassalla herjaa, että ei voi toimittaa tähän osoitteeseen. Myöskään siskon tai kaverin osoite ei kelvannut.
Antoi myös taas hetki sitten lisätä ostoskoriin, mutta oli kuitenkin loppu ennen kuin pääsin pidemmälle.
Eiköhän ne peruta, jos tunti sitten luki että loppu. Ettei kannata luulla saavansa.Äsken kirjauduin Prisman sivuille ja pistin Pleikkari vitosen ostoskoriin. Tilausvahvistus ja lasku tuli sähköpostiin. Toimitusaika 2-4 arkipäivää.
Varsinkin kun se sivu antaa pelkkää virheilmotusta nytEiköhän ne peruta, jos tunti sitten luki että loppu. Ettei kannata luulla saavansa.
Pitää mennä. Ja 20 kappaletta ovat saaneet.Pitääkö se Keskisen "miljoonapleikkari" mennä Tuuriin ostamaan? Käsittääkseni matalaääninen Aku Ankka-mies ei pyöritä verkkokauppaa.
Menin äkkiä Prisman sivuille ja sain lisättyä koriin ja ostettua. Vahvistus tuli mailiin.
Osaako joku antaa vinkkejä tuohon amazon.de? Onko siellä muuta kuin digital editionia? En löytänyt haussa.
Eiköhän ne peruta, jos tunti sitten luki että loppu. Ettei kannata luulla saavansa.