PlayStation 5 tilausseuranta

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 705
Eipä onnistunut! :woot: Pitää näitä ulkomaan Amazoneja sitten kyttäillä :interested:
Amazoneissa on aika häviävän pienet mahdollisuudet. Siellä jos missä vedetään skripteillä koko paska maaliin, samalla otetaan muutama kymmenen konsolia sen yhden sijasta.
 
Liittynyt
20.10.2018
Viestejä
2 597
Kolmella selaimella tuli sivua pävitettyä ja kaikki jonotussivut kaatui pariin otteeseen
Kuinkahan moni yritti useammalla laitteella ja selaimella? Ei ihme, että sivut kaatuu kun moninkertainen määrä laitteita todellisiin jonottajiin nähden pyrkii samaan aikaan sisään.
 
Liittynyt
10.12.2018
Viestejä
68
Itse olen kyllä suoraan sanoen aika helkkarin pahalla tuulella. Valmistautunut hyvin tuohon ja prisma ja cittari kaatui ja jonossa olin heti. EI auttanut. Gigantissa pääsin heti jonoon ja meni alle minuutti ja nakkas pois, sitte ei enää saanutkaan... Vituttaa. Eikä tuota enää tieten mistään saa kuukauden sisällä.
 
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
739
Taitaa olla turha kysyä Gigantista saako vaihettua toimitustavaksi myymälän hikisen lähikaupan(ei lähellä) sijaan? Olettaen että sai. Joku sanoi aiemmin, että toimitustavan voi vaihtaa myöhemmin.
 
Liittynyt
28.11.2019
Viestejä
375
Amazoneissa on aika häviävän pienet mahdollisuudet. Siellä jos missä vedetään skripteillä koko paska maaliin, samalla otetaan muutama kymmenen konsolia sen yhden sijasta.
Just näin ja amazoniin on porukalla tuhansien eurojen botteja käytössä, näillä suomalaisilla sivuilla porukalla max. jotain scriptejä.
 
Liittynyt
26.02.2018
Viestejä
118
Käyttikö Citymarket/Kesko oikeasti Lyytiä?

On meinaan siellä IT-porras hieman tehnyt virheen toteutuksessa. Lyyti kun ei ole lainkaan tämmöisiin massatapahtumiin suunniteltu, vaan on enemmänkin yritysten omien tapahtumien järjestämiseen ja kutsunhallintaan.
 
Liittynyt
29.08.2018
Viestejä
165
Ja tänään aamulla se on ollut Kuopiossa, joka minun tapauksessani tarkoittaa että saan sen tänään ellei pakettiautomies tyri.
Jahas nyt menin kurkkimaan, niin vaikka yhdeksän nurkilla konsolin kohdalla luki vielä huominen ja tietona oli se, että se on tullut liian myöhään kuljetukseen. Niin nyt se on 9.32 tullutkin jo tänne Tampereelle ja arviona on kuin onkin tämä päivä.

Mitään infoa kuljetuksesta ei tullut, se vain on yön aikana ilmestenyt Tampereen lajitteluun :)
 
Liittynyt
11.11.2020
Viestejä
40
800 eurolla kun konsolin myy, niin saa hyvän katteen. Itse voisin maksaa 630 euroa, jos ei tarvitsisi jännittää ja jonottaa.
 
Liittynyt
31.07.2018
Viestejä
98
Saas nähdä, mikä oli Cittarin eräkoko. Itse sain ilmoittautumisen läpi klo 09.20 eikä odotukset ole kyllä kovin korkealla. Gigantti ja prismakin oli jo ostoskoreissa, mutta ei päässyt läpi asti.
 
Liittynyt
10.12.2018
Viestejä
68
itelläki menee 650€ kipukynnys. Sillä vielä voiski ostaa jos ei jonottaa tarvi.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
1
Pääsikö kukaan täyttämään tietoja Citymarketin jonotukseen ajoissa? Itse pääsin vasta 09:30 vaikka muutamaan otteeseen tuli jo ilmoitus että olisi jo loppuunmyyty mutta silti jatkoin refreshaamista.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
312
Jos Amazonia meinaa yrittää niin ainakin kannattaa katsoa että tili on kunnossa, eli että osoitteet ja maksutavat yms. on valmiiksi oikein. Ja jos sieltä ei ole tilannut pitkään aikaan mitään, niin se saattaa kysyä esim. luottokortin turvanumeroa tai muuta joka hidastaa ostoa.

Melkein laittaisin sinne ensin jonkun testitilauksen sisään (ihan loppuun asti) ja sitten vaikka peruisin sen heti. Näin ei tulisi mitään yllättävää sitten pleikkaritilauksen kohdalla.

Onnea yrittäjille :thumbsup:

EDIT: siellähän taitaa olla myös sellainen asetus kuin 1-click osto, eli että voi yhdellä klikkauksella ostaa. Tämä pitänee myös laittaa toimintaan etukäteen. En ole itse sitä koskaan testannut.
 

a1m

Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
76
Täällä ne teidän koneet on, jotka jäi ilman:

 
Liittynyt
13.09.2018
Viestejä
735
Meneehän kuitenkin omaan käyttöön? :hmm:
Ehdottomasti. Mulla on jo Demon's Souls ja Spiderman tuossa pöydällä odottelemassa. Olisi pitänyt ennakkotilaa niin olisi säästänyt vaivaa, mutta olen tyytyväinen ettei tarvi odotella ensi vuoden puolelle konsolia.

Trokarit voi haistaa pitkän paskan. Nehän tämän "kilpavarustelun" ovat alun perin aiheuttaneet ostamalla varastot tyhjäksi julkaisussa. En itse mielelläni alkaisi mitään automointiskriptoja kirjoittelemaan, mutta kun kerta osaaminen löytyy niin päätin ensimmäistä kertaa elämässäni hyödyntää sitä, koska tiesin että tuo myy loppuun nopeasti ihan tätä ketjua seuraamalla.

Vuosi toisensa jälkeen myyjätliikkeet eivät ole varautuneet tällaiseen palvelinkapasiteetin kasvattamisella vaikka aikaa on ollut. Ehkä se ei heille maksa vaivaa ja rahaa kun kuitenkin itse tuotteet myydään loppuun. Mutta voisiko edes setuppaa jotkut hyvin skaalautuvat jonotussysteemit tai kattavat trokarit haistavat systeemit? Jos vaikka samaan osoitteeseen yrittää tilata monta tuotetta samalla kertaa tai käyttämällä samaa luottokorttia tms niin invalidoisi sitten muut kuin yhdet tilaukset jo lähtökohtaisesti. Taitaa olla jälleen asia jonka toteuttamisesta ei haluta maksaa, kunhan joku ostaa jutut pois.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 705
800 eurolla kun konsolin myy, niin saa hyvän katteen. Itse voisin maksaa 630 euroa, jos ei tarvitsisi jännittää ja jonottaa.
Kysymys taitaakin tässä vaiheessa enää vaan olla, et siitä on kuitenkin joku valmis maksamaan lähelle ton 800€, niin miks joku myis sen 630€?

Ei sillä, perseestähän trokaaminen on, mutta viimeistään keskipäivän jälkeen on aika väkevästi myyjän markkinat pitkin nettiä. Jos sulla on konsoli avaamattomana hanskassa ja oot myymässä, niin kyllä sieltä joku aamusta katkeroituneena kaivaa kuvetta sen parisataa enemmän mitä oli suunnitellu ja pääsee pelaamaan julkasupäivänä. Valitettavasti se ei vaan joillekin oo siitä parista sadasta kiinni ja siitä syystä trokaaminen on edelleen asia, kun aika minimaalisella vaivalla saa jonkinlaisen tilin tehtyä.

Eri asia toki et kuinka paljon jaksaa kuunnella sitä vittuilua ja kuumotella sitä et ostajalla ei ookkaan aikeita maksaa, vaan kiskasta pleksiin.
 
Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
442
???? Koitin tilata 50min sitten prismasta ja ei mennyt ostoskoriin ja lopuks sano että tuote loppu. Nyt kävisin prisman sivulla ja tuote vieläkin loppu mutta mun ostoskoriin oli sujahtanu ps5? Kävin maksamassa loppuun asti ja meni läpi, sekä tuli tilausvahvistus.... Eletään jännän äärellä että mitä käy
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 430
No niin, oma PS5 Digiedition odottaa hakua Verkkiksessä 399,90 hintaan, illalla sitten testaillaan tätä hypetettyä Dualsenseä. :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 546
Vähän olin jo itsekin varautunut siihen, että mitään ei tule saamaan. Ärsyttää aina silti tuo tekniikan pettäminen jokaisella sivustolla. Gigantti näyttää, että saldoja löytyy -> vasta korissa selviää että ilmeisesti loppu. Citymarketin hommasta ei tullut mitään, jonoon 10s sisään linkin ilmestymisestä ja pääsääntöisesti pääsi katselemaan pelkkää sivun vikailmoitusta. Prismassa sai konsolin ostoskoriin mutta homma kippasi maksuruutuun.

Tuurin Lambo-mies myy konsolia hintaan 399€. Osto-oikeudet arvotaan Facebookissa.
Halvalla lähtee mutta tuskin on kovin montaa kappaletta ja hyvässä lykyssä kaiken mediahaloon myötä vielä enemmän ostajia kuin Prisma/KCM akselilla. Tästä vielä linkki: Keskisen Kyläkauppa
 
Liittynyt
26.02.2018
Viestejä
118
Trokarit voi haistaa pitkän paskan. Nehän tämän "kilpavarustelun" ovat alun perin aiheuttaneet ostamalla varastot tyhjäksi julkaisussa. En itse mielelläni alkaisi mitään automointiskriptoja kirjoittelemaan, mutta kun kerta osaaminen löytyy niin päätin ensimmäistä kertaa elämässäni hyödyntää sitä, koska tiesin että tuo myy loppuun nopeasti ihan tätä ketjua seuraamalla.

Vuosi toisensa jälkeen myyjätliikkeet eivät ole varautuneet tällaiseen palvelinkapasiteetin kasvattamisella vaikka aikaa on ollut. Ehkä se ei heille maksa vaivaa ja rahaa kun kuitenkin itse tuotteet myydään loppuun. Mutta voisiko edes setuppaa jotkut hyvin skaalautuvat jonotussysteemit tai kattavat trokarit haistavat systeemit? Jos vaikka samaan osoitteeseen yrittää tilata monta tuotetta samalla kertaa tai käyttämällä samaa luottokorttia tms niin invalidoisi sitten muut kuin yhdet tilaukset jo lähtökohtaisesti. Taitaa olla jälleen asia jonka toteuttamisesta ei haluta maksaa, kunhan joku ostaa jutut pois.
Toivon itse tätä, mutta valitettavasti yrityksiä kiinnostaa raha. Tuollaiset systeemit ovat poissa rahasummasta. Helpompaa vaan myydä normaalisti, kun voittoa tulee silti.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
332
Soittelin Gigantille ja ensi viikon torstaille menee kuulemma toimitus niille ketkä tästä rytinästä sai.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
312
Pitääkö se Keskisen "miljoonapleikkari" mennä Tuuriin ostamaan? Käsittääkseni matalaääninen Aku Ankka-mies ei pyöritä verkkokauppaa.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
21
???? Koitin tilata 50min sitten prismasta ja ei mennyt ostoskoriin ja lopuks sano että tuote loppu. Nyt kävisin prisman sivulla ja tuote vieläkin loppu mutta mun ostoskoriin oli sujahtanu ps5? Kävin maksamassa loppuun asti ja meni läpi, sekä tuli tilausvahvistus.... Eletään jännän äärellä että mitä käy
Ketjun MVP. Tämän viestin takia piti laatia tunnus foorumille, sillä sain samalla tapaa vedettyä PS5:n tilauksen läpi vahvistusviestin kera. Katsellaan miten käy.
 
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
73
Ei helvetti, eikö noita Amazonin laitteita saa tilattua Suomeen? Kokeilin tilata ohjainta ja kassalla herjaa, että ei voi toimittaa tähän osoitteeseen. Myöskään siskon tai kaverin osoite ei kelvannut.
 
Liittynyt
13.09.2018
Viestejä
735
Toivon itse tätä, mutta valitettavasti yrityksiä kiinnostaa raha. Tuollaiset systeemit ovat poissa rahasummasta. Helpompaa vaan myydä normaalisti, kun voittoa tulee silti.
Näinhän se on, mutta mielestäni moderniin verkkokauppaan kuuluu, että siinä olisi joku pilvipalvelun autoskaalaus käytössä. Toki osa näistä voi olla rakennettu ennen kuin AWS ja Azure löi itsensä läpi ja pyörii sitten jonkun kuppaisemman palvelun päällä.
 
Liittynyt
03.10.2017
Viestejä
254
Ketjun MVP. Tämän viestin takia piti laatia tunnus foorumille, sillä sain samalla tapaa vedettyä PS5:n tilauksen läpi vahvistusviestin kera. Katsellaan miten käy.
Antoi myös taas hetki sitten lisätä ostoskoriin, mutta oli kuitenkin loppu ennen kuin pääsin pidemmälle.
 
Liittynyt
13.09.2018
Viestejä
735
Ei helvetti, eikö noita Amazonin laitteita saa tilattua Suomeen? Kokeilin tilata ohjainta ja kassalla herjaa, että ei voi toimittaa tähän osoitteeseen. Myöskään siskon tai kaverin osoite ei kelvannut.
Jos ei onnistu niin voi aina kokeilla toimisiko sama kuin Mindfactoryssa eli vaikka Mailbox.de kautta forwardointi. Maksaa toki muutaman kympin enemmän. Ohjeet: Rautaa ulkomailta
 
Liittynyt
29.10.2018
Viestejä
13
Äsken kirjauduin Prisman sivuille ja pistin Pleikkari vitosen ostoskoriin. Tilausvahvistus ja lasku tuli sähköpostiin. Toimitusaika 2-4 arkipäivää.
 
Liittynyt
23.10.2020
Viestejä
107
Oho Prisman sivua kokeilin 10.17 ja sai lisätä ostoskoriin ja maksu läpi ja tilausvahvistuskin tuli! Wohoooo
 
Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
1 666
Osaako joku antaa vinkkejä tuohon amazon.de? Onko siellä muuta kuin digital editionia? En löytänyt haussa.
Edellisessä erässä ostin oman Amazon.de - tässä vinkit:

- selainlisäosa päälle tarkkailemaan koska sivu päivittyy (distill.io itsellä toimi bueno)
- kirjautuminen valmiiksi, tsekkaa että maksuasiat kunnossa
- Itsellä heitti kolme kertaa pois ostoskorista kesken prosessin, piti vaan hakata uudestaan kunnes sai maksun läpi, siihen asti tuntui olevan vapaata riistaa
 
Liittynyt
29.09.2020
Viestejä
33
Onneksi olkoon jos onnistuitte saamaan Prismasta näin jälkijunassa. Itse olen yrittänyt viimeisen 45min samaa kikkaa ja toivonut, että sinne olisi tullut lisää konsoleita. Eipä ole minulla onnistunut.
 
Liittynyt
13.11.2020
Viestejä
74
Prismassa taisi lukea kello 9 jälkeen että hieman myöhemmin tänään tulee pieni erä myytäväksi. Nyt lukee, että seuraava erä ennen joulua. Aika moinen munkki käynyt monella, jos vielä reilu tunti myyntiin tulon jälkeen ovat omansa saaneet!
 

nurmijo

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
93
2pv "myöhässä" tilattu digital edition Verkkokaupasta. Jännän äärellä tuleeko tämän vuoden puolella. Toisaalta Geforceakin odoteltu jo 2kk, niin tähän odotteluun on kerennyt jo tottua...
 
Liittynyt
11.11.2020
Viestejä
40
Prismaa kokeilin. Tuote koriin ja tilausvahvistus pärähti sähköpostiin klo 10.14. Nyt jännitetään, että varastosaldot on kohdillaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 339
Viestejä
4 302 728
Jäsenet
71 832
Uusin jäsen
marita mäkelä

Hinta.fi

Ylös Bottom