Tarra suoraan konsolin lootaanLähettääkö Gigantti konsolit erillisessä laatikossa vai laittavatko tarrat suoraan konsolin lootaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarra suoraan konsolin lootaanLähettääkö Gigantti konsolit erillisessä laatikossa vai laittavatko tarrat suoraan konsolin lootaan?
mulle tuli matkahuollon kautta pahvilaatikossa viimeeksi kun tilasin.Lähettääkö Gigantti konsolit erillisessä laatikossa vai laittavatko tarrat suoraan konsolin lootaan?
Toivotaan et tulis postikin kautta pahvilootassa, eikä pelkästään omissa pahveissamulle tuli matkahuollon kautta pahvilaatikossa viimeeksi kun tilasin.
Eipä tullu eiErillisessä laatikossa
Omani satuin saamaan Cdon.comista jo julkaisun aikoihin. Tämän lupasin velipojalle omakustanne hintaanNo johan oot odotellut. Onnittelut
Itse en ottaisi edes vastaa tuossa kunnossa olevaa pakettiaMulla oli suoraan kans lootassa kii ilman mitään suoja pahveja ja oli kyllä paketti sen näköinen että ollut useammankin jalkapallojoukkueen pelipallona tuossa matkan varrella! Kyseessä siis 20.02 osto-oikeus Ps5 konsoli. Hymyilytti vähän ku tuli melkeen heti perään viestiä että suosittelisitko muille myös tätä kuljetuspalvelua, luulin että se postinjakelija trollas mua huolella ku näki paketin kunnon ja sen että kansi ainoastaan kiinni sinettien varassa. Saako olla kiitollinen että konsoli tuli perille vai huolissaan siitä että millon lakkaa toimimasta kun ottanu osumaa usemman kerran ja kuin korkealta.
Paketin sisältöä kun on metsästänyt 3vko putkeen käytännössä yötä päivää + siitä aiheutuneet välilliset ansionmenetykset nii ei nyt kaatunut siihen jotta oisin lyönyt lokerosta luukun kiinni ja todennut että lähempäs odottelemaan seuraavaa tilaisuutta saada konsolia haltuun. Toki vähän toimitus menetelmää tutkiskelleena jälkeenpäin, oisin voinut sanoa sille postinjakelijalle joka siinä täytteli vielä muita lokeroita että laita rahtikirjaan merkintä, tää paketti ei täytä hyvän laadun standardeja sitten ollenkaan, löytyy reikää yms paketin kyljestä ja muutenkin ympäri laatikkoa.Itse en ottaisi edes vastaa tuossa kunnossa olevaa pakettia
Tarrat oli suoraan pleikkarin boksiin lyöty, mutta ihme kyllä laatikko oli siitä huolimatta loistokunnossa.Lähettääkö Gigantti konsolit erillisessä laatikossa vai laittavatko tarrat suoraan konsolin lootaan?
Mulla oli aivan järkyttävässä kunnossaTarrat oli suoraan pleikkarin boksiin lyöty, mutta ihme kyllä laatikko oli siitä huolimatta loistokunnossa.
Miten järkyttävässä kunnossa? Oliko nähnyt parhaat päivänsä?Mulla oli aivan järkyttävässä kunnossa
No siis kaikki kulmat niin rytyssä kun olla ja voi jneMiten järkyttävässä kunnossa? Oliko nähnyt parhaat päivänsä?
Mistä löytyy tämmöinen postaus että tuo viivästys viesti olisi virheellinen?
Mulle tuli gigantista erillisessä laatikossaLähettääkö Gigantti konsolit erillisessä laatikossa vai laittavatko tarrat suoraan konsolin lootaan?
Kokeiles kaljoittelua ja pelaamista ps5 ;D oh gawdvoi himputti kun ei osu kohdalle.gigantis pääsin jo maksamisen kohdalle mut sitten pleikat loppus.keväällä alkaa vuorotteluvapaa ja hyvähän se pelikone ois olla ettei ihan kaljoitteluksi mene vähän jo miettinyt paljonko siittä vehkeestä ois valmis maksamaan
Laita reklamaatioo eteenpäin niin minäkin tein.No siis kaikki kulmat niin rytyssä kun olla ja voi jne
Siis oliko tuo siitä viimeisimmästä digital edition osto-oikeus erästä?Mulle tuli gigantista erillisessä laatikossa
Saakohan tuosta jotain lahjakorttia giganttiin jos / kun heillä ei ole korvata tuotetta huonon saatavuuden takia?Laita reklamaatioo eteenpäin niin minäkin tein.
Loistavaa, itellä kans sama homma että oli omapostiin päivittynyt. Oliko muuten sun paketti millasessa kunnossa kun noudit sen, esim oliko paketoitu ruskeeseen suojapahviin?
Viime viikon keskiviikkona 17.2 tilatusta levyasemallisestaSiis oliko tuo siitä viimeisimmästä digital edition osto-oikeus erästä?
Eriä alkaa olemaan joka viikko jossain, joten eikun vaan f5 sauhuamaan ja laitat tilatenMitkäs kaikki kaupat tästä tällä hetkellä ottavat edes tilauksia sisään? Ainakaan Verkkokaupasta, Gigantista tai Telialta ei voi edes tilata.
Eriä alkaa olemaan joka viikko jossain, joten eikun vaan f5 sauhuamaan ja laitat tilaten
Tuota ei juurikaan milloinkaan voi tietää, kun niistä harvoin ilmoitetaan et milloin alkaa täytyy vaan seurata tätä ketjua ja kärkkyä milloin tulee mihinkin saatavilleJuu, mutta tokihan se olisi ihan hyvä tietää, että millä sivustolla sen F5 kanssa kannattaa milloinkin olla valmiudessa.
Tuota ei juurikaan milloinkaan voi tietää, kun niistä harvoin ilmoitetaan et milloin alkaa täytyy vaan seurata tätä ketjua ja kärkkyä milloin tulee mihinkin saataville
ElisaMitkäs kaikki kaupat tästä tällä hetkellä ottavat edes tilauksia sisään? Ainakaan Verkkokaupasta, Gigantista tai Telialta ei voi edes tilata.
Täällä oli kans sinetit auki DE:ssä ja kansi mutkalla. Täytyy reklamoida kyl.Jaa oli sitten jo avattu laatikko mulla, onko muilla ollut?
Sama täällä uijui toivotaan et saadaan konsolit tän viikon aikana!Pakettisi lähetetään pian (seurantakoodin kera) viesti tuli Gigantilta äsken sähköpostiin
Sama täällä uijui toivotaan et saadaan konsolit tän viikon aikana!
Mihin kellonaikaan saitte tilausvahvistuksen?
Otitteko premium toimitustavat?
10:18 eikä mitään ilmoitusta vielä ja sama halvin matkahuoltoTänne tuli kans. Vahvistus 10.17 ja halvin mahdollinen kuljetus.
10:18 eikä mitään ilmoitusta vielä ja sama halvin matkahuolto
10.18 ja siis postin kautta smartpostiin. Max 6pv menis mut voi olla nopeempikin.Mihin kellonaikaan saitte tilausvahvistuksen?
Otitteko premium toimitustavat?