Siis oliko tuo siitä viimeisimmästä digital edition osto-oikeus erästä?Mulle tuli gigantista erillisessä laatikossa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis oliko tuo siitä viimeisimmästä digital edition osto-oikeus erästä?Mulle tuli gigantista erillisessä laatikossa
Saakohan tuosta jotain lahjakorttia giganttiin jos / kun heillä ei ole korvata tuotetta huonon saatavuuden takia?Laita reklamaatioo eteenpäin niin minäkin tein.
Loistavaa, itellä kans sama homma että oli omapostiin päivittynyt. Oliko muuten sun paketti millasessa kunnossa kun noudit sen, esim oliko paketoitu ruskeeseen suojapahviin?
Viime viikon keskiviikkona 17.2 tilatusta levyasemallisestaSiis oliko tuo siitä viimeisimmästä digital edition osto-oikeus erästä?
Eriä alkaa olemaan joka viikko jossain, joten eikun vaan f5 sauhuamaan ja laitat tilatenMitkäs kaikki kaupat tästä tällä hetkellä ottavat edes tilauksia sisään? Ainakaan Verkkokaupasta, Gigantista tai Telialta ei voi edes tilata.
Eriä alkaa olemaan joka viikko jossain, joten eikun vaan f5 sauhuamaan ja laitat tilaten
Tuota ei juurikaan milloinkaan voi tietää, kun niistä harvoin ilmoitetaan et milloin alkaa täytyy vaan seurata tätä ketjua ja kärkkyä milloin tulee mihinkin saatavilleJuu, mutta tokihan se olisi ihan hyvä tietää, että millä sivustolla sen F5 kanssa kannattaa milloinkin olla valmiudessa.![]()
Tuota ei juurikaan milloinkaan voi tietää, kun niistä harvoin ilmoitetaan et milloin alkaa täytyy vaan seurata tätä ketjua ja kärkkyä milloin tulee mihinkin saataville
ElisaMitkäs kaikki kaupat tästä tällä hetkellä ottavat edes tilauksia sisään? Ainakaan Verkkokaupasta, Gigantista tai Telialta ei voi edes tilata.
Täällä oli kans sinetit auki DE:ssä ja kansi mutkalla. Täytyy reklamoida kyl.Jaa oli sitten jo avattu laatikko mulla, onko muilla ollut?
Sama täällä uijui toivotaan et saadaan konsolit tän viikon aikana!Pakettisi lähetetään pian (seurantakoodin kera) viesti tuli Gigantilta äsken sähköpostiin
Mihin kellonaikaan saitte tilausvahvistuksen?
Otitteko premium toimitustavat?
10:18 eikä mitään ilmoitusta vielä ja sama halvin matkahuolto
10.18 ja siis postin kautta smartpostiin. Max 6pv menis mut voi olla nopeempikin.Mihin kellonaikaan saitte tilausvahvistuksen?
Noni. Eli loppuviikosta voi odottaa 25 tilattujaÄlkää huoliko toimitus nopeudesta, Gigantista 23.2 klo 13:45 tilatut pleikkarit ovat edelleen Vantaalla tulossa matkahuollon kuljetuksessa.![]()
10:19 vahvistus ja postin halvin toimitusMihin kellonaikaan saitte tilausvahvistuksen?
Täysin samat luvut täällä.25.2 klo 10:13 tilatusta gigantin levyllisestä tuli nyt klo 6:21 seurantakoodi sähköpostiin
Gigantti ei ole kyllä mikään nopein toimittaja ollut mitä olen useita tilauksia tilannut. Voi hyvin mennä ensi viikkoonkin.
Aiemmin pidin vähän hassuina henkilöitä ketkä seurasivat tätä lankaa vaikka olivat jo konsolin saaneet. Nyt kuitenkin itsekkin roikun täällä seuraamassa muiden taistelua, vaikka itsellä konsoli jo viikon ollut käytössäKai se siitä johtuu kun tätä intensiivisesti melkein 5 kuukautta tuli seurattua päivittäin.
Itselleni tuli kahdessa päivässä Gigantilta konsoli. Posti Premium automaattiin. Todella nopeaa toimintaa oliGigantti ei ole kyllä mikään nopein toimittaja ollut mitä olen useita tilauksia tilannut. Voi hyvin mennä ensi viikkoonkin.
Ei ole tullut mitään viestiä ja vähän voin kuvitella et loppu viikosta tulee viestiä, jos sattunut voittamaanOnko kukaan vielä saanut Citymarketilta minkäänlaista tietoo arvonnasta ja sen tuloksista?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.