Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noni. Eli loppuviikosta voi odottaa 25 tilattujaÄlkää huoliko toimitus nopeudesta, Gigantista 23.2 klo 13:45 tilatut pleikkarit ovat edelleen Vantaalla tulossa matkahuollon kuljetuksessa.
10:19 vahvistus ja postin halvin toimitusMihin kellonaikaan saitte tilausvahvistuksen?
Otitteko premium toimitustavat?
Täysin samat luvut täällä.25.2 klo 10:13 tilatusta gigantin levyllisestä tuli nyt klo 6:21 seurantakoodi sähköpostiin
Gigantti ei ole kyllä mikään nopein toimittaja ollut mitä olen useita tilauksia tilannut. Voi hyvin mennä ensi viikkoonkin.
Aiemmin pidin vähän hassuina henkilöitä ketkä seurasivat tätä lankaa vaikka olivat jo konsolin saaneet. Nyt kuitenkin itsekkin roikun täällä seuraamassa muiden taistelua, vaikka itsellä konsoli jo viikon ollut käytössä Kai se siitä johtuu kun tätä intensiivisesti melkein 5 kuukautta tuli seurattua päivittäin.
Itselleni tuli kahdessa päivässä Gigantilta konsoli. Posti Premium automaattiin. Todella nopeaa toimintaa oliGigantti ei ole kyllä mikään nopein toimittaja ollut mitä olen useita tilauksia tilannut. Voi hyvin mennä ensi viikkoonkin.
Ei ole tullut mitään viestiä ja vähän voin kuvitella et loppu viikosta tulee viestiä, jos sattunut voittamaanOnko kukaan vielä saanut Citymarketilta minkäänlaista tietoo arvonnasta ja sen tuloksista?
Itse kysyin viimeviikolla aspasta että missäs kohtaa menee tuo digijono kun olen tilannut 29.9? Vastasi että abauttiarallaa kesällä tuut saamaan?! Peruin sitten tuon verkkiksen tilauksen kun sain tuosta gigantin dropista napattuaOnkos kellään mitään tietoa missä vaiheessa verkkokauppa.comin PS5 Digital Edition toimitukset menvät?
Kesko vetää kyllä vahvasti. ""Onko kukaan vielä saanut Citymarketilta minkäänlaista tietoo arvonnasta ja sen tuloksista?
olen erimieltä. 17.2 Tilattu.Gigantti ei ole kyllä mikään nopein toimittaja ollut mitä olen useita tilauksia tilannut. Voi hyvin mennä ensi viikkoonkin.
Sanomani ei perustunut mielipiteeseen vaan kokemuksiin. Hyvä kuitenkin että useammalle on toimittanut hyvässä ajassa. Omat kokemukset päinvastaisia ja saanut odotella usein. Mitään erikoista niissä tilauksissa ei ole ollut.olen erimieltä. 17.2 Tilattu.
Sain Keskolta tällaisen viestin perjantaina "Voittajat on arvottu ja osto-oikeuden voittaneille (500) ilmoitetaan viikon 10 loppuun mennessä.Onko kukaan vielä saanut Citymarketilta minkäänlaista tietoo arvonnasta ja sen tuloksista?
Minulle tuli jo lauantaina. Meinasi usko loppua, kun seuranta näytti sen makaavan Vantaalla reilu vuorokauden.No 23.2 gigantista tilattu tuo DE malli matkahuollolla ja ei vieläkään perillä
Ja samalla tuli viesti että noudettavissa
Sain äsken viestin, että olen voittanut arvonnassa.Onko kukaan vielä saanut Citymarketilta minkäänlaista tietoo arvonnasta ja sen tuloksista?
Kaivelin taas roskapostia että voitinkohan minäkin. Hankala tuolta kaikkien noiden voittojen seasta löytää mahdollista oikeaa viestiä. Tesloja ja lahjakortteja näkyy tulevan joka viikko.Sain äsken viestin, että olen voittanut arvonnassa.
"Kiitos osallistumisestasi K-Citymarketin PlayStation 5 pelikonsolin osto-oikeuden arvontaan.
Olet voittanut osto-oikeuden PlayStation 5 levyasemalliseen pelikonsoliin, hinta 529€.
Sinulle varattu konsoli on ostettavissa K-Citymarket Palokasta keskiviikkona 10.3. klo 8 alkaen.
Otathan yhteyttä asiakaspalvelupisteeseen saapuessasi kauppaamme. Osto on tehtävä henkilökohtaisesti, ja haluamme varmistaa että jokainen konsoli päätyy oikealle henkilölle. Konsoli on lunastettava viimeistään sunnuntaina 21.3.2021 tai osto-oikeus raukeaa."
Ruotsissa tosiaan kaikki, vielä ei ainakaan oma ole lähtenyt mihinkäänRuotsi puolel varmaa kaikki vielä. Itselle ei ainakaan tullut vielä sitä seurantakoodia. Tilasin 25.2 vahvistus 11:09. Onko kenelläkään enempää infoo?
Okei kiitti tiedosta. Mahtaako kaikki tulla samassa kuljetuksessa. Olisi kiva tietää paljonko gigantti sai niitä myytyäRuotsissa tosiaan kaikki, vielä ei ainakaan oma ole lähtenyt mihinkään
Okei kiitti tiedosta. Mahtaako kaikki tulla samassa kuljetuksessa. Olisi kiva tietää paljonko gigantti sai niitä myytyä
Onneks ite käytin vpn:ää, hahahahahhahahaViimeisimmän tiedon mukaan gigantin satsi on nyt Navalnyn kanssa samassa sellissä. Tätä erää epäillään venäjän hallituksen vakoilusta. Tämä erä toimitetaan ostajilla aikaisintaan vuoden 2024 alussa.
Tilaus kannattaa perua, koska tilaajia epäillään myös vakoilusta, joten on mahdollista, että KGB on aamulla oven takana ja iltapäivällä tilaaja on Navalnyn ja konsoleiden kanssa samassa sellissä.
Kannattaa nyt laittaa gigantin chättiin viestiä aiheesta.
Navalny pelaa xboxil pelkästään forzaa joten tuskin on sekaantunut tähen ja Putin varmasti pelaa palatsissaan taskubilistäViimeisimmän tiedon mukaan gigantin satsi on nyt Navalnyn kanssa samassa sellissä. Tätä erää epäillään venäjän hallituksen vakoilusta. Tämä erä toimitetaan ostajilla aikaisintaan vuoden 2024 alussa.
Tilaus kannattaa perua, koska tilaajia epäillään myös vakoilusta, joten on mahdollista, että KGB on aamulla oven takana ja iltapäivällä tilaaja on Navalnyn ja konsoleiden kanssa samassa sellissä.
Kannattaa nyt laittaa gigantin chättiin viestiä aiheesta.
Nyt on paketti Liedossa matkalla ja arvioitu toimitusaika keskiviikkona.
Onko teillä posti premium vai mikä? Kun kerran noin nopeasti tulee, itsellä ei ole liikkunut vielä mihinkäänViime viikolla Gigantista tilattu levyversio on juuri lajiteltu Liedossa.
Onko teillä posti premium vai mikä? Kun kerran noin nopeasti tulee, itsellä ei ole liikkunut vielä mihinkään
Sori, katsoin juuri niin näyttäisi olevan mullakin samoin Liedossa lajiteltu!
Halvin täälläkin on ja tulee aika nopsaan!Ihan sillä halvimmalla tilasin.
jep sama täällä. vissii kaikki tuli samalla kuljetuksella suomeen kun monellakin on jo lajittelussaOnko teillä posti premium vai mikä? Kun kerran noin nopeasti tulee, itsellä ei ole liikkunut vielä mihinkään
Sori, katsoin juuri niin näyttäisi olevan mullakin samoin Liedossa lajiteltu!