- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 7 440
Jotenkin tuntuu, että peli on alussa aina hieman turhan hidas (valkoinen alue on suuri, sininen rengas kutistuu hitaasti ja sen pienenemisen alkaminen kestää) ja sitten taas lopussa tuo pelialue menee hirveää tahtia pienemmäksi. Loppupelin saa melkein kokoajan olla juoksemassa rengasta kohti, jos ei satu olemaan valmiiksi valkoisen alueen sisällä tai ajoneuvoa käsillä. Lisäksi tuo voimakenttä tekee lopussa niin hirveää damagea, että siihen kuolee melkein väkisinkin jos jää ulkopuolelle ja tuon kun yhdistee siihen, että se kutistuu nopeammin kuin hahmo juoksee niin argh... Monta kertaa ollut lopussa pattitilanne a) ampuakko edessä olevaa henkilöä ja kuollakko voimakenttään vai b) juosta alueen sisälle ja tulla sen edessäolevan ammutuksi. Tietysti nyt myös omasta pelityylistä kiinni mutta tuota voimakentän liikkumista voisi loppua kohden hidastaa edes sen verran, että sitä pääsisi juosten pakoon (kentän kutistumisnopeus voisi olla vaikka juoksemisen ja kävelyn puolivälistä).
Kranaattien heittäminen tuntuu myös todella tilannekohtaiselta. Oletteko koskaan saaneet käytettyä noita oikeasti hyödyllisesti? Heittäminen on sen verran hidasta ja kömpelöä, että ainakaan taistelun keskellä ei kannata edes yrittää heittää kranaattia tai stunnia. Näkisin nuo hyödylliseksi lähinnä yllättäessä vihollisen, esim. heität kranun tai stunnin huoneeseen jossa tiedät olevan vihun tai savun edetäksesi jonkun lyhyen välin yli.
Kranaattien heittäminen tuntuu myös todella tilannekohtaiselta. Oletteko koskaan saaneet käytettyä noita oikeasti hyödyllisesti? Heittäminen on sen verran hidasta ja kömpelöä, että ainakaan taistelun keskellä ei kannata edes yrittää heittää kranaattia tai stunnia. Näkisin nuo hyödylliseksi lähinnä yllättäessä vihollisen, esim. heität kranun tai stunnin huoneeseen jossa tiedät olevan vihun tai savun edetäksesi jonkun lyhyen välin yli.
Olispa toimivia hitboxeja. Sama homma toistuu jos seisoo liian lähellä puita/laatikoita ja auto täräyttää päin.

