Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina poikkeuksellisesti noin klo 14:00 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>
Siis normaaleissa peleissä nimenomaan on botteja, mutta jos pelaat soloja tai duoja ja käytät quick joinia niitä ei kyllä kovin paljon tule jolloin tuo systeemi toimii minusta jopa aika hyvin. Mielestäni tämä oli ihan onnistunut pätchi.
Voitko perustella miksi oli onnistunut päivitys? Onko bottien lahtaaminen kivaa?
Vähän tuli pitkästä aikaa duoa kokeiltua, ihan hauskojakin tilanteita tuli boteista. Kivasti sekoitti pakkaa kun pari bottia juoksee aukomaan ovia kun kolme duoa kyttäilee toisiaan vierekkäisissä taloissa jne.
No, ilman se silti parempi olisi.
Katsoitko death camia tai replaytä, ettei ollut vihu munkittanut aluetta jonnekin maan alle tunneliin ja onnistunut hiilailemaan sinua pidempään?Ekaa kertaa sattui sellainen bugi tänään että 1v1 kuolin alueeseen itse, eikä itse pelissä ollut siis enään ketään. Ei tullut chickeniä![]()
Katsoitko death camia tai replaytä, ettei ollut vihu munkittanut aluetta jonnekin maan alle tunneliin ja onnistunut hiilailemaan sinua pidempään?
Karankin kyllä kyseessä mutta death cam ei antanut vastausta, eikä pubgstats sivustokaan antanut muuta overall rankkia korkeampaa kuin #2 kellekkään muulle![]()
Jaa, saisko kanaa Miramarista vihdoinkin, tai yleensä kanaa, tai yleensä pääsis sooloa pelaamaan. Täytyypä kokeilla.Ainut hyöty näistä boteista on että pääsee pelaamaan Miramar solo fp. Mutta kyllä botit pitäisi tästä huolimatta poistaa.
Harmittaa pirusti että taitaa hiipua tämä peli väkisillä vaikka kuinka itse ei niin toivoiskaan - mikään muu peli ei vastaavia säväreitä ole aiheuttanut itselle esim. adrenaalinin ja sydämen tykytysten osalta vielä näinkin pitkän rupeaman jälkeen...pitänee antaa warzonella lisää aikaa...![]()
No nytten yritettään tekohengitystä pelille, ainakin vähäksi aikaan:
Pitäiskö se peräti itsekin nytten kokeilla, itse monesti miettinyt tätä mutta ei ole saanut aikaiseksi kun kukaan kavereista ei pelaa.
Sampsan striimejä katsonut kun pelanut tätä.
Botit on kivoja. Eilen illalla alkoi tällainen ongelma; EI KÄYNNISTY PUBG. File validating sanoo että 1 file ladataan. Ei edelleenkään käynnisty. BE eli BAttleEye yrittää bootata mutta sitten häviää pois, Task Managerista seuratessa. File validating jankuttaa samaa. Steamin ja pelin uudelleenasennus ei auttanut mitään, sama jatkuu. Koneessa ei tietääxeni tapahtunut mitään muutoxia enne tät ongelmaa.. vai oliko se uusin Windows Feature update just ennen tätä edellis iltana.. oli. Selevä.
Tuo varmaan GeForce-juttu kun ei voice-menusta löydy. Windowsin (1903) uudelleen asennus auttoi.Monella ollut ongelmia jos RTX Voice on ollut päällä. Minä mukaanlukien. Jos se on käytössä niin saattaapi johtua siitä.
Vieläkös iotechin hermannit pelaa pubgia? Tuo uusi sanhok vaikutti ihan hyvältä, paljon paremman näköinen ja loottirekkakin ihan hauska lisäys. Puskajussit ainakin tykkää, entistä vaikeampi erottaa vihuja tuolta maastosta.![]()
Eikö tästä ole pelaajamäärät romahtaneet aika pahasti.Vieläkös iotechin hermannit pelaa pubgia? Tuo uusi sanhok vaikutti ihan hyvältä, paljon paremman näköinen ja loottirekkakin ihan hauska lisäys. Puskajussit ainakin tykkää, entistä vaikeampi erottaa vihuja tuolta maastosta.![]()
Onhan ne. Sinällään pelaajia on 'tarpeeksi', kun ainakaan Duossa / Squadissa ei botteja tule vastaan liikaa edes unrankedissa ja pelejä tulee nopeaa.Eikö tästä ole pelaajamäärät romahtaneet aika pahasti.
Samaa olen ihmetellyt. Suorastaan hämmästyttävää kuinka vähän edistystä on tapahtunut nähtynä siihen, että rahaa on tullut ovista ja ikkunoista.Onhan ne. Sinällään pelaajia on 'tarpeeksi', kun ainakaan Duossa / Squadissa ei botteja tule vastaan liikaa edes unrankedissa ja pelejä tulee nopeaa.
Ihmettelen kyllä varovasti, kuinka vähän peli on saanut kehittyä saamaansa rahamäärään nähden. Valikot toimii edelleen huonohkosti, eritoten hitaalla netillä osaa valikoista ei tahdo saada auki ja niin edelleen. Mitään balanssiin vaikuttavia Warzonen peliinpaluusysteemiä en kaipaa, mutta kyllähän se olisi mukavaa olla mahdollista specata hävitty peli loppuun samalla, kun selaa missioneita, rewardeja ja/tai jonottaa seuraavaan peliin. Vaikuttaisi varmasti myös positiviisesti esim. season passin myyntiin.
Engine lienee siis huono, en muuta syytä keksi. Tai sitten rahat ovat jo kadonneet 'parempaan käyttöön'.
Ja aimbotteja rankedissaEn ihmettele miks pelaajia lähtee entisestään kun jotain helvetin aivottomia botteja pyörii nykyään peleissä mukana.
Onhan ne. Sinällään pelaajia on 'tarpeeksi', kun ainakaan Duossa / Squadissa ei botteja tule vastaan liikaa edes unrankedissa ja pelejä tulee nopeaa.
Ihmettelen kyllä varovasti, kuinka vähän peli on saanut kehittyä saamaansa rahamäärään nähden. Valikot toimii edelleen huonohkosti, eritoten hitaalla netillä osaa valikoista ei tahdo saada auki ja niin edelleen. Mitään balanssiin vaikuttavia Warzonen peliinpaluusysteemiä en kaipaa, mutta kyllähän se olisi mukavaa olla mahdollista specata hävitty peli loppuun samalla, kun selaa missioneita, rewardeja ja/tai jonottaa seuraavaan peliin. Vaikuttaisi varmasti myös positiviisesti esim. season passin myyntiin.
Engine lienee siis huono, en muuta syytä keksi. Tai sitten rahat ovat jo kadonneet 'parempaan käyttöön'.
Nytkö tähän vasta herätään ettei peliä ole koskaan todellisella tarmolla kehitetty? Alusta asti kaiken korjaaminen tai muuttaminen on ollut tuskaisen hidasta. On päivän selvää että esiversion jälkeen tapahtui jotain, luultavasti rahakassien kanssa lähdettiin pysyvälle lomalle. Moottorista ongelmat eivät todellakaan johdu, sama moottori on käytössä Fortnitessä eli Unreal Engine 4. Tiimi ei ole kovin teknisesti osaava, eikä ole haluja sijoittaa reilusti rahaa osaavampaan väkeen ja infraan. On ajateltu että kyllä tämä tästä, tällä jollain porukalla parsitaan kasaan, mutta eihän siitä mitään ole tullut eikä koskaan varmaan tulekaan, pelaajia odotuksineen oli aivan liikaa. Toimiva idea pelissä, muttei ole toiminut suurimman osan ajasta teknisesti. Surullinen tarina taas siitä miten potentiaali voidaan heittää hukkaan. Sentään mobiiliversio toimii ja kukoistaa juuri siksi että takana on eri porukka (Kiinasta).
Hieman pidempään lentänyt tähdenlento tämä oli, vaikka itse hieman toiveilin paremmasta vuoden alkupuolella kun kerrankin ainakin minulla peli toimi lähes moitteetta. Nyt on raha-allas Kiinassa ja siihen keskitytään 100 %, eli heiltä hilut veks ja kun kiinnostus lopahtaa (pinna palaa pelaajilta) niin jätetään peli sielläkin kuolemaan. Semmoiset sävelet.
No, minusta on ihan hyvä että jos haluan pelata Miramaria, niin se onnistuu bottien ansiosta. Iltaisin Solo fpp miramarissa on joku 20 oikeaa pelaajaa joka vielä jotenkin riittää. Yleensä toki pelaan quick joinia.
Mikähän tuli PUBgiin, kun asensin viimeisimmän Windows 2004 version, niin en saa enää PUBGia käyntiin, en vaikka asensin Steamin ja PUBGin uudelleen. Vituttaa, kun ei pääse pelaan
Mulla on Avast ja toi ongelma tuli heti, kun asensin ton Windowsin viimeisen päivityksen. Esim Doom Enternal käynnistyy kyllä. PUGB ei.Voisiko anti-virus softa estää PUBGia käynnistymästä?
Mulla on Avast ja toi ongelma tuli heti, kun asensin ton Windowsin viimeisen päivityksen. Esim Doom Enternal käynnistyy kyllä. PUGB ei.
Mulla on Avast ja toi ongelma tuli heti, kun asensin ton Windowsin viimeisen päivityksen. Esim Doom Enternal käynnistyy kyllä. PUGB ei.
Kiitos, Tuo auttoiKokeile lisätä pubg kansio Avastin exclude listalle.
Ahaa, eikö sulla ole siis mitään "erillistä" viruksentorjuntaa? Kyllä toi Avast tähän asti toimi hyvin, mut toi uusin Winkkaripäivityksen jälkeen homma kusiPoista se avast kokonaan. Windowsin oma suojaus on nykyään hyvä.
Ahaa, eikö sulla ole siis mitään "erillistä" viruksentorjuntaa? Kyllä toi Avast tähän asti toimi hyvin, mut toi uusin Winkkaripäivityksen jälkeen homma kusi
Ahaa, eikö sulla ole siis mitään "erillistä" viruksentorjuntaa? Kyllä toi Avast tähän asti toimi hyvin, mut toi uusin Winkkaripäivityksen jälkeen homma kusi
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.